Baron ako to tam funguje ? Majú tie tanky reálnu výdrž .. Dúfam že to neni ako WOT kde treba trafiť najmenej 6x ..
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
Ivan Gašparovič o Balkánskych otázkach:
„Srbsko má veľmi výhodnú a peknú polohu pri mori.“
"Republika srbská a Biela Hora je ako Slovensko a Česko. V mnohom sú si podobné."
"Za najvážnejšiu otázku pri stabilizácii regiónu západného balkónu... ehm... balkánu..."
třebas měl Serzo granát vyrobený v Böhmen und Mähren ;)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Baron ako to tam funguje ? Majú tie tanky reálnu výdrž .. Dúfam že to neni ako WOT kde treba trafiť najmenej 6x ..
V podstate už za mňa odpovedal Serža (ďakujem). Iba doplním, že je rozdiel akou strieľaš muníciou, na akú vzdialenosť, z akej zbrane, kam mieriš a samozrejme kam zasiahneš. To sa s WoT nedá porovnávať, napr. balistika letu granátov je kapitola sama o sebe, rozdiel streľby zo StuG.IIIA a StuG.IIIF proti T-34/76 je veľký. Tiež je dôležitý uhol dopadu granátu na pancier, napr. v Jagdpanzerovi som prežil 3 (!) zásahy od SU 152 len vďaka skĺznutiu striel po pancieri (do budúcnosti sa to ale rozhodne nechystám vyskúšať znovu). To ale neznamená, že som nebol poškodený - naopak, polovica posádky bola zranená, poškodil mi hlaveň a masku dela, vyradený motor, roztrhnuté pásy... Našťastie ho "zrušil" kolega v Pz.IVH takže na štvrtú strelu už nemal čas. Našťastie. Tým, že natiahol brká, som mal možnosť opraviť mašinu (oprava 5 minút) a ísť znovu do boja (i keď posádka bola zranená, čo je cítiť pri jazde i pri nabíjaní). Podarilo sa mi zničiť ešte T-34/85 (šťastná trefa, čelný zásah do miesta vodiča, hneď nato mu vybuchla munícia, btw veľmi pekne robené graficky) a vyhrali sme bitku - zvyšok týmu vystrieľal všetko čo nebolo s krížmi Ano - je to hodne aj o týmovej spolupráci. Upravil/a Baron dne 09-05-2014 14:28
Taky jsem vyzkoušel WT a jejich tanky a já z toho mám rozporuplé pocity.
+je to mnohem hezčí. Krajina i tanky vypadají o dost líp.
Zároveň je to lépe optimalizované a jede to plynule bez záseků. Mikrolagy ale občas taky jsou.
+do jedné bitvy můžete s několika tanky. Prostě když umřete, tak se nic neděje a bojujete dál s dalším tančíkem v garáži.
Když vám někdo něco poškoídí, tak se to opravuje klidně 10 minut. Ne vteřiny, jak ve WOT
- systém průstřelů je hroznej. Tank má jakési hitboxy. A když tank trefíte jinam, tak to vlastně nevadí. Můžete tedy tank klidně zničit jedním zásahem a průstřelem, ale taky se dost často stává, že prostřelíte věž nějakému tanku třeba 3x, ale protože jste netrefili konkrétní hitbox, tak se vůbec nic neděje. Když pak s Pantherem prostřelíte zepředu T-34 na věži a ono jí to nic nedělá, tak to není dobré.
- co mi vadilo nejvíc je systém střelby, respektive zaměřování. Ve WOT když je někdo za keřem, tak ho buď vidíte, nebo nevidíte. Tady vidíte jeho jméno a keř úplně schová jeho tank. Míříte tedy tečkou někam pod jméno a a až se tečka zaměřovače zbarví na zelenou, tak vystřelíte do keře a buď trefíte, nebo ne. Takhle probíhá většina střetí. Střílíte někam pod jméno a podle zbarvení zaměřovače do keře.
Pokud bych si měl zvolit hrát buď WOT, nebo WT, tak bych asi pořád zůstal o WOT kvůli té střelbě. Až to ale ve WT nějak vychytají, tak půjde WOT asi do kytek. Střílení ve WT je asi nejnudnější střílení všech dob.
Počítá se aspoň s nějakými Full Real servery, kde by ty popisky nebyly vůbec?
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
Ale nie. Na najvyššej obtiažnosti vidíš prd a nie meno. Žiadne sa nezobrazuje, to iba v Arkade a v tzv. Real battles je takto zjednodušené. V režime simulácie sú ikony iba na vlastný tým a aj to iba do určitej vzdialenosti, inak ikony nie sú vôbec.
Upravil/a Baron dne 09-05-2014 16:29
A je to tady zese. Někdo, kdo si zahraje páru her v arkade, dělá závěry.
