Flight Lieutenant 311_Rampa
PP-Q
15.4.1943 Útok na Německé bitevné lodě
Her Himmel šel ke dnu a na tu druhou kocábku jsme se vzhledem k tomu že již lítali pouze 3 modří neletěli...
Vyzkoušeli jsme si cca hodinový navigační let, pozdravili rybáře ( se kterýma tam popíjel i jeden chlapík v uniformě RAF a poblíž bylo zaparkovené plovakove letadlo s Britskými znaky na křídlech)
, málem Tjurmu trefil blesk , zaútočili jsme na loďku (při náletu zahynul Georgeu) a následně jsme si prohlíželi krásy norska z výšky [img]http://www.311raf.com/images/smiley/lucka.gif[/img] is not a valid Image.
Nakonec to tu bárku pripsalo mi, ale zasah hlasil Tjurma i Permon.
Permon i Tjurma pristali v pohode, ikdyz Tjurma se vydal se svym bofikem zkontrolovat brambory na blízké pole a ja? ... Ja?... Při přistání se něco nepovedlo [img]http://www.fun-online.sk/skg/fun-online/wap/book/img/blomcka.gif[/img] is not a valid Image., letadlo začalo hořet, tak jsem chtěl vyskočit , to se mi podařilo , ale převálcovaly mě trosky které se kutálely po runwayi... takže se me zbyla hezká placka...
311_OTU_Hero padl po zbabělém útoku boše, kterej ho picnul když si právě naléval kávu v kokpitu svého PP-M na letišti 3 minuty před startem
Upravil/a 311_Rampa dne 16-04-2007 00:20
blue snad blokovali letiste v A3 coz mi prijde jako vcelku podivny neboť to bylo prezentovany jako opustena zakladna takze by tam teoreticky nemeli co dělat. zvlast kdyz ke konvoji nad tim neleteli. zase ale nevim zda to nebylo zmineny v nemeckym infu takze to je jenom muj nazor.
druha vec ale jaka je podle me docela blba je to, ze 110 vubec nechranili fjord a ucastnili se naletu na nas svaz, prestoze to byli jediny nemecky masiny jaky tam mohli. No a jevi se mi velmi podivne ze by Luftwaffe nechranila posledni dve velky lode Kriegsmarine
blue snad blokovali letiste v A3 coz mi prijde jako vcelku podivny neboť to bylo prezentovany jako opustena zakladna takze by tam teoreticky nemeli co dělat. zvlast kdyz ke konvoji nad tim neleteli. zase ale nevim zda to nebylo zmineny v nemeckym infu takze to je jenom muj nazor.
druha vec ale jaka je podle me docela blba je to, ze 110 vubec nechranili fjord a ucastnili se naletu na nas svaz, prestoze to byli jediny nemecky masiny jaky tam mohli. No a jevi se mi velmi podivne ze by Luftwaffe nechranila posledni dve velky lode Kriegsmarine
LW vstkutku letiště v A3 blokovalo. Přišli jsme o 311_OTU_Hero.
A ty 110tky, my jsme po cestě potom nic nepotkali, ikdyž jsme z duvodu špatného úhlu museli nálet opakovat. Měli by dost času nás sundat kdyby tam byly. Ale ony nebyly
technicka pozn.: spiti a bofici měli problem se vlest na letiste v A3.. poustelo to max. 14 dohromady na obě letiště, na poměru nezalezelo, proste 14, takze bofici museli cekat az spiti pochcipaj (o což jsem je urychleně prosil )
Upravil/a 311_Rampa dne 16-04-2007 00:15
K tomu můžu jen dodat že dle mého názoru to byla nejhorší speciálka co sem letel....ne mapu ale organisací..... NEPOCHOPÍM!!!!!!! jak může někdo vulchovat!!!!! na speciální misi??? co je to za výmysl...3 hodiny sem seděl u počítače než to začalo....celý den sem trénoval...nakonec se objevím a po 5 minutách přilítne nějaký vulcher a usmaží mě na zemi??? co to má být?? honil si triko? není schopný někoho sundat ve vzduchu?? proč tohle tvurce dopustil??? blokovat letiště?? proč ne? ale až letadla vzlétnou ne???
