November 09 2025 04:58:10
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Čas jsou peníze aneb sbírka na letoun do ILa
BP_dFrog
Souhlas. Je spousta letadel, která jsou vlastně k ničemu, protože nemají oficiální protějšek. Krásný příklad - Je tu snaha udělat mapu ČSR 1938. Fajn, máme Avii, bude Šmolík, později B-71 a časem i MB-200. Proti čemu ? Bf-109 máme až od verze E-4 tj. rok 1940. To je jen příklad. Jak bylo uvedeno výše, německých bombardérů je tři pr... krát více. Obrátil bych pozornost jinam.
 
olda Olde maly
Frogu, máš naprostou pravdu. Ale neboj, dělá se pro to dost. Ohledně ČSR 1938. A buď si jistej, že ranné verze Bf-109 a dalších hákošskejch pleček skoro nikoho nezajímá. Takže to chce čas a trpělivost ÚsměvMrknutí
Ab-101, B-35, AERO MB-200, A-100, Be-50, Lt-34
 
magot
repa napsal:
Taky přispěju pokud je zaručen skvělý výsledekÚsměv

Výsledek by měl být solidní.
Když přispěješ tak kolik? Ať to můžem hodit do tabulky na první straně

Tohle vlákno bych fakt zjednodušil - kdo nemá zájem ať sem nepíše,
ulehčí to práci probírat se mezi mořem příspěvků, začíná to být značně nepřehledné.
Příspěvky pokud možno jen k věci.
Děkuji

Upravil/a magot dne 03-10-2011 22:29
 
Jirpilot
Pokud si dobře vzpomínám na D520 jsem přispět nechtěl, mám vůči ní nějaké výhrady. Já navrhoval Dornier 17, ale bohužel nezvítězil a návrh na He-177 mě příliš nenadchnul. Pánové opravdu se na mě nezlobte, ale nemám zájem a peníze ode mě nečekejte.Smutný
Upravil/a Jirpilot dne 02-10-2011 22:51
 
repa
magot: já 500.
 
magot
ok. aktualizováno.
 
Tajpan
100 EU.

PS: radšej by som bol za Typhoona, alebo sprevádzkovanie B17.
no, ale aspon uvidíme ako to dopadne.
 
magot
Aktualizováno.

Výborně Tajpane! Úsměv Osobně bych si představoval taky něco jiného,
ale důležité je shodnout se na jedné věci. A Greif je si myslím solidní projekt.

Takže vážení už nám schází ve sbírce pouhých 600,- CZK, (v dolní hranici)

ještě se nevyjádřil Baron zda by byl ochoten přispět místo D.520 na He-177 Greif.

Takže sbírka už je takřka na dosah. Zatím tedy teoreticky.
Prakticky až by byly peníze na jedné hromadě.
Ještě tedy počkáme jestli se vyjádří Baron nebo přijde někdo další ...
Upravil/a magot dne 04-10-2011 22:21
 
magot
oprava
akce s krycím názvem "Greif" může začít! Mrknutí

1. osobně zjistím jak je na tom tvůrce s časem pro tento projekt, zdali se to vejde vedle jeho dalších projektů pro COD.

2. Je potřeba určit přesný typ He-177 Greif

A-1 - samovzněcující1 170ks
A-2 - nebyla realizována
A-3 asi nejvíce užívaný typ, vyrobeno 826 ks
A-4 - výšková verze známá taky jako He-274
A-5 - protilodní
A-6 - pouhých 10ks
A-7 - nebyla realizována
B - ???

3. prosím všechny zůčastněné ale i přihlížející o nalezení nějakého kvalitního blueprintu - tzv. náčrtů s rozměry a detaily.
Taky barevných variací. Ale až pouze pro vybraný typ!

Tím zkrátíme dobu výroby protože i tímhle by se tvůrce musel zabývat,
a to nějaký čas taky vezme.

