June 18 2024 03:48:00
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,745
· Nejnovější pilot: Valenok
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
Poznej ty fotky..
ringlett



Vzhledem k tomu, že tam je napsáno Latham 47 a bez googlu, tohle bude ten kousek, co našel a vyzvedl trosečníky z Italie (ne země, ale vzducholodi)

A Gee, jsem věděl taky, ale furt píšeš, že je třeba nechat přílewžitost i ostatním Úsměv
Nelétám, občas se plazím ...
www.2i.cz/images/2024/05/15/dday_colors.jpeg
 
LesniHU
Uhodl, no to bylo mnohem rychlejsi, nez jsem cekal. Skoro jsem se tesil, ze sem zitra dam napovednou fotku. No nic :-).
https://www.norma...c-en-caux/

Ten popis pisu pro ostatni, pro rozsireni obzoru. Je jasny, ze ten, kdo fotku pozna, obzor tim smerem vetsinou rozsirit nepotrebuje. Proto klidne pis i povidani, za to budu jen rad. Snazim se nechavat den, +-, na hadani pred nejakou velkou napovedou, pokud ti nejaka otazka prijde pro tebe az prilis jednoducha, zkus treba pripsat nejakou perlicku, ktera hadanku ostatnim nezkazi, i kdyz treba trochu napovi, vsem ukaze, ze odpoved znas a take vsem treba rozsiri znalosti. Ale, tohle neni moje soloakce, jake si to tu udelame my vsichni takove to tu my vsichni budeme mit - problem je, ze vlakno se pri rozkliknuti otevira na poslednim prispevku a tak se snazim vyhnout tomu, aby se ihned vsem objevilo pred ocima velkym pismem reseni(*). To by si pak uzil malokdo. O nic jineho nejde.

EDIT: (*) zvlast reseni ziskane prilis lacino...
 
magot
A někteří naši prarodiče, (v Letohradu byla vidět) kteří toho času žili ve východní Čechách či na Moravě měli možnost vidět vzducholoď Italii s nešťastnou posádkou nad svou chalupou Úsměv
Upravil/a magot dne 06-11-2020 03:55
 
batoh
ringlett napsal:

... tohle bude ten kousek, co našel a vyzvedl trosečníky z Italie (ne země, ale vzducholodi)

?? Latham 47 je nevyzvedl.
 
ringlett
batoh napsal:

ringlett napsal:

... tohle bude ten kousek, co našel a vyzvedl trosečníky z Italie (ne země, ale vzducholodi)

?? Latham 47 je nevyzvedl.


Máš pravdu, zmizel s ním Amundsen.
Nelétám, občas se plazím ...
www.2i.cz/images/2024/05/15/dday_colors.jpeg
 
alfik
magot napsal:

A někteří naši prarodiče, (v Letohradu byla vidět) kteří toho času žili ve východní Čechách či na Moravě měli možnost vidět vzducholoď Italii s nešťastnou posádkou nad svou chalupou Úsměv

No, v té době ještě nebyla posádka nešťastná. Posádka byla nadšená, jásala, mávala, a lízala zmrzlinu z palubního strojku - která se jim kdovíproč potom nějak zprotivila Cool
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
LesniHU
Co je to za letadlo a kde melo hnizdo?
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7f/Uss-macon-sparrowhawk-sky-hook-09-2006b.jpg[/img] is not a valid Image.
 
batoh
LesniHU napsal:

Co je to za letadlo a kde melo hnizdo?

Zavěšovalo se za ten hák na vzducholoď.
Upravil/a batoh dne 06-11-2020 17:37
 
ringlett
batoh napsal:

LesniHU napsal:

Co je to za letadlo a kde melo hnizdo?
[img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7f/Uss-macon-sparrowhawk-sky-hook-09-2006b.jpg[/img] is not a valid Image.

Zavěšovalo se za ten hák na vzducholoď.

A nemělo podvozek ...
Nelétám, občas se plazím ...
www.2i.cz/images/2024/05/15/dday_colors.jpeg
 
LesniHU
Ano, hnizdilo to na vzducholodi, ale pokud vim, podvozek to melo. Alespon na vsech fotkach, co jsem zatim videl.
 
ringlett
LesniHU napsal:

Ano, hnizdilo to na vzducholodi, ale pokud vim, podvozek to melo. Alespon na vsech fotkach, co jsem zatim videl.


Máš pravdu, verze bez podvozku se nedostala do služby

můj omyl
Nelétám, občas se plazím ...
www.2i.cz/images/2024/05/15/dday_colors.jpeg
 
LesniHU
Predchozi fotka byla Curtiss F9C Sparrowhawk. Zatimco mnoho letadel slo ke dnu s lodi, jen malo letadel se muze pochlubit tim, ze slo ke dnu se vzducholodi :-)
www.airships.net/...ron-macon/


Dame fotku z realisticke perspektivy. Pritel ci nepritel, strilet, nebo nestrilet?
2img.net/h/oi57.t...4lg845.jpg
 
magot
Na kryptofašitické letadélko Pucará nestřílet! Šklebící se
 
LesniHU
no ja bych po nem strilel bez zavahani :-)

Nasledujici je jen koncept, ktery padnul s koncem studene valky, a i kdyby nebylo tohoto nacasovani, mozna by ho predbehl vyvoj technologie. Nicmene se k tomu vazou pomerne zajimave souvislosti a geneze, takze otazka obtiznosti "expert" je co je to za letadlo, zatimco normalni otazka na hadani je, co bylo primarnim impulsem k uvazovani o necem takovem.
https://ic.pics.l...iginal.jpg
 
alfik
Eee, sakra, kdybych se zrovna tímhle před rokem nezabýval, tak bych nevěděl.
Hawker Siddeley HS.1194 jako první nástřel.
Tato konkrétní "verze" (je to jen obrázek Šklebící se ) je ovšem až rozpracování konceptu British Aerospace R.1233-1 .

