Dělaj z befek ruský střepy ... páč byly zvyklý mít šturmy a laggy otlučený, tak otloukly i befka když už u toho otloukání byly ... takovoupráci to grafikům dalo a vy jim to ještě zkritizujete
Súhlas. Mohlo prist k určitemu olúpaniu farby na zopár miestach, ale isto nie tak ako je to na tom Bf. To je "trochu" sajnsfikšn autora. Zhodou okolností robím teraz Bf-109G2 v 1/48 od Hasegawy (starší, ale stále výborný kit) a prelúskal som sa hromadou fotografií vrátane Bf-109F4 (tá čaká po G2 ale v 1/32) - na žiadnej fotografii som nevidel taký "zanedbaný" stroj ako toto Bf. No - snáď to opravia, stále je to iba alfa.
Já jsem viděl u Stalingradu na fotografiích mnoho německé techniky velmi otlučenou a sešlou, včetně vojáků. Jiné podmínky (čas, sucho, prach a potom mrazy. To se jm loupaly nejen nehty , ale i barva) Nebyly to ty nablýskané stroje a veselé zpívající hoši. Může se to brát trochu v úvahu?
Já ale netvrdím že je to správně. Jen tvrdím, že kdo žere tažné koně, mrzne a lítá denně, tak nemá náladu ani čas natírat letadlo. Stejně by mu barva zmrzla.Tam se nejednalo o přehlídku jak si někteří zprvu mysleli. Nejde jen opotřebení bojem, ale je to z nějakého materiálu, kde je pnutí a když s tím párkrát sedneš, tak se barva odprýskne, popraská. Na snímcích co jsem viděl seškrabují sníh z kříddel a trupu. Jen jsem nahlas zauvažoval a jeliož jsem tam nebyl a neviděl ty letadla zblízka, vycházím z obyčejné praxe a fyziky které podléhali nejen stroje ale i tak báječní a precizní muži z Luftwafe.
Fotografií je dost včetně nasazení v zimě... Byli to báječní a precizní muži z Luftwaffe a stejně báječné a precizní byli jejich stroje ze kterých neodpadávala barva jako ze starého okapu.
Btw ... to oprejskání, než se začnete rozčilovat ..., bude beztak generováno nezávisle na skinu vrstvama a tak si každej zvolí oprejskání dle chuti a podle vyprávění pradědečka Helmuta co tam tutově byl a všechno viděl!
Odvolávat se na kvalitu barev IG farben v extrémních mrazech je taky myslím liché ...
Upravil/a magot dne 30-08-2013 19:16
Horri,u takového odborníka jako jsi ty bych předpokládal,že poznáš rozdíl mezi deskou z G2 a F4.Je pravda,že v ukázce tomu pohledu na "6" moc nedal ale já jsem toho názoru,že je tam použita deska z G2. Mám několik fotek dokonce i verzí kde si piloti vrchní část desky u modelu G2 odmontovali.Vzhledem k tomu,že za jednu jsem dal v průměru 250,-Kč věřím,že pochopíš mou nechť je sdílet.Mám i fotky zmiňovaných Emilů,kde není deska vůbec.Právě proto bych ve hře uvítal možnost polních úprav desky( v závislosti na použitém typu) tak jako to bylo i v reálu.
Protože některé verze emilů neměli desku, tak chceš, aby je neměli i eFka? Kolik procent pilotů si mohlo desku jen tak oddělat? Podle mě to nebylo až tak běžné.
Mimo drobných montážních detailů není rozdíl mezi pancířem v eFku a Géčku. Nějaké kousky G-0 a G-1 měl desku jinak uchycenou, ale jinak je to stejná věc.
Hele, jak se tam ve stojícím F šmrdlá pilot - to si otírá nos nebo brýle ?
Jestli nos, tak je to bomba :)
Jestli brýle, hm, tak docela fajn.
ed: když se zatahovaly klapky, pilot nedělal nic (ani si nešmrdlal nos), ale to je opravdu jen detail :))
ed2: bylo vidět, jak gruzoviky dělají za sebou stopy ve sněhu, jestli je dělá i befko mi ale nepřišlo
Upravil/a Hoper dne 30-08-2013 20:04
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.