Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík
Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?
Hmm, zaujímavý nápad.
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder.
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka.
Držim palce a daj aj report.
Myslím, že tak jednoduché to nebude
Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím
Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém.
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík
Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?
Hmm, zaujímavý nápad.
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder.
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka.
Držim palce a daj aj report.
Myslím, že tak jednoduché to nebude
Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím
Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém.
Jak moc dlouhej debaty? Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.
Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík
Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?
Hmm, zaujímavý nápad.
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder.
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka.
Držim palce a daj aj report.
Myslím, že tak jednoduché to nebude
Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím
Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém.
Jak moc dlouhej debaty? Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.
To zistíš sám. Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho.
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík
Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?
Hmm, zaujímavý nápad.
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder.
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka.
Držim palce a daj aj report.
Myslím, že tak jednoduché to nebude
Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím
Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém.
Jak moc dlouhej debaty? Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.
To zistíš sám. Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho.
No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát
Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík
Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?
Hmm, zaujímavý nápad.
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder.
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka.
Držim palce a daj aj report.
Myslím, že tak jednoduché to nebude
Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím
Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém.
Jak moc dlouhej debaty? Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.
To zistíš sám. Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho.
No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát
2 alternatívy:
- Rekuest vo vláklne The SAS Faktory
- alebo priamo do vlákna 19-ky
"Sláva iba nafúkne vaše ego a hudobník začne veriť aj tomu, že jeho hovno vonia". - (J.J. Cale)
Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík
Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?
Hmm, zaujímavý nápad.
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder.
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka.
Držim palce a daj aj report.
Myslím, že tak jednoduché to nebude
Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím
Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém.
Jak moc dlouhej debaty? Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.
To zistíš sám. Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho.
No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát
2 alternatívy:
- Rekuest vo vláklne The SAS Faktory
- alebo priamo do vlákna 19-ky
Tedy Koty držím palce, protože komunikace na SAS foru, je spíš jednosměrka ...
Dřív jsem se tam angažoval, ale po upozorňování na naprosté blbiny (rozuměj vytvořené kraviny ze strany modaře) a naprosté nechuti ke komunikaci, napadání (ty vole když to neumíš tak nám do toho nekecej, a to šlo jen o prosbu o korektní označení typů) a dvoum banům za nic.
Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík
Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?
Hmm, zaujímavý nápad.
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder.
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka.
Držim palce a daj aj report.
Myslím, že tak jednoduché to nebude
Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím
Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém.
Jak moc dlouhej debaty? Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.
To zistíš sám. Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho.
No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát
2 alternatívy:
- Rekuest vo vláklne The SAS Faktory
- alebo priamo do vlákna 19-ky
Oka, zkusím
Tak jsem to nakonec nezkusil, protože:
[img]http://imageshack.com/a/img580/7825/y75t.jpg[/img] is not a valid Image.
Prý se jim tam poflakuje verze 2.04 MiGu 19. Dokonce snad prý s funkčním RP-21 radarem. No nevím, možná se magot zmýlil, když tady mluvil o avionice Ozkouším to až zítra, tak uvidíme. Doufám, že tam bude ten "dobrý" kokpit. Kdyžtak se ale zeptám. Není nic horšího, než nevědět, že motor ztrácí otáčky...
Hele, nevíte jak bych si mohl do migu 19 hodit kokpit z devítky? Přecijen, ten z patnáctky se tam nehodí už kvůli tomu, že má v podstatě budíky jen pro jeden motor. Dík
Jinak, zkusím někde na SAS najít Hinda, nešel by ho pak někdo vyzkoušet?
Hmm, zaujímavý nápad.
Hned prvý, najednosuchší spôsob aký mi napadol je, že do adresára kokpitu Mig-19 skúsiš prekopírovať kokpit Mig-9 (pravdepodobne v hlavnom adresári Il-2, jed zo .sfs archívov).
Samozrejme, že to nemusí fachčit, je to len pokus-omyl a človek sa učí z vlastných chýb, no a nie som modder.
Ak sa ti to náhodou podarí rozchodiť, tak bude zrejme treba (možno aj nie) zosynchronizovať budíky Mig-9 a motory Mig-19. Tiež je to len domnienka.
Držim palce a daj aj report.
Myslím, že tak jednoduché to nebude
Ano, obzvláště proto, že nejsem Modař - fakt nevím jak poznám soubor kokpitu. Možná najdu na netu, ale fakt nevím
Ak máš odvahu pustit sa do dlhej debaty, tak skús SAS-ákov, myslim že ENG jazyk nieje u teba problém.
Jak moc dlouhej debaty? Jinak, docela by změnilo situaci, kdyby tu už 19 s dvojíma budíkama byl.
To zistíš sám. Tiež som tam reportoval jeden problém a bolo to na moj vkus nadlho.
No, tak uvidíme. Se na to zejtra podívám a nějak se jich zeptám. Ještě tak vymyslet, do jakýho vlákna jim to tam dát
2 alternatívy:
- Rekuest vo vláklne The SAS Faktory
- alebo priamo do vlákna 19-ky
Oka, zkusím
Tak jsem to nakonec nezkusil, protože: http://imageshack...5/y75t.jpg
Prý se jim tam poflakuje verze 2.04 MiGu 19. Dokonce snad prý s funkčním RP-21 radarem. No nevím, možná se magot zmýlil, když tady mluvil o avionice Ozkouším to až zítra, tak uvidíme. Doufám, že tam bude ten "dobrý" kokpit. Kdyžtak se ale zeptám. Není nic horšího, než nevědět, že motor ztrácí otáčky...
Jinak, pro fanoušky jedenadvacítky, ptal jsem se jich a radar hodlají aplikovat. Tvrdí, že za 2 týdny, "jako obvykle" takže, třeba to bude už do konce října
Klid Koty. Magot má pravdu, engine Šturma není pro zpracování pokročilejších avionických funkcí stavěný. Stejně jako absolutně není stavěný pro nějakou lepší prezentaci transsonických a supersonických rychlostí. Verze 4.12 už je na tom díky práci DT (jehož členem je mimochodem právě Magot) o poznání lépe.
Klid Koty. Magot má pravdu, engine Šturma není pro zpracování pokročilejších avionických funkcí stavěný. Stejně jako absolutně není stavěný pro nějakou lepší prezentaci transsonických a supersonických rychlostí. Verze 4.12 už je na tom díky práci DT (jehož členem je mimochodem právě Magot) o poznání lépe.
No, pokud ty avionické funkce někdo napíše zcela od začátku, tak by to i šlo. Ovšem, záleží, co myslíš pod pojmem pokročilejší avionické funkce.
EDIT: a stále nevím, co to mělo znamenat s tím pomerančem
Klid Koty. Magot má pravdu, engine Šturma není pro zpracování pokročilejších avionických funkcí stavěný. Stejně jako absolutně není stavěný pro nějakou lepší prezentaci transsonických a supersonických rychlostí. Verze 4.12 už je na tom díky práci DT (jehož členem je mimochodem právě Magot) o poznání lépe.
No, pokud ty avionické funkce někdo napíše zcela od začátku, tak by to i šlo. Ovšem, záleží, co myslíš pod pojmem pokročilejší avionické funkce.
EDIT: a stále nevím, co to mělo znamenat s tím pomerančem
Ten pomeranč, je ten pokus o radar, vypadá to jak ovoce a ne obrazovka RP-21. Navíc to zachycuje pozemní cíle, což je blbost. Tohle to prostě neumělo. A vypadalo to taky trochu jinak.
Je rozdíl když se někdo snaží něco ucucnout z programu, než když pro to napíše nový kód, to co jsem viděl u Bf 110 fungovalo, dost realisticky (víc to nejde), tohle se jen snaží fungovat. Obrovský průšvih je ten, že kód šturma není postavený na ty vysoké rychlosti a jevy v nich se projevující, takže i když to někdo do kódu dopíše, nefunguje to reálně. Šturm funguje svým prostředím pro rychlosti těsně pod 1M, cokoli víc už v něm nejde, sice se to teď dost překopalo, ale rozdíl mezi profi přístupem DT a smolivci z SAS je celkem propastný. I když občas jsou postupy podobné. Ale ne stejné, kdyby byly ty postupy stejné, se stejným důrazem na kvalitu, bylo by to moc fajn. Takhle je výběr celkem jednoduchý.
Klid Koty. Magot má pravdu, engine Šturma není pro zpracování pokročilejších avionických funkcí stavěný. Stejně jako absolutně není stavěný pro nějakou lepší prezentaci transsonických a supersonických rychlostí. Verze 4.12 už je na tom díky práci DT (jehož členem je mimochodem právě Magot) o poznání lépe.
No, pokud ty avionické funkce někdo napíše zcela od začátku, tak by to i šlo. Ovšem, záleží, co myslíš pod pojmem pokročilejší avionické funkce.
EDIT: a stále nevím, co to mělo znamenat s tím pomerančem
Ten pomeranč, je ten pokus o radar, vypadá to jak ovoce a ne obrazovka RP-21. Navíc to zachycuje pozemní cíle, což je blbost. Tohle to prostě neumělo. A vypadalo to taky trochu jinak.
Je rozdíl když se někdo snaží něco ucucnout z programu, než když pro to napíše nový kód, to co jsem viděl u Bf 110 fungovalo, dost realisticky (víc to nejde), tohle se jen snaží fungovat. Obrovský průšvih je ten, že kód šturma není postavený na ty vysoké rychlosti a jevy v nich se projevující, takže i když to někdo do kódu dopíše, nefunguje to reálně. Šturm funguje svým prostředím pro rychlosti těsně pod 1M, cokoli víc už v něm nejde, sice se to teď dost překopalo, ale rozdíl mezi profi přístupem DT a smolivci z SAS je celkem propastný. I když občas jsou postupy podobné. Ale ne stejné, kdyby byly ty postupy stejné, se stejným důrazem na kvalitu, bylo by to moc fajn. Takhle je výběr celkem jednoduchý.
Nejsou to pozemní cíle, ale falešné odrazy - duchy. Bez urážky, ale pokud tomu tak rozumíš, jaké konkrétní jevy se projevují při nadzvukových rychlostech? Kromě zvukového rázu mě nic nenapadá. Možná tak fakt, že s nadzvukovou rychlostí už nenarůstá tření s dvoj, ale trojmocninou rychlosti, avšak to je lehce podchytitelné, prostě se přidá jiný vzorec, na který se přepne, při překonání rychlosti.
Koty, já myslím, že to bude tak, že okolo zvuku přestávají platit ty nízkorychlostní poláry cx, cy. Odpor narůstá rychle a vztlak ne. Tedy engine, založený na tabulce cx,cy (zjednodušuji), bude mít problém. Chybí mu jedna dimenze problematiky. Opravdu nevím, co je uvniř Šturma, nikdy jsem to neviděl a to ani z rychlíku. Ale to ty zjevně taky ne
Koty, já myslím, že to bude tak, že okolo zvuku přestávají platit ty nízkorychlostní poláry cx, cy. Odpor narůstá rychle a vztlak ne. Tedy engine, založený na tabulce cx,cy (zjednodušuji), bude mít problém. Chybí mu jedna dimenze problematiky. Opravdu nevím, co je uvniř Šturma, nikdy jsem to neviděl a to ani z rychlíku. Ale to ty zjevně taky ne
Proto stačí při přechodu rychlosti na M=1 a pak M>1 přejít na jiné počítání. + zavést zvukový ráz, což je trošku složitější, ono podle pozorování je Dopplerův jev dělán jen tak, že zvuky mají jen vyšší frekvenci... Pokud zobrazíme zvukové vlny jako kružnice pro rychlosti nižší, než rychlost zvuku, tak se šíří stále vpřed, před letadlo. Tyto kružnice pak mají v oblasti za letadlem větší rozestupy, před ním menší. Pokud uděláme to samé pro rychlost zvuku, je letoun na okraji kruhu tvořeného sloučením všech kružnic zvukových vln. Jelikož se energie všech existujících zvukových vln soustředí v jednom bodě, dochází k zvukovému třesku. jakmile je rychlost překonána, z kruhu se stává trojúhelník. Energie zde není soustředěna v bodě, avšak po stranách tohoto trojůhelníka - zvukový ráz, který se vzdáleností od letadla slábne. Toto (Dopplerův jev) se ve šturmovi namodelovat nedá, musel by se kompletně překopat systém zvuku. Je to jediná věc, ve které je velký problém. Poláry pro nadzvukové lety se dají dohledat a zabudovat. Přepínání se dá vyřešit jedinou prostou IF funkcí, kde se porovnává rychlost s rychlostí zvuku, která je proměnlivá, vzhledem k výšce a teplotě.
Tolik moje přednáška o fyzice, hádat se nehodlám, jen říkám, že to řešit jde.
PS: pokud poláry nejsou, dají se spočítat a vyvolat ve vzduchových tunelech.
Hele já se tedy vždy soustředil na podzvukové proudění a dokonce na rychlosti, kde je Strouhalovo číslo 0. Ale ... přechod přes zvuk není v jednom bodu. Průběh rychlostí proudění podél profilu křídla je složitější. Přechod přes zvuk začíná na vrcholu profilu podstatně dřív, než Mach 1 celého letadla. No a o to asi jde, aby i tohle bylo věrohodné. Páčto prosté přepnutí na jinou tabulku je asi poměrně hrubé zjednodušení.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.