Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
WT_Horrido |
Přidané 20-08-2013 12:22
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Jako že by netrénovaná paňáca měla po desetiminutách nakládání géček dost? To by bylo řevu
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
alfik |
Přidané 20-08-2013 12:27
|
Diskutující
Příspěvek: 4823
Založený: 21.04.06
|
... a za Němce znásilňování místních holek, následované "kamarádským čestným soudem" (obv. z hanobení germánské krve, páč se ukázalo, že nejhezčí holka z dědiny byla židovka...), a nakonec čestná sebevražda - nechat se sestřelit Ruským letadlem...
Máte zajímavé nápady. Třeba se někdy objeví MMORPG z WWII, kde bude i ten domácí život. |
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-08-2013 13:42
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
WT_Horrido napsal:
Jako že by netrénovaná paňáca měla po desetiminutách nakládání géček dost? To by bylo řevu
ale třebas tohle mně by se líbilo
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
magot |
Přidané 20-08-2013 14:16
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
Hoper napsal:
WT_Horrido napsal:
Jako že by netrénovaná paňáca měla po desetiminutách nakládání géček dost? To by bylo řevu
ale třebas tohle mně by se líbilo
Jenže takhle přímočaře to nefunguje co jsem se bavil s pilotem Gripenu ...
Odolonost vůči géčkům závisí hodně na psychické a fyzické připravenosti, krevním tlaku, tlaku vnějším, stravě a pitném režimu pilota ... není to přímo o tom že to má nacvičené ..
jednou ho zabijou 4G, jiný den dá celkem v pohodě 6G ...
Upravil/a magot dne 20-08-2013 14:25
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 20-08-2013 14:29
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
sak ani na spustenie motora nebude asi treba komplet startovacia procedura, tak preco by aj toto nemohlo byt implementovane v nejakej jednoduchsej forme, bez nutnosti simulovat stravovanie
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
SepiaX |
Přidané 20-08-2013 14:34
|
Uživatel
Příspěvek: 1165
Založený: 15.11.11
|
Mno to stravování vem čert ale ten pitný režim muší bejt:-))) |
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-08-2013 18:21
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Magote, jsem pro do určité míry zjednodušenou simulaci určitých věcí. Čili v případě G - čím víc má pilot nakroutíno v G, tím by byl odolnější.
(G by to za letu mělo počítat normálně, mno a tyhle "počty" mu pak někde na serveru sčítat - stejnak offline bude "offline" jen názvem a online se můžou statistiky ukládat při ukončování hry)
A nezáleželo by to na době lítání pilota, ale době, jakou pilot "tráví" v G (bohužel simulaci posilování mimo dobu lítání tam nejspíš neudělají ;)
A díky tomu ten, co bude jen žehlit bez větších a "dlouhodobějších" G by na tom byl hůře, než nějaký např. žluťák, jehož taktika by byla založená na kroucení v optimálních rychlostech (tedy i vyšší G). Ale např kroutič matla, co to kroutí na malé až pádové rychlosti a ty G tam prostě nedostane, by neměl taky nic.
Projevovat nějak výrazněji by se to projevílo až např po x desítkách hodin.
:)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 20-08-2013 18:45
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Hoper napsal:
Magote, jsem pro do určité míry zjednodušenou simulaci určitých věcí. Čili v případě G - čím víc má pilot nakroutíno v G, tím by byl odolnější.
(G by to za letu mělo počítat normálně, mno a tyhle "počty" mu pak někde na serveru sčítat - stejnak offline bude "offline" jen názvem a online se můžou statistiky ukládat při ukončování hry)
A nezáleželo by to na době lítání pilota, ale době, jakou pilot "tráví" v G (bohužel simulaci posilování mimo dobu lítání tam nejspíš neudělají
A díky tomu ten, co bude jen žehlit bez větších a "dlouhodobějších" G by na tom byl hůře, než nějaký např. žluťák, jehož taktika by byla založená na kroucení v optimálních rychlostech (tedy i vyšší G). Ale např kroutič matla, co to kroutí na malé až pádové rychlosti a ty G tam prostě nedostane, by neměl taky nic.
