HSFX7 debug
|
ringlett |
Přidané 21-01-2014 17:50
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
310_Pip napsal:
edit: sem hlava děravá 5. opět Grapeshot (nevím jak se ta mapa jmenuje v editoru) - dvojitá hladina toho velkého jezera, nespočet lidí už našlo smrt v 50m nad jeho hladinou
tuhle mapu mám rád, nad jezerem létám nízko, lížu hladinu a nikdy se mi to nestalo ... |
|
|
|
310_Pip |
Přidané 21-01-2014 17:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
ringlett napsal:
310_Pip napsal:
edit: sem hlava děravá 5. opět Grapeshot (nevím jak se ta mapa jmenuje v editoru) - dvojitá hladina toho velkého jezera, nespočet lidí už našlo smrt v 50m nad jeho hladinou
tuhle mapu mám rád, nad jezerem létám nízko, lížu hladinu a nikdy se mi to nestalo ...
asi málo nízko, ono je to asi níž než 50m opravdu se to stalo hodně lidem...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 21-01-2014 17:56
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
1. 0:00
http://www.youtub...M9O_WeKeQg
2.
To známá věc, pokud letadlo přistane/rozbije se na cizím letišti je landed a captured a tomu kdo ho sestřelil se nepřipíše.
3.Nedá se mu věřit ako všem pseudoletadlům udělaným buhví kým, slepených z 5 jiných.
5.Taky jsme tam s kurrešem vybouchli při nahánění Lightninga. Dost bych věřil nějakému nevhodnému zásahu do mapy v HSFX. |
|
|
|
310_Pip |
Přidané 21-01-2014 18:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
1stCL_Werner napsal:
...
2.
To známá věc, pokud letadlo přistane/rozbije se na cizím letišti je landed a captured a tomu kdo ho sestřelil se nepřipíše.
...
2. Píšu schválně ty vzdálenosti od letiště, sedl sem mnohokrát blíž k letišti než výše jmenovaní a přesto se připsal nějakýmu sráčovi... Ale pokud je některé letiště přes půl čtverce, pak ovšem je to v pořádku
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
1stCL_Werner |
Přidané 21-01-2014 18:13
|
Uživatel
Příspěvek: 720
Založený: 21.08.10
|
Možná to závisí na nastavení okruhu kolem Home base ve Full mission builderu. |
|
|
|
Kurres |
Přidané 21-01-2014 18:30
|
Nováček
Příspěvek: 98
Založený: 11.10.09
|
Jo, v souvislosti s vodní hladinou jezera na Grapeshotu požaduji odškodnění za ztrátu, v poslední době velmi ceněného, strajku.
K tomu incidentu snad ještě to, že ta P38 si to v klidu žehlila po hladině, aniž by si zaplavala jako já s Wernerem. Až dojedu domů, musím mrknout na track. Ten lump musel mít buď štěstí nebo dobrý odhad, jinak si to nedokáži vysvětlit. Zvláštní, ale mám pocit, že dokud sem si tenkrát před tou nehodou, neměnil v nastavení vzhled vody, tak sem s problém s odhadem vodní hladiny neměl nikde ani zde na Grapeshotu. A že ta mapa je tam už pěkně dlouho. |
|
|
|
ringlett |
Přidané 21-01-2014 18:41
|
Diskutující
Příspěvek: 2093
Založený: 23.10.09
|
Kurres napsal:
Jo, v souvislosti s vodní hladinou jezera na Grapeshotu požaduji odškodnění za ztrátu, v poslední době velmi ceněného, strajku.
K tomu incidentu snad ještě to, že ta P38 si to v klidu žehlila po hladině, aniž by si zaplavala jako já s Wernerem. Až dojedu domů, musím mrknout na track. Ten lump musel mít buď štěstí nebo dobrý odhad, jinak si to nedokáži vysvětlit. Zvláštní, ale mám pocit, že dokud sem si tenkrát před tou nehodou, neměnil v nastavení vzhled vody, tak sem s problém s odhadem vodní hladiny neměl nikde ani zde na Grapeshotu. A že ta mapa je tam už pěkně dlouho.
právě, tohle je přesně můj způsob úniku z oblasti, žehlím hladinu, a občas mám co dělat abych za sebe neudělal ponorku, nikdy jsem problém neměl, leda s befkem za sebou.
ale asi měsíc jsem tam nebyl ... |
|
|
|
magot |
Přidané 21-01-2014 18:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
310_Pip napsal:
Takže mám několik otázek, páč za posledních asi 14 dní jsem viděl několik věcí, který se táhnou už dosti dlouhou dobu...