Upravil/a 311_Hero dne 16-04-2007 00:21
Hero, vulchovani na specialkach ma jeste vetsi vyznam nez na normalnich DF serverech...pokud te totiz utocici pilot zabije tak vlastne pomaha ochranit sve jednotky na ktere uz ty nezautocis...anebo aspon vyradi tebe a tvoje letadlo na dalsich nekolik desitek minut z boje...to je naprosto regulerni a zalezi jen na dotycnem pilotovi jestli se do vulchovani pusti anebo ne...letiste byva navic zaflakovane a ten kdo utoci ma take jen jeden zivot tak myslim ze tady o honeni trika byt rec nemuze, je to nebezpecne i pro dotycneho pilota...
Otazkou ovsem zustava, proc modri za prve: utocili jak jiz psal Sakal na letiste ktere melo byt opustene, i kdyz tohle se da svest treba na spionaz,kdovi co meli modri v rozkazech, budiz...
ale za druhe a to taky psal Sakalito, proc 110 neplnily svoje ukoly, ktere jim urcite Lekk dal a to chranit bitevni lode...
klídek. My měli letiště jako jeden z cílů. Stejně tak sme ho musely blokovat aby nemohlo posilovat cover nad letadlovkama a bombry měli volnou cestu. Tak to bylo v plánu.
Jaksi nevim čim ty letadlovky potom zabíjet když ne 110kama. Heinkely by při bombovém útoku jaksi neměli možnosti. Vzhledem k flaku a oblačnosti. Torpéda jsou pak příliš neůčiná. A útočit na letadlovky stihačkama mi přijde jako zcestná idea, zvlášť na speciálce. Nehledě na to, že by to třeba 109 vzhledem k palivu asi ani nedokázaly.
Jeste dotaz na ty beaofightery... meli nad fjordem cover nebo ne ?
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 16-04-2007 00:29
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
1stCL_pbarry napsal:
klídek. My měli letiště jako jeden z cílů. Stejně tak sme ho musely blokovat aby nemohlo posilovat cover nad letadlovkama a bombry měli volnou cestu. Tak to bylo v plánu.
Jaksi nevim čim ty letadlovky potom zabíjet když ne 110kama. Heinkely by při bombovém útoku jaksi neměli možnosti. Vzhledem k flaku a oblačnosti. Torpéda jsou pak příliš neůčiná. A útočit na letadlovky stihačkama mi přijde jako zcestná idea, zvlášť na speciálce. Nehledě na to, že by to třeba 109 vzhledem k palivu asi ani nedokázaly.
Jeste dotaz na ty beaofightery... meli nad fjordem cover nebo ne ?
V poho, improvizaci se meze nekladou, to je spis chyba planovani a nasazeni letadel...takhle ale zustaly bitevky bez kryti...
OK když by mě sejmul 1 metr na zemí tak ani neceknu....ale 5 minut o objevení se na ploše...po 7 dnech těšení se na misi a 3 hodinách prosezených u počítače...mě sejme sedícího na zemi...to prostě není správný...raději se už k tomu nebudu vyjadřovat....myslím si o tom srabáctví svoje...
Hero právě proto že je to speciálka...modří měli v popisu práce vám uzavřít letiště ... a zabít co se hejbne...startegii si každá strana volí vlastní..zrovna tak jako dobu startu. problémy byly s tou kapacitou za což se hluboce omlouvám...chybka nastala tím, že jsem přepisoval ve spěchu rozložení letadel a zapomněl doplnit letiště na jihu od Banff..což melo bejt vaše druhé letiště...nakonec zustalo jako neutrální s tím, že sever stačí..bohužel nestačil. omluva veliká...příště.
