November 06 2025 01:59:03
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Kooperační mise
 Vytisknout diskuzi
Doky RIGY aneb potopte TIRPITZ (coop)
Hoper
1stCL_Fucida napsal:
Luftwaffe moc neví..od RLM jsme moc instrukcí nedostali, tak budeme improvizovat. Možná bych ale mohl poodhalit roušku utajení -> prostě na ně vlítneme a rozstřílíme je na cucky Úsměv

Fuči, nevím co všechno ste dostali za instrukce, ale vám by mělo stačit, že máte tolik a tolik letadel k dispozici a máte ohlídat tam a tam doky a v nich Tirpitze.

To, že víte přesný počet nepřítele (a navíc jména jejich velitelů) vám dává tuze moc možností, jak připravit obranu ...

pokud je vám tohle málo, tak pardon, ale myslel jsem (a Edi předpokládám taky) , že už "jsme" trochu zkušenější a pár větších coopů je znát na schopnostech plánování ...

Tahle mise není o tom, že se velitelé obou stran dohodnou, kde se jejich armády srazí a pomlátí, ale právě o tom plánování.
O tom, aby jedna strana dosáhla svého cíle = druhá prohrála.
Což pro červené znamená potopit (nebo aspoň těžce poškodit Mrknutí ) Tirpitze a případně poničit doky k tomu.
A pro modré tomu zabránit.
Třeba i za každou cenu ...
 
XXX_Dazz
Tak, tak žádná předskriptovaná mise Šklebící se
 
57thMH_Edison
Šklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící se


TAK PÁNOVÉ MŮŽETE SE PŘIPOJOVAT


Šklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící seŠklebící se

RUM ZBYSTŘUJE ZRAK A ZJEMŇUJE PILOTÁŽ
 
VGR_Ghost
Tož po akci, bylo to zajímavé. Bohužel mám nějak špatně nastavený internet, protože jsem na TS nikoho neslyšel. Na našem TS bylo vše v pohodě, nechápu co to má znamenat. Pravděpodobně bych to viděl v problém s nedefaultními porty, zkusím se na to podívat.
Takže v počátečním chaosu jsem vůbec nevěděl wo co gou, pak jsem odstartoval, zařadil se za Lightninga před sebou, letěl s ním až nad cíl a tam jsem trefil Tirpitz. Následně jsem se vyhnul útoku Focke-Wulfu, který jak se náhle objevil, tak náhle zmizel. Pak jsem se připojil k pravděpodobně jiné skupině Lightningů, kterou jsem potkal. Chvíli jsem letěl s nimi, pak mi ale zmizeli. Já zůstal sám, z velké výšky jsem zpozoroval jeden Mustang, pár Lightningů a střelbu flaku. No a protože mi začlo docházet palivo, vydal jsem se na poklidnou cestu domů. No a vyhlídkovým letem jsem si to tedy bez jediného škrábance šinul domů, kde jsem přistál. No škoda no... Měl jsem trošku odlišné plány na útok a následující akci. Bez komunikace to ale nejde, uznejte sami.
Takže díky za pěkný vyhlídkový let!
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
Hoper
Hoperův ntrk 16,0 MB
letěl jsem až do osudné hlášky - už jsem koukal na cíl v zaměřovači ...
ale pokračoval jsem v nahrávání dál, dokonce moji stateční střelci při letu k Eskymačkám sestřelili Ucha Úsměv
nekoukal jsem na to, jak je vidět konec (jestli je vůbec vidět), to si nechám až na zítra do práce Úsměv

jinak díky za polet, škoda toho vykopnutí...


btw, když jsem se po (mém) odpojení pokoušel připojit zpět na server (a pak i na další), psalo mi to:
Connection attempt to remote host failed
Reason: cycle inits

co to znamená ?
a neví někdo, proč je způsobovaná ta chyba s vykopnutím a "nahráváním" (nenahráváním) mise ?
 
3IAP_Momo
Tirpitz sice šel nakonec ke dnu, ale až úplně ke konci, je možné že ta P38ka už startovala podruhé , fakt netuším.... jen předpokládám, ale k těžkému poškození došlo tak nebo tak, takže lze misi prohlásit za úspěšnou !!!! Němci už ted konečně nemají na čem převážet turisty a chytat ryby !....a jak padne turistika, tak padá celá státní ekonomika a to jsou teda pěkně nahraní Šklebící se
 
http://jaja.kn.vutbr.cz/~krupa9/
MK_Paja
-měl sem stejnou "hlášku" jak křeček Hoper :mad:
-byla moc velká tma :mad:
-jinak dobrý Úsměv
-doboru noc :sm16:
 
1stCL_Fucida
je to v řiti..rybolov nám skončillzase budeme muset vyvařovat kožený holínky Smutný
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
AH_Watson
Letěl jsem s Glumem v P-38 v klidu až nad cíl, zaútočili jsme od moře. Odhodil jsem bomby a mimochodem jsem shodil i hru do lišty. Když jsem se dostal zpět, ještě stále jsem žil, ale kam spadly bomby, fakt netuším. V tu chvíli byl Glum čerstvě mrtev a já pod palbou. O dva nálety a 20 vteřin později jsem skákal.
 