Takže v simulátorů to funguje tak, že pokud jedete s těžkým tankem, máte jeden ziviot, se středním dva. o balistice psal Baron, není co dodat. Co se týká míření, je stejně jako v red orchestre, tedy máš zamerovac a je na tobě jak umis odhadnout vzdálenost a jaký daš namer. To že se trefis, neznamená že protivníka znicis, ale vždy mu něco poskodis, byť třeba jen blatník. Jinak tanky nemizi jak ve WoT, ale musíš se hodně dívat kolem a jsou mapy co jsou jakdelane pro campery, teda TDecka.
Ne myslel jsem, jestli se tanky objevují jako ve WoT, nebo když stojí na planině tank tak je vidět z jakékoli vzdálenosti. Tedy jestli jen terén, budovy atd. ti znemožňují vidět nepřítele, nebo je tam nějaká herní blbost jako ve WoT?
EDIT: Takže tanky se neobjevují, respektive nemizí jako ve WoT. viz Peagas, díky.
Upravil/a CSW_Cassius Chaerea dne 09-05-2014 16:06
Kdybys alespoň to FRB zkusil tak bys věděl,že narozdíl od tebou zmiňované arkády tam nejsou ani ikony a hlavně ani ten barevnej křížek ukazující kolik máš nadsadit.Ikony v FRB jsou pouze u vlastních jednotek a to ještě jen na určitou vzdálenost.V závyslosti na tom jak dobrou máš posádku.Tanky jsou vidět pořád stálý vizuální kontakt.Jen v arkádě a HB jsou ikony u nepřátel.
Arkáda tě tahá za ručičku.Máš víc tanků na jednu bitvu spoustu informací v ikoně (vzdálenost,typ tanku,jméno hráče) plus ti optika ukazuje jak nadsadit.Pohled 3tí osoby.
HB ti sice ukáže ikonu,ale s omezenými údaji o tom co je proti tobě.Žádný ukazatel náměru jen odhad.Obvykle jen jeden život narozdíl od arkády.To podle techniky.Pohled 3tí osoby.
FRB jediné ikony co jsou jsou u vlastních a jen do 900m (to kvuli hovadum aby nestříleli vlastní) bohužel i tak se sem tam najde exot neschopný na 1400m poznat podle siluety vlastní tank.Podobně jako v HB obvykle jen jeden život.To podle techniky.Kamera je z tzv pohledu velitele tanku.
Pro mě jediný mod co stojí za to pořádně hrát je FRB stejně jako s letadlem.Klíčovou roli hraje umění střílet.Typ použité munice je extrémně důležitý.To v jakém stavu je posádka taktéž.Narozdíl od WoT není problém cokoliv dát na ránu pokud se člověk trefí kam má.Kdo první vidí-první střílí-má výhodu.Kamufláže narozdíl od WoT plní svoji funkci a najít T-34 pod stromem ve stínu není sranda.VELICE často člověk chcípne aniž by tušíl odkud to přišlo.Stejně jako Baron říkám už dlouhodobě,že WT předběhlo o celé kilometry rozdílem několika tříd WoT.Spolupráce tanky a letadla je jednoduše geniální.
Upravil/a Merten dne 09-05-2014 16:18
nojo, jenže stejně abys mohl do FRB, tak je nejrychlejší naexpit v těch arkádách, které jsou prostě na střelbu dementně udělané, kempí se a střílí podle barvy křížku.
A ve FRB zas bude záležet, kdo má jak nastavenou grafiku a kdo to jak omrdá mody, aby viděl ty tanky lépe.
Pardon, že jsem si dovolil i nějakou kritiku. Pokud chcete slyšet jen pochvaly, tak si to chvalte mezi sebou. Pro mě je střelba prostě nezábavná a v arkádě a realistických hrách navíc nesmyslná.
WOT a WT jsou prostě rozdílné hry. WOT je víc do Counter Strikea a WT se snaží být spíš tankovým simulátorem, ale ještě jim to pořádně nefunguje (viz ty hitboxy).
A to, že ve WT je možnost vypnout tank na ránu je hezké, ale většinou to tak stejně není. V reálu když něco prošlo dovnitř tanku a netrefilo motor, nebo munici, tak posádku ve většině případů stejně vylili spodním poklopem. Takže ano, snaží se to přiblížit reálu, ale zůstali na půli cesty.
WOT je lepší arkáda, WT lepší simulátor.
V reálu když něco prošlo dovnitř tanku a netrefilo motor, nebo munici, tak posádku ve většině případů stejně vylili spodním poklopem.
Vidíš a já zase někde slyšel, že třeba na jeden vyřazený německý tank připadal jeden mrtvý tankista. Většinou stačila posádka zasažený tank opustit, ale je pravda že to také nebyli takový hrdinové, aby v zasaženém vozidle čekali na čtvrtou ránu ze SU-152 jako Baronovi kluci.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.