V poho, improvizaci se meze nekladou, to je spis chyba planovani a nasazeni letadel...takhle ale zustaly bitevky bez kryti...
Ja vim, ale co by zmohlo 6 110tek proti beaum s coverem ? Samozrejme jestli ste nemeli cover tak by sanci meli, ale jejich hodnota byla potřeba jinde. Za dve hodiny celkem usilovne prace z nasi strany o potopeni lodí se nám podarilo potopit jednu. A to prave 110kám.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
311_OTU_Hero napsal:
OK když by mě sejmul 1 metr na zemí tak ani neceknu....ale 5 minut o objevení se na ploše...po 7 dnech těšení se na misi a 3 hodinách prosezených u počítače...mě sejme sedícího na zemi...to prostě není správný...raději se už k tomu nebudu vyjadřovat....myslím si o tom srabáctví svoje...
tohle si vyrid s vedoucim, mel te upozornit na tohle nebezpeci. Na speckach se to stava casto a cekat na 15minut na draze a jit treba na cigaro je hazard. Takhle uz skoncilo mnoho pilotu na obou stranach.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Me je jasny ze jsi ted treba zklamany ale proste uznej ze se jim to povedlo...znicili jeden bombarder ktery uz nepredstavoval hrozbu pro jejich lode...tak to je
Nevim jake rozdilne pocity bys citil kdyby si te dal tesne po tom co odstartujes, byl bys stejne tuhej jako kdyz te sejme na stojance, proto je na speckach lepsi se bud rodit az tesne pred letem anebo pokud to je v pravidlech a musis se narodit hned a pak cekat na plose byt pripraven vzdy vyskocit a zachranit alespon pilota...nahradnich letadlel byva vetsinou dost...
Tak se pres to prenes, priste totiz treba ty sam budes to letadlo co postreluje nepratelske letiste...nechal bys vzletnout nepritele ktery by te pak mohl sestrelit a ukoncit tak tvou pritomnost na misi na kterou si se tyden pripravoval? Myslim ze ne...a to ze bys ho sestrelil tesne po tom co odstartoval a byl by jeste bezbranny, tim bys mu asi moc nepomohl...
Pro obě strany uvádím rozkazy.
********************************
RED:
***********************
Velitelství RAF
Londýn
14.11.1943
Denní rozkaz č. 855/33 pro jednotky dislokované v oblasti Severní Anglie - Severní moře.
OPERACE RAMRAID
Typ operace: INTRUDER
Čas startu operace: 9:00
Na přímý rozkaz Vrchního velení, Londýn, proveďte operaci RAMRAID.
Situace:
Poslední z bitevních lodí německé Kriegsmarine se dávají na ústup do bezpečí Norských fjordů. Naneštěstí se povedlo Němcům dokončit doky v hlavním fjordu Songenfjorden a učinili z něj svojí hlavní dokovou základnu jak pro transportní tak i pro bitevní lodě. Nedávno byla dokonce otevřena i druhá část určená jako ponorková základna! Naše průzkumné lety nad oblastí se bohužel vždy odehrávaly za zhoršeného počasí a jediná použitelná fotografie je pouze částečná.
FOTO
Naším dnešním úkolem pánové je nalézt a potopit poslední dvě velké lodě němců Himmel a Herr-Got. Již 10 dnů po nich bezvýsledně pátráme a poslední informace nám byly předány až norským odbojem..tedy mají zpoždění. Podle těchto informací konvoj zdárně doplul až do ústí fjordu, kde se rozdělil a za stále se zhoršujícího počasí se z bezpečnostních důvodů proplouvá fjordem jednotlivě. V době odeslání zprávy byly obě lodě v ústí fjordu a čekali na navigační lodě. Očekáváme, že v současné době je první z lodí již blízko doků – L8-L7, (možná již zakotvila) a druhá je na cestě fjordem. Němci samotný fjord proměnili v obrovskou pevnost, proto jsou posádky lodí ukolébány pocitem bezpečí. Ze zprávy odboje vyplývá, že nad samotný fjord mají zakázaný vstup všechny jednomotorové a vícemotorové stroje kromě dvoumotorových Bf-110 z letiště v Gossenu. Jakýkoliv jiný stroj flaky sestřelí bez ohledu na příslušnost. Samotný prostor fjordu je hlídán tudíž pouze BF-110 a ty jediné jsou v prostoru fjordu tolerovány. Náš úkol je jednoduchý – potopit obě nepřátelské bitevní lodě a vrátit se domů.