Ucho
Hoper napsal:
[ale pokračoval jsem v nahrávání dál, dokonce moji stateční střelci při letu k Eskymačkám sestřelili Ucha Úsměv


jsem viděl džaponce tak sem mu chtěl ukázat jak vypadá kamikadze ve skopčácku :-) Ale jinak si myslím, že se ten motor Bf zapálil sám, strachy před bombrem, abych to na něj neotočil znovu. Teda ale kdybych věděl, že v tom letí pilot po harakikiry, tak se na to vys.ru, no dobře mi tak.

BTW jinak výkop a hlášku loading mission 90% jsem měl po cca 10min. letu taky a zajímalo by mě proč se to děje. A dal jsem na to refly, kdyby se chtěl někdo rozčilovat.
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
CSL1_Wingman
1 x P 38 - AH_Watson
1 x B 25 - VGR_Plavec
1 x P 51- 3IAP_Kane

Po rozkazu Fučiho jít na přistání jsem se strojem FW 190 A 9 se stovkou litrů paliva sedal nepoškozen jedninou kuličkou a urval jsem o něco levou podvozkovou nohu a zůstal stát na dráze :sm19:
Minutu po "dosednutí" jsem slyšel jak Tirpitz dostal smrtelnej a poslední zásah :sm2:

SALUT všem a díky za pěknej polet :sm18:
 
AH_Cutora
Byl jsem pridelen jako vedouci skupiny Red P38 na letiste Schaulen. Jako prvni jsme nechali jit vyskovou stihaci skupinu Yellow, ktera mela za ukol napadat LW z vysky cca 26 000ft (asi 8000m). Sli jsme s odstupem 5min rozdeleni na dvojicky. Prvni dvojice ve vysce 26 000ft, druha 23 000ft. Po zahlaseni skupiny Yellow, ze nepritel je kolem 20 000ft jsme vsichni zacali stoupat do 26 000ft a vic. Nad cil jsme se dostali ve vysce 28 000ft vsichni 4. Prave jsem chtel vydat rozkaz zahajit sestup na brzdach na Tirpitz. Nemci byli pod nama a skrabali se nahoru a nez by se vzpamatovali, prohuceli bychom stremhlav dolu.

Jenze v tom okamziku mi nekdo pred oci strcil fotku a nechal ji tam asi 20s. Po probrani se scotu ze tuhos stavu jsem mel pred ocima tmu z pretizeni. Okamzite jsem cvakl aerodynamicke brzdy a pritahl a cekal jak to dopadne. Po probrani se pilota jsem mel rychlost 250mph, vysku 10 000ft a delal jsem loping. Zavrel jsem brzdy a .... vyskovka nereagovala. Asi v prubehu toho zamrzu se mi v tom neplanovanem dajvu urvala... Zkousel jsem to ridit pomoci pripusti motoru, brzd kridelek, trimu, nic naplat, furt tahle lopasy, nebo dost podivny vlnovkovy let s preklapenim pres kridelka. A zatimco jsem se snazil to zkrotit at nemusim skakat, priletla najednou ze zadu davka a ja byl mrtvej.

Cely let byly slusne zaskuby. Z meho pohledu dost velky lagfest Smutný
 
AH_Glum
Po výrazném snížení grafického nastavení (800x600, vše low až very low) jsem byl schopen jakž takž letět. Budíky jsem měl rozmazané, ale naštěstí mě Čutora s Watsonem napovídali výšku, a směr jsem nijak výrazně nepopletl . Watson se mě držel jako klíště i když určitě u toho trpěl. Pokusil jsem se zaútočit od moře, ale když jsme se přiblížil k Tirpitzu, tak mi to udělalo pěknou slideshow s obrázky Rigy a doků. Zkusil jsem zopakovat útok, ale to už mi Fučida masíroval záda nějakými výbušnými předměty :-). Viděl jsem odlétnout své křídlo, tak jsem zbytek mise strávil na padáku.
V zajateckém táboře to není špatné, akorát mě nějací šílenci nutí kopat jakýsi tunel či co. Asi si půjdu na ně stěžovat k veliteli Bittrichovi.
 
