Dělaj z befek ruský střepy ... páč byly zvyklý mít šturmy a laggy otlučený, tak otloukly i befka když už u toho otloukání byly ... takovoupráci to grafikům dalo a vy jim to ještě zkritizujete
Súhlas. Mohlo prist k určitemu olúpaniu farby na zopár miestach, ale isto nie tak ako je to na tom Bf. To je "trochu" sajnsfikšn autora. Zhodou okolností robím teraz Bf-109G2 v 1/48 od Hasegawy (starší, ale stále výborný kit) a prelúskal som sa hromadou fotografií vrátane Bf-109F4 (tá čaká po G2 ale v 1/32) - na žiadnej fotografii som nevidel taký "zanedbaný" stroj ako toto Bf. No - snáď to opravia, stále je to iba alfa.
Já jsem viděl u Stalingradu na fotografiích mnoho německé techniky velmi otlučenou a sešlou, včetně vojáků. Jiné podmínky (čas, sucho, prach a potom mrazy. To se jm loupaly nejen nehty , ale i barva) Nebyly to ty nablýskané stroje a veselé zpívající hoši. Může se to brát trochu v úvahu?
Já ale netvrdím že je to správně. Jen tvrdím, že kdo žere tažné koně, mrzne a lítá denně, tak nemá náladu ani čas natírat letadlo. Stejně by mu barva zmrzla.Tam se nejednalo o přehlídku jak si někteří zprvu mysleli. Nejde jen opotřebení bojem, ale je to z nějakého materiálu, kde je pnutí a když s tím párkrát sedneš, tak se barva odprýskne, popraská. Na snímcích co jsem viděl seškrabují sníh z kříddel a trupu. Jen jsem nahlas zauvažoval a jeliož jsem tam nebyl a neviděl ty letadla zblízka, vycházím z obyčejné praxe a fyziky které podléhali nejen stroje ale i tak báječní a precizní muži z Luftwafe.
Fotografií je dost včetně nasazení v zimě... Byli to báječní a precizní muži z Luftwaffe a stejně báječné a precizní byli jejich stroje ze kterých neodpadávala barva jako ze starého okapu.
Btw ... to oprejskání, než se začnete rozčilovat ..., bude beztak generováno nezávisle na skinu vrstvama a tak si každej zvolí oprejskání dle chuti a podle vyprávění pradědečka Helmuta co tam tutově byl a všechno viděl!