K této operaci budou využity transportní služby britských letadlových lodí, kterým se podařilo zakotvit blízko norského pobřeží u opuštěné letecké základny BANF-PETERHEAD. Naše jednotky jsou tvořeny wingem Seafirů. Který tvoří přímý OCHRANNÝ doprovod našeho lodního svazu a polního letiště BANF-PETERHEAD, několika ochrannými lodmi a 8 Spitfiry, které technici vyložili na letišti z lodí a zkompletovali je. Po zajištění letiště sem z Británie přiletěla letka Beaufighterů a letka Mustangů zapůjčená od američanů pro průzkumné účely. Ale popravdě jsou tu spíše kvůli jejich požadavku se rovněž této akce účastnit.
Cíl operace RAMRAID:
Akce „Intruder“ - Zajistit potopení obou bitevních lodí Kriegsmarine,
Způsob provedení:
Americké Mustangy provedou průzkum příletových tras k fjordu a identifikují pozici obou bitevních lodí rychlými průlety. Mustangy musí vzbudit zdání průzkumných strojů a proto se nesmí v oblasti fjordu zdržovat, či dokonce útočit na pozemní cíle, jelikož by mohli vyburcovat nepřátelskou obranu a znemožnit tak úspěšný následný útok Beaufighterů na lodě. V odstupu startující Beaufightery budou navedeny Mustangy radiem na cíle a potopí je. Pro vstup do fjordu byli vybrány Beau pro svou podobnost právě s hlídkujícími Bf110. Měli by proto mít nad fjordem klid. Poté provedou ústup zpět na lodní svaz., kde v případě nepotopení obou lodí přezbrojí a budou operaci opakovat.
Doprovodný wing Seafirů bude poskytovat nepřetržitou ochranu našim lodím a polního letiště BANF-PETERHEAD po celou dobu akce – je to naše zpáteční jízdenka, bez které se nevrátí ani jedno naše letadlo zpět na Britské ostrovy.!! Proto je potřeba ubránit alespoň jednu letadlovou loď pro ústup. V oblasti se dají očekávat svazy nepřátelských letadel typu FW190 – z letiště Herdla J2, BF109 – z letiště Gossen G14 a další vícemotorová letadla. Celá oblast je stále pod jejich dohledem, proto maximálně využijte špatného počasí ke skrytí naší aktivity. Pro nájezdníky na doky je v případě poškození připraveno nouzové letiště severovýchodně od fjordu – N11, kde budou norští odbojáři připraveni poskytnout vám pomoc.
Pro odvedení pozornosti provede letka Spitfirů útok na letiště v Herdle – J2 a letiště uzavře po dobu naší aktivity v bojovém prostoru Norska. V případě potřeby muže využít max. 2 strojů ochranného wingu Seafirů.
Celou akci spojíme zároveň s vysazením skupiny Rangers, kteří provedou sabotážní akce na ponorkové základně a poté se přidají k norským odbojářům. Skupinu vysadí náš hydroplán, který zároveň naloží důležité dokumenty a dva naše sestřelené piloty z průzkumu. Vzhledem k obavám z úniku informací, budou pilotovi ukazovat cestu a další kurs světelné značky. První z nich je na ostrovech ve čtverci H5/numerika 5. Další je již na vás pilotech.
