Jule mužeš sem prosimte hodit link na ten jejich koment k lagování? nějak nemuzu najit
díkec
9) I am experiencing a lot of warping and 'rubber-banding' while playing online, what's wrong?
Currently we are investigating this. As an interim 'solution' we recommend (while we are testing fixes) that servers should run a maximum limit of 60-players as this seems to be the sweet spot. It's not ideal and we are actively searching for a solution but for now 60 seems to keep the player experience viable.
Glad to see yesterday's network test was a success with 200 player limit online holding steady. That is probably the maximum limit so for stability 100(ish) players seems to be the safe setting for servers.
The fix for everyone is being sent to 1C/Steam for evaluation and once it passes their authentication it will be uploaded to the Steam and be an automatic update for everyone (as long as you have the option to keep your game kept up to date ticked in Steam).
Thanks for your patience and we're glad it is resolved and running at least equal to the way it was in v4.312
Colander, our main coder, posted a short explanation of what the issue was, this is what he said:
"The explanation in short:
To obtain a high resolution time from the machine, one uses a routine called QueryPerformanceCounter. Some time ago I read (don't even remember why I started looking for this) there could be some issues with it and that on c# Stopwatch should be used instead.
Well, it seems like Stopwatch sucks balls so I reverted the code back to QueryPerformanceCounter.
This was affecting the network as the code assigns and checks the packets with that time and looks like it was getting the wrong time in some."
Sums it up perfectly.
Cheers, MP/TFS
[img]https://uploads.mudspike.com/original/3X/d/e/deb686aa7be4ac6f7983a0c85dc9629e940765fe.jpg[/img] is not a valid Image.
Tak jsem to zas po dlouhé době zkusil. Ten Blitz tedy. Je to nezvyk. Po tolika letech věnovaných BOSku je to prostě nezvyk. Třeba mapa se neotvírá "O", jak by člověk normálně čekal, ale přes "M", jak se to dělalo v minulém století. Není technochat, takže člověk snad musí sledovat ty budíky, aby to nepřehřál a neuhnal. No kde to jsme?! Motor se startuje "I" a ne "E". U befka se nejprve musí otevřít přívod paliva a tak jako pohonit ten klacík vpravo před kolenem, pak teprv to nastartuje. Při startu se to tak divně chvěje. No OK, nějak jsme to spolu s tím Befkam zvládli a kocháme se. Na serveru bylo 80 lidí, tak jsem si říkal, třeba někoho potkáme. No a hnedle vidím nějaký 3 paviany, 2 s Beaufighterama a další s Spitem, no tak do toho jsem se nepouštěl a jak tak po nich hezky koukám, jak mi nestačej, tak na mě spadnul další zvrchu a už jsem smažil motor. Nebylo to od kluků na ATAGu hezké tohlencto. Letím sotva tři minuty a ani se mi neotevře padák. Druhý let jsem na to šel mazaněji. Nastoupal jsem a letím k matičce Anglii, abych ulovil nějakého zoufalce, co se právě po letech připojil. Ale né, sice někoho přepadnu, ale on to uměl a věděl o mě. No tak zas letím opodál, abych počkal na jinou oběť. Byl ale mazanej a zůstal poblíž a nastoupával si taky. Když jsem se vrátil někam k Doveru, byl skoro tak vysoko jako já, ale kde se vzal, tu se vzal, letí za ním nějaký zelenáč, asi si myslel, že když vidí svého, bude víc v bezpečí. Nebyl. Po několika letech první sestřel v CloDu. No a tak jsme se potkávali a míjeli a rozcházeli a sem tam jako dělali nějakou akrobacii, aby se neřeklo, dalších cca 25 minut. Po jednom takovém vypečeném popošťuchování jsem svojí pitomostí zadřel motor, tak jsem dajvnul nad Calais, abych přistál, jenže jsem to z těch 6000m přehnal a tak jsem ulomil křídlo. Padák tentokrát fungoval.
Ale jo, má to budoucnost. To lagování spravěj a bude to OK.
Patch released for Steering wheel crashes and net lag issues
All,
A new patch is live via Steam and should be installed automatically.
The patch addresses the following:
1.- Server lag.
This is the fix that has been running on the ATAG server for a week now.
2.- Driving wheel crashes.
