Tenhle DM uz kritizovali piloti i na offiko foru. Maraz, jako jeden z autoru ho tam vehementne obhajoval.
No, nevim. V tech dirach na kridlech, ktere prostrilels mezi motorem a trupem, byly nadrze.
A nehori a nehori a leti to dal, jako by se nechumelilo...
Neříkal to už Oleg že grafická prezentace poškození neodpovídá skutečnému?
Tenhle DM uz kritizovali piloti i na offiko foru. Maraz, jako jeden z autoru ho tam vehementne obhajoval.
No, nevim. V tech dirach na kridlech, ktere prostrilels mezi motorem a trupem, byly nadrze.
A nehori a nehori a leti to dal, jako by se nechumelilo...
Graficky znazorněné poškození přece nemá s dmg modelem nic společnýho. Málo který bombardér vybuchuje tak ochotně a hoří řekl bych standartně.
Co se vám nelíbí ?
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Ta diskuse je úchylná. Celej IL je narvaný hromadou všelijakých zmodovaných zkrypleností. Jeden italský bombardér a pár letadel s podvěsama tomu už víc ublížit nemůžou.
P.S. Ale aspoň je to ofiko.
Upravil/a Jirka dne 07-10-2009 10:02
WT_Horrido napsal:
Nic nového, nikdo z moderů neudělal nic co by nějak zásadně změnilo hratelnost... snad mimo nedotaženého AI pro online. Pro offline létače, což má být sponzorská (a rekrutační) základna onlajnystů, už vůbec nic.
Enjoyr alespoň dělá pořádek ve zmatku degenu, ale jinak nic. Už jsem to psal, nové mapy, letadla, to je pěkné, ale nakonec k čemu?
Horri ty už to asi moc nesleduješ
Je spousta módů, které by dokázaly hru rozhýbat, bohužel jim chybí standardizace.
XXX_Dazz napsal:
V současné době je asi (kromě nějakých aerodymických výpočtů) těžko říci jak daný typ letadla létal s podvěšenou výzbrojí.
Lesníku mohl by jsi trošku vysvětlit co Vás (Daidalos team) vedlo k tomu, že je něco špatně a proč jste to opravili ?
Pokud nekde neco visi v ilovi externe, je to na dva dily - pylon a samotna bomba(nebo kanon, raketa...). Oboje ma svoji hmotnost, kazda bomba tu spravnou, u pylonu je nekolik vyjimek s primo nastavenou hmotnosti a zbytek mel defaultnich 150kg. Kdyz pak clovek letel s necim, co melo extra zavesnik pro kazdou raketu - tak si to spocitejte. My jsme snizili tu defaultni hodnotu.
Co mi uniklo je, ze zavesnik jsou pouzity i pro gunpody a je jich tam vyjmenovano relativne malo. Takze predtim to bylo hmotnost zbrane a munice+tezky zavesnik, ted je to hmotnost zbrane a munice+podstatne lehci zavesnik. Celkove to u bf109 delalo +-400kg driv, asi 120 ted a spravne by to melo byt 210.
FW190 s 4*20 bude asi beze zmeny, protoze "PylonMG15120x2" je jedna z tech primo vyjmenovanych vyjimek (ma 450kg, takze celkove pod letadlem to bude mit pres tunu?). Ostatni nevim, ale rekl bych, ze vsechny budou bliz realisticke hodnote, jen na druhou stranu od dosavadniho stavu (tj. presne stejny pripad jako ten popsany u 109). Kazdopadne to bude opraveno pri prvni prilezitosti.
SM79 DM: Ty nadrze tam jsou a hori. Nemuzete ocekavat, ze desetitunove letadlo spadne po jedne davce ze sedmicek. Tohle letadlo je presne z doby, kdy se tvrdilo, ze bombarder vzdycky proleti (aby ne, kdyz byl prakticky stejne rychly jako dvouplosne stihacky, ktere mely par kulometu).
Tahle debata se uz rozjela i na 1C foru, takze odtamtud neco pro pobaveni: http://www.youtub...rvWwm1TqGk
Externi mody: to neni tak, ze by je DT nejak dogmaticky odmital, jen je pomerne tezke najit nejaky, co splnuje technicke limity ilovskeho enginu a naroky na historickou realisticnost. Jak uz Robo psal, iniciativa bezi a na nejakych upravach vizualni stranky a hratelnosti se taky pracuje.
XXX_Dazz napsal:
V současné době je asi (kromě nějakých aerodymických výpočtů) těžko říci jak daný typ letadla létal s podvěšenou výzbrojí.
Lesníku mohl by jsi trošku vysvětlit co Vás (Daidalos team) vedlo k tomu, že je něco špatně a proč jste to opravili ?
Pokud nekde neco visi v ilovi externe, je to na dva dily - pylon a samotna bomba(nebo kanon, raketa...). Oboje ma svoji hmotnost, kazda bomba tu spravnou, u pylonu je nekolik vyjimek s primo nastavenou hmotnosti a zbytek mel defaultnich 150kg. Kdyz pak clovek letel s necim, co melo extra zavesnik pro kazdou raketu - tak si to spocitejte. My jsme snizili tu defaultni hodnotu.
