November 22 2024 09:12:09
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 2
pSipi, LesniHU

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Kde je "RESPEKT" ?
Rufu
Antone nepochybně máš ve všem pravdu,ovšem to opravdu patří do reálu.Il2 je hra a pokud chceš lítat jako CZS nebo část Lionů tedy na real tak máš samozřejmě pravdu a povede se ti.Ovšem je tu dost virtuálních pilotů kteří nemají v malíku jen BF či Fw a v 80% případů nebudeš v situaci 1:1.A taky už dávno v ilovi neplati Tajpanovo "strjelam až ked som mu 50m za prdelou" .Specielně modří piloti co mají většinou výzbroj na a v motoru střílí na těch Sašových 500 m.No a od nich už to i ti rudí dokázali odkoukat.Šklebící se
Upravil/a Rufu dne 08-09-2009 18:58
 
czs_scharck
Pšt . . . nemenuj, čekám jakými zjištěními nás Anton ještě obohatí abychom se proti těm březoletům naučili konečně tu jeho správnou taktiku.
My všichni totiž lítáme s bídou asi tak 14 dní. Zamračený
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
Panek
Kdy, že to vyšla ta konzolovka?
 
Hoper
je krásné, jak se tu argumentuje 8000 letadly, ale nějak se při tom zapomíná na uzemí, na kterém těch 8k mašin bylo rozhozeno...

a taky se mi líbí, jak se tu píše, že LaGG snese poškození
jo snese, ale život mu to prodlouží o pár desítek vteřin a pokud mu nikdo nepřijde na pomoc, má stejnak smolíka, páč jinak než rovně se s tím už pak nedá letět...
a to samo není problém jen LaGGa ;)
Raiden taky snese díry v křídle a trupu ale už pak chudák nemá moc prostoru na manévrování. A když se pokusí zachránit si život hlubokým dajvem (z nějakých 7k), stejnak se za ním Gringo pustí a dodělá ho... :)))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Tajpan
BP_Rufu napsal:
Antone nepochybně máš ve všem pravdu,ovšem to opravdu patří do reálu.Il2 je hra a pokud chceš lítat jako CZS nebo část Lionů tedy na real tak máš samozřejmě pravdu a povede se ti.Ovšem je tu dost virtuálních pilotů kteří nemají v malíku jen BF či Fw a v 80% případů nebudeš v situaci 1:1.A taky už dávno v ilovi neplati Tajpanovo "strjelam až ked som mu 50m za prdelou" .Specielně modří piloti co mají většinou výzbroj na a v motoru střílí na těch Sašových 500 m.No a od nich už to i ti rudí dokázali odkoukat.Šklebící se

to vieš, 14palcový monitor, nejaká 32mb karta TNT či čo to bolo,
video setting všetko na low. Inak to ani nešlo. Mrknutí
 
3BAP_Bugs
No pri VVS érach ako IL2, či čajka, alebo išak je vlastne streľba na 500m veľmi častá ba vlastne až základná vzdialenosť na streľbu.Šklebící se

To, že LaGG3 znesie poškodenie, samozrejme z nej nerobí kvalitnú stíhačku. Len som chcel poukázať na to, že aj to najhoršie môže mať v sebe niečo dobrého. Aj keď občas sa človek poriadne natrápi, kým to objaví.Vyděšený A táto vlastnosť z lagginy robí slušného bitevníka + 8xRS82 a 1 x ŠVAK 20 mm, 2 x UBS 12,7 mm, 2 x ŠKAS 7,62mm
 
http://3iap.org
310_Gringo
Hoper napsal:

Raiden taky snese díry v křídle a trupu ale už pak chudák nemá moc prostoru na manévrování. A když se pokusí zachránit si život hlubokým dajvem (z nějakých 7k), stejnak se za ním Gringo pustí a dodělá ho... Úsměv))


Jéé, to si vzpomínám.Ale byla to po čertech dlouhá honičkaMrknutí

Jo Raiden, to je jedno z letadel v pacifiku, před kterým je třeba taky zachovávat jistou dávku respektu.
Oproti zeru je daleko rychlejší,pancéřované, se samosvornými nádržemi a se silnou výzbrojí.Pokud člověk potká dobře spolupracující skupinu v těchto letadlech, je to většinou tvrdý oříšek.A ani rychlost Mustangů a T-boltů, není oproti Raidenu zas tak dominantní (Ač jsou oba rychlejší) protože Raiden drží líp energii v manévroém boji a je i stoupavější.
Nicméně jakmile chce japík utéct dajvem, tak se těch 6tun u Thunderbolta projevit musíŠklebící se
 
Panek
Největší respekt mám z idiotů. Oni totiž dokážou neuvěřitelně zaskočit. Vysvětlujte nějakýmu blbcovi, že když letí v befku a já ve foku, tak jsme na jedné straně.
 
