Added new head shake effects to pilots & gunners - má tohle vliv i na AI ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Topper-Czech napsal:
Bylo by to AIčkám k něčemu dobré?
tak AI se nemusí viditelně klepat kebule, stačí, když to jim bude počítáno a střelci pak budou o to hůře mířit a piloti o to hůře lítat...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jako nejvetsi a nejmene vyzdvihovany krok vidim DeviceLink na serveru. Zatim zrejme pujde jen zjistit stav jednotek ve hre (to bude specialka, generalove budou vedet kde maji pozemni jednotky!), ale predstavte si ty moznosti. Otevira to pripadnou cesticku k spawnovani a niceni objektu (napriklad vykladani zasob!), NEDEJBOZE meneni waypointu za behu (ovladani tankovych kolon jako v RTS).
Ackoli jsem odvazany k zmenam v rozbuskach a chovani AI, tak todle je pro me rozhodne jeden z nejvetsich kroku v historii sturma.
LesniHU mozna rekne ze to je nemozne, ze na to nejsou lidi - ale nadeje je to co se pocita
Upravil/a DarkTatka dne 28-12-2011 14:04
mno pokud, tak aspoň budem pořádní betatesteři ;)
teda snad i se zpětnou vazbou pro DT :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Co to tady meleš za nesmysly. Mapa Slovenska se měla testovat ve 1280x1024 a kdo to tady udělal, né víc jak dva lidi. Takže co leda tak otestujeme, starou bačkoru. DT z toho výsledku testů na vwings měl určitě radost.
Fučido jsi šikula. Fučida je je nejen šikovný, ale především zapálený fanda a perfekcionista, který pro svého miláška udělá všecko co je třeba. Pročpa nemáme takového člověka my třeba na spitfajra? někde po světě?
My neřikejte, že nikomu nevadí, jak má spitfajr při rovném letu nakoplou vejškovku, jako kdyby pilot chrápal na řídící páce? A pokaždé, když za to vemete, tak se bez známky přetížení rozsype ona pověstná bedna s nářadím a letadlo je nenávratně zkrypleno...
A že se nikdo nezasadí o to, aby se nám nelámaly mustangy, spitfajry, ba dokonce Tempesty! Typhoony! a Thunderbolty! pokaždý, když se na vyšší rychlosti pokusíte o nějaký manévr jako potlačení, nebo nedejbože výkrut!!! ...Vzhledem k tomu, že toto často probíhá bez jakéhokoli varování ať už v podobě chvění nebo přetížení, (nevim jak s FF), je to prvek, který je spíš k nasrání než k uspokojení pocitu reálného chování.
Fóra moc nečtu, ale zdá se, že zbytku světa toto moc nevadí. Protože se v patchi 4.11 nic o tomto nepíše, tak se asi ani měnit nic nebude. Nebo má někdo nějaké jiné informace? se současnym modelem panuje nějaká globálnější spokojenost?
Díky za jakoukoli odpověď od někoho, kdo ví něco ze zákuliusí.
Obludo, tak trochu jsem něco podobného chtěl napsat i já, ale ...
Fuči nám tu sice říká, že změny na FW byly sice kosmetické a vlastně výsledek je +- stejný jako před tím (kolik je to +- v km/h ? ;) ) a přestože si osobně nemyslím, že třebas zlepšení zrychlení v malé rychlosti je malá nepodstatná věc nestojící vlastně za pozornost, osobně kvituju, že se s FM začalo něco dělat.
Jen doufám (stejně jako ty), že se budou dobalancovávat FM i všech ostatních letadel.
Což, dle readme, na které zde byl link, se už událo u F4F/FM2, F4U a F6F.
Jak a co, to nevím, protože nikdo kompetentní a tak "upovídaný" jako je Fuči, tu asi není :)
Myslím si, že postupné "narovnávání" šturma je věcí dobrou. Jenže druhé mé já se ptá, jestli to je narovnávání pokřiveného nebo vykrucování malé části z něčeho, co je v rámci celku nějak sladěno a srovnáno.
Pokud měl Oleg v parametrech letadel bordel, pak je to OK.
