November 25 2024 21:45:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 14

· Piloti on-line: 1
606_Druindin

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2: Battle of Stalingrad (letový bojový simulátor z období bitvy o Stalingrad) » IL-2: BoS diskuse
 Vytisknout diskuzi
Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
WT_Horrido
Jako že by netrénovaná paňáca měla po desetiminutách nakládání géček dost? To by bylo řevu Úsměv
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
alfik
... a za Němce znásilňování místních holek, následované "kamarádským čestným soudem" (obv. z hanobení germánské krve, páč se ukázalo, že nejhezčí holka z dědiny byla židovka...), a nakonec čestná sebevražda - nechat se sestřelit Ruským letadlem...
Máte zajímavé nápady. Třeba se někdy objeví MMORPG z WWII, kde bude i ten domácí život.
 
Hoper
WT_Horrido napsal:

Jako že by netrénovaná paňáca měla po desetiminutách nakládání géček dost? To by bylo řevu Úsměv

ale třebas tohle mně by se líbilo
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
magot
Hoper napsal:

WT_Horrido napsal:

Jako že by netrénovaná paňáca měla po desetiminutách nakládání géček dost? To by bylo řevu Úsměv

ale třebas tohle mně by se líbilo

Jenže takhle přímočaře to nefunguje co jsem se bavil s pilotem Gripenu ...
Odolonost vůči géčkům závisí hodně na psychické a fyzické připravenosti, krevním tlaku, tlaku vnějším, stravě a pitném režimu pilota ... není to přímo o tom že to má nacvičené ..
jednou ho zabijou 4G, jiný den dá celkem v pohodě 6G ...
Upravil/a magot dne 20-08-2013 14:25
 
313_Nevo
sak ani na spustenie motora nebude asi treba komplet startovacia procedura, tak preco by aj toto nemohlo byt implementovane v nejakej jednoduchsej forme, bez nutnosti simulovat stravovanie Úsměv
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
SepiaX
Mno to stravování vem čert ale ten pitný režim muší bejt:-)))
 
Hoper
Magote, jsem pro do určité míry zjednodušenou simulaci určitých věcí. Čili v případě G - čím víc má pilot nakroutíno v G, tím by byl odolnější.
(G by to za letu mělo počítat normálně, mno a tyhle "počty" mu pak někde na serveru sčítat - stejnak offline bude "offline" jen názvem a online se můžou statistiky ukládat při ukončování hry)

A nezáleželo by to na době lítání pilota, ale době, jakou pilot "tráví" v G (bohužel simulaci posilování mimo dobu lítání tam nejspíš neudělají ;)
A díky tomu ten, co bude jen žehlit bez větších a "dlouhodobějších" G by na tom byl hůře, než nějaký např. žluťák, jehož taktika by byla založená na kroucení v optimálních rychlostech (tedy i vyšší G). Ale např kroutič matla, co to kroutí na malé až pádové rychlosti a ty G tam prostě nedostane, by neměl taky nic.
Projevovat nějak výrazněji by se to projevílo až např po x desítkách hodin.

:)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
Rumcajs
Hoper napsal:

Magote, jsem pro do určité míry zjednodušenou simulaci určitých věcí. Čili v případě G - čím víc má pilot nakroutíno v G, tím by byl odolnější.
(G by to za letu mělo počítat normálně, mno a tyhle "počty" mu pak někde na serveru sčítat - stejnak offline bude "offline" jen názvem a online se můžou statistiky ukládat při ukončování hry)

A nezáleželo by to na době lítání pilota, ale době, jakou pilot "tráví" v G (bohužel simulaci posilování mimo dobu lítání tam nejspíš neudělají Mrknutí
A díky tomu ten, co bude jen žehlit bez větších a "dlouhodobějších" G by na tom byl hůře, než nějaký např. žluťák, jehož taktika by byla založená na kroucení v optimálních rychlostech (tedy i vyšší G). Ale např kroutič matla, co to kroutí na malé až pádové rychlosti a ty G tam prostě nedostane, by neměl taky nic.
Projevovat nějak výrazněji by se to projevílo až např po x desítkách hodin.

Úsměv
Hele Hopere a nemohly by se taky začít projevovat problémy s cévama v nohách po delším kumulovaném čase ztráveným ve vysokých G? Nebo co sem tam mozková příhoda? Já ti nevím, ale to je jako bys odolnost proti kulkám z kulometu trénoval neustálým střílením do chudáka paňáci pilota.
 
1stCL_Fucida
Imho jediný alespoň trochu aplikovatelný by bylo fyzické vyčerpání po určité době fyzické aktivity. Podobně jako třeba v OFP, nebo v něčem podobném.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Koty
Rumcajs napsal:

Hoper napsal:

Magote, jsem pro do určité míry zjednodušenou simulaci určitých věcí. Čili v případě G - čím víc má pilot nakroutíno v G, tím by byl odolnější.
(G by to za letu mělo počítat normálně, mno a tyhle "počty" mu pak někde na serveru sčítat - stejnak offline bude "offline" jen názvem a online se můžou statistiky ukládat při ukončování hry)

A nezáleželo by to na době lítání pilota, ale době, jakou pilot "tráví" v G (bohužel simulaci posilování mimo dobu lítání tam nejspíš neudělají Mrknutí
A díky tomu ten, co bude jen žehlit bez větších a "dlouhodobějších" G by na tom byl hůře, než nějaký např. žluťák, jehož taktika by byla založená na kroucení v optimálních rychlostech (tedy i vyšší G). Ale např kroutič matla, co to kroutí na malé až pádové rychlosti a ty G tam prostě nedostane, by neměl taky nic.
Projevovat nějak výrazněji by se to projevílo až např po x desítkách hodin.