310_Gringo
Šklebící seŠklebící seŠklebící se
 
3BAP_Bugs
Panek napsal:
Největší respekt mám z idiotů. Oni totiž dokážou neuvěřitelně zaskočit. Vysvětlujte nějakýmu blbcovi, že když letí v befku a já ve foku, tak jsme na jedné straně.

Ale nie na mape na AH s tými rumunskými "obchodníkmi" s vojenskými prebytkami Mrknutí Tam toto neplatí. Šklebící se
 
http://3iap.org
3IAP_Sasa
Panek napsal:
Největší respekt mám z idiotů. Oni totiž dokážou neuvěřitelně zaskočit. Vysvětlujte nějakýmu blbcovi, že když letí v befku a já ve foku, tak jsme na jedné straně.


Co máš z toho. Jsem si nedávno letěl na zeke ve Wildcatu (hrozně podobný letadlo se zerem že?) a vídím dot. Tak sme jeli headon a vidím jasnýho Wildcata. Tak jsem uhnul stranou. Zamával a letěl dál. Najednou vidím, jak kořeň mě proletěl a začal stoupat do lopingu. Najednou šup a byl na šestý. Já sem si říkal, že se jde družit a dál sem si nastoupával. Najednou takataktakataka, byl jsem učouzenej, zraněnej a chyběla mi jedna výškovka. V chatu se objevilo "sorry mate". Napsal sem jen něco o tom co si myslím o podobnosti zera s wildcatem a šel sem přistát na Wake. Při dosedání jsem měl už skoro půl letadla na zemi Úsměv a najednou kolem mě červený trasírky a rány do trupu. Koukám co se děje a nějakej druhej Wildcat se rozhodl mě prostě sundat při přistání. Asi si myslel, že Japonci vysazují agenta. Se vybíravými slovy mě vlastními jsem se se všemi zúčastněnými rozloučil v chatu a šel si zpravit chuť na AH. Tam jsem zaútočil na Ju88, která mi zničila motor. Šel jsem na nouzák na cestu. S vytaženým podvozkem, klapkama a stojící vrtulí jsem asi v 10m nad zemí uslyšel takový to nehezký hvízdání. Následovalo takový to ještě míň hezký cvakání a pak ze mě byla díra v zemi. Takže jsem si lokl slivovice, poslal všecky doprdele a šel spat.Cool
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 09-09-2009 14:19
 
j4ck41
Anton napsal:
...

Tak mi řekni když tu prý míchám hrušky s jabkama jakto že se dvojplošníky ani na jiných bojištích nijak neprosadily bez ohledu na výcvik pilotů?

...



Gloster Gladiator znas?
Upravil/a j4ck41 dne 09-09-2009 16:02
 
Hoper
310_Gringo napsal:
...
Nicméně jakmile chce japík utéct dajvem, tak se těch 6tun u Thunderbolta projevit musí:D

těch 6tun mělo zůstat nahoře s ostatníma :PP
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Anton
BP_Rufu napsal:
Antone nepochybně máš ve všem pravdu,ovšem to opravdu patří do reálu.Il2 je hra a pokud chceš lítat jako CZS nebo část Lionů tedy na real tak máš samozřejmě pravdu a povede se ti.Ovšem je tu dost virtuálních pilotů kteří nemají v malíku jen BF či Fw a v 80% případů nebudeš v situaci 1:1.A taky už dávno v ilovi neplati Tajpanovo "strjelam až ked som mu 50m za prdelou" .Specielně modří piloti co mají většinou výzbroj na a v motoru střílí na těch Sašových 500 m.No a od nich už to i ti rudí dokázali odkoukat.Šklebící se