Pokud měl Oleg v parametrech "pořádek" v rámci určitého "vybalancování" strojů (sim neumí počítat se spoustou provozních věcí, takže se to třeba "dohánělo" něčím jiným) a skončí se u pár typů letadel......
Obludo, budeme si těšit na to, jak konečně budeme moci s Mosquitem přistát i za tmy, jak Hurrici budou moct nosit i bomby, jak konečně Stvořitel bude moci rozhodnout, kde se budou rodit letadla a že úpravy dalších letadel (prý P-40 by to potřebovaly jako sůl) se dočkáme v 4.12 a dalších po ní následujících :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
po vcerejsku mi uplne nejvic vadi nerozbitny Befka!!! tedy na vysvetlenou: trem 109kam sem ustrelil prdel a spadly na zem, jen jedno bouchlo a mel sem tudiz jen jeden sestrel! wtf??? o tom jak to v dajvu befko napere do zeme a pote co z letadla zbyde jen motor s kabinou, vyleze pilot a utece uz ani nemluvim...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Obluda + Hoper: já mám na Fw 190 jen malý podíl. Drtivou většinu věcí odmakal předpokládám FatCat99, Faustnik, LesniHU a další. Já dodal jen něco málo informací a něco málo testování. Na světě je spousta nadšenců do spousty letadel Když se mi do ruky poprvé dostal upravený Focke-Wulf, tak jsem jen uznale kýval hlavou.
Hopere: K detailům okolo Fw 190 už bych se nevyjadřoval, vše, co vím, jsem popsal výše. To zpomalení je řádově o jednotky km/h, jen u D-9/44 o desítky km/h. Zrychlen asi nebyl žádný z Fw 190, jestli se nepletu, jen byly upravovány (drobně) výškové křivky (ře třeba minima stroj dosahuje v 2500 místo 2800 m). Vzrostla akcelerace a stoupavost při těch zmíněných nízkých rychlostech, ale také jen jemně.
Obludo: Spitfire byl kompletně přepracován ve verzi 4.10. Prodělal tehdy podobnou kůru, jako nyní Fw 190. Trochu "nešťastná" byla integrace G limitů do stejného patche. V důsledku spousta Spitfiristů musela dosti měnit své návyky. Co se trimování týče, tak tíživost na ocas při cestovní rychlosti a trimu na střed je údaj přímo z manuálu letounu. Původně to bylo špatně, DT to opravil. Pokud se nepletu, tak přepracování Spitfiru byly věnovány stovky a možná tisíce hodin čistého času. Ale podrobnosti neznám, není to můj šálek čaje. Pokud je mi známo, tak kluci z Daidalosu jsou otevřeni jakékoliv erudované diskusi podepřené argumenty. Už jsem o tom před krátkou dobou mluvil s Rampou. Dejte dohromady údaje, podepřete to argumenty a věřím, že nebudete přehlídnuti. V Čechách a na Slovensku máme tu obrovskou výhodu, že velká část DT rozumí naší mateřštině
G limity byly pro všechna letadla stejných kategorií nastavené obdobně, tzn. Spitfire se rozpadá při podobných G, jako Fw 190, nebo Thunderbolt. Ale pozor, všechny tyto věci byly měněny a celkově zkriplovány v tom nešťastném UP3. Je jasný, že za rozpadání strojů v UP Daidalos absolutně nemůže.
reknu to naplno: G-limity jsou blbost! kazdy letadlo za 2.sv. valky vydrzelo vic nez clovek, proto by bylo lepci volit castejsi uspani pri pretizeni... zacnu natacet tedy videa, kdyz budu litat ve spitu, abys to videl, pokud je harampadi v kazdym druhym manevru tak je neco spatne, ostatne rozpadavost spojeneckych letadel je narozdil od nemeckych daleko vetsi vzhledem k tomu, ze jim nevytuhava vyskovka!
1stCL_Fucida napsal:
G limity byly pro všechna letadla stejných kategorií nastavené obdobně, tzn. Spitfire se rozpadá při podobných G, jako Fw 190, nebo Thunderbolt. Ale pozor, všechny tyto věci byly měněny a celkově zkriplovány v tom nešťastném UP3. Je jasný, že za rozpadání strojů v UP Daidalos absolutně nemůže.
to vis, nebo se jen domnivas?
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.