Tajpan napsal:problém:Stock lietadlá.
odpovedajúce Stock lietadlo je na ho*no namodelované, tak musím siahnuť po dalšom vývojovom type.
Ako pise pan Cibuľa vo svojej zivotom nadobudnutej spontanno-alegorickej filozofickej uvahe zalozenej na zaujimavom zivotnom paradoxe - a ja s nim suhlasim - kazdemu sa vyhoviet neda a vzdy bude niekto, kto sa bude vyhovarat na to, ze lietadla su na hovno namodelovane.
to je sice pravda, ale ak v simulátore , ktorý simuluje nejakú realitu, a chýba pri reálnom velkosériovom vyrábanom produkte istá štandartná výbava, ktorá sa používala počas používania daného realne simulovaného produktu, ktorá v danom časovom období výrazne ovplyvnila minimálne taktické schopnosti danej vojnovej strany, ktorá tento reálne simulovaný produkt používala, tak si myslím, že netreba používať takú dlhú a zbytočne roztahanú vetu a že stačí napísať, že Stock daného reálne simulovaného produktu je na ho*no.
panebože vdaka ti za modistov.
a panebože vdaka ti ,že to túto úpravu nespravili hades alebo kwiatek, lebo by sa zase našlo dost hysteriek (že to je cheat a tak podobne ),
a kto by sa s nimi zase hádal?
1stCL Novotny napsal:
Tajpane můj a věčiny lidiček problém z Mody není to že je nah*vno všechno,ale že to nemá jedinej kloudnej sistém. Tohle nefachá s tím a tamto stímhle. Já naopak tu chuť na přelet 600km mám, ale ne za těhle podmínek. Bohužel nemám chuť postupem času mít jeden HDD v PC jen kvůli 30ti instalacím Ila. A co se vzhledu týče tak třeba pár bombrů co vyšlo nevypadá ani jako to co to má být a víkonově to má základ např. z B24 a to je blbost. Je sice hezký že to můžu kočírovat a nebo sestřelit, ale nedává mi to žádnej pocit reálu o kterj vám všem nakonec nejvíc jde.
súhlasím.
lenže....
I. Ohlásený nástupca Il2 -BoB už mešká už pár rokov. ak by už teoreticky vyšiel v 2005-6, tak už by sme sa bavili o niečom inom.
II. mody sú nelegálne, teda oficiálna podpora pre modistov je žiadna.
III. mody , to je sloboda výberu a názoru. A riziko.
potom už je to slobodný výber každého z nás.
nič viac a nič menej.
Tajpan napsal:to je sice pravda, ale ak v simulátore , ktorý simuluje nejakú realitu, a chýba pri reálnom velkosériovom vyrábanom produkte istá štandartná výbava, ktorá sa používala počas používania daného realne simulovaného produktu, ktorá v danom časovom období výrazne ovplyvnila minimálne taktické schopnosti danej vojnovej strany, ktorá tento reálne simulovaný produkt používala, tak si myslím, že netreba používať takú dlhú a zbytočne roztahanú vetu a že stačí napísať, že Stock daného reálne simulovaného produktu je na ho*no.
panebože vdaka ti za modistov.
a panebože vdaka ti ,že to túto úpravu nespravili hades alebo kwiatek, lebo by sa zase našlo dost hysteriek (že to je cheat a tak podobne ),
a kto by sa s nimi zase hádal?
Co konkretne mas na mysli? Nejake loadouty? Objasni pls.
Tajpan napsal:to je sice pravda, ale ak v simulátore , ktorý simuluje nejakú realitu, a chýba pri reálnom velkosériovom vyrábanom produkte istá štandartná výbava, ktorá sa používala počas používania daného realne simulovaného produktu, ktorá v danom časovom období výrazne ovplyvnila minimálne taktické schopnosti danej vojnovej strany, ktorá tento reálne simulovaný produkt používala, tak si myslím, že netreba používať takú dlhú a zbytočne roztahanú vetu a že stačí napísať, že Stock daného reálne simulovaného produktu je na ho*no.
panebože vdaka ti za modistov.
a panebože vdaka ti ,že to túto úpravu nespravili hades alebo kwiatek, lebo by sa zase našlo dost hysteriek (že to je cheat a tak podobne ),
a kto by sa s nimi zase hádal?
Co konkretne mas na mysli? Nejake loadouty? Objasni pls.
Tajpan napsal:
...
len v dnešnej dobe, už nie je to najdôležitejšie. Chuť lietat a ludia z roku 2004/5, čo by dokázali letieť cca 600km.
Ako čítam v inom vlákne, dnes je problém preletieť 25km široký kanál. ;)
600 tam i zpět nebo 600+600 ? ;)
ooo, myslím, že při tomhle čísle (obou) několika lidem jistě zaplesalo srdce :))
Tajpane, tak jsem "právě" dal s Novotňasem něco málo přes 1.ooo km v jednom letu...
navíc v Zeru - takže žádný level stabilizer ani vytrimování všech os :)
a tohle úmorné čtyřhodinové sezení bylo jen a jen proto, aby se zjistilo, jak má Oleg nasimulován dolet ;) (má ho blbě)
a nijak neřeší vyčerpání paliva z nádrže - automaticky to přepne na hlavní....
ale jinak dobrý - po asi dvou a půl hodinách letu si Novotňas složil za letu křídla, aby byla aspoň nějaká sranda ;) (prej bylo v Port Moresby nějaký dobrý pívo a chtěl ho zajít vyzkoušet ;) ). Zbytek letu opět proběhl bez zvláštních událostí, takže Jenda meditoval na téma mody/nemody apod :)))
Upravil/a Hoper dne 08-02-2010 00:05
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
snad nezacházíme příliš do OT, ale ono tohle by asi šlo řešit i přes UDP(Speed)... ale nějak jsme k tomu neměli důvěru ;)
A navíc - pokud letíš na zrychlený čas - to je přes autopilota nebo minimálně level ? My jsem letěli na speciální kombinaci vrtule, plynu a směsi (řiká se tomu Novotňasův koktejl :) a to by AI nedalo.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Hoper napsal:
snad nezacházíme příliš do OT, ale ono tohle by asi šlo řešit i přes UDP(Speed)... ale nějak jsme k tomu neměli důvěru
A navíc - pokud letíš na zrychlený čas - to je přes autopilota nebo minimálně level ? My jsem letěli na speciální kombinaci vrtule, plynu a směsi (řiká se tomu Novotňasův koktejl a to by AI nedalo.