Pokud první dva body budou v pořádku,
čili tvůrce bude mít nyní čas a my se dohodneme na přesném typu,
rozešlu všem PM o transakci peněz.
Dříve ne.
Upravil/a magot dne 18-10-2011 15:51
 
Lavo
Production

Arado built five of the pre-production He 177A-0s.1

It was planned to produce 70 He 177s per month, but only five per month were completed.1
Prototypes: 83, 302
Heinkel He 177A-0: 353
Built starting in November 1941.3
Heinkel He 177A-1: 1303
Deliveries started in March 1942.3
Heinkel He 177A-3: 1703
Heinkel He 177A-5: 5653
Deliveries started in February 1943.3
Total: 9083, 1,0001,4, 1,1602
Manufacturer: Heinkel and Arado3
Variants
Heinkel He 177 V1: First prototype.1
Heinkel He 177 V2: Second prototype that broke up in flight.1
Heinkel He 177 V3:
Heinkel He 177 V4: Prototype that was lost.1
Heinkel He 177 V5: Prototype that was lost.1
Heinkel He 177V38: Designed to carry Germany's atomic bomb.2
Heinkel He 177A-0: Five pre-production aircraft built by Arado.1
Heinkel He 177A-1: First used in 1942.4
Heinkel He 177A-3: Longer fuselage.3 Mounting points for engines were redesigned.3
Heinkel He 177A-3/R3: Carried three Hs 293 anti-shipping weapons.2
Heinkel He 177A-3/R5: Had a 75 mm in the ventral gondola.2
Heinkel He 177A-3/R7: Was able to launch the LT 50 glider torpedo.1,2
Heinkel He 177A-5: Had a stronger wing.2,4 Was able to launch the LT 50 glider torpedo.1 Some had 33 upward firing rockets.2
Heinkel He 277: Three He 177s were converted to having four separate engines with their own propellars.1,3 Flown in 1943.3 Cancelled in 1944.3
Heinkel He 274: One prototype of the four propeller version was produced by Farman in France and flew in December 1945.1


Sources:
1.Aircraft of WWII, General Editor: Jim Winchester, 2004
2.Fighting Aircraft of World War II, Editor: Karen Leverington, 1995
3.ircraft of WWII, Stewart Wilson, 1998
4.World War II Airplanes Volume 1, Enzo Angelucci, Paolo Matricardi, 1976

..jeden krasny bokorys...A5 KG100


[img]http://www.clavework-graphics.co.uk/commissions/client002/He177A5_KG100_II_1_LowRes.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Lavo dne 18-10-2011 14:33
 
magot
osobně bych byl pro verzi: A-3/R2

U verze A-3/R2 byly použity výkonnější motory DB 610 A/B, což byly dva DB 605, o výkonu 2273 kW. Z dalších změn bylo významé prodloužení trupu sekcí 1,6 metru dlouhou, instalovanou za pumovnicí, v ní byla instalována věž s kulometem MG 131, čímž posádka stoupla na šest mužů. Dále bylo zavedeno modifikované ocasní střeliště, kde byl nyní kanon MG 151/20 a stejný kanon byl také v přídi podtrupové gondoly.


S tím že verze A-5 vycházeli přímo z verze A-3/R2 s malými změnami,
a že by dodělání později i verze A-5 nebyl vůbec problém.

Verze A-3 a A-5 byly vůbec nejpoužívanější, takže verzí A-3/R-2 by jsme takřka zabily dvě mouchy jednou rannou.

Jinak mám sehnaný blueprint k verzi A-5/R-5, ale nejsem si jist jestli by stačil.
Upravil/a magot dne 18-10-2011 18:16
 
1stCL_Fucida
A-3/R2 zní dobře. Jen nevím, jestli jich nebyl oproti běžným A-3 jen zanedbatelný počet?
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
archie1971
Jestli se nemýlím tak He-177 B -5 byl vyroben jen jeden a byl opravdu vzhledově čtyřmotoroví a byl při praven na cestu do Japonska a zničen Mustangem v Chebu NĚKDE MÁM FOTKU TAK JÍ NAJDU
 
http://www.ssfallschirmjager.estranky.cz/
magot
1stCL_Fucida napsal:
A-3/R2 zní dobře. Jen nevím, jestli jich nebyl oproti běžným A-3 jen zanedbatelný počet?

