November 06 2025 08:49:46
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Rof - NEWS!
LEON
arnysimilar napsal:

Škoda investovať prachy do "mŕtvoly". Treba si začať šetriť na Ilju Muromca Šklebící seŠklebící seŠklebící se


Myslíš, že Ilja splní všechny naše nesplněný touhy z ROF a dá konečně dopořádku FM a výkony letadel? :-)
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
CSW_Cassius Chaerea
Hotovej zázrak by bylo už jen předělání systému připisování sestřelů..., který RoF přivedlo do extrému nesmyslnosti.
 
1stCL_Novotny
Serza napsal:

Ano. Slysel sem, ze rychlost odpovida prototypu, ale nikoliv seriove verzi...

Zkratka a dobre, kdyz sem se dival naposled, uleti hromade veci, ktere by nemel.


Tak tos zaslechl blaf! Úsměv Prototypu opravdu ne!
 
Powerty
Problém je, že do Camela se montovalo množství různých motorů a většinou i v několika verzích, takže se výkony jednotlivých strojů dost lišily.

Bohužel autoři RoF zřejmě četli knihu, kde kanadské eso Barker vzpomíná, že z Camela šlo vytlačit u země 128 mph a bohužel si už nepřečetli, že se jednalo o verzi s motorem bentley vyrobenou v roce 1918 a ne o rok starší verzi s clergetem (kterou údajně máme v hře) a že mezi nimi je rozdíl cca 16 km.h v rychlosti, cca 1000 m v dostupu a asi 2 min. ve stoupání na 2000 m.
Upravil/a Powerty dne 29-06-2014 14:49
 
LEON
Cassius Chaerea napsal:

Hotovej zázrak by bylo už jen předělání systému připisování sestřelů..., který RoF přivedlo do extrému nesmyslnosti.


Jaký systém bys navrhoval jako ideální?
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
CSW_Cassius Chaerea

Jaký systém bys navrhoval jako ideální?
Ideální je můj notýsek, vždy přesnej...
Neideální ale dostatečný byl ve šturmu, teď už je to taky takové všeliké. Takhle to bejvalo dostatečný: Kdo poslední poškodí, tomu se připíše. A připíše se i když hráč udělá nouzák a odpojí se mimo úzký radius svých letišť a hlavně když přistane za "frontou" tak padne do zajetí.
 
Serza
X Novotny napsal:

Serza napsal:

Ano. Slysel sem, ze rychlost odpovida prototypu, ale nikoliv seriove verzi...

Zkratka a dobre, kdyz sem se dival naposled, uleti hromade veci, ktere by nemel.


Tak tos zaslechl blaf! Úsměv Prototypu opravdu ne!


No, takze jedna pani povidala...

No coz.
 
Joe Hallenbeck
Tak třeba v CLODu se počítají sestřely nějakým záhadným způsobem podle míry poškození se sdílejí.
313_FlyBoy
RY-C
 
Merten
Jj je skutečně ideální,když někomu uřízneš křídlo,on padá a těsně nad zemí si do něj někdo jednou flusne ,aby se mu připsal.JJ starej šturm to byla doba,kdy všechno bylo ideální Šklebící se Šklebící se Šklebící se
 
CSW_Cassius Chaerea

Jj je skutečně ideální,když někomu uřízneš křídlo,on padá a těsně nad zemí si do něj někdo jednou flusne ,aby se mu připsal.JJ starej šturm to byla doba,kdy všechno bylo ideální Šklebící se Šklebící se Šklebící se
Jo bylo to furt lepší, než co je v ilovi teď. Uřízneš šturmu křídlo a připíše se někomu, kdo mu pět minut před tím udělal díru do skla. Vy exploduješ AI bombr, který doletěl na cíl a odbombardoval, ale dostal "fatální" zásah 20 minut před tím od někoho jiného.

A RoF tam debilnější způsob už vymyslet nešel. Na začátku Rofu jsem z toho tak špatný pocit neměl. To museli zku*vit tak dva roky zpět ne ten systém? Vždyť už to teď ani nezajímá piloty ani v té jejich "beta" kampani a tam si určitě padl do zajetí, když si přistál za frontou.

CloD to má docela dobře udělaný.
 
Rumcajs
CloD má systém sestřelů docela slušný. Připisuje se to podle poškození. Tedy jsou to částečné sestřely. U sestřelu se vypíše seznam všech, co si alespoň trochu kousli. Tedy to byl záměr autorů. Potíž je, že to zmrvili při implementaci.

1) Někdy se sestřel prostě nepřipíše. A to i když letadlo dopadlo na zem nebo do vody.
2) Ve většině misí je to tak, že se člověk připíše po jediném zásahu i když normálně přistane na domácím letišti.
3) Je tam chyba, že když člověk vyskočí dostatečně vysoko, letadlo se despawnuje dřív, než dopadne na zem a sestřel není.
4) Alt F2. Sice se připíše sestřel, ale člověk neumře.
5) Některé pády do vody počítá jako nouzák.

V ROFu je to běs. Počítá se pouze poslední zásah před tím, než je letadlo vyhodnoceno jako sestřelené. Člověk může úplně uklohnit druhýho a přiletí první moula, co letí náhodou kolem a dá poslední kulku do již bezmocného chudáka a je celej jeho.

