zkusím třetí pokus s dotazem, snad mi odpoví alespoň nyní někdo:
1. Jdou ve hře (letadlech) ovládat AI povely ? V jedné offline misi jsem měl kolem sebe dvě letky, ale byly mi k ničemu, protože jen se mnou létali. A deset Corsairů jsem s Ki-43 neučudlal...
2. mají tady ošetřené, že když odhodím bomby / rakety, že jejich váha a odpor se ztratí ? (AI vidí jak v mraku, tak i když je oslněn světlometem; ale to se v především online hře přežije)
3. již několikrát se mi stalo, že jsem měl při online nedostupné vlajky (Rusko a Japonsko), takže se nedalo připojit - co to je ?
4. jak se dostanu v tankové bitvě do letadla ?
5. nefungují mi brzdy a především hasičák. Obojí mám namapované, hasičák dokonce na třech zařízeních (myš, klávesnice, joy) a přesto, když hořím a hasičák mám k dispozici, píše mi to, že nemám přiřazenou klávesu. Jo a nefunguje mi ani kulomet.
6. je někde vysvětleno, co znamenají jednotlivé symboly na mapě (u tanků) ? Jednotky můžou mít tři "stavy" - čárka, položené "v" a pak asi symbol tanku či co
7. Nezobrazují se mi pinďuláci na korbě ZISu (ale třebas u německých flakových aut na mapě Kursk jo)
1. v MP nie. v SP by mali byt nejake jednoduche povely, ale velmi by som na AI nespoliehal.
2. Ano - u vacsiny. Stale je to Beta
3. Podla toho, co lietas - na arkade mas vsetky vlajky vzdy, na full real battles/simulation iba pristupne narody. Takze ak su Nemci, tak proti nim bud Rusi, Amici, Tomici, ak Japsi, tak spravidla Amici a Tomici, Sovieti malokedy (pokial nie su mapy Chalchyn-Gol a Zheng-Zhu)
4. Nijak, v CBT to islo, v OBT zatial nie
5. Nemas priradenu klavesu A klavesu na hasicak treba drzat dokial sa neuhasi ohen. Brzdy - pozri si ovladanie, ak mas klavesu na pohyb dopredu, mal by si mat aj dozadu. Ak nemas dobre nastavene ovladanie, pouzi Sprievodcu nastavenim. Gulomety zatial nie su, podla vsetkeho by mali byt v dalsom patchi. Ale iste to nie je.
6. vysvetlil Olda
7. Pindulaci na tankoch, resp. vozidlach ovladanych hracom su docasne vypnuti, podla oznamenia Gaijinu boli nejake problemy s texturami.
Mno jsou tam pořád ty věci, co mi vadily v closed betě a posané na předchozí straně. Prostě systém zaměřování a průstřelů je tak nějak podivný, tanky se chovají jak auta na ledě, posádky z letadel musím přehodit do tanků, abych s nimi mohl jezdit. Je to takové celé divné.
Dle mě nezvládli zaměřovač u typu hry simulátor, s LOL gunem mířit do nebe není vůbec nic přirozeného. Pořád je to takové Gaijin, kdo od toho ale čekal víc
... kecám, čekal jsem víc.
ještě tam jsou kolečka - to jsou cíle na odstřel (teda náklaďáky, flaky apod) a letadla (taková rozláclá <> )
Upravil/a Hoper dne 18-05-2014 21:57
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Baron napsal:
1. v MP nie. v SP by mali byt nejake jednoduche povely, ale velmi by som na AI nespoliehal.
2. Ano - u vacsiny. Stale je to Beta :)
3. Podla toho, co lietas - na arkade mas vsetky vlajky vzdy, na full real battles/simulation iba pristupne narody. Takze ak su Nemci, tak proti nim bud Rusi, Amici, Tomici, ak Japsi, tak spravidla Amici a Tomici, Sovieti malokedy (pokial nie su mapy Chalchyn-Gol a Zheng-Zhu)
4. Nijak, v CBT to islo, v OBT zatial nie
5. :D Nemas priradenu klavesu :D A klavesu na hasicak treba drzat dokial sa neuhasi ohen. Brzdy - pozri si ovladanie, ak mas klavesu na pohyb dopredu, mal by si mat aj dozadu. Ak nemas dobre nastavene ovladanie, pouzi Sprievodcu nastavenim. Gulomety zatial nie su, podla vsetkeho by mali byt v dalsom patchi. Ale iste to nie je.