Po celou dobu operací mějte na zřeteli, že jediným naším navigačním prostředkem v oblasti jsou naše oči a uši..proto se snažte vidět více nežli nepřítel.
To je vše – hodně štěstí
-----------------------------------------------------------------------------------------
Mapa fronty v příloze A2.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Určené jednotky pro operaci:
1x A6M2-N "Rufe", Nakajima – dislokace letadlové lodě A5
12x Seafire L Mk.III, Supermarine (15 REZERVNÍCH STROJŮ) – dislokace letadlové lodě A5
8x Spitfire Mk.VIII (30 REZERVNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště A3
6x Beaufighter Mk.21, Bristol (30 REZERVNÍCH STROJŮ) – dislokace letiště A3
4x P-51 B "Mustang", North American - dislokace letiště A3
V rámci operace RAMRAID proveďte tyto bojové akce.
-----------------------------------------------------------------------------------
Název: Přístup
Typ operace: BATTLE RECON
Označení: Br1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
4x P-51 B "Mustang", North American - dislokace letiště A3
Popis operace:
Prozkoumejte přístupové cesty k fjordu Songenfjorden a nalezněte pozice bitevních lodí Kriegsmarine (Himmel a Herr-Got). Pozici předejte radiem pro operaci In1. V rámci utajení našich následných akcí, se nad fjordem nesmíte zdržovat, pouze jej prolétávejte na vysoké rychlosti. Poskytněte případnou podporu letounům operace In1 v rámci jejich návratu na lodní svaz.
-----------------------------------------------------------------------------------
Název: Lodě
Typ operace: Intruder
Označení: In1
Čas startu operace: 9:30
Určené jednotky:
6x Beaufighter Mk.21, Bristol (30 REZERVNÍCH STROJŮ) – dislokace letiště A3
Popis operace:
Zaútočte a potopte bitevní lodě Kriegsmarine (Himmel a Herr-Got). Pozici sdělí Br1. Eliminujte případnou obranu fjordu. Operaci opakujte do úplného potopení obou lodí.
Křižník Himmel
FOTO
Bitevní lod Herr-Got
FOTO
-----------------------------------------------------------------------------------
Název: OBRANA
Typ operace: Naval Cover
Označení: NC1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
12x Seafire L Mk.III, Supermarine (15 REZERVNÍCH STROJŮ) – dislokace letadlové lodě A5
Popis operace:
Proveďte permanentní ochranu našeho lodního svazu polního letiště BANF-PETERHEAD a zajistěte nám tak jízdenku domů. Ve svazu musí zbýt alespoň jedna letadlová loď.
-----------------------------------------------------------------------------------
Název: LETIŠTĚ
Typ operace: JABO
Označení: J1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
8x Spitfire Mk.VIII (30 REZERVNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště A3
Popis operace:
Napadněte a uzavřete letiště HERDLA. Letiště udržte pod kontrolou po dobu naší aktivity v oblasti. Uzavřením letiště vytvořte falešnou stopu pro nepřátelské stíhače. V případě nutnosti můžete využít max. 2 strojů z ochranné letky Seafirů.
-----------------------------------------------------------------------------------
TOP SECRET
Název: Výsadek
Typ operace: Transport
Označení: Trans1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
1x A6M2-N "Rufe", Nakajima – dislokace letadlové lodě A5
Popis operace:
Vysaďte jednotku Rangers ve čtverci označeném odbojem a naložte naše piloty a dokumenty. Místo přistání bude označeno třemi světly do trojúhelníku. Nakládka bude trvat 15 minut. Poté se vraťte k našim lodím a poskytněte záchranné práce pro sestřelené nad mořem. Cesta je značena světelnými značkami viditelnými max. z 300 metrů a první značka je umístěna v H5/num.5. Pro další značky si zapamatujte tuto šifru: ZELENÁ-ZELENÁ-ČERVENÁ-ZELENÁ-ČERVENÁ. OZNAČUJE pořadí správných kursů počínaje druhou značkou. Poslední značka by vás měla dovést k místu přistání. Tento materiál nesmí opustit palubu letadlové lodi a nesmí být ani překreslován. Dávejte pozor abyste k místu přistání nepřivedl nepřátelské letouny.