Úsměv
Hele Hopere a nemohly by se taky začít projevovat problémy s cévama v nohách po delším kumulovaném čase ztráveným ve vysokých G? Nebo co sem tam mozková příhoda? Já ti nevím, ale to je jako bys odolnost proti kulkám z kulometu trénoval neustálým střílením do chudáka paňáci pilota.


mno to se dá tak udělat - prvně odolnost stoupá, stejně jako výdrž (pilot by se časem unavil a náchylnost na Gčka by se zvýšila). Ovšem na dané Gčkové minuty však musí pilot nalítat i neGčkové minuty, jinak se mu odolnost a výdrž začne snižovat (vyčerpání). A aby to nebylo o odhadu, tak si může nechat udělat po dejmetomu třech vzletech vyšetření, kde mu zjistí, jak na tom je. A po každém návratu z nemocnice, když ho zraní.
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Hoper
Rumcajs napsal:

Hoper napsal:

Magote, jsem pro do určité míry zjednodušenou simulaci určitých věcí. Čili v případě G - čím víc má pilot nakroutíno v G, tím by byl odolnější.
(G by to za letu mělo počítat normálně, mno a tyhle "počty" mu pak někde na serveru sčítat - stejnak offline bude "offline" jen názvem a online se můžou statistiky ukládat při ukončování hry)

A nezáleželo by to na době lítání pilota, ale době, jakou pilot "tráví" v G (bohužel simulaci posilování mimo dobu lítání tam nejspíš neudělají ;)
A díky tomu ten, co bude jen žehlit bez větších a "dlouhodobějších" G by na tom byl hůře, než nějaký např. žluťák, jehož taktika by byla založená na kroucení v optimálních rychlostech (tedy i vyšší G). Ale např kroutič matla, co to kroutí na malé až pádové rychlosti a ty G tam prostě nedostane, by neměl taky nic.
Projevovat nějak výrazněji by se to projevílo až např po x desítkách hodin.

:)
Hele Hopere a nemohly by se taky začít projevovat problémy s cévama v nohách po delším kumulovaném čase ztráveným ve vysokých G? Nebo co sem tam mozková příhoda? Já ti nevím, ale to je jako bys odolnost proti kulkám z kulometu trénoval neustálým střílením do chudáka paňáci pilota.

A tak jako by byly dobré náhodné poruchy letadel, klidně by mohly být i náhodné poruchy pilotů :) Prasklý slepák, limonáda v obličeji, při častém otevřeném kokpitu obrna lícního nervu atd atd :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
LEON
A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...
 
https://www.rcfree.eu
1stCL_Novotny
Hopříku,ale hlavně nulování statu G po tom co se seklej v temnotě probere v kráteru! Mrknutí
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 20-08-2013 22:46
 
Koty
LEON napsal:

A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...


Pozor Šklebící se na nejtěžší obtížnosti by to dopadlo tak, že by vlk chytil pilota, ale ... Úsměv
Rien n'est parfait; c'est la vie!
 
Rumcajs
Koty napsal:

LEON napsal:

A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...


Pozor Šklebící se na nejtěžší obtížnosti by to dopadlo tak, že by vlk chytil pilota, ale ... Úsměv
Ba ne Koty, když pilot chytí vlka, je to fakt obtížné. Naopak je to pár vteřin a pak už máš klid. Z Leona jistě promluvila zkušenost. Jako horal a příslušník CaK má s vlky zkušenost a jistě už i chytil vlka, takže má porovnání z první ruky.
 
magot
1stCL_Fucida napsal:

Imho jediný alespoň trochu aplikovatelný by bylo fyzické vyčerpání po určité době fyzické aktivity. Podobně jako třeba v OFP, nebo v něčem podobném.

Ano dlouhodobý pobyt v +G nebo -G během jednoho letu je značně vyčerpávající a snižuje koncentraci, přesnost a celkově smysly, zrak, sluch ..
 
WT_Flan
LEON napsal:

A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...


Ne. Na nejvyssi obtiznost by se podroboval osetreni pro zbeveni se vlka
 
Hoper
X Novotny napsal:

Hopříku,ale hlavně nulování státu G po tom co se seklej v temnotě probere v kráteru! ;)

vůůůůbec nechápu, na co narážíte, pane!
:)))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.

[samurajský pohled na zajetí]
ovarek.cz/hamster.gif
 
alfik
Rumcajs napsal:

Koty napsal:

LEON napsal:

A na nejtěžší obtížnost by pilot ještě chytil vlka...


Pozor Šklebící se na nejtěžší obtížnosti by to dopadlo tak, že by vlk chytil pilota, ale ... Úsměv
Ba ne Koty, když pilot chytí vlka, je to fakt obtížné. Naopak je to pár vteřin a pak už máš klid. Z Leona jistě promluvila zkušenost. Jako horal a příslušník CaK má s vlky zkušenost a jistě už i chytil vlka, takže má porovnání z první ruky.

To není jen tak, holenku, víš co takovej vlk sežere Karkulek? A jak je má chudák pajlot shánět, když je válečné hospodářství - a Karkulky jsou na lístek???
 
313_Nevo
magot napsal:
1stCL_Fucida napsal:
Imho jediný alespoň trochu aplikovatelný by bylo fyzické vyčerpání po určité době fyzické aktivity. Podobně jako třeba v OFP, nebo v něčem podobném.

Ano dlouhodobý pobyt v +G nebo -G během jednoho letu je značně vyčerpávající a snižuje koncentraci, přesnost a celkově smysly, zrak, sluch ..

Presne tak nejak som to myslel Mrknutí
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,044,795 návštěv