BOS je někde mezi tím. Sice se připíše poslednímu, kdo ho vyřadil, ale body se připisují i za poškození. Tedy je naděje, že to bude relativně dobré. Navíc v BOSu letadla ráda hoří a jsou poměrně fórový, takže se rozpadají. Takže když už je člověk trefenej, bude to sestřel se smrtí. Ne jako v CloDu, kde člověk ještě doplachtí přes kanál a přistane doma.
Non est specifica
 
LEON
Rumcajs napsal:

V ROFu je to běs. Počítá se pouze poslední zásah před tím, než je letadlo vyhodnoceno jako sestřelené. Člověk může úplně uklohnit druhýho a přiletí první moula, co letí náhodou kolem a dá poslední kulku do již bezmocného chudáka a je celej jeho.



Za mého mládí měl sestřel v ROFu ten, kdo druhému zničil motor byť jedinou kulkou, nebo zabil pilota a jiný moula už to nemohl změnit, ani když tu plachtící mrtvolu následně rozstřílel na trsátka, takže mu ho nemohl vyžrat jako v IL-2. Copak tenhle systém nějak změnili?
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE
Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
 
https://www.rcfree.eu
Rumcajs
LEON napsal:

Rumcajs napsal:

V ROFu je to běs. Počítá se pouze poslední zásah před tím, než je letadlo vyhodnoceno jako sestřelené. Člověk může úplně uklohnit druhýho a přiletí první moula, co letí náhodou kolem a dá poslední kulku do již bezmocného chudáka a je celej jeho.



Za mého mládí měl sestřel v ROFu ten, kdo druhému zničil motor byť jedinou kulkou, nebo zabil pilota a jiný moula už to nemohl změnit, ani když tu plachtící mrtvolu následně rozstřílel na trsátka, takže mu ho nemohl vyžrat jako v IL-2. Copak tenhle systém nějak změnili?
Nezměnili nic. Ale pamatuješ si to zjednodušeně. Sestřel je jakékoli poškození, které vede k zničení letadla nebo poslední před přistáním mimo vlastní území. Zničení je, jak píšeš, motor a pilot, ale taky zničení řízení. Nevadí ustřelení křidélka, ale zničení táhel výškovky je určitě sestřel. No a největší potíž je v tom, že v ROFu se poškození akumuluje. Navíc u motoru platí, že se odehrává v čase. Jak je známo, na zabití pilota potřebuješ 4 kulky. Pilot se 3 kulkama v hlavě je už skoro nepoužitelnej a nemůže ani moc manévrovat (to se mu tedy nedivím). Motor a cokoli dalšího v ROFu to má stejně. Většinu věcí nezničíš jednou kulkou, se to načítá v průběhu boje. Navíc se motor poškozuje v čase pokud leakuje olej. No a o tom mluvím, že klidně většinu poškození vyžere někdo, kdo přiletí a dá těžce poškozenému poslední kulku někam, kde se započte zničení. A to i ve chvíli, kdy třeba díky leakujícímu motoru už nemá šanci doletět. Je sice pravda, že krom sestřelů maj i bodový systém, ale i tak je to nefér. CloDový systém částečných sestřelů je lepší. Tedy byl by lepší, kdyby fungoval, jak bylo asi původně zamýšleno.
Non est specifica
 
Baron
EDIT: časť o RoF zmazaná , predbehol ma Rumcajs o niekoľko sekúnd Úsměv

Niektorým kolegom z letky vyhovuje viac systém v Cliffs of Dover. Čo sa týka BoS, tam zatiaľ nemá zmysel hodnotiť čokoľvek okrem grafiky, a War Thunder ráta zostrely podľa kritických poškodení.
Hals - und Beinbruch!
 
WT_Horrido
No měl by se nahlásit čas, místo, způsob sestřelu, alespoň jeden svědek a pak by měl být sestřel přiznán nebo ne.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
1stCL_Novotny
Z mé zkušenosti, pokud vysázíte do enemáka celé zásobníky a stále je schopen to táhnout na nouzák či kamsi doletět, je problém jen ve vás samotných. Mrknutí A že pak dostane nějaká lama šanci na dodělání?! Osud. Střílejte třeba jako Mistr Pragr a nemusíte pořát řešit že vám to někdo sebral. Mrknutí
 
Rumcajs
X Novotny napsal:

Z mé zkušenosti, pokud vysázíte do enemáka celé zásobníky a stále je schopen to táhnout na nouzák či kamsi doletět, je problém jen ve vás samotných. Mrknutí A že pak dostane nějaká lama šanci na dodělání?! Osud. Střílejte třeba jako Mistr Pragr a nemusíte pořát řešit že vám to někdo sebral. Mrknutí
Ale to je rozhodně přehnané :Cool Sám moc dobře vím, kolikrát jsem Prágrovi osobně vyžral sestřel. Ani mistr není imunní vůči kolemletícím loupežníkům sestřelů.
Non est specifica
 
Merten
Nejpoctivější způsob přiznávání sestřelu jsem zatím až na občasné chyby viděl v WT sestřel má ten kdo udělá kritický hit(křídlo,motor,pilot atd),samo to připisuje asistence.Body tam dostáváš i když jsi "jen" v boji s někým takže na to aby bylo vidět kdo tam udělal hromadu práce je to ideální.Nehrozí ve velkým vyžírky jako v RoF nebo IL2.
 
Serza
To si jenom myslíš, Mertene...
 
Baron
Nie Seržo, Merten má pravdu. Pokiaľ nepriateľ padá po kritickom zásahu a ty ho síce triafaš (a naskakujú ti body) ale nedáš mu "critical hit" tak sa pripíše tomu, kto dal posledný "critical". Pokiaľ zasiahneš padajúcu mašinu kritickým zásahom, tak je zostrel tvoj. Ovšem dať critical hit nie je zase také jednoduché ako by sa mohlo zdať.
Hals - und Beinbruch!
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,469,038 návštěv