No, primární otázka... to letadlo mělo mít velmi nízkou minimálku, to myslíš? Uvažovalo se, že by s plným zatížením a bez ztráty kontroly mělo být schopno létat okolo 80km/h.
Plus, pochopitelně, turboprop by byl provozně levnější. A taky by to mělo být tišší než prouďák.
Mělo se toho docílit právě tím motorem plus vrtulí, tedy vyšším tahem než hmotností letadla, a vysokou mírou mechanizace křídla, s pohybl. jak náběžnými, tak odtokovými hranami.
Tohle letadlo mělo vykrýt mezeru, mezi prouďáky a vrtulníky. Mělo být na maximálce rychlé jako podzvukový proudový, a souč. mělo být na minimálce tak pomalé, aby mohlo operovat v součinnosti s vrtulníky.
Tuto úlohu v souč. úspěšně plní u NATO Prase bradavičnaté a na ruské str. Hrábě, při mnohem vyšší nosnosti i odolnosti - byť ta cena už tak nevychází jako u toho návrhu...

To je fakt těžká otázka Úsměv
Upravil/a alfik dne 09-11-2020 10:50
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
magot
čili někam do skupiny A-1 Skyraider
Nebyl tam nějaký model od rewellu "Saba"? To byla jakási bristká obluda s vrtulí vzadu ..
 
LesniHU
Vyborne oba dva. SABA je zkratka pro Small Agile Battlefield Aircraft a jedna se skutecne o navrh BAe. Odpoved na otazku, co bylo motivaci pro vyvoj, je "lovime vrtulniky".

Amici totiz na konci sedmdesatych let delali testy, jak si povedou v boji proti sovetskym vrtulnikum. Coz byl docela vyrazny problem, protoze pomer ztrat v boji vrtulniky vs tanky se odhaduje na 3:1 az po 19:1, dle prostredi a situace, ale vzdy ve prospech vrtulniku. Coz spolu s poctem vychodnich vrtulniku a jejich schopnosti rychle rychleho presunu a zahusteni vybraneho prostoru hrozilo podstatne omezit moznost pozemnich manevru. Mam trochu podezreni, ze roli hrala i zmena pozemni taktiky od staticke obrany k vice dynamickemu pojeti.

No a z tech testu vyplynulo, ze vrtulnik je velmi schopna potvora i v boji proti leticim cilum a v boji na malou vzdalenost pujde dolu vice stihacek nez vrtulniku. Nejlepe si vedly F-15, ktere se svym radarem schopnym zjistit cil proti zemi a raketami dosahly jen necelych 3:1, a je otazka, nakolik stoji za to riskovat tak velky a drahy system nizko nad frontou. A-10 to dotahly na 1.3:1 a F-4 jen 0.7:1. Coz bylo pro mnohe velke prekvapeni.

A to vedlo k nazoru, ze je treba stroj, ktery bude situovan blizko za frontou, bude schopen nekolikahodinove patroly, velmi obratny a s vykony, ktere vyrazne predci vrtulniky. Tedy stroj, ktery bude k dispozici k podpore v kazdem okamziku a bude mit vykony na to, aby mel proti vrtulniku vyhodu. Ty parametry byly skutecne dabelske, jako otacka o 180 stupnu za 5 sekund (pet!), start ze 300 metru nezpevnene plochy a ctyri hodiny vytrvalosti. Takovy stroj mel dle vypoctu v boji na malou vzdalenost vyhodu nejen v boji proti vrtulnikum, ale i v boji proti stihacum tridy F15/F16. Pak skoncila studena valka a motivace i zdroje penez vyschly.

Podobne uvahy byly na obou stranach a pokud vam SABA prijde malo exoticka, tak se podivejte sem, at vidite, na cem delali Polaci, zatimco "vzduch je nase more" iteroval Albatrosa znovu a znovu.
 
LesniHU
Dnes neco snadneho - typ letadla?
 
Ajvn
No to jsou přece ruské kočky.
Tady coby bombmetnice.Úsměv
 
ringlett
Ošklivá rybička co se dalo rozebrat do ještě ošklivějšího kačátka a wrenky se učí zavěšovat cvičné bombičky, ale na vozejčku jim leží ostrá.
Nelétám, občas se plazím ...
www.2i.cz/images/2024/05/15/dday_colors.jpeg
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

17-06-2024 15:06

13-06-2024 22:31
nj, hledání žabiček Šklebící se https://youtu.be/.
..33_oGDEzWd


13-06-2024 16:27

13-06-2024 16:27
A tak to jo, na žábu pozor. V Polsku uz zřizují i kultovni místa kde uctívají žábu a Billa Gatese.

13-06-2024 16:06
Konspirace o známce od Rainforest Alliance

12-06-2024 08:18
Za ty politické zcela určitě Úsměv

11-06-2024 18:46
On to pak, "Ten, jenž není", až přijde čas, předsedovi spočítá, za ty všechny bludný balvany Šklebící se

11-06-2024 12:29
Souhlasím s obojím. Jsemť duše mělká a pochybovačná Úsměv

11-06-2024 10:36
Kdo se snaží poučit, musí umět především pochybovat, neboť pochybnosti ducha vedou k zjevení pravdy.

11-06-2024 10:33
Zvyk nalézati ve všem všudy jen směšnou stránku je nejspolehlivějším příznakem duše mělké - neboť směšné leží vždy na povrchu.

35,056,258 návštěv