- trochu nevím zda to psát pod HSFX či čistého šturma, ale lítám hlavně HSFX tak proto to dám sem:
1. Kdy konečně přestanou Befka kajakovat? Za poslední týden viděno asi 4x
2. Tenhle jev mě spíš jen udivuje a taky nevím zda to nesouvisí s něčím dalším - Na několika mapách sem zaznamenal nouzově přistátého němce blízko (relativně) spojeneckého letiště, dotyčný po refly se vypsal jako zajatý, ale úspěšně přistátý aniž by se někomu napsal...
zaznamenáno na AoE: (příklady, který si ještě pamatuju, ale je jich daleko víc)
- mapa Grapeshot, letiště u jezera, befko roztříleno někým od 606, spadl asi 200m od runwaye a přistál
- mapa Avelanche, Husky, fokáč sedl na břehu víc jak půl čtverce od jakéhokoliv letiště, úspěšně přistál (dostal asi 50 zásahů od Maxe v P38 )
- mapa Tunis, tady šlo o německé území, ale borec sedl asi 300m od letiště do vody a taky přistál
3. Dorniery Do-17Z mají hodně divný DM model, sám jsem to detailně netestoval, ale mám stejný pocit jako Snake, který tvrdí, že chybí zásahové zóny, případně poškození se projevují jen v určitém úhlu...
4. Budou se upravovat efekty zásahů? V poslední době se mi zdá, že efekt zásahu 20mm je hrozně malý, pořád si myslím, že netrefuju a pak najednou modrej spadne (lepší se mi zdají jak půlpalce tak i sedmičky) A taky kouře a zásahy země stále dost snižují FPS (a Effects=1 v conf.ini)
edit: sem hlava děravá 5. opět Grapeshot (nevím jak se ta mapa jmenuje v editoru) - dvojitá hladina toho velkého jezera, nespočet lidí už našlo smrt v 50m nad jeho hladinou
1 - 2, to by chtělo logy a testovat v krit. okamžiku ...
3. To je možný je to paskvil. Bohužel oprava není možná. Jedině to vyřadit kompletně z hsfx.
4. ne
5. Potřeba jméno mapy a nějakej screen pokud možno pro fix.
Upravil/a magot dne 21-01-2014 20:29
|
|
|
|
saldy |
Přidané 21-01-2014 20:12
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Taky jsem o tom podivným DM slyšel, avšak mucholeti při DF už si najdou cestu jak ho uštvat. Obecně Do 17 řadím k povedeným strojům a přináší velkou radost z letu, skvělý výhled, malá nosnost, motory hřejou jak blázen, skvělá stoupavost. Solidní kokpit, radiokompas, dobře kalibrovanej zaměřovač, střelci nosej sluneční brýle. Zbavit se ho by byl velký krok zpět, a zbyl by tam zase jen nudnej He 111. |
|
|
|
magot |
Přidané 21-01-2014 20:40
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
Do-17 je jedinej frankenštajn v HSFX. Byl shledán mnou a Marazem (DT) a Charliem (šéf hsfx) jako snesitelný ač jsme tuto stupidní technologii moddingu zcela zavrhly. Do-17 pro mapu kanálu a BoF je zcela neodmyslitelný a navíc se to Ranwersovi docela povedlo. V rámci možností.
Paradoxně jsem všechny tyhle hrůzy jak stvořit dokonalého frankenštajna předal svého času Ranwersovi já.
Respektive jak ovládat software RH Deep Exploration. Bez tohoto by nikdy nevznikly jeho věci a hlavně kokpity protože on to předtím počítal na kalkulačce
Ještě tam je kokpit Me-323, ten je docela vtipnej |
|
|
|
Tom_The_Maniac |
Přidané 25-01-2014 20:33
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 269
Založený: 25.01.13
|
http://steamcommu...=220730802
Tady... zajištěn bug (k HSFX 7 jsem se dostal až dneska) u Fairley Battle.
Znak se projektuje na jedno křídlo dvakrát.
Navíc spodní části letounu chybí na těch místech textura a je tam jen bílo.
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞
Raging hard on WarThunder...
(Nick upraven na závěrečný vývojový stupeň)
|
|
|
|
veikso |
Přidané 07-03-2014 22:10
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
U P-39 Q1 i Q10 není vidět dozadu ani tou malou škvírkou v pancéřové desce za sedadlem. Je zaslepená. P-63 je v pořádku.
Čistá 4.12 je taky OK. |
|
|
|
veikso |
Přidané 17-06-2014 21:39
|
Uživatel
Příspěvek: 832
Založený: 15.01.08
|
magot napsal:
Už se plánuje jen malý patch pro kompatibilitu s 4.13, možná pár oprav ... nic víc. Tak nezapomeňte na tu Cobru. |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 17-07-2014 12:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Při zničení mostu po kterém jede část kolony vozidel (ve FMB jeden objekt) dojde ke zničení vozidel na mostě a k následné řetězové reakci a zničení i zbytku kolony, která se na mostě nenacházela.
viz. hlášení na fóru serverů ACES:
CSAF_Sajonez napsal:
Včera se mi při likvidací pozemních cílů stala taková haluz . Miss America na P-40M se ukázala v pravé kráse aneb jak jedna 1000lb bomba sejmula celou kolonu ( 17x tank Pz.IV a 16x vozidla)
Hopla...