6. vysvetlil Olda ;)
7. Pindulaci na tankoch, resp. vozidlach ovladanych hracom su docasne vypnuti, podla oznamenia Gaijinu boli nejake problemy s texturami.
1. povely jsem mačkal (braňte mě :D) a ono právě nic...
2. tak dobře, budu tomu věřit :)
3. Paegas už vysvětlil - nutí lidi lítat občas i jiné země...
4. ok
5. mám :P Smazal jsem přiřazení a dal ho znovu - a nic. Zase jsem uhořel... Ještě zkusím komplet celé nastavení ovládání dát do defaultu a pak předělat. Snad to pak pomůže i těm brzdám.
7. aha (ale o víkendu jsem myslím slyšel někoho z těch kulometů střílet)
a díky za odpovědí :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Nikdo od toho nemůže čekat nějaký "hardcore" simulátor. Jak v letadlech, tak i tancích.
Ale mně se to líbí (graficky) a i se celkem bavím (ehm, tolik smrdí za sebou v řadě, to snad mám jen já... ).
Občas je tam něco divné, ale to se obávám, že je prostě věcí programu - tzn může se to stát kdekoliv v jiném simu. Ne vždy se korektně zobrazuje (ne)zásah, nebo aspoň mně to tak přijde. Ale opět viz výše. A beru to prostě tak, že to je hra pro masy online a ne vymazlený HC.
Tanky zas naopak pro mně jezdí celkem slušně (až teda na to šplhání po skalách ;). Jezdil jsem jen ruské a když chci zatočit (bez brzdy), tak marně hledám Tempíkovo driftování.
Jen občas "mise" skončí pomalu dřív než já se stihnu rozjet :))
a až půjdou letadla společně s tankama, tak to bude paráda...
[img]http://www.imagehosting.cz/images/wtletl01.jpg[/img] is not a valid Image.
tohle je tuším Karélie
[img]http://www.imagehosting.cz/images/wtletl02.jpg[/img] is not a valid Image.
mapa něco river - mezi levým křídlem a křidélkem je možné vidět červený most
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Dle mě nezvládli zaměřovač u typu hry simulátor, s LOL gunem mířit do nebe není vůbec nic přirozeného. Pořád je to takové Gaijin, kdo od toho ale čekal víc
... kecám, čekal jsem víc.
Já myslím že je to ÚŽASNÝ! ať už je to co je to, třeba simulátor nakládaných okurek ...
Hopere to chce klid Tempikovi výlevy jsou způsobeny tím,že doteď nenašel kde se přepíná arkáda a ostatní režimy. Ono zmiňované driftování "jako na ledě" se děje jenom v arkádě.
Z mého pohledu:
- debilní mapy, jediná dobrá "reálná" mapa je Kursk.
- damage model je "divný". Mám pocit že něco jako střepiny zde nefungují a průstřely poškozují jen to, čím granát "proletí". "Úžasný při porovnání s WoT, tragédie při porovnání s Cloňákovou WWIIonline.
- levelování, proč levelovat tanky co nechcete?
- používání dělostřelectva, to je komedie.
- vlaječky na tancích. Taky máte chuť zabít vlastního hráče co má na StuGu přes celý tank namalovanou americkou vlajku? Vlajky mě s*ali ve WoT a tady tuplem.
- AI, tragédi co jen vytvářejí chaos a skóre protivníkovi.
- jízda, ty skluzy jsou divné, takových zničených pásu, koleček a tyčí by z toho bylo. To samé jízda v terénu je někdy přehnaně vysoká, valit si to v písečných dunách 4 pětky na úzkých pásech to je divné (nepoužívám to slovo příliš často?).
- posádka. Nepropracované téma. Nikde nevidíte jejich stav, jen hlášky že střelec je raněn atd. Škoda že posádka není pro hráče alfou a omegou hraní na místo tanku.
- proč největším nepřítelem sovětských tanků je Sherman? Současné rozdělení tieru mě štve, zase se na bojišti potkávají tanky co se v reálu těžko mohly potkat. A když už jsou tedy záměrně tanky na levelech vybalancované a není to podle časového období, tak vás to s Pz-IIIE na lvl 1 stejně hodí proti téčkům na lvl 2...
+ určitě z toho gaijin nějaké prachy vyrejžuje
+ ještě je tu naděje že z toho může být solidní kombinovaná týmová hra
+ teď to považuji za lepší hru než WoT, no na druhou stranu ještě aby nebyla když je novější...žádný zázrak se nekoná. A na mé pomyslné linii simulátor----arkáda, to zůstává stále hodně hluboko v pásmu arkády.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.