4.12.1 Bugy
|
lochness |
Přidané 28-12-2013 20:35
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Pristroj nemeckych bombru oznaceny v aircraftguide.pdf jako "directional gyro" zrejme neukazuje spravne smer k Lorenzovi pri prepnuti z Beacon None stavu pripadne z frekvence jineho Lorenze. Chova se to stejne u Ju88 i He111 vsech variant.
Priznam se, ze netusim jak ma spravne fungovat tento pristroj (ale predpokladam, ze ma rucicka smerovat k antene jejiz signal je nalazeny) ani jaky je jeho odborny nazev. No pokud je na mape jiny typ anteny, napriklad GD Rundfunk, pak pri prepnuti na Lorenz z tohoto radia dojde k nasmerovani ukazatele ve smeru k antene. Pokud se prepne z pozice Beacon None (vypnuty prijimac), pripadne z jineho Lorenze, rucicka (bilocerny ukazatel P-S) se presune do severni pozice.
Prihodil jsem testovaci misi, staci vybrat napr. Ju88, spawnout na letisti a naladit Lorenz. Pokud se pri ladeni projde pres radio, rucicka ukazuje spravne, pokud se projde v opacnem smeru z None na Lorenz, rucicka se nehne.
V extremnim pripade, kdy na mape nejsou zadne jine anteny, jen Lorenze, rucicka nefunguje vubec, viz vyse popsane. Spojenecky system blind landing jsem nezkousel.
Budu rad, pokud nekdo kdo se v tom vyzna testne a pripadne potvrdi nebo mi vysvetli, jak to ma fungovat Dik
|
|
|
|
magot |
Přidané 29-12-2013 00:24
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
Ano, bylo by dobré kdyby to ještě jednou někdo jiný retestoval. Ale popisuješ to správně. |
|
|
|
Powerty |
Přidané 29-12-2013 00:42
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 246
Založený: 03.06.12
|
Potvrzuji. Při přepnutí z nečinosti rovnou na Lorenze radiokompas nereaguje. Při přepnutí z jiného aktivního vysílače funguje normálně. (Test Ju 88A-4)
Tak ještě doplňuji, identický problém se spojeneckým AAF. (Test B-25J-1)
Upravil/a Powerty dne 29-12-2013 00:56
|
|
|
|
magot |
Přidané 29-12-2013 00:52
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
Ok. Díky. |
|
|
|
Joe Hallenbeck |
Přidané 29-12-2013 21:35
|

Uživatel

Příspěvek: 1781
Založený: 22.04.06
|
Není už náhodou aktuální 4.12.2 verze?
313_FlyBoy
RY-C
|
|
|
|
lochness |
Přidané 29-12-2013 21:39
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
jj to samozrejme plati i pro verzi 4.12.2, jejiz vlakno tu myslim neni.
|
|
|
|
erichos |
Přidané 22-01-2014 10:16
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 146
Založený: 06.10.11
|
Ahojte,
po vydani patchu 4.12.2m som si vsimol jednu zvlastnu vec, pri tvorbe mapy v cistej hre vytvorim základnu a pri vybere lietadiel dam Vybrat všetko. Z pravej strany tabulky sa vsetky lietatelne lietadla presunu na lavu stranu, su tam naozaj len lietatelne. Po tadialto vsetko OK. Ked si mapu spustim v Multiplayeri a prihlasim sa na zakladnu tak vo vybere lietadiel mam zrazu vsetky lietadla, myslim vsetky aj lietatelne len pre AI?! Vezmem B-17 a samozrejme do kabiny ma nehodi, ostane pohlad na taku modrastu hmlovinu, hru nesekne, normalne sa da dat Refly a po vybere spravneho lietadla je vsetko OK. Toto urcite v patchi 4.11 nerobilo, urobil som desiatky map postupne vo vsetkych patchoch od verzie 4.09. Na toto som narazil len nahodou, lebo zvycajne vzdy davam na vyber len par typov lietadiel na kazdej zakladni. Pomaha len nevybrat vsetko ale postupne naklikať vsetky lietadla po jednom. Nie som si isty ci je to BUG alebo som si niecim zmršil moju instalaciu šturma, puzivam ale cistu hru a HSFX mam v inom adresary, nemiesam to dokopy. Vdaka ak mi to niekto preveri.
Letu zdar.
EDIT: lochness mi to uz preveril a chová sa mu to rovnako. |
|
|
|
lochness |
Přidané 24-01-2014 22:39
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
Jen upresnim, ze stale trva dotaz, jestli je dostupnost stroju bez kokpitu ficura nebo bug. Magot nahodou nema tuseni?
|
|
|
|
magot |
Přidané 24-01-2014 23:22
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
lochness napsal:
Jen upresnim, ze stale trva dotaz, jestli je dostupnost stroju bez kokpitu ficura nebo bug. Magot nahodou nema tuseni? 
Je to bug. Pls můžeš típnout nějaký screeny. Nemám po ruce šturma. Thx. |
|
|
|
lochness |
Přidané 25-01-2014 01:24
|

