|
Rof - NEWS!
|
| LEON |
Přidané 29-06-2014 11:42
|

Diskutující

Příspěvek: 2081
Založený: 28.10.10
|
Myslíš, že Ilja splní všechny naše nesplněný touhy z ROF a dá konečně dopořádku FM a výkony letadel? :-)
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
|
| |
|
|
| CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 29-06-2014 12:42
|

Diskutující

Příspěvek: 4395
Založený: 14.02.13
|
Hotovej zázrak by bylo už jen předělání systému připisování sestřelů..., který RoF přivedlo do extrému nesmyslnosti. |
| |
|
|
| 1stCL_Novotny |
Přidané 29-06-2014 13:49
|

Diskutující

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Serza napsal:
Ano. Slysel sem, ze rychlost odpovida prototypu, ale nikoliv seriove verzi...
Zkratka a dobre, kdyz sem se dival naposled, uleti hromade veci, ktere by nemel.
Tak tos zaslechl blaf! Prototypu opravdu ne! |
| |
|
|
| Powerty |
Přidané 29-06-2014 14:42
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Problém je, že do Camela se montovalo množství různých motorů a většinou i v několika verzích, takže se výkony jednotlivých strojů dost lišily.
Bohužel autoři RoF zřejmě četli knihu, kde kanadské eso Barker vzpomíná, že z Camela šlo vytlačit u země 128 mph a bohužel si už nepřečetli, že se jednalo o verzi s motorem bentley vyrobenou v roce 1918 a ne o rok starší verzi s clergetem (kterou údajně máme v hře) a že mezi nimi je rozdíl cca 16 km.h v rychlosti, cca 1000 m v dostupu a asi 2 min. ve stoupání na 2000 m.
Upravil/a Powerty dne 29-06-2014 14:49
|
| |
|
|
| LEON |
Přidané 29-06-2014 15:08
|

Diskutující

Příspěvek: 2081
Založený: 28.10.10
|
Cassius Chaerea napsal:
Hotovej zázrak by bylo už jen předělání systému připisování sestřelů..., který RoF přivedlo do extrému nesmyslnosti.
Jaký systém bys navrhoval jako ideální?
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
|
| |
|
|
| CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 29-06-2014 15:18
|

Diskutující

Příspěvek: 4395
Založený: 14.02.13
|
Jaký systém bys navrhoval jako ideální? Ideální je můj notýsek, vždy přesnej...
Neideální ale dostatečný byl ve šturmu, teď už je to taky takové všeliké. Takhle to bejvalo dostatečný: Kdo poslední poškodí, tomu se připíše. A připíše se i když hráč udělá nouzák a odpojí se mimo úzký radius svých letišť a hlavně když přistane za "frontou" tak padne do zajetí. |
| |
|
|
| Serza |
Přidané 29-06-2014 17:01
|

Uživatel

Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
X Novotny napsal:
Serza napsal:
Ano. Slysel sem, ze rychlost odpovida prototypu, ale nikoliv seriove verzi...
Zkratka a dobre, kdyz sem se dival naposled, uleti hromade veci, ktere by nemel.
Tak tos zaslechl blaf!  Prototypu opravdu ne!
No, takze jedna pani povidala...
No coz. |
| |
|
|
| Joe Hallenbeck |
Přidané 29-06-2014 19:56
|

Uživatel

Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Tak třeba v CLODu se počítají sestřely nějakým záhadným způsobem podle míry poškození se sdílejí.
313_FlyBoy
RY-C
|
| |
|
|
| Merten |
Přidané 29-06-2014 20:01
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Jj je skutečně ideální,když někomu uřízneš křídlo,on padá a těsně nad zemí si do něj někdo jednou flusne ,aby se mu připsal.JJ starej šturm to byla doba,kdy všechno bylo ideální  |
| |
|
|
| CSW_Cassius Chaerea |
Přidané 29-06-2014 20:27
|