Po skončení operace zahajte záchranné lety pro sestřelené piloty. Hrozí totiž zajetí nepřítelem který má rovněž hydroplán a POW bude brát nesmírně rád – stejně jako my!.
TOP SECRET
-----------------------------------------------------------------------------------
Proveďte výše uvedené rozkazy se ctí a odpovědností!
Bůh s Vámi.
Oblastní velení Severní Británie - Londýn
---------------------------------
Přílohy: Viz dále:
*******************************************
BLUE:
******************
Vrchní velení Říše
Berlín
14.11.1943
Denní rozkaz č. 6588-15 pro jednotky dislokované v oblasti Norsko – Herdla-Gossen.
OPERACE ABSCHUSS
Typ operace: defend
Čas startu operace: 9:00
Na přímý rozkaz Vrchního velení - Berlín, proveďte operaci ABSCHUSS.
Situace:
Na sklonku roku se nám zdá se pánové přeci jen daří. Naše bitevní lodě Himmel a Herr-Got se díky prozřetelnosti Vůdce a naší Admirality zdárně probily z Brestu až téměř do cíle – Norského doku Songenfjorden. Prudké zhoršení počasí nám navíc pomáhá v jejich ukrytí před slídivou RAF a nemusím zdůrazňovat jaký vliv na morálku jakož i na nadvládu na moři by jejich zničení mělo. Lodě jsou již ve fjordu a Himmel je již dokonce zakotven v bezpečí obranných mol doků. Nicméně podle posledních zpráv, které přivezl Heinkel zalétávající počasí nad mořem, se RAF nemíní jen tak vzdát šance na zničení našich bitevních lodí – bohužel již posledních. Vypravila se k nám nečekaná návštěva v podobě svazu dvou letadlových lodí s doprovodem, který zakotvil blízko ostrova BANF-PETERHEAD. Co mají v plánu je zřejmé – napadnout a zničit naše lodě v docích. Co však nepřítel netuší je, že v oblasti máme letku námořních He111, která se tu zastavila na cestě do Dánska a je plně uzpůsobena používat poslední model leteckých torpéd s magnetickou roznětkou.
Jak velmi RAF a Královské námořnictvo riskuje je zřejmé i z toho, že je mimo dosah svých radarů, jakožto i vzdušné podpory z ostrovů, tudíž se nám naskýtá unikátní možnost zničit celý svaz letadlových lodí včetně všech letadel, která se pro nedostatek paliva nemají jak vrátit domů. Navíc jsou v současnosti používaná pravidla hlídkování nad fjordem naprosto nevhodná pro stíhače, jak všichni víte je zakázán vstup jedno nebo více motorových strojů krom našich dvoumotorových Bf-110 do prostoru fjordu, což nám velmi ulehčuje práci při identifikaci nepřátelských stíhaček nebo dálkových bombardérů. Jak se přesvědčil nejden z vás, protiletadlovci to berou smrtelně vážně a střílí po všem co nevypadá jako Zerstorer.
Pánové tato operace je připravena ve spěchu, ale všechny trumfy jsou na naší straně – nezkažte to!
Cíl operace:
Primární úkol:
•Zničit obě letadlové lodi britského expedičního svazu
•Zabránit napadení našich bitevních lodí ve fjordu
•Eliminovat britský výsadek
Sekundární úkoly:
•Obsadit letiště BANF-PETERHEAD
•Eliminovat britské letouny v průběhu jejich operací.
MAPA fronty v příloze A2.