This was identified as a bug on the microsoft side when trying to apply joystick axes force feedback to the wheels. As a workaround this issue, the device is being identified now by any of the following two things:
a.- If the USB device informs windows that it is a "driving" device.
b.- If the device description text contains "wheel" (this is a safety measure in case the device is not properly reported as a "driving device".
If any of those two are true, the device will be skipped when selecting a FF device. Note that there might be wheels out there that do not match any of the two conditions which would make the test fail and the issue to happen.
Besides preventing the crash, this has another advantage. The game picks the first FF device available and assumes it is the joystick. If the wheel is first on the list, by skipping it, the next device should be the joystick and FF should work on it.
EDIT: If you have one, I would like to hear if your wheel issue is now gone and all is working properly.
Ten pořad nadabovaný běžel na PRIMA Zoomu. Nevím kdo z Vás to sledoval před svátky, ale tady je vidět co umí originální browning 0.303 s původním páskováním na BMW. Zepředu kde projektily dopadaly tak nic moc, jen nějaké dírky v plechu které všichni dobře známe, ale když borec auto obejde a podívá se na druhou stranu auta jak to tam vypadá, tak jsem se nestačil divit. Zadní dveře jsou docela pěkně rozpárané a vnitřek taky pěkně zdemolovaný včetně motoru na který taky kouká. Tady je vidět, že browningy nebyly zrovna plivátka jak se na první pohled může zdát... Jasně, nejsou to dvacítky, ale i tak docela mazec ten rozdíl mezi přední a zadní stranou toho BMW. YouTube Video
...a to je tohle BMW navíc ještě celé ocelové, hliník se významněji začal používat až o generaci později. Nicméně u samotného bloku motoru záleží na variantě, hlavy válců jsou sice litinové, ale samotný blok může být hliníkový. Motor se úplně nedá srovnat s ocelovými agregáty druhé světové. Na ně byla účinnost .303 naprosto nedostatečná.
Před čtrnácti dny se na Steamu přestal prodávat původní Cliffs of Dover a začal se prodávat s označením Blitz. Kdo měl koupený ten původní tak Blitz dostal zdarma.
Já jsem ten původní koupený neměl. Mohli byste mi prosím říct, když bych si koupil někdy ten Blitz je možné pomocí něj nainstalovat ten původní Cliffs of Dover ? Myslím to kvůli hw nárokům.
Před čtrnácti dny se na Steamu přestal prodávat původní Cliffs of Dover a začal se prodávat s označením Blitz. Kdo měl koupený ten původní tak Blitz dostal zdarma.
Já jsem ten původní koupený neměl. Mohli byste mi prosím říct, když bych si koupil někdy ten Blitz je možné pomocí něj nainstalovat ten původní Cliffs of Dover ? Myslím to kvůli hw nárokům.
Hele původní CloD asi ze steamu nenainstaluješ. Já mám koupený původní CloD a vidím nyní k instalaci dvě položky. Ten původní a pak Blitz. Tedy předpokládám, že koupí pouze Blitzu ti tam asi naskočí jen nový Blitz. Na steamu píšou, že původní majitelé CloDu dostali Blitz zdarma, tedy to fakt vypadá na to, že to jsou oddělené licence.
Dál pak taky nerozumím tý potřebě to dělat kvůli výkonu. Nový Blitz je vylepšený odladěný původní CloD. Nechodí to pomaleji, spíš naopak rychleji. Takže kvůli výkonu to dělat nemusíš. Navíc původní CloD je zcela obsažen v tom Blitzu. Původní CloD už asi nikdo nehraje, když může lítat opravený a vylepšený Blitz. Za sebe nevidím jediný důvod se jakkoli vracet k původnímu či prapůvodnímu CloDu. Maximálně kdybys chtěl provozovat nějaký to domácí sadomaso, že by ses tím jako virtuálně zmrskal. Hele a to by u některých verzí fakt tekla krev.
Před čtrnácti dny se na Steamu přestal prodávat původní Cliffs of Dover a začal se prodávat s označením Blitz. Kdo měl koupený ten původní tak Blitz dostal zdarma.
Já jsem ten původní koupený neměl. Mohli byste mi prosím říct, když bych si koupil někdy ten Blitz je možné pomocí něj nainstalovat ten původní Cliffs of Dover ? Myslím to kvůli hw nárokům.