Jo, nebo zkrátka držim páku rovně. Ale tak je vidět že jste si to užili :-D
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
PB je fakt že se to dá řešit i tvým spůsobem,ale je moc faktorů které tím nedosáhneš započítat. Tohle prostě je to že se nebu muset s nikým dohadovat při případné megalomanké akci. A věřte či ne pokud by ta mapa byla větší urco bychom letěli ještě dýl. Hovadům zdar a Olegovi zvlášť.
Tajpane, tak jsem "právě" dal s Novotňasem něco málo přes 1.ooo km v jednom letu...
navíc v Zeru - takže žádný level stabilizer ani vytrimování všech os
a tohle úmorné čtyřhodinové sezení bylo jen a jen proto, aby se zjistilo, jak má Oleg nasimulován dolet (má ho blbě)
a nijak neřeší vyčerpání paliva z nádrže - automaticky to přepne na hlavní....
ale jinak dobrý - po asi dvou a půl hodinách letu si Novotňas složil za letu křídla, aby byla aspoň nějaká sranda (prej bylo v Port Moresby nějaký dobrý pívo a chtěl ho zajít vyzkoušet ). Zbytek letu opět proběhl bez zvláštních událostí, takže Jenda meditoval na téma mody/nemody apod ))
Keď si už zabil štyri hodiny, podel sa s nami o podrobnosti. Zaujímalo by ma: aké Zero, koľko paliva, letová výška, rýchlosť, otáčky, korekcie, hodinová spotreba
Jofe, nevím, jestli to nepodléhá státnímu tajemství, ale můžu ti odpovědět takto:
hezké
moc moc moc
měli jsme dva různé údaje - nejprve jsem se drželi jednoho, ale když jsem to pak vedl já, zjistil jsem, že jsme nastoupali do druhého... :))
mno, Sakai psal cosi o skoro pádové, to u nás nehrozilo
vrtule se točila
korekcie - co to je ?
na spotřebu se musíš zeptat Novotňase, ale v nádrži mi zbylo 200něčeho - galonů ? litrů ? - ručička byla na 20 :))
a teď vážně ;)
na netu jsem narychlo našel nějaké údaje (rpm 1500-1600), 110-115 knots IAS, 8000 ft, nízké mixture
pak jsem kouknul do Zer nad Pacifikem, kde byly maličko jiné (lišila se výška a otáčky) - 3600m, 220km/h, 1700-1800rpm, nejnižší směs
Sakai navíc psal, že velmi nízké spotřeby získali letem ve formaci - to jsme teda ve dvou opravdu nezkoušeli :))
dali jsme A6M2-21, 100paliva + nádrž (+střelivo)
po nastoupání do nějakých 2600m jsme vytrimovali výškovku (co to šlo), dali 50 - 50 - 20 a letěli.
Na lehké dorovnávání ve formaci hejbání s plynem stačilo, ale pokud bylo třeba stoupat nebo dohánět poodlétnutého velitele, řešili jsme to směsí - to pak motor úplně zaburácel :))
Otáčky na těch 50% byly na 1800 - určitě by šly dát i níž, ale mám takový dojem, že z měření LHua vyplynulo, že na spotřebu má u Olega vliv jen plyn a směs...
Rychlost byla při vodorovném letu 220, pokud se to neudrželo v rovině a mírně začal stoupat, spadla na 200 (km/h).
Po celou dobu jsem letěl s nádrží - ač už jsem viděl, že se mi pak ke konci hejbe ručička na palivoměru, stejnak jsem ji tam nechal. Ale nádrž Zero trochu brzdí, takže pokud se nějakým způsobem pozná, kdy se z ní vyčerpalo veškeré palivo, klidně bych ji odhodil = další prostor pro šetření palivem.
A díky zátěži motoru byl radiátor celou dobu na nule.
Je tu ještě prostor na další zkoušení
- odhodit po vyprázdnění nádrž (případně v boji)
- směs na 10% (tak nelze)
- ještě nižší otáčky
- plyn tak 40%
ale myslím, že to už by byl zbytečný extrém - uvažovali jsme tak, že bohatě stačí dvě hodiny letět "tam", chvilku si zastřílet a pak letět zase "zpět"
a sledovat, jak moc paliva jsem vyplácal při boji :)))
ed: ve většině případů, kde je "jsem" má být "jsme" - dost se mi to plete :))
ed2: opraveny nesmysly, opraveno jsem - jsme ;)
Upravil/a Hoper dne 10-02-2010 19:48
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Práve Sakaiove údaje ma zaujali a keď som skúšal tento popisovaný režim, tak mi to nejak nesedelo. Pri čistej konfigurácii Zera so strelivom prípusti 52%, pri otáčkach vrtule 1700 a korekcii 40% som bol na hodnote 180 IAS.
Korekcia bohatosti zmesi sa mi zdá 20% dosť brutálna na výšku 3600m. Ale zaujímavá je spotreba ktorú dosiahol. Takú má Čmelák pri LPP.
Inak pan Nadlesní má ako vždy pravdu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.