Co mi uniklo je, ze zavesnik jsou pouzity i pro gunpody a je jich tam vyjmenovano relativne malo. Takze predtim to bylo hmotnost zbrane a munice+tezky zavesnik, ted je to hmotnost zbrane a munice+podstatne lehci zavesnik. Celkove to u bf109 delalo +-400kg driv, asi 120 ted a spravne by to melo byt 210.
FW190 s 4*20 bude asi beze zmeny, protoze "PylonMG15120x2" je jedna z tech primo vyjmenovanych vyjimek (ma 450kg, takze celkove pod letadlem to bude mit pres tunu?). Ostatni nevim, ale rekl bych, ze vsechny budou bliz realisticke hodnote, jen na druhou stranu od dosavadniho stavu (tj. presne stejny pripad jako ten popsany u 109). Kazdopadne to bude opraveno pri prvni prilezitosti.
SM79 DM: Ty nadrze tam jsou a hori. Nemuzete ocekavat, ze desetitunove letadlo spadne po jedne davce ze sedmicek. Tohle letadlo je presne z doby, kdy se tvrdilo, ze bombarder vzdycky proleti (aby ne, kdyz byl prakticky stejne rychly jako dvouplosne stihacky, ktere mely par kulometu).
Tahle debata se uz rozjela i na 1C foru, takze odtamtud neco pro pobaveni: http://www.youtub...rvWwm1TqGk
Externi mody: to neni tak, ze by je DT nejak dogmaticky odmital, jen je pomerne tezke najit nejaky, co splnuje technicke limity ilovskeho enginu a naroky na historickou realisticnost. Jak uz Robo psal, iniciativa bezi a na nejakych upravach vizualni stranky a hratelnosti se taky pracuje.
1stCL_pbarry napsal:
Graficky znazorněné poškození přece nemá s dmg modelem nic společnýho. Málo který bombardér vybuchuje tak ochotně a hoří řekl bych standartně.
Co se vám nelíbí ?
No to se mne nelibi. Jestlize graficke zobrazeni je reakci na neco (predpokladam, ze na to, ze se nekdo nekam necim trefi) a DM taktez, potom nerozumim tomu, proc se tak nedeje v odpovidajici spojitosti.
Nebo je to tak, ze kdyz trefim letadylko do kridla, tak se nahodi textura s dirou v trupu?
To mne ovsem prijde nechutne...
WT_Pedropan napsal:
No to se mne nelibi. Jestlize graficke zobrazeni je reakci na neco (predpokladam, ze na to, ze se nekdo nekam necim trefi) a DM taktez, potom nerozumim tomu, proc se tak nedeje v odpovidajici spojitosti.
Nebo je to tak, ze kdyz trefim letadylko do kridla, tak se nahodi textura s dirou v trupu?
To mne ovsem prijde nechutne...
Tak ta dira tam muze bejt stejna po dvou granatech, nebo treba po deseti. Je to jen vyobrazeni. alespoň tak jsem to do teď chápal. Nicmene ten bombarder skutecne neni kdovijak odolnej.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Ale ja bodam na to, jestli dira na obrazku vznikla po jednom, nebo deseti granatech. Takovej hnidopich nejsem.
Ale kdyz uz to ma nejaky DM (a sveho casu, dle Olegovych slov, DM revolucni, dosud nepouzity), a nejake graficke zobrazeni toho poskozeni, tak by to mohlo byt, alespon v nejdulezitejsich rysech, trochu "Usouladeno". A pruhledne lochny jako vrata v miste, kde jsou nadrze, by s tim letadlem hergot neco udelat mohly. Minimalne mel byt okamzite bez paliva.
A nebo nemaj malovat takovej silenej model poskozeni...
Proste u toho podle meho nazoru nekdo nepremyslel...
Pedroplane, je to tak, ze v Sturmovi graficke poskodenie funguje nezavisle od skutocneho (funkcneho) poskodenia. Tie diery su jednoducho len dalsia vrstva textur pod defaultnym skinom, ktora sa aktivuje, ked istu oblast zasiahne strela. Neberie do uvahy presne miesto zasahu. U niektorych lietadiel je to urobene lepsie u niektorych horsie. V tomto pripade vzdy zalezi na samotnom skinnerovi/modelarovi lietadla. Je to dvojsecna "zbran". Ak skinner urobi to graficke poskodenie prilis male, tak ludia mozu mat pocit, ze preco ten bombarder ide dole, ked ma len zopar dier. Ak tie "diery" spravi prilis velke, tak nastava opacny problem = ved je ako emental, tak preco stale leti...?! Keby bolo na mne, tak by som tie diery na SM.79 urcite spravil mensie alebo by som ich spravil menej.
Upravil/a mkubani dne 07-10-2009 13:12
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.