Způsob provedení:
•Soustředěným náletem napadněte a potopte obě letadlové lodi britského svazu, v případě nepotopení akci opakujte. Použijte stroje He 111 a poskytněte jim cover letkou Bf190 startující z letiště Gossen
•Poskytněte nepřetržitou ochranu dokům a fjordu stroji Bf110 z letiště Herdla, dle hlídkových pravidel Songenfjorden
•Napadněte letiště BANF-PETERHEAD a zabraňte jeho užívání stroji FW 190 z letiště Herdla
•Ovládněte vzdušný prostor nad mořem na cestě k dokům.
Určené jednotky:
8x Bf-109 G-2 "Gustav", Messerschmitt ( 25 NÁHRADNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště G14
12x FW-190 A-5, Focke Wulf (25 NÁHRADNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště J2
6x Bf-110 G-2, Messerschmitt (25 NÁHRADNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště J2
6x He-111 H-6, Heinkel (NEOMEZENĚ NÁHRADNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště G14
1x A6M2-N "Rufe", Nakajima – dislokace letiště Vodní letiště I7
-----------------------------------------------------------------------------------
Primární operace – Zničit britský letadlový svaz:
Název: Svaz
Typ operace: Recon
Označení: R1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
2x Bf-109 G-2 "Gustav", Messerschmitt ( 25 NÁHRADNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště G14
Popis operace:
Proveďte průzkumný let do oblasti BANF-PETERHEAD a nalezněte pozici a velikost britského lodního svazu, pomocí rádia naveďte stroje pro operaci NA1
-----------------------------------------------------------------------------
Název: Letadlovky
Typ operace: Naval attack
Označení: NA1
Čas startu operace: 9:30
Určené jednotky:
6x Bf-109 G-2 "Gustav", Messerschmitt ( 25 NÁHRADNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště G14
6x He-111 H-6, Heinkel (NEOMEZENĚ NÁHRADNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště G14
Popis operace:
Napadněte a potopte obě letadlové lodě nepřítele. Eliminujte případnou obranu svazu. Pozici a stav udá R1. V případě neúspěchu operaci opakujte.
-------------------------------------------------------------------------------------
Název: Doky
Typ operace: Defend
Označení: D1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
6x Bf-110 G-2, Messerschmitt (25 NÁHRADNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště J2
Popis operace:
Důsledným a permanentním pokrytím chraňte doky a lodě proplouvající fjordem Songenfjorden. Nedovolte potopit ani jednu naši loď. Nezapomeňte, že do oblasti fjordu tj. čtverce které zasahují alespoň zčásti do hlavní plochy fjordu nesmí vlétnou žádný jednomotorový stíhač, nebo těžký bombardér.
Křižník Himmel
FOTO
Bitevní lod Herr-Got
FOTO
-----------------------------------------------------------------------------------
Název: Letiště
Typ operace: JABO
Označení: J1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
12x FW-190 A-5, Focke Wulf (25 NÁHRADNÍCH STROJŮ) - dislokace letiště J2
Popis operace:
Napadněte a zneschopněte letiště BANF-PETERHEAD, zajistěte aby jej nepřítel nemohl používat po dobu operace Abschuss, po jeho obsazení zajistěte vzdušnou nadvládu na přístupových cestách k dokům, eliminujte nepřátelské letouny.