Diskutující

Příspěvek: 4395
Založený: 14.02.13
|
Jo bylo to furt lepší, než co je v ilovi teď. Uřízneš šturmu křídlo a připíše se někomu, kdo mu pět minut před tím udělal díru do skla. Vy exploduješ AI bombr, který doletěl na cíl a odbombardoval, ale dostal "fatální" zásah 20 minut před tím od někoho jiného.
A RoF tam debilnější způsob už vymyslet nešel. Na začátku Rofu jsem z toho tak špatný pocit neměl. To museli zku*vit tak dva roky zpět ne ten systém? Vždyť už to teď ani nezajímá piloty ani v té jejich "beta" kampani a tam si určitě padl do zajetí, když si přistál za frontou.
CloD to má docela dobře udělaný. |
| |
|
|
| Rumcajs |
Přidané 29-06-2014 22:21
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
CloD má systém sestřelů docela slušný. Připisuje se to podle poškození. Tedy jsou to částečné sestřely. U sestřelu se vypíše seznam všech, co si alespoň trochu kousli. Tedy to byl záměr autorů. Potíž je, že to zmrvili při implementaci.
1) Někdy se sestřel prostě nepřipíše. A to i když letadlo dopadlo na zem nebo do vody.
2) Ve většině misí je to tak, že se člověk připíše po jediném zásahu i když normálně přistane na domácím letišti.
3) Je tam chyba, že když člověk vyskočí dostatečně vysoko, letadlo se despawnuje dřív, než dopadne na zem a sestřel není.
4) Alt F2. Sice se připíše sestřel, ale člověk neumře.
5) Některé pády do vody počítá jako nouzák.
V ROFu je to běs. Počítá se pouze poslední zásah před tím, než je letadlo vyhodnoceno jako sestřelené. Člověk může úplně uklohnit druhýho a přiletí první moula, co letí náhodou kolem a dá poslední kulku do již bezmocného chudáka a je celej jeho.
BOS je někde mezi tím. Sice se připíše poslednímu, kdo ho vyřadil, ale body se připisují i za poškození. Tedy je naděje, že to bude relativně dobré. Navíc v BOSu letadla ráda hoří a jsou poměrně fórový, takže se rozpadají. Takže když už je člověk trefenej, bude to sestřel se smrtí. Ne jako v CloDu, kde člověk ještě doplachtí přes kanál a přistane doma.
Non est specifica
|
| |
|
|
| LEON |
Přidané 30-06-2014 07:19
|

Diskutující

Příspěvek: 2081
Založený: 28.10.10
|
Rumcajs napsal:
V ROFu je to běs. Počítá se pouze poslední zásah před tím, než je letadlo vyhodnoceno jako sestřelené. Člověk může úplně uklohnit druhýho a přiletí první moula, co letí náhodou kolem a dá poslední kulku do již bezmocného chudáka a je celej jeho.
Za mého mládí měl sestřel v ROFu ten, kdo druhému zničil motor byť jedinou kulkou, nebo zabil pilota a jiný moula už to nemohl změnit, ani když tu plachtící mrtvolu následně rozstřílel na trsátka, takže mu ho nemohl vyžrat jako v IL-2. Copak tenhle systém nějak změnili?
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
|
| |
|
|
| Rumcajs |
Přidané 30-06-2014 07:56
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
LEON napsal:
Rumcajs napsal:
V ROFu je to běs. Počítá se pouze poslední zásah před tím, než je letadlo vyhodnoceno jako sestřelené. Člověk může úplně uklohnit druhýho a přiletí první moula, co letí náhodou kolem a dá poslední kulku do již bezmocného chudáka a je celej jeho.
Za mého mládí měl sestřel v ROFu ten, kdo druhému zničil motor byť jedinou kulkou, nebo zabil pilota a jiný moula už to nemohl změnit, ani když tu plachtící mrtvolu následně rozstřílel na trsátka, takže mu ho nemohl vyžrat jako v IL-2. Copak tenhle systém nějak změnili? Nezměnili nic. Ale pamatuješ si to zjednodušeně. Sestřel je jakékoli poškození, které vede k zničení letadla nebo poslední před přistáním mimo vlastní území. Zničení je, jak píšeš, motor a pilot, ale taky zničení řízení. Nevadí ustřelení křidélka, ale zničení táhel výškovky je určitě sestřel. No a největší potíž je v tom, že v ROFu se poškození akumuluje. Navíc u motoru platí, že se odehrává v čase. Jak je známo, na zabití pilota potřebuješ 4 kulky. Pilot se 3 kulkama v hlavě je už skoro nepoužitelnej a nemůže ani moc manévrovat (to se mu tedy nedivím). Motor a cokoli dalšího v ROFu to má stejně. Většinu věcí nezničíš jednou kulkou, se to načítá v průběhu boje. Navíc se motor poškozuje v čase pokud leakuje olej. No a o tom mluvím, že klidně většinu poškození vyžere někdo, kdo přiletí a dá těžce poškozenému poslední kulku někam, kde se započte zničení. A to i ve chvíli, kdy třeba díky leakujícímu motoru už nemá šanci doletět. Je sice pravda, že krom sestřelů maj i bodový systém, ale i tak je to nefér. CloDový systém částečných sestřelů je lepší. Tedy byl by lepší, kdyby fungoval, jak bylo asi původně zamýšleno.
Non est specifica
|
| |
|
|
| Baron |
Přidané 30-06-2014 08:00
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
EDIT: časť o RoF zmazaná , predbehol ma Rumcajs o niekoľko sekúnd 
Niektorým kolegom z letky vyhovuje viac systém v Cliffs of Dover. Čo sa týka BoS, tam zatiaľ nemá zmysel hodnotiť čokoľvek okrem grafiky, a War Thunder ráta zostrely podľa kritických poškodení.
Hals - und Beinbruch!
|
| |
|
|
| WT_Horrido |
Přidané 30-06-2014 10:05
|