Projevovat nějak výrazněji by se to projevílo až např po x desítkách hodin.
Hele Hopere a nemohly by se taky začít projevovat problémy s cévama v nohách po delším kumulovaném čase ztráveným ve vysokých G? Nebo co sem tam mozková příhoda? Já ti nevím, ale to je jako bys odolnost proti kulkám z kulometu trénoval neustálým střílením do chudáka paňáci pilota. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 20-08-2013 18:57
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 10828
Založený: 26.01.13
|
Imho jediný alespoň trochu aplikovatelný by bylo fyzické vyčerpání po určité době fyzické aktivity. Podobně jako třeba v OFP, nebo v něčem podobném.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Koty |
Přidané 20-08-2013 19:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Rumcajs napsal:
Hoper napsal:
Magote, jsem pro do určité míry zjednodušenou simulaci určitých věcí. Čili v případě G - čím víc má pilot nakroutíno v G, tím by byl odolnější.
(G by to za letu mělo počítat normálně, mno a tyhle "počty" mu pak někde na serveru sčítat - stejnak offline bude "offline" jen názvem a online se můžou statistiky ukládat při ukončování hry)
A nezáleželo by to na době lítání pilota, ale době, jakou pilot "tráví" v G (bohužel simulaci posilování mimo dobu lítání tam nejspíš neudělají
A díky tomu ten, co bude jen žehlit bez větších a "dlouhodobějších" G by na tom byl hůře, než nějaký např. žluťák, jehož taktika by byla založená na kroucení v optimálních rychlostech (tedy i vyšší G). Ale např kroutič matla, co to kroutí na malé až pádové rychlosti a ty G tam prostě nedostane, by neměl taky nic.
Projevovat nějak výrazněji by se to projevílo až např po x desítkách hodin.
Hele Hopere a nemohly by se taky začít projevovat problémy s cévama v nohách po delším kumulovaném čase ztráveným ve vysokých G? Nebo co sem tam mozková příhoda? Já ti nevím, ale to je jako bys odolnost proti kulkám z kulometu trénoval neustálým střílením do chudáka paňáci pilota.
mno to se dá tak udělat - prvně odolnost stoupá, stejně jako výdrž (pilot by se časem unavil a náchylnost na Gčka by se zvýšila). Ovšem na dané Gčkové minuty však musí pilot nalítat i neGčkové minuty, jinak se mu odolnost a výdrž začne snižovat (vyčerpání). A aby to nebylo o odhadu, tak si může nechat udělat po dejmetomu třech vzletech vyšetření, kde mu zjistí, jak na tom je. A po každém návratu z nemocnice, když ho zraní.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-08-2013 19:34
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
Rumcajs napsal:
Hoper napsal:
Magote, jsem pro do určité míry zjednodušenou simulaci určitých věcí. Čili v případě G - čím víc má pilot nakroutíno v G, tím by byl odolnější.
(G by to za letu mělo počítat normálně, mno a tyhle "počty" mu pak někde na serveru sčítat - stejnak offline bude "offline" jen názvem a online se můžou statistiky ukládat při ukončování hry)
A nezáleželo by to na době lítání pilota, ale době, jakou pilot "tráví" v G (bohužel simulaci posilování mimo dobu lítání tam nejspíš neudělají ;)
A díky tomu ten, co bude jen žehlit bez větších a "dlouhodobějších" G by na tom byl hůře, než nějaký např. žluťák, jehož taktika by byla založená na kroucení v optimálních rychlostech (tedy i vyšší G). Ale např kroutič matla, co to kroutí na malé až pádové rychlosti a ty G tam prostě nedostane, by neměl taky nic.