-----------------------------------------------------------------------------------
Název: Mystik
Typ operace: Assasin
Označení: As1
Čas startu operace: 9:00
Určené jednotky:
1x A6M2-N "Rufe", Nakajima – dislokace letiště Vodní letiště I7
Popis operace:
Výslechem zajatých norských partyzánů na gestapu byly zjištěny rámcové informace ohledně dalšího výsadku nepřátelských záškodníků a předání klíčových dokumentů Britům norskými partyzány. Bude proveden hydroplánem vyslaným z letadlových lodí. Bohužel známe jen úvodní úsek trati -ostrovy v H5- a tudíž není známo ani místo výsadku a předání kontrabandu. Vašim úkolem je nalézt nepřátelský stroj při průletu trasou, sestřelit jej a zaujmout jeho místo na trati. Pro tuto část jsme speciálně upravili starší belgický hydroplán, upravili mu kamufláž a s vámi poletí elitní komando SS v britských uniformách. Nalezněte světelné značky na trati (nevíme přesně jaké) a proveďte výsadek komanda SS, výměnu materiálu, poté přistaňte na svém domovském letišti v I7, kde již budou čekat zástupci gestapa a materiály i zajaté partyzány si převezmou.
Po skončení operace zahajte záchranné operace sestřelených pilotů obou stran – Stalag luft III je stále poloprázdný. Počítejte s tím, že nepřítel bude zajímat naše sestřelené piloty také.
-----------------------------------------------------------------------------------
Proveďte výše uvedené rozkazy se ctí a odpovědností. Vůdce na Vás spoléhá.
Vrchní velení - Berlín
---------------------------------
Přílohy: viz dále.
Teda...letel nekdo s tim nemeckym hydroplanem? Nikoho jsem nepotkal a doletel zdarne az k cili tak by me zajimalo jestli tam bloudil podle tech znacek a hledal spravnou cestu? Ted kdyz vidim ze modri meli informace o mem ukolu(sice neuplne ale i tak vedeli dost),tak mi docela zattrnulo...
311_OTU_Hero napsal:
nic...necham to být.....nemá to smysl....
naopak hero...znám spoustu příběhu o pilotech co šli do boje po kompletním výcviku, plni optimismu, naprosto připraveni si tu svou show užít..a najednou se něco posere na dráze při vzletu a chudáci uhoří...aniž odstartili.
tyhle specky jsou opravdu o tom maximálně navodit atmosféru strachu a nejistoty...prostě války. a váznam pro tebe to určitě má...příště se budeš potit strachy hned jak si zapneš mapu
311_BleskovejPodrs napsal:
Teda...letel nekdo s tim nemeckym hydroplanem? Nikoho jsem nepotkal a doletel zdarne az k cili tak by me zajimalo jestli tam bloudil podle tech znacek a hledal spravnou cestu? Ted kdyz vidim ze modri meli informace o mem ukolu(sice neuplne ale i tak vedeli dost),tak mi docela zattrnulo...
válka je swině!!!...a přitom jsem tě varoval..viz poslední věta tvého úkoli..abys dával bacha na to jestli někoho nepřivedeš k místu přistání..bohužel víc už to nešlo...RAF stále totiž neví, že gestapo zajalo ty správný lidi
311_OTU_Hero napsal:
nic...necham to být.....nemá to smysl....
naopak hero...znám spoustu příběhu o pilotech co šli do boje po kompletním výcviku, plni optimismu, naprosto připraveni si tu svou show užít..a najednou se něco posere na dráze při vzletu a chudáci uhoří...aniž odstartili.
tyhle specky jsou opravdu o tom maximálně navodit atmosféru strachu a nejistoty...prostě války. a váznam pro tebe to určitě má...příště se budeš potit strachy hned jak si zapneš mapu
presne tak, clovek si pak musi davat mnohem vetsiho majzla na vsechno...a tim je to pak realistictejsi, ne jako na DF serverech kde do tebe tezce poskozeny nepritel prazi jako o zivot misto aby letel domu nebo vyskocil jako by to udelal v realu...na DF mapach se muze hned po smrti znovu narodit,na specckack si kazdy sveho zivota vazi...
Ale jo, ja kolem sebe koukal...ze zacatku...ke konci trasy jsem vsak ukoleban vlastni vsemocnosti prestal davat pozor...ale nikdo se tam nastesti neobjevil tak by me zajimalo kdo s tim nemeckym hydroplanem letel a prubeh jeho letu...esli to teda nejni tajny...
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.