Mně to docela smysl dává. Befko a Spit trpěj na krátký dolet nejvíc. (Ještě teda Išak, ale toho stejnak nikdo nemá rád) No a protože Němci maj jenom dva typy stíhačů, befko nebo fokáč, tak pro ně je ta absence doletu větší problém. Přece jenom za spojence můžeš vzít Mustanga, Thundra, nebo Lajťase a můžeš letět dvě hodiny. Jako Němec nemáš jednomotorovou stíhačku, která by vydržela víc než hodinu a půl
Ano, v rámci balancování hry je to fajn. Ale v rámci historie úplně nevím. Až vyjde Normandie, tak si nejsem úplně jistý, zda ty bandasky má potřebovat zrovna Bf 109 na létání přes kanál.
Otázka je, jestli chceme simulátor, nebo vybalancovanou hru. Ale tady spíš rozhodli peníze. Za "německé" věci hráči platí více.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
Tempíku, já bych za tím nic moc nehledal. Na to naše lítání je dolet současnýho Befka v pohodě. Domnívám se, že se pro něj rozhodli prostě proto, že má jednoduchý palivový systém a že je v BOX hodně dlouho. No a možná i proto, že s Bf 109 létá s přehledem nejvíce lidí, kteří se tomuhle simu věnují.
Já se těším spíš na ten komplexnější palivový systém než na nádrže samotné.
Jo. Bandasky dostane první Befko, podle předchozích prohlášení.
Taky vám to nedává moc smysl?
Ale jo celkem dává, jestli chtějí nějak začít simulovat palivové hospodářství v letadlech. Tak tohle je pro ně super.
Jedna nádrž paliva, jedna přídavka 300 l. Žádné komplikace.
Befka a Jaky mají instalaci nejprimitivnější.
Už jednoduchá Devítka Spitfire je problematičtější.
Dvě nádrže před pilotem, možná vestavba 80 l za pilota, tři velikosti přídavek (plus další tři méně rozšířené ...) a z každé to může brát zvlášť. Dokonce buď rovnou z přídavky nebo z přídavky přes horní trupovou nádrž.
Čtrnácka to komplikuje další dvojicí nádrží v křídle. Čerpadla to z každé křídelní nádrže zvlášť čerpají do horní trupové. Ale všechno to manuálně řídí pilot.
Představa instalace u bombardéru nebo jen P-38 pak je trochu noční můra a nutnost číst manuál. Nebo druhého pilota.
Also, we are adding the ability to virtually adjust the pitch like we had in ROF, which for WWI crates makes them much more comfortable to fly and increases the fun factor.
Uveřejnili nová sběratelská letadla, dvacet, pardon, patnáct US babek.
Dobře já je chápu, u prvních dvou.
Ale kurnik jako bubble top Spit XIV za plnou cenu?
Jedna nádrž za kabinou (někdy) navíc, někdy kamera a uříznutý trup ...
3D model je prkotina.
Dobře, jak může vypadat změna letového modelu? Stejný motor, stejná zásoba paliva ...
Rozdíly proti vysokému hřbetu? 30kg závaží v na přepážce 19 (pokud není instalace kamery) nebo přídavná nádrž za kabinou (myslím 65 litrová), někdy obojí (závaží pryč). S nádrží trochu těžší na prdel, o něco horší podélná stabilita ve všech provedeních.
Ok, řekněme za deset babek, bez slevy, bych to koupil. Paradoxně, kdyby nabídli Vc jako sběratelský model, šel bych po něm. Oproti stávající Vb je to úplně jiné letadlo. Jiné křídlo, jiné motory, jiný podvozek, jiný sortiment výzbroje.
Pro ilustraci, modrásci, nechcete koupit za dvacet babek Ju 88A-11? (A-4 s trop výbavou)
Upravil/a ringlett dne 18-05-2022 17:18
Uveřejnili nová sběratelská letadla, dvacet, pardon, patnáct US babek.
Dobře já je chápu, u prvních dvou.
Ale kurnik jako bubble top Spit XIV za plnou cenu?
Jedna nádrž za kabinou (někdy) navíc, někdy kamera a uříznutý trup ...
3D model je prkotina.
Dobře, jak může vypadat změna letového modelu? Stejný motor, stejná zásoba paliva ...
Rozdíly proti vysokému hřbetu? 30kg závaží v na přepážce 19 (pokud není instalace kamery) nebo přídavná nádrž za kabinou (myslím 65 litrová), někdy obojí (závaží pryč). S nádrží trochu těžší na prdel, o něco horší podélná stabilita ve všech provedeních.
Ok, řekněme za deset babek, bez slevy, bych to koupil. Paradoxně, kdyby nabídli Vc jako sběratelský model, šel bych po něm. Oproti stávající Vb je to úplně jiné letadlo. Jiné křídlo, jiné motory, jiný podvozek, jiný sortiment výzbroje.
Pro ilustraci, modrásci, nechcete koupit za dvacet babek Ju 88A-11? (A-4 s trop výbavou)
Bohužel do očí bijící kravina vydávat toto letadlo, když na spojenecký straně není žádný bombardér vydaný a dokonce ani v Normadii jako protipól tomuto nic nebude... Navíc bude na servrech používán ve velké míře zcela nehistorickým způsobem, podobně jako např. Me-262... Zbývá doufat, že na "rozumných" full-real serverech bude jejich počet taktéž zásadně omezen...
This video features the final aircraft release for Battle of Normandy. Our Me 410 A-1 includes many modifications that make it much more than the initial A-1 airframe. This includes weapons and additional armor. The Me 410 was a versatile twin-engine warbird that could intercept bombers, dive bomb and take on enemy fighters when necessary. It was heavier than the venerable Bf 110 and had a unique, albeit complicated rear gunner position that controlled the rear facing guns remotely. Never has there been an Me 410 modeled in such detail in any combat flight simulator. The 'Hornisse" as it was called by the Germans will be released in our upcoming 4.707 update.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.