Kaspery
Jajaj tak misto potesen ze sestrelu jsem zklaman, protoze to byla ta posledni P38 co potopila nasi barku, chybely sekudy aby davka priletla drive a prekazila dilo zkazy:upsetw: :sm19:
Upravil/a Kaspery dne 24-11-2005 00:08
 
313_Paegas
Ano Momo připojil jsem se podruhé, ale po hlášce loading mission. Když jsem doletěl k Tirpitzu už se z něj kouřilo, naletěl jsem si od německého letiště a možná kvůli tomu a možná kvůli mé výšce na mne nevystřelil flak. Těsně před lodí odhoz, časování 5s, zarval jsem za to a stoupal, v zrcátku jsem viděl výbuch a s hláškou nepřátelská loď zničena opět prudce potlačil, ale už bylo pozdě stíhači si mne našli zničili směrovku zapálili motor, pro jistotu mne ošil každý co se vracel. Letěl jsem dokud motor táhl a chtěl jsem za linii a vyskočit. Motor se zadřel a bez směrovky vývrtka. Že k lodi přiletím nepozorován jsem věřil na 80% že jí trefím na 90% že jí dám poslední ránu na 10% a že doletím, tak to jsem se modlil a asi málo.

PS: myslím, že tak nějak chtěl útočit Ghost, škoda, že mu nešel TS jinak by šel Tirpitz ke dnu rychleji. :sm38:
 
Kaspery
Osival jsem Te ja, chtel jsem ty motory stereo, za to ze jsi nam potopil kocabku Úsměv. Pak jsem si rek, ze kdyz jsi vykonal ten hrdinsky skutek, ze Te necham, ale daleko jsi nedoletel Úsměv Jinak se divim, ze to nespadlo hned, Ti z toho porad neco upadavalo.
 
MK_KaiN
Takže,to byla moje první specialka a musím bohužel říct že jsem velmi zklamanej.První pochybnosti jsem měl už když jsem viděl jak blízko k frontě jsou červený letiště.Po čtvrt hodinovém čekání až budem moct odstartovat,jsme nastoupali do 5000 a už tu byl nepřítel.Sice jsem chvíli střílel na P38,snad se zní i potom začalo kuřit,ale na to se musím podívat jestli to bylo ode mne.Lítal jsem dal dokud mě nedošlo palivo a pak přistál.Myslel jsem že to bude daleko víc o taktice a aspoň půlhodinový let než narazím na nějaký éro.Přišlo mě to jako docela obyčejný df na kterémkoli servru.Moc krátký a boj se odehrával prakticky na jednom místě.Sorry mě to prostě nebavilo a to coopy s klukama z letky lítám moc rád.Tím nijak nechci nikoho naštvat,ale to je můj názor.
 
Kaspery
CZ_Klokan napsal:
Takže,to byla moje první specialka a musím bohužel říct že jsem velmi zklamanej.První pochybnosti jsem měl už když jsem viděl jak blízko k frontě jsou červený letiště.Po čtvrt hodinovém čekání až budem moct odstartovat,jsme nastoupali do 5000 a už tu byl nepřítel.Sice jsem chvíli střílel na P38,snad se zní i potom začalo kuřit,ale na to se musím podívat jestli to bylo ode mne.Lítal jsem dal dokud mě nedošlo palivo a pak přistál.Myslel jsem že to bude daleko víc o taktice a aspoň půlhodinový let než narazím na nějaký éro.Přišlo mě to jako docela obyčejný df na kterémkoli servru.Moc krátký a boj se odehrával prakticky na jednom místě.Sorry mě to prostě nebavilo a to coopy s klukama z letky lítám moc rád.Tím nijak nechci nikoho naštvat,ale to je můj názor.


Toto take nebyla klasicka specialka Mrknutí
 
1stCL_Fucida
Drahý strýčku Hermanne!
mám pro Tebe dvě zprávy, jednu dobrou a jednu trošku horší. Jak Tě znám, můj nejdražší a milovaný strýčku, raději bys nejdříve slyšel tu dobrou. Inu ta je, že Tvůj milovaný, vážený, ctěný a oblíbený synovec Hans stále udatně brání naše území. Ta druhá je, že nám potopili Tirpitz. Myslíš že se pan Hitler bude zlobit tak jako minule, když jsem měl krýt zásobování u Stalingradu? Strejdo, ty to vyžehlíš, že ano? Moc Tě prosím, hlavně ať se to nedozví maminka, byla by nešťastná. No, víš jak byla smutná - tehdy v Africe, jak mi uletěly britské bombardéry a zlikvidovaly Rommelovy tanky..kde ono to bylo..El Alamein.

