Jedna z prvních věcí, co mne učili na prvních sletech ve Flankeru byla ta, že když vjíždím na dráhu, mám se podívat, jestli něco nesedá.
Tenhle pán asi na flankeří slety nechodil.
A za video Edi děkuji, už takhle přemýšlím, na co vše může člověk v letadle umřít.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
No osobně bych řekl, že před každým křížením dráhy je potřeba včas zavolat nebo zastavit a zeptat se TWR jestli mám přejezd povolen a tady to byl kontinuální pohyb bez komunikace.
Takže palec nahoru tomu dobrodruhovi. Tady bylo velký štěstí, že to bylo hned v 1/4 dráhy a bylo to ještě před dosednutím. Stát se to v 3/4 a po dosednutí, mohl to být úplně jiný obrázek.
Magote - pěkné, ale předpokladatelné Nafťák potřebuje pro přetahovanou udržovat vysoké otáčky, takové v nichž má max. krouťák, ale pára (a elektro) "táhne vocpoda", má max. sílu při nízkých otáčkách. A pak už jen zahraje pro páru schopnost přenést ten krouťák na půdu, což při nízkých otáčkách jde, ale při vysokých to začne hrabat...
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
Hledáš v tom Alfíku duchy. Nejde o nic takového. Je to prostý souboj vah. Ten parní stroj může mít klidně n-násobek váhy toho John-Deera. Navíc je tu ta drobnost, že mají závěsy v jiné výšce a tedy Deera to táhne trochu nahoru - zvedá ho to a snižuje mu tak záběr. Ale to je menší část problému. Prostě ten parní krám je mnohem težší.
alfik Tak scasti mas pravdu, ale nieje to len v polozeni krutiaku motra, je to v hmotnosti a s toho vyplivajucej schopnosti adheznosti povchu, stycnej plochy atd....
predpokladam: priklad keby mala para iba "zabrzdene", john by stym nepohol, ma silu ale hrabal by a zahrabavalba sa, aj keby pouzil akekolvek redukcie, proste je lahky (hlavne vzadu) ........ opak keby john mal zabrzdene, para ho bude tahat, smicit. a tu vtomto pripade vobec nehra rolu krutiak motora.....je to hmotnost + stycna plocha.
samozrejme ak by boli rovnake hmotnostne kategorie a s podobnym vykonom a podobnou stycnou plochou, tu uz bude hrat rolu technika jazdy .....redukcie, prevody a co spomynas ty....
v letectví třeba parní katapulty ještě nedávno neměli konkurenci, až s příchodem elektromagnetických (EMALS) se zdají být druhořadé ale ty jsou stále příliš drahé ..
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.