No výš IL2 je hra co se snaží reál simulovat je tedy pravděpodobné že pokud reál alespoň trošku simuluje dobře budou platit mnohá pravidla co platila i v reálném boji. Sám můžu potvrdit že zásady ze skutečného boje fungují i v IL2.
Většina pilotů co lítají IL2 létají klidně dlouho a letoun ovládají dobře což je rozdíl od skutečnosti jenže drtivá většina z nich vůbec neovládá taktiku boje nebo často nemají potuchy v čem je jejich letoun silný vůči nepřátelskému o proti tomu skuteční piloti studovaly taktiku a mnohdy dostávaly doporučení jak se mají zachovat v souboji s určitým nepřítelem a díky tomu volily vhodný únikový manévr.
Jinak podle mě na 500m se dá v poklidu střílet ale tak nějak nevidím důvod proči si letoun jako I-15 připustit na takovou vzdálenost.Mrknutí

CZS_Scharck napsal:
Pšt . . . nemenuj, čekám jakými zjištěními nás Anton ještě obohatí abychom se proti těm březoletům naučili konečně tu jeho správnou taktiku.
My všichni totiž lítáme s bídou asi tak 14 dní.


To je právě to viděl jsem dost pilotů co létají už dlouho, ale jen málo skutečně dobrých pilotů.
Jako příklad na jedné mapě jsem letěl do souboje s Fw-190A měl jsem asi 4 500 jenže sotva se ohlídu sedí za mnou P-39 a přibližuje se, následoval panický úprk a následný souboj s P-39 tu se mi podařilo vymanevrovat až těsně nad zemí nad našim letištěm upozorňuji že jsem byl ale rozstřílený jak řešeto. Když jsem měl čas se podívat co to bylo za pilota tak ten měl již více jak 1000 bodů a já jsem pochopil proč. Dodržoval všechny pravidla co jen mohl spustil se na mě z výšky a s rychlostní převahou plus mě ještě překvapil to že mě netrefil v tom nahánění svým kanonem bylo neuvěřitelné štěstí.
Neboli je jedno jak dlouho létáš ale pokud na tebe zaútočí dobrý pilot tak si ve velkým problému a nepomůže ti že za kniplem sedí teprve měsíc.

VGR_j4ck41 napsal:
Gloster Gladiator znas?


Gloster Gladiator znam a kde se pořádně prosadil proti moderním jednoplošníkům? Pokud vím tak se prosadil proti Italským Fiatům C.R.32 a C.R.42 ten druhý výkonostně Gladiatora překonával. Upozorňuji že to byly také dvojplošníky.
Pokud vím tak jako jeden z mála si Fiat C.R.42 vedl realtivně dobře proti Hurricanům ale že by je nějak drtil? O tom jsem neslyšel ani nečetl.
 
3IAP_Sasa
No to asi moc dobrej pilot nebyl v tý kobře, když se nechal vymanévrovat od fokáčka. Šklebící se
 
WT_Schmouddle
Antone...

když porovnáváš Sturma a reálnej boj tak asi zapomínáš že drtivá většina lidí co si hrajou na válku v simu se chce bavit...

Takže je mnoho lidí, kteří když za to vezmou pořádně, tak povoděj kohokoliv (nebo minmálně nechcípnou jak podvraťák), ale potřebujou rychlou akci, tak kroutěj, klidně s mašinama co se na to nehoděj...protože je to sranda, vytočit s Hellcatem na landingách Kikinu

Takže získat od drahé polovičky půl hodiny mezi koupánim a přebalováním, vlítnout na AH/Spit vs 109 / Zeke vs Wildcat, vybrat nějakej stroj se kterym jsem dlouho neletěl, odstartovat, za pět minut se dostat do boje, zakroutit, pár jich pobít a pak třeba chcípnout...pak třeba ještě dvakrát nebo třikrát a zpátky do reality.

Nemá každej člověk každej večer tři, čtyři hodiny na to, aby lítal s nějakou žehličkou sedm kiláků vysoko a s lupou sledoval dno akvárka.

