HSFX7 debug
|
saldy |
Přidané 06-12-2013 19:42
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Pozemní hlásky co do kokpitu hlásí výšku souřadnice a směr nepřítele, teď nevim jak se to přesně jmenuje, používa se to jako bonzák pro DF ale funguje to i třeba v kampani, teda teď už to nefunguje. Já to chci použít pro jednu kampaň tak proto se ptam. |
|
|
|
magot |
Přidané 06-12-2013 19:53
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
JJ. V HSFX 7 to nebude.
Kdesi v minulosti DT plánovalo simulaci Würzburg Riese s command centrem pro wilde sau ... leda touto cestou.
Radary jsou stále ve vývoji. Kdy to bude a zda vůbec nikdo neví ...
Pro představu byla vytvořena řídící místnost (umístěna v bunkru) s tímto zařízením.
(náhled na vytvořený model jsem záměrně nepostnul, páč nemám nevím jestli to nebude jednoho dne ofiko)
[img]http://7timechamp.com/Remi/Remi_Pics/STintel.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a magot dne 06-12-2013 20:15
|
|
|
|
1stCL_Hien |
Přidané 03-01-2014 13:00
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 264
Založený: 30.01.10
|
A5M Claude střílí o jednu čárku pod záměrný kříž.
Dostane někdy Ki 44 stejný trubkový zaměřovač, resp. bude přiblížený pohled stejný jako u Ki 43 I ? |
|
|
|
magot |
Přidané 03-01-2014 13:45
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
1stCL_Hien napsal:
Dostane někdy Ki 44 stejný trubkový zaměřovač, resp. bude přiblížený pohled stejný jako u Ki 43 I ?
To nevím .. dělal to JapanCat, to by se musela najít asi nějaká dokumentace že tomu takt bylo. Mám knihu o Ki-44 ale tam o tomto moc není ... Osobně Ki-44 ani moc neznám ... ale dneska jsem s tím lítal na AOP a je to docela svižnej kousek, příjemný zpestření od spitfirů a fockewulfů |
|
|
|
1stCL_Hien |
Přidané 03-01-2014 14:19
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 264
Založený: 30.01.10
|
magot napsal:
1stCL_Hien napsal:
Dostane někdy Ki 44 stejný trubkový zaměřovač, resp. bude přiblížený pohled stejný jako u Ki 43 I ?
To nevím .. dělal to JapanCat, to by se musela najít asi nějaká dokumentace že tomu takt bylo.
Ty teleskopy jsou stejný, viz odkaz níže.
Typ 1 je Oscar rané série a typ 2 zase Shoki rané série.
http://www.gunsig...ght-ea.htm |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 03-01-2014 16:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
magote, obrázky jsou pěkné. škoda pokud to nebude, muselo to dát dost práce. |
|
|
|
310_Pip |
Přidané 03-01-2014 18:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
Lavočky taky střílejí pod záměrný kříž... tedy na čisté 4.12.2, ale myslím, že i na HSFX.
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|
|
Koty |
Přidané 03-01-2014 22:03
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Mě se s něma střílelo docela přesně... Možná jiný nastavení konv. to spraví
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 03-01-2014 22:29
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Zkusím to zaurgovat až se bude dělat update. Patche už asi nebudou ... |
|
|
|
Koty |
Přidané 04-01-2014 16:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
saldy napsal:
Pozemní hlásky co do kokpitu hlásí výšku souřadnice a směr nepřítele, teď nevim jak se to přesně jmenuje, používa se to jako bonzák pro DF ale funguje to i třeba v kampani, teda teď už to nefunguje. Já to chci použít pro jednu kampaň tak proto se ptam.
jmenuje se to C&C od CY6. Dá se to sehnat na SAS. Ale jak říká Magot, není to nic kvalitního. Prostě ti to říká kde kdo je. Veškerý palubní radary jsou taky velmi zjednodušený. A v podstatě jediný co teď připomíná radar je RP-21/22 z SAS, který však má podle Magota k dokonalosti ještě hodně daleko a pak už jen FuG co dělaj v DT...