[img]http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9501/9501901_03d9a25b0818734570485d5ae599fd7c/images/2014-07-17_00055.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9501/9501901_03d9a25b0818734570485d5ae599fd7c/images/2014-07-17_00057.jpg[/img] is not a valid Image.
Řetězová reakce začíná ...
[img]http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9501/9501901_03d9a25b0818734570485d5ae599fd7c/images/2014-07-17_00058.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9501/9501901_03d9a25b0818734570485d5ae599fd7c/images/2014-07-17_00059.jpg[/img] is not a valid Image.
Job done
[img]http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9501/9501901_03d9a25b0818734570485d5ae599fd7c/images/2014-07-17_00061.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
magot |
Přidané 17-07-2014 12:33
|
Fusioner
Příspěvek: 17609
Založený: 19.06.08
|
310_Podrs napsal:
Při zničení mostu po kterém jede část kolony vozidel (ve FMB jeden objekt) dojde ke zničení vozidel na mostě a k následné řetězové reakci a zničení i zbytku kolony, která se na mostě nenacházela.
Zajímavý
Nicméně na to žádnej patch existovat nebude páč na mosty nikdo nesahal od první verze šturma. Jsou to porád ty samý škaredý mosty jako před 10 lety |
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 17-07-2014 12:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Ok, dobrý vědět |
|
|
|
CSAF_Sajonez |
Přidané 17-07-2014 13:18
|
Nováček
Příspěvek: 59
Založený: 30.07.13
|
Zdravím.
Když už mi bylo poukázáno na toto téma s chybami v HSFX, chtěl bych se zeptat zda je nějaká šance na opravu pilota letounu Grumman F9F-2 Panther, ehm respektive opravení pozice hlavy. Má ji poněkud zaraženou a na fotkách či videích to jen zbytečně kazí záběry. Díky.
[img]http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9501/9501901_03d9a25b0818734570485d5ae599fd7c/images/2014-04-22_00040.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://img15.rajce.idnes.cz/d1502/9/9501/9501901_03d9a25b0818734570485d5ae599fd7c/images/grab0618.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 17-07-2014 13:20
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
magot napsal:
310_Podrs napsal:
Při zničení mostu po kterém jede část kolony vozidel (ve FMB jeden objekt) dojde ke zničení vozidel na mostě a k následné řetězové reakci a zničení i zbytku kolony, která se na mostě nenacházela.
Zajímavý
Nicméně na to žádnej patch existovat nebude páč na mosty nikdo nesahal od první verze šturma. Jsou to porád ty samý škaredý mosty jako před 10 lety
a není ono to tak, že je spíše chybou, že zničení pár tanků v koloně vede k "automatickému" zničení zbytku kolony ? což nemá s mostama nic společného - most je v tomto případě jen ničící prvek ale prblém je spíše v kompletním zničení "objektu" kolony ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
310_Podrs |
Přidané 17-07-2014 13:33
|
Uživatel
Příspěvek: 1572
Založený: 07.06.06
|
Hoper napsal:
magot napsal:
310_Podrs napsal:
Při zničení mostu po kterém jede část kolony vozidel (ve FMB jeden objekt) dojde ke zničení vozidel na mostě a k následné řetězové reakci a zničení i zbytku kolony, která se na mostě nenacházela.
Zajímavý :)
Nicméně na to žádnej patch existovat nebude páč na mosty nikdo nesahal od první verze šturma. Jsou to porád ty samý škaredý mosty jako před 10 lety :D
a není ono to tak, že je spíše chybou, že zničení pár tanků v koloně vede k "automatickému" zničení zbytku kolony ? což nemá s mostama nic společného - most je v tomto případě jen ničící prvek ale prblém je spíše v kompletním zničení "objektu" kolony ?
S mostem to asi do činění co má, protože pokud ničíš kolonu mimo most, tak nestačí zničit jedno vozidlo z kolony, aby to vzalo i zbytek. To spíš bude něco v objektu samotného mostu, co při jeho zničení zničí všechny objekty co se na něm nacházely (a kolona je v tomhle případě brána jako jeden objekt, jako tomu je i ve FMB).. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 17-07-2014 13:38
|
Fusioner
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
čověče, ty jsi jak malej jarda...
já se tu snažím, aby vás magot neodpálkovával jen tak a ty mne takhle shodíš...
:))
(že je tam spojitost je jasný, ale chyba bude i u té kolony, že je v tu chvíli brána jako jeden objekt a na to by hoši kouknout mohli :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|