October 20 2025 14:49:22
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 1
Hot_Dog

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.13 info
Shadowdeath
veikso napsal:

Shadowdeath napsal:
No mezi shodnými typy vidím cca 10 km/h (Vb F M45-16lbs vs Vc F M45 16 lbs - trop). (compare pro 4.11, nevím jestli existuje již pro 4.12).
Jo, compare je 4.11. A do výšky cca 5000 m je to jak říkáš. Ale tam Vc končí na 565 km/h a Vb jde dál, až se zastaví v 5800 m na 595 km/h. Plyn 100% bez WEPu. Oba mají stejný motor - 16 lb. Merlin 45.


Jo tak, tak takhle vysoko se já nevyskytuju Úsměv
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
Farky
Shadowdeath napsal:
Compare je hlavně hodně orientační, před časem jsem zkoušel dosáhnout těch rychlostí a nejde to. Nevím jestli ty data jsou ještě z nějakých předchozích verzí. Ale např. Spit LF-Vb 18lbs by podle grafu měl na plné koně letět 530 km/h a ve šturmu z toho dostanu asi 480 Úsměv


Kouzlo Il-2 compare je právě v tom že není orientační ale naopak přesný, těch rychlostí lze bez problémů dosáhnout. Jen je třeba si uvědomit, že to jsou rychlosti na mapě Krym (standardní testovací mapa ve šturmu) a že jsou to hodnoty TAS (True airspeed, ve hře se ukazuje v "režimu" bez kokpitu, defaultně Ctrl+F1).
 
FK_Stern
Proč je vlastně zrovna tahle mapa brána jako testovací?
 
saldy
FK_Stern napsal:

Proč je vlastně zrovna tahle mapa brána jako testovací?


Aby v tom nebyl bordel, každá mapa simuluje někdy trochu, jindy i hodně odlišné hodnoty TAS. Krym je takovej ten průměr, tak se tak prostě rozhodlo.
 
http://www.sturmovik1946.estranky.cz/
Farky
Všechny výsledky reálných letových testů se udávají za podmínek tzv. standardní atmosféry ( tlak vzduchu 1013,25 hPa, teplota vzduchu 15 stupňů Celsia, hustota vzduchu 1,225 kg/m3 při hladině moře). Oleg kdysi při vývoji šturma tedy potřeboval mapu se standardní atmosférou, aby mohl jednoduše ty reálné výsledky nabouchat do hry. Zvolil mapu Krymu, která sice nemá hodnoty odpovídající standardní atmosféře, ale tváříme se v čele s Olegem jako že tam standardní atmosféra je. Proto se testuje na Krymu.
 
Saburo
Ono to spíš bude tím, že každá mapa má nastavenou určitou venkovní teplotu a tlak vzduchu. A Krym má (předpokládám) nastavenou standartní atmosféru: +20° a tlak vzduchu u hladiny moře 1013mbar (760 torr). Výsledky testů reálných letadel se na tyto hodnoty přepočítavají, jinak by neměly smysl.

edit: byl jsem druhej... a myslel jsem blbě teplotu...
 
Shadowdeath
Farky napsal:

Shadowdeath napsal:
Compare je hlavně hodně orientační, před časem jsem zkoušel dosáhnout těch rychlostí a nejde to. Nevím jestli ty data jsou ještě z nějakých předchozích verzí. Ale např. Spit LF-Vb 18lbs by podle grafu měl na plné koně letět 530 km/h a ve šturmu z toho dostanu asi 480 Úsměv


Kouzlo Il-2 compare je právě v tom že není orientační ale naopak přesný, těch rychlostí lze bez problémů dosáhnout. Jen je třeba si uvědomit, že to jsou rychlosti na mapě Krym (standardní testovací mapa ve šturmu) a že jsou to hodnoty TAS (True airspeed, ve hře se ukazuje v "režimu" bez kokpitu, defaultně Ctrl+F1).


Díky za info, je to tak jak jsi napsal.
Původně jsem koukal vlevo dolů na HUD, tak nějak jsem očekával, že ve výšce cca 50m bude téměř nulová odchylka mezi IAS a TAS, ale nějak jsem se zmýlil. Na HUDu 500 a v shift+F1 524, což je celkem rozdíl.
"Když umřeš, tak o tom nevíš, ale pro ostatní je to těžké. To samé platí, když jsi debil." ~ autor neznámý
 
magot
N1K1-Jb (létatelné) 4.13
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/36/jokr.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/20/w0jw.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/30/05mq.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 17-01-2014 22:50
 
Saburo
Hmmm, tak to je velká paráda Mrknutí

p.s. jen prskněte šedou barvu na tu duhovou hrůzu co má ten krasavec pod trupem
 
magot
Saburo napsal:jen prskněte šedou barvu na tu duhovou hrůzu co má ten krasavec pod trupem

No jo Úsměv
 
BP_dFrog
Předpokládám, že má komplet nový 3D model ? Protože ten původní byl při porovnání s N1K2-Ja o dost větší.
 
Lanc
Je sanca naucit stihacie AI aby utocili na bombre z roznych uhlov, nie len doggy style?
 
http://squadron.achileus.cz/
magot
Lanc napsal:

Je sanca naucit stihacie AI aby utocili na bombre z roznych uhlov, nie len doggy style?

Ještě by uměli umět zvládat útoky s jazz canonama. Ale to jen pro těch pár kousků co je maj.
 
1stCL_Fucida
Jazz...bléé Úsměv. Schräge Musik - gut! Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
1stCL_Fucida napsal:

Jazz...bléé Úsměv. Schräge Musik - gut! Úsměv


Schmetterling Pff
..či jak to bylo
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Lanc
Stacilo by mi ano alebo nie. Uplne.
 
http://squadron.achileus.cz/
magot
Lanc napsal:

Stacilo by mi ano alebo nie. Uplne.

Ona na to není jednoznačná odpověď. Oni kluci čas od času něco vytáhnou z rukávu ...
I toto se řešilo, ale myslím že to není ready. Takže šance ano, v 4.13 ne.
 
Lanc
Cirs
 
http://squadron.achileus.cz/
magot
Jedna špatná zpráva. Z 4.13 byl vyřazen Ju-88 C6.
 
1stCL_Fucida
Blbé to je, ale na druhou stranu nikdo netušil, že tam bude... Mrknutí.

Byl tam jako Nachtjäger, nebo jako Zerstörer? Nebo obojí?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,316,705 návštěv