Fusioner

Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
No měl by se nahlásit čas, místo, způsob sestřelu, alespoň jeden svědek a pak by měl být sestřel přiznán nebo ne.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
| |
|
|
| 1stCL_Novotny |
Přidané 30-06-2014 11:54
|

Diskutující

Příspěvek: 3174
Založený: 01.10.05
|
Z mé zkušenosti, pokud vysázíte do enemáka celé zásobníky a stále je schopen to táhnout na nouzák či kamsi doletět, je problém jen ve vás samotných. A že pak dostane nějaká lama šanci na dodělání?! Osud. Střílejte třeba jako Mistr Pragr a nemusíte pořát řešit že vám to někdo sebral.  |
| |
|
|
| Rumcajs |
Přidané 30-06-2014 12:17
|

Stařešina

Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
X Novotny napsal:
Z mé zkušenosti, pokud vysázíte do enemáka celé zásobníky a stále je schopen to táhnout na nouzák či kamsi doletět, je problém jen ve vás samotných.  A že pak dostane nějaká lama šanci na dodělání?! Osud. Střílejte třeba jako Mistr Pragr a nemusíte pořát řešit že vám to někdo sebral.  Ale to je rozhodně přehnané : Sám moc dobře vím, kolikrát jsem Prágrovi osobně vyžral sestřel. Ani mistr není imunní vůči kolemletícím loupežníkům sestřelů.
Non est specifica
|
| |
|
|
| Merten |
Přidané 30-06-2014 12:25
|

Uživatel

Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Nejpoctivější způsob přiznávání sestřelu jsem zatím až na občasné chyby viděl v WT sestřel má ten kdo udělá kritický hit(křídlo,motor,pilot atd),samo to připisuje asistence.Body tam dostáváš i když jsi "jen" v boji s někým takže na to aby bylo vidět kdo tam udělal hromadu práce je to ideální.Nehrozí ve velkým vyžírky jako v RoF nebo IL2. |
| |
|
|
| Serza |
Přidané 30-06-2014 12:33
|

Uživatel

Příspěvek: 1217
Založený: 24.09.10
|
To si jenom myslíš, Mertene... |
| |
|
|
| Baron |
Přidané 30-06-2014 12:54
|

Diskutující

Příspěvek: 4845
Založený: 18.02.10
|
Nie Seržo, Merten má pravdu. Pokiaľ nepriateľ padá po kritickom zásahu a ty ho síce triafaš (a naskakujú ti body) ale nedáš mu "critical hit" tak sa pripíše tomu, kto dal posledný "critical". Pokiaľ zasiahneš padajúcu mašinu kritickým zásahom, tak je zostrel tvoj. Ovšem dať critical hit nie je zase také jednoduché ako by sa mohlo zdať.
Hals - und Beinbruch!
|
| |
|