Já mám strašně starý počítač na něm nejde nainstalovat ani klient Steamu, ale chci si koupit nějaký starší tak zjišťuji hw parametry her co by se mi líbily nebo co vyžadují stále příliš silný počítač abych si je škrtnul.
V doporučených nárocích má původní Cliffs of Dover procesor Core i5 2,66 GHz nebo AMD Phenom II X4 2,6 GHz
Já mám strašně starý počítač na něm nejde nainstalovat ani klient Steamu, ale chci si koupit nějaký starší tak zjišťuji hw parametry her co by se mi líbily nebo co vyžadují stále příliš silný počítač abych si je škrtnul.
V doporučených nárocích má původní Cliffs of Dover procesor Core i5 2,66 GHz nebo AMD Phenom II X4 2,6 GHz
Blitz má Core i7 6800k.
Doporuceny HW bude vzdy uvadzany ako "sucasny high-end" v dobe vydania, preto ma BLITZ tie naroky aktualizovane. V tvojom pripade sa divaj na minimalne parametre.
Kazdopadne, oni su to len "informacie vycucane z prstu". Realita je taka, ze jedina zmena v narokoch je, ze by bolo potreba mat grafiku podporujucu DX 11. Inak realna HW narocnost je porovnatelna...a BLITZ sa bude do buducna vylepsovat (dufajme).
...a BLITZ sa bude do buducna vylepsovat (dufajme).
Já se spíš obávám, že Blitz je labutí píseň. Tím, že se Blitz dostal do oficiálního portfolia 1C/777 a je jeho prostřednictvím nabízen na webu BOX, tak předpokládám spíše fúzi Team Fusion a lidí pracujících na BOX. Resp. neumím si moc představit jiný scénář, zvláště ve chvíli, kdy se BOX vydává na západ a jeho snahy do budoucna jsou dost vysoké. Ostatně i to, co bylo i nebylo napsáno u příležitosti oznámení Bodenplatte a dalších mě v tom trochu utvrzuje.
...a BLITZ sa bude do buducna vylepsovat (dufajme).
Já se spíš obávám, že Blitz je labutí píseň. Tím, že se Blitz dostal do oficiálního portfolia 1C/777 a je jeho prostřednictvím nabízen na webu BOX, tak předpokládám spíše fúzi Team Fusion a lidí pracujících na BOX. Resp. neumím si moc představit jiný scénář, zvláště ve chvíli, kdy se BOX vydává na západ a jeho snahy do budoucna jsou dost vysoké. Ostatně i to, co bylo i nebylo napsáno u příležitosti oznámení Bodenplatte a dalších mě v tom trochu utvrzuje.
Možné je všechno, ale nějak tenhle vývoj nevidím jako smysluplně možný v dohledné době. 1C/777 jsou v Moskvě. TF je mezinárodní tým lidí spojených internetem. Taky bych řekl, že od možné obsahové kolize BOX a TF nás dělí minimálně několik let. A to minimálně za sebe vidím tak 5. Bodenplatte bylo zatím jen oznámeno. Až to bude, pak teprve se dá čekat další oznámení záměru. Tempo TFka není úplně závratné, tedy možná teprve v té době budou před vydáním tý Afriky. BOX má tak v Evropě ještě dost prostoru pro další expanzi, aniž by se obsahově potkali.
Jinak jistě je pravda, že ta druhá světová není nafukovací a pokud oba simy přežijí, pak se časem asi někde střetnou přímo.
Je třeba pochopit že CLOD naprosto nijak neohrožuje existnenci BOS/M/K. I kdyby kryli stejnou mapu a stroje.
Protože BOS je technologicky o řád výše ..
hmm..mohl by pokud bude dávat větší pocit poletu. lidi netrápí na čem to běhá, když to běhá a dělá to co má. a když si vezmu warthunder vs WOT tak žijou oba nejak vedle sebe a drží se při životě...dokonce jsem snad zaregistroval i nějakou tu konkurenční snahu:-)
takže když by BOM a TF sli do střetu (pardon kunkurence) možná na tom jako komunita vyděláme dvěma super simama
Upravil/a CSL_Lekk dne 01-01-2018 22:21
jj i to bude dobrej počin....ostatně na Afriku dotedka všichni kašlali a brali to jenom jako takovej přívažek WW2 historie. ale fakt je že s jejich tempem vydávání to bude asi za hodně dlouho.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.