Můj nejdražší strýčku, zkusím Ti to popsat přesně:
Jako obvykle jsem velel (vím, že ses za mě přimlouval u velitele Geschwader, abych mohl velet - díky strejdo). Nejdříve jsme si dali cvičný průlet v nízké výšce nad letištěm 109tek. Byli jsme tam s pilotem SaBotem, kterého každý zná pod jménem Hubeňour. Bylo v plánu udělat takovou menší finesu. Hubeňoura jsem měl nalepeného na pravém křídle a jako že se rozletíme na obě strany. Hubeňourovi jsem řekl, ať letí doprava, že já vezmu levou. Téměř jsme se rozletěli ne na obě strany, ale na tisíc kousků. Na poslední chvíli jsem uhnul na mě se řítícímu Focke-Wulfu. Strýčku, proč si Hubeňour i v tomhle věku plete pravou a levou ruku? Zkoušel jsem všechno - vysvětloval jsem mu, že je to ta, kterou papá Eintopf (ehm..promiň strýčku, žádný Eintopf. My se máme dobře - Schnitzel jsem chtěl říct), ale nic nepomohlo. Raději jsem od akrobacie opustil a vyslal své chlapce na přistání. To ti povím strýčku, ti tedy umějí přistávat. jak bych ti to jen přiblížl..hmm..viděl jsi někdy skákat hopík?

Do ostré akce jsme měli vzlétnout asi za půl hodiny. Znáš to strýčku sám nejlépe, však jsi býval - a v mém srdci stále jsi - udatným statečným jedinečným a nepřekonatelným stíhačem. Snažil jsem se pro své muže získat možnou výhodu a popotahoval jsem start - aby nám vydržel benzin později, hlídky tu bývají dlouhé. Sedíme si s piloty v kabinách svých nových, skvělých, silných, ďábelských Focke-Wulfů, když v tom piloti Bf 109, kteří vystartovaly asi před pěti minutami, zahlásili kontakty. Nuže i my jsme vystartovali. Bylo to zlé, nepřátelé mohli být kdekoliv, v přítmí nebylo moc vidět a Tirpitz prostě nestřílel. Dohodli jsme se, že Befka budou nahoře a my budeme dělat štít přímo nad lodí - co se k ní zkusí přiblížit bude nejdříve muset proletět námi. Američané ale začali létat odevšad v dost neuspořádaných formacích, obvykle maximálně ve dvojicích. Jak už jsem Ti psal výše, můj nejoblíbenější strýčku, flaky téměř nestříleli, nepomáhaly nám odhalit stíhačky. Sice jsme jich poučili dost, ale snad všechny stihly odhodit. Tirpitz byl těžce poškozený, když jsem odlétal s minimem paliva domů, krátce po dosednutí dostal poslední zásah od nějakého zbylého spojeneckého stroje. Strýčku Hermanne, myslíš, že panu Adolfovi bude stačit za Tirpitze, že většina útočících spojeneckých letců..a že Tvůj oblíbený, statečný a udatný synovec sám něco poslal k zemi a to jedno letadlo dokonce z pozice za svými zády? Strýčku, bojím se, že zase bude zuřit, jako tehdy. Víš - jak se mi nezadařilo pokrýt Rudelovy Stuky u Kurska..jak skoro samotného Hanse-Ulricha sundali..tam jak jsem trochu podcenil situaci.

No, napsal jsem Ti toho už dost,

Tvůj synovec Hans

PS: trocha vzpomínek, můj report z první velké speciálky - Berlín: www.czechlions.cz...n-spec.doc
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 24-11-2005 03:29
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_Paegas
Kaspery napsal:
Osival jsem Te ja, chtel jsem ty motory stereo, za to ze jsi nam potopil kocabku Úsměv. Pak jsem si rek, ze kdyz jsi vykonal ten hrdinsky skutek, ze Te necham, ale daleko jsi nedoletel Úsměv Jinak se divim, ze to nespadlo hned, Ti z toho porad neco upadavalo.


Jsem si myslel že jsi mne potom nechal, ale asi při posledním útoku jsi mi zrušil SOP a to už jsem věděl že motor nevypnu a neuhasím, takže jsem čekal než se zadře a modlil se abych to dotáhl za linii. Nakonec jsem skončil ve V 23 takže za linii jsem to měl ještě dvakrát tolik než co jsem uletěl od Tirpitze. Jinak Lighting letí i s jedním motorem ikdyž ten druhý hoří, dokonce se mi jej povedlo i párkrát uhasit. :sm38:
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,467,162 návštěv