170 kusů tato delší verze, nové zbraně atd ... jen přidání těch motorů přišlo později u verze R2 čili těch bylo méně než 170.

V tej A-5-tce se tak nějak neorientuju ač bylo v celé sérii vytvořeno 826 kusů, tam snad verzi R2 bych opět doporučil, ale už tam byly jiné palubní zbraně.

verzi B bych vůbec neřešil (stejně se jednalo o verzi A-3 víceméně)
Upravil/a magot dne 18-10-2011 18:44
 
magot
Takže pro všechny zůčastněné.
Projekt byl schválen, nicméně jak jsem předpokládal čas k dokončení si tvůrci prodloužily na 3-4 měsíce kvůli souběžným projektům pro COD.
Čili dokončení projektu může být nejdéle za 4 měsíce!
Start projektu může začít v tu chvílí kdy ode všech zůčastněných budu mít finance na jedné hromadě. Dříve ne.
Na projektu budou pracovat dva zároveň lidé.

-----------

Projekt bude automaticky začleněn do DT projektů a vypuštěn oficiálně v 4.12. S tím je spojeno samozřejmě i programování a FM.

S tím bude ale spojeno omezení volného užívání hotového projektu.
Každý platící bude mít k dispozici hotový projekt (tedy bez programování a FM) s tím že ho nebude moci volně vypustit do modding scény. To jsou předpoklady DT.
Po officiálním vydání He-177, už to možné bude s přidáním credits .

Na straně druhé, pokud budou všichni přítomní souhlasit, budu moci ve stejný čas předat projekt leadrovi HSFX který by započal práci na kokpitu.
S tím že zde hotový mod jako komplet s programováním a FM, případně i kokpitem, může být poskytnut všem platícím aby si mohli model odzkoušet před vydáním 4.12. Protože tato verze by byla kompatibilní pod dokončeným 4.11. Samozřejmě tento mod by byl dostupný jen platícím bez možnosti šíření dál, toto vše by vyšlo oficiální cestou později až mnohem déle po vydání 4.12 kde by to bylo v novém HSFX packu.

Takže kdo přislíbil učást, tak brzy očekávejte PM s detaily pro transfer peněz. Čím dříve to bude, tím dříve bude projekt odstartován!


Jinak se nabízejí dvě verze A-3/R2 nebo A-5/R2.
Zatím není rozhodnuto.
Upravil/a magot dne 25-10-2011 13:20
 
1stCL_Fucida
Vida vida Úsměv A to jsem toho He 177 zpočátku jen tak plácnul Šklebící se Až dorazí výzva, tak pošlu money Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Hoper
1stCL_Fucida napsal:
Vida vida Úsměv A to jsem toho He 177 zpočátku jen tak plácnul Šklebící se Až dorazí výzva, tak pošlu money Úsměv

Někdo něco jen tak plácne a pak máme ve šturmovi letadla, bez kterých bysme se klidně obešli. A letadla potřebná tam buď nejsou, nebo jsou zbastlená ze všech možnej zmetků dohromady...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
1stCL_Fucida
Naštěstí nikdo neplácnul nic japonského, ale rovnou VELKO-Německého Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
kouty
Třikrát sláva magotovi!CoolCool Jen aby to nebyla potěmkinova vesnice Smutný

 
magot
1stCL_Fucida napsal:
Naštěstí nikdo neplácnul nic japonského, ale rovnou VELKO-Německého Úsměv

Jak jsem se bavil s tvůrcem, tak paradoxně i on chtěl zhruba před pěti lety prosadit u Olega v Iloj He-177 a neprošlo to. Takže má doma připraveny podklady pro stavbu která nikdy nezačala. Projekt byl nahrazen Ju-88.
Takže jsme mu trochu zahráli do noty.

Jinak ten samý tvůrce má v kapse i cosi VELKO-japonského a to YAMATO.
Ale ve 4.11 100% nebude.
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,490,575 návštěv