A pozemní střediska jsou úplně mimo diskuzi - jsou to většinou jen obyčejný bonzáky
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 04-01-2014 18:33
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
C&C není ale špatnej mod, má celkem dobrej nápad ale např. verze 2 byla hrozně zabugovaná. Než byla vypuštěna v hsfx6 muselo se opravit mraky chyb. Proto tam už bohužel verze 3 není ... není komu by se to chtělo opravovat. |
|
|
|
Koty |
Přidané 04-01-2014 18:56
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
jenže abys měl například GCInterception správně, tak bys musel mít nějakou síť pozorovatelen a radarů, které jsou spravovány jedním centrem a SMYSLUPLNĚ zasílá (to centrum) informace stíhačům. Takže jednomu letadlu přidělí konkrétní cíl a nehází mu jich tam deset zároveň Ale na to bys potřeboval vlastní AI
EDIT: Ale pokud děláš scénář pro studenou válku kde v jednom úseku se pohybovala max. jedna skupina letadel protivníka, tak tenhle problém odpadá
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
magot |
Přidané 04-01-2014 20:50
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
Základ je, nedělat scénáře pro studenou válku. |
|
|
|
Vladis |
Přidané 11-01-2014 17:53
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 100
Založený: 19.01.13
|
Akosi zmizla reflexia skla kabiny (tej otváracej casti) na Bf 109 E-4 az E-7. |
|
|
|
saldy |
Přidané 21-01-2014 12:04
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Nevím jestli to patří přímo sem, ale to se chci zeptat už dlouhou dobu, proč se na ty velký US letadlovky třídy Essex vejde tak málo letounů 4-6? Na japonskou Zuikaku 11 a to už jsou parádní 3 letky. |
|
|
|
magot |
Přidané 21-01-2014 14:15
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
saldy napsal:
Nevím jestli to patří přímo sem, ale to se chci zeptat už dlouhou dobu, proč se na ty velký US letadlovky třídy Essex vejde tak málo letounů 4-6? Na japonskou Zuikaku 11 a to už jsou parádní 3 letky.
s nebo bez carrier takeoff modu? |
|
|
|
saldy |
Přidané 21-01-2014 14:58
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Jo to bude ono, na to jsem zapomněl, v kampani se ale držim hesla zachovat hru bez všech přílepků. Letouny jsem už rodělil mezi více letadlovek tak to bude ok. Nicméně ten pohled na japonské nosiče poseté letouny je prostě krásný.
|
|
|
|
Powerty |
Přidané 21-01-2014 15:04
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
V čisté 12.2 to zcela jistě souvisí s velikostí letadla. Před nějakou dobou jsem dělal missi, která zahrnovala přepravu letounů v PTO. Použil jsem CV 11 a P-47D-22 a na paubu se mi jich vešlo 9. Takže tvoje 4 - 6 budou jistě Avengery a Hellcaty, které mají proti P-47 podstatně větší křídlo. |
|
|
|
magot |
Přidané 21-01-2014 15:24
|
Fusioner
Příspěvek: 17610
Založený: 19.06.08
|
No na to by šel vytvořit mod, čistě transport. Kdyby o to byl velkej zájem tak bych se mohl zeptat Fireballa jestli by nechtěl rozšířit
takeoff mod.
Např. Eagle byla používana jako transport Spifirů na Maltu, vešlo se jich na palubu docela dost.
V současném nastavené je to vlastně nemožné zaplnit palubu.
Upravil/a magot dne 21-01-2014 15:56
|
|
|
|
310_Pip |
Přidané 21-01-2014 17:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1613
Založený: 14.09.09
|
Takže mám několik otázek, páč za posledních asi 14 dní jsem viděl několik věcí, který se táhnou už dosti dlouhou dobu...
- trochu nevím zda to psát pod HSFX či čistého šturma, ale lítám hlavně HSFX tak proto to dám sem:
1. Kdy konečně přestanou Befka kajakovat? Za poslední týden viděno asi 4x
2. Tenhle jev mě spíš jen udivuje a taky nevím zda to nesouvisí s něčím dalším - Na několika mapách sem zaznamenal nouzově přistátého němce blízko (relativně) spojeneckého letiště, dotyčný po refly se vypsal jako zajatý, ale úspěšně přistátý aniž by se někomu napsal...
zaznamenáno na AoE: (příklady, který si ještě pamatuju, ale je jich daleko víc)
- mapa Grapeshot, letiště u jezera, befko roztříleno někým od 606, spadl asi 200m od runwaye a přistál
- mapa Avelanche, Husky, fokáč sedl na břehu víc jak půl čtverce od jakéhokoliv letiště, úspěšně přistál (dostal asi 50 zásahů od Maxe v P38 )
- mapa Tunis, tady šlo o německé území, ale borec sedl asi 300m od letiště do vody a taky přistál
3. Dorniery Do-17Z mají hodně divný DM model, sám jsem to detailně netestoval, ale mám stejný pocit jako Snake, který tvrdí, že chybí zásahové zóny, případně poškození se projevují jen v určitém úhlu...
4. Budou se upravovat efekty zásahů? V poslední době se mi zdá, že efekt zásahu 20mm je hrozně malý, pořád si myslím, že netrefuju a pak najednou modrej spadne (lepší se mi zdají jak půlpalce tak i sedmičky) A taky kouře a zásahy země stále dost snižují FPS (a Effects=1 v conf.ini)
edit: sem hlava děravá 5. opět Grapeshot (nevím jak se ta mapa jmenuje v editoru) - dvojitá hladina toho velkého jezera, nespočet lidí už našlo smrt v 50m nad jeho hladinou
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
|
|
|