Projevovat nějak výrazněji by se to projevílo až např po x desítkách hodin.
:) Hele Hopere a nemohly by se taky začít projevovat problémy s cévama v nohách po delším kumulovaném čase ztráveným ve vysokých G? Nebo co sem tam mozková příhoda? Já ti nevím, ale to je jako bys odolnost proti kulkám z kulometu trénoval neustálým střílením do chudáka paňáci pilota.
A tak jako by byly dobré náhodné poruchy letadel, klidně by mohly být i náhodné poruchy pilotů :) Prasklý slepák, limonáda v obličeji, při častém otevřeném kokpitu obrna lícního nervu atd atd :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
LEON |
Přidané 20-08-2013 19:39
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...
|
|
|
|
1stCL_Novotny |
Přidané 20-08-2013 20:30
|
Moderátor
Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Hopříku,ale hlavně nulování statu G po tom co se seklej v temnotě probere v kráteru!
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 20-08-2013 22:46
|
|
|
|
Koty |
Přidané 20-08-2013 21:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
LEON napsal:
A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...
Pozor na nejtěžší obtížnosti by to dopadlo tak, že by vlk chytil pilota, ale ...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 20-08-2013 21:24
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Koty napsal:
LEON napsal:
A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...
Pozor na nejtěžší obtížnosti by to dopadlo tak, že by vlk chytil pilota, ale ... Ba ne Koty, když pilot chytí vlka, je to fakt obtížné. Naopak je to pár vteřin a pak už máš klid. Z Leona jistě promluvila zkušenost. Jako horal a příslušník CaK má s vlky zkušenost a jistě už i chytil vlka, takže má porovnání z první ruky. |
|
|
|
magot |
Přidané 20-08-2013 21:33
|
Fusioner
Příspěvek: 17621
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Fucida napsal:
Imho jediný alespoň trochu aplikovatelný by bylo fyzické vyčerpání po určité době fyzické aktivity. Podobně jako třeba v OFP, nebo v něčem podobném.
Ano dlouhodobý pobyt v +G nebo -G během jednoho letu je značně vyčerpávající a snižuje koncentraci, přesnost a celkově smysly, zrak, sluch .. |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 20-08-2013 22:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
LEON napsal:
A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...
Ne. Na nejvyssi obtiznost by se podroboval osetreni pro zbeveni se vlka |
|
|
|
Hoper |
Přidané 20-08-2013 22:35
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
X Novotny napsal:
Hopříku,ale hlavně nulování státu G po tom co se seklej v temnotě probere v kráteru! ;)
vůůůůbec nechápu, na co narážíte, pane!
:)))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
alfik |
Přidané 21-08-2013 00:05
|
Diskutující
Příspěvek: 4823
Založený: 21.04.06
|
Rumcajs napsal:
Koty napsal:
LEON napsal:
A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...
Pozor na nejtěžší obtížnosti by to dopadlo tak, že by vlk chytil pilota, ale ... Ba ne Koty, když pilot chytí vlka, je to fakt obtížné. Naopak je to pár vteřin a pak už máš klid. Z Leona jistě promluvila zkušenost. Jako horal a příslušník CaK má s vlky zkušenost a jistě už i chytil vlka, takže má porovnání z první ruky.
To není jen tak, holenku, víš co takovej vlk sežere Karkulek? A jak je má chudák pajlot shánět, když je válečné hospodářství - a Karkulky jsou na lístek??? |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 21-08-2013 07:17
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
magot napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Imho jediný alespoň trochu aplikovatelný by bylo fyzické vyčerpání po určité době fyzické aktivity. Podobně jako třeba v OFP, nebo v něčem podobném.
Ano dlouhodobý pobyt v +G nebo -G během jednoho letu je značně vyčerpávající a snižuje koncentraci, přesnost a celkově smysly, zrak, sluch ..
Presne tak nejak som to myslel
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|