Uživatel

Příspěvek: 954
Založený: 19.03.10
|
V podstate ani screeny nejsou treba, ale zkusim jako nastin tenhle
(vybral jsem defaultni dogfight mapu ze 4. serie, mapa dogfight 10. V seznamu jsou videt napriklad Canty, Storch, Do217, Blenheim... ale vybrat se da cokoliv)
Bavime se o uplne ciste verzi. Jde o to, ze v multiplayeru, pokud maptvurce necha defaultne vsechna letadla na letisti, pak se pri hrani daji vybrat i letadla, ktera nemaji kokpit. Pokud je pak na servru povoleny vnejsi pohled, da se s nimi z tohoto pohledu i letat.
Celkove to neni nic proti nicemu, protoze pokud nekdo ma na mapach na vyber na jednom letisti vsechna letadla, je to fun zalezitost a tohle mu urcite nevadi. A tematicky zamerene servry zase vybiraji jen konkretni typy letadel (pri tvorbe mapy je vse ok, tam se nedaji dat na letiste letadla, ktera nemaji kokpit, pokud se nenecha ten puvodni cely seznam) a tomuhle se taky vyhnou.
|
|
|
|
erichos |
Přidané 25-01-2014 12:50
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 146
Založený: 06.10.11
|
Ahoj,
takze priebeh to ma taky, vo FMB vyber vsetkych lietadiel:
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/809/3g9n.jpg[/img] is not a valid Image.
v multiplayeri na zakladni vyber lietadla, zrazu na vyber aj tie bez kokpitu:
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/22/jl1k.jpg[/img] is not a valid Image.
pri nastaveni Real a das Let tak vidis toto:
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/513/4jv4.jpg[/img] is not a valid Image.
ale v pohode sa da z toho von, hru to nesekne:
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/829/0hg0.jpg[/img] is not a valid Image.
Letu zdar. |
|
|
|
magot |
Přidané 28-01-2014 19:49
|

Fusioner

Příspěvek: 18189
Založený: 19.06.08
|
Nahlášeno. |
|
|
|
Koty |
Přidané 09-02-2014 01:20
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
Teda, Magote, čím jste to ty AIčka nadopovali? Nevim jestli je to bug, nebo záměr, ale teď jsem si dal jeden let v A6M5 proti prvnímu D-mustangu se začátkem na 1000 metrech ale on chvilu kroutil a pak stoupal - 2000, 3000, ... 8000, 9000, 9500... a na těch 9000 znova začal (a dost dobře) kroutit! Moc mu to nepomohlo, chyboval a ztratil na mě výšku... 
Ale stejně mi přijde, že ty AIčka u toho nějak moc důkladně taktizujou... že vy jste se v tom pohrabali?
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 09-02-2014 01:36
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 5064
Založený: 09.10.05
|
OREL_Erichos napsal:
Ahoj,
takze priebeh to ma taky, vo FMB vyber vsetkych lietadiel:
pri nastaveni Real a das Let tak vidis toto:
[img]http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/513/4jv4.jpg[/img] is not a valid Image.
Letu zdar.
Dej tam exterňáky a zmačkní F2
|
|
|
|
ringlett |
Přidané 09-02-2014 07:29
|

Diskutující

Příspěvek: 2142
Založený: 23.10.09
|
Koty napsal:
Teda, Magote, čím jste to ty AIčka nadopovali? Nevim jestli je to bug, nebo záměr, ale teď jsem si dal jeden let v A6M5 proti prvnímu D-mustangu se začátkem na 1000 metrech ale on chvilu kroutil a pak stoupal - 2000, 3000, ... 8000, 9000, 9500... a na těch 9000 znova začal (a dost dobře) kroutit! Moc mu to nepomohlo, chyboval a ztratil na mě výšku...
Ale stejně mi přijde, že ty AIčka u toho nějak moc důkladně taktizujou... že vy jste se v tom pohrabali? 
No je to asi dva patche zpátky ... |
|
|
|
Koty |
Přidané 09-02-2014 13:15
|

Diskutující

Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
ringlett napsal:
Koty napsal:
Teda, Magote, čím jste to ty AIčka nadopovali? Nevim jestli je to bug, nebo záměr, ale teď jsem si dal jeden let v A6M5 proti prvnímu D-mustangu se začátkem na 1000 metrech ale on chvