Tajpan napsal:problém:Stock lietadlá.
odpovedajúce Stock lietadlo je na ho*no namodelované, tak musím siahnuť po dalšom vývojovom type.
Ako pise pan Cibuľa vo svojej zivotom nadobudnutej spontanno-alegorickej filozofickej uvahe zalozenej na zaujimavom zivotnom paradoxe - a ja s nim suhlasim - kazdemu sa vyhoviet neda a vzdy bude niekto, kto sa bude vyhovarat na to, ze lietadla su na hovno namodelovane.
to je sice pravda, ale ak v simulátore , ktorý simuluje nejakú realitu, a chýba pri reálnom velkosériovom vyrábanom produkte istá štandartná výbava, ktorá sa používala počas používania daného realne simulovaného produktu, ktorá v danom časovom období výrazne ovplyvnila minimálne taktické schopnosti danej vojnovej strany, ktorá tento reálne simulovaný produkt používala, tak si myslím, že netreba používať takú dlhú a zbytočne roztahanú vetu a že stačí napísať, že Stock daného reálne simulovaného produktu je na ho*no.
panebože vdaka ti za modistov.
a panebože vdaka ti ,že to túto úpravu nespravili hades alebo kwiatek, lebo by sa zase našlo dost hysteriek (že to je cheat a tak podobne ),
a kto by sa s nimi zase hádal?
1stCL Novotny napsal:
Tajpane můj a věčiny lidiček problém z Mody není to že je nah*vno všechno,ale že to nemá jedinej kloudnej sistém. Tohle nefachá s tím a tamto stímhle. Já naopak tu chuť na přelet 600km mám, ale ne za těhle podmínek. Bohužel nemám chuť postupem času mít jeden HDD v PC jen kvůli 30ti instalacím Ila. A co se vzhledu týče tak třeba pár bombrů co vyšlo nevypadá ani jako to co to má být a víkonově to má základ např. z B24 a to je blbost. Je sice hezký že to můžu kočírovat a nebo sestřelit, ale nedává mi to žádnej pocit reálu o kterj vám všem nakonec nejvíc jde.
súhlasím.
lenže....
I. Ohlásený nástupca Il2 -BoB už mešká už pár rokov. ak by už teoreticky vyšiel v 2005-6, tak už by sme sa bavili o niečom inom.
II. mody sú nelegálne, teda oficiálna podpora pre modistov je žiadna.
III. mody , to je sloboda výberu a názoru. A riziko.
potom už je to slobodný výber každého z nás.
nič viac a nič menej.
Tajpan napsal:to je sice pravda, ale ak v simulátore , ktorý simuluje nejakú realitu, a chýba pri reálnom velkosériovom vyrábanom produkte istá štandartná výbava, ktorá sa používala počas používania daného realne simulovaného produktu, ktorá v danom časovom období výrazne ovplyvnila minimálne taktické schopnosti danej vojnovej strany, ktorá tento reálne simulovaný produkt používala, tak si myslím, že netreba používať takú dlhú a zbytočne roztahanú vetu a že stačí napísať, že Stock daného reálne simulovaného produktu je na ho*no.
panebože vdaka ti za modistov.
a panebože vdaka ti ,že to túto úpravu nespravili hades alebo kwiatek, lebo by sa zase našlo dost hysteriek (že to je cheat a tak podobne ),
a kto by sa s nimi zase hádal?
Co konkretne mas na mysli? Nejake loadouty? Objasni pls.
Tajpan napsal:to je sice pravda, ale ak v simulátore , ktorý simuluje nejakú realitu, a chýba pri reálnom velkosériovom vyrábanom produkte istá štandartná výbava, ktorá sa používala počas používania daného realne simulovaného produktu, ktorá v danom časovom období výrazne ovplyvnila minimálne taktické schopnosti danej vojnovej strany, ktorá tento reálne simulovaný produkt používala, tak si myslím, že netreba používať takú dlhú a zbytočne roztahanú vetu a že stačí napísať, že Stock daného reálne simulovaného produktu je na ho*no.
panebože vdaka ti za modistov.
a panebože vdaka ti ,že to túto úpravu nespravili hades alebo kwiatek, lebo by sa zase našlo dost hysteriek (že to je cheat a tak podobne ),
a kto by sa s nimi zase hádal?
Co konkretne mas na mysli? Nejake loadouty? Objasni pls.
Tajpan napsal:
...
len v dnešnej dobe, už nie je to najdôležitejšie. Chuť lietat a ludia z roku 2004/5, čo by dokázali letieť cca 600km.
Ako čítam v inom vlákne, dnes je problém preletieť 25km široký kanál. ;)
600 tam i zpět nebo 600+600 ? ;)
ooo, myslím, že při tomhle čísle (obou) několika lidem jistě zaplesalo srdce :))
Tajpane, tak jsem "právě" dal s Novotňasem něco málo přes 1.ooo km v jednom letu...
navíc v Zeru - takže žádný level stabilizer ani vytrimování všech os :)
a tohle úmorné čtyřhodinové sezení bylo jen a jen proto, aby se zjistilo, jak má Oleg nasimulován dolet ;) (má ho blbě)
a nijak neřeší vyčerpání paliva z nádrže - automaticky to přepne na hlavní....
ale jinak dobrý - po asi dvou a půl hodinách letu si Novotňas složil za letu křídla, aby byla aspoň nějaká sranda ;) (prej bylo v Port Moresby nějaký dobrý pívo a chtěl ho zajít vyzkoušet ;) ). Zbytek letu opět proběhl bez zvláštních událostí, takže Jenda meditoval na téma mody/nemody apod :)))
Upravil/a Hoper dne 08-02-2010 00:05
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
snad nezacházíme příliš do OT, ale ono tohle by asi šlo řešit i přes UDP(Speed)... ale nějak jsme k tomu neměli důvěru ;)
A navíc - pokud letíš na zrychlený čas - to je přes autopilota nebo minimálně level ? My jsem letěli na speciální kombinaci vrtule, plynu a směsi (řiká se tomu Novotňasův koktejl :) a to by AI nedalo.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
snad nezacházíme příliš do OT, ale ono tohle by asi šlo řešit i přes UDP(Speed)... ale nějak jsme k tomu neměli důvěru
A navíc - pokud letíš na zrychlený čas - to je přes autopilota nebo minimálně level ? My jsem letěli na speciální kombinaci vrtule, plynu a směsi (řiká se tomu Novotňasův koktejl a to by AI nedalo.
Jo, nebo zkrátka držim páku rovně. Ale tak je vidět že jste si to užili :-D
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
PB je fakt že se to dá řešit i tvým spůsobem,ale je moc faktorů které tím nedosáhneš započítat. Tohle prostě je to že se nebu muset s nikým dohadovat při případné megalomanké akci. A věřte či ne pokud by ta mapa byla větší urco bychom letěli ještě dýl. Hovadům zdar a Olegovi zvlášť.
Tajpane, tak jsem "právě" dal s Novotňasem něco málo přes 1.ooo km v jednom letu...
navíc v Zeru - takže žádný level stabilizer ani vytrimování všech os
a tohle úmorné čtyřhodinové sezení bylo jen a jen proto, aby se zjistilo, jak má Oleg nasimulován dolet (má ho blbě)
a nijak neřeší vyčerpání paliva z nádrže - automaticky to přepne na hlavní....
ale jinak dobrý - po asi dvou a půl hodinách letu si Novotňas složil za letu křídla, aby byla aspoň nějaká sranda (prej bylo v Port Moresby nějaký dobrý pívo a chtěl ho zajít vyzkoušet ). Zbytek letu opět proběhl bez zvláštních událostí, takže Jenda meditoval na téma mody/nemody apod ))
Keď si už zabil štyri hodiny, podel sa s nami o podrobnosti. Zaujímalo by ma: aké Zero, koľko paliva, letová výška, rýchlosť, otáčky, korekcie, hodinová spotreba
Jofe, nevím, jestli to nepodléhá státnímu tajemství, ale můžu ti odpovědět takto:
hezké
moc moc moc
měli jsme dva různé údaje - nejprve jsem se drželi jednoho, ale když jsem to pak vedl já, zjistil jsem, že jsme nastoupali do druhého... :))
mno, Sakai psal cosi o skoro pádové, to u nás nehrozilo
vrtule se točila
korekcie - co to je ?
na spotřebu se musíš zeptat Novotňase, ale v nádrži mi zbylo 200něčeho - galonů ? litrů ? - ručička byla na 20 :))
a teď vážně ;)
na netu jsem narychlo našel nějaké údaje (rpm 1500-1600), 110-115 knots IAS, 8000 ft, nízké mixture
pak jsem kouknul do Zer nad Pacifikem, kde byly maličko jiné (lišila se výška a otáčky) - 3600m, 220km/h, 1700-1800rpm, nejnižší směs
Sakai navíc psal, že velmi nízké spotřeby získali letem ve formaci - to jsme teda ve dvou opravdu nezkoušeli :))
dali jsme A6M2-21, 100paliva + nádrž (+střelivo)
po nastoupání do nějakých 2600m jsme vytrimovali výškovku (co to šlo), dali 50 - 50 - 20 a letěli.
Na lehké dorovnávání ve formaci hejbání s plynem stačilo, ale pokud bylo třeba stoupat nebo dohánět poodlétnutého velitele, řešili jsme to směsí - to pak motor úplně zaburácel :))
Otáčky na těch 50% byly na 1800 - určitě by šly dát i níž, ale mám takový dojem, že z měření LHua vyplynulo, že na spotřebu má u Olega vliv jen plyn a směs...
Rychlost byla při vodorovném letu 220, pokud se to neudrželo v rovině a mírně začal stoupat, spadla na 200 (km/h).
Po celou dobu jsem letěl s nádrží - ač už jsem viděl, že se mi pak ke konci hejbe ručička na palivoměru, stejnak jsem ji tam nechal. Ale nádrž Zero trochu brzdí, takže pokud se nějakým způsobem pozná, kdy se z ní vyčerpalo veškeré palivo, klidně bych ji odhodil = další prostor pro šetření palivem.
A díky zátěži motoru byl radiátor celou dobu na nule.
Je tu ještě prostor na další zkoušení
- odhodit po vyprázdnění nádrž (případně v boji)
- směs na 10% (tak nelze)
- ještě nižší otáčky
- plyn tak 40%
ale myslím, že to už by byl zbytečný extrém - uvažovali jsme tak, že bohatě stačí dvě hodiny letět "tam", chvilku si zastřílet a pak letět zase "zpět"
a sledovat, jak moc paliva jsem vyplácal při boji :)))
ed: ve většině případů, kde je "jsem" má být "jsme" - dost se mi to plete :))
ed2: opraveny nesmysly, opraveno jsem - jsme ;)
Upravil/a Hoper dne 10-02-2010 19:48
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Práve Sakaiove údaje ma zaujali a keď som skúšal tento popisovaný režim, tak mi to nejak nesedelo. Pri čistej konfigurácii Zera so strelivom prípusti 52%, pri otáčkach vrtule 1700 a korekcii 40% som bol na hodnote 180 IAS.
Korekcia bohatosti zmesi sa mi zdá 20% dosť brutálna na výšku 3600m. Ale zaujímavá je spotreba ktorú dosiahol. Takú má Čmelák pri LPP.
Inak pan Nadlesní má ako vždy pravdu.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.