Tohle měj na paměti když řikáš lidem tady jak jim ukážeš, nebo jak lidi neuměj takticky myslet...Mrknutí
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
Jp-
nebudu psát nic chytrýcho neb můžu copy paste, pro Antona Šklebící se
Turbovo desatero pokročilé pilotáže:

1) Nemusíte mít výhodu výšky a rychlosti, aby jste dosáhli sestřelu, zespoda a na klapkách se dá taky sundat éro.
2) Kdo lítá v 7k a chce vás sestřelit až se budete sápat za ním, je debil. Když budete lítat v 500m, tak si ani neškrtne.
3) Kvrdlání* je taky úhybný manévr.
4) Plochá zatáčka je taky zatáčka.
5) Díry v křídlech nezhoršují aerodynamiku! To je naprostá fáma. Éro s dírama létá stejně dobře jako bez nich. Akorát si musíte dávat pozor, aby jste měli v každém křídle stejný počet děr.
6) Ruský éra lítaj VŽDY líp nežž ty ostatní. Pokud můžete lítejte s Lavočkou. Pamatujte, že se s každým patchem mění letové modely, ale La-7 bude vždy nejlepší vrtulový éro.
7) Sprejujte! Střílejte ze všech úhlů a kdykoliv Vás napadne. Není nic trapnějšího než chcípnout s plnejma zásobníkama. To je jako jít spát s plnejma koulema.
8 ) Lítejte vždy na plný výkon se zavřeným chladičem. Většina letadel dokáže v tomto režimu lítat 2x až 3x dále než zůstanete naživu.
9) Nouzové přistání je taky přistání. Jenom psychicky narušení jedinci si myslí, že přistání „na tři“ je důležité. To je nesmysl.
10) Il-2 Sturmovik + FB + PF je pouze a jenom hra. Počítačové modýlky letadel v nich mají stejná jména jako v reálná letadla, která reálně létala. ALE NEJSOU TO REÁLNÁ LETADLA. Nenechte s tím zmást. Až Vám bude někdo tvrdit, žže nějaké letadlo létá líp nebo hůř nežž to bylo v reálu, tak ho pošlete do prdele. Je to magor, kterej to moc žžere. Jsou to pouze počítačové modely, která dokáže rozhýbat vaše PC plečka za 20 táců. A podle toho to všechno vypadá.

* - náhodné zášškuby klackem (pozn. autora)


Příště už se budeme věnovat konkrétním taktickým variantám.


Stay tuned
Turbo
 
Merten
Pohádka o tom že rozstřílenej fok vymanévroval u země kobru je fajn ale ted nějakou tu normální třeba o karkulce MrknutíŠklebící se to opravdu jak říká saša moc dobrej pilot nebyl.A 1000 bodíků?Mno pusťte mě na chvilku na mapu s loděma,dejte mi něco co uveze nějaký železo a uvidíš mnohem víc než 1000 Mrknutí.
 
311_Rampa
Mě by zajímalo, čím ho ta kobra rozstřílela jak řešeto, když ho netrefila kanonem ani jeddnou Mrknutí
 
-RFF-Cmeptb
311_Rampa napsal:
Mě by zajímalo, čím ho ta kobra rozstřílela jak řešeto, když ho netrefila kanonem ani jeddnou Mrknutí

Ja uz cekam jenom na odpoved ve smysly..ze dostal i par kanonem.

A pak uz pochopim kde se berou ty pohadky o tom ze Foka ma betonovy ocas Šklebící se

Anton napsal:
...O tom jsem neslyšel ani nečetl.

No ja taky ze treba na vyhodni fronte byla pocetni prevaha nemcu. Nebo ze by japonsti piloti bombarderu uhybali nedej boze opousteli formaci.

Anton napsal:
... nevidím důvod proči si letoun jako I-15 připustit na takovou vzdálenost...

Ono ti nic nezbyde kdyz na tebe spadnu s prevysenim 1k Úsměv

Anton napsal:
většina z nich vůbec neovládá taktiku boje nebo často nemají potuchy v čem je jejich letoun silný vůči nepřátelskému o proti tomu skuteční piloti studovaly taktiku

Tady musim souhlasit s nazorem WT_Schmouddle jde predevsim o zabavu. Chces taktiku? Litej treba valky.
Ale mam otazku spousteni z 4k5 na podlahu za nejakym sestrelem az nad nepratelske letiste...co to je za taktiku?

Posuzovat taktiku pilota ze souboje 1v1...nevim nevim to je spise posoudit dovednost pilota.

A mam na tebe otazku co je dulezitejsi u velecipedu.
Predni nebo zadni kolo?
 
http://squad-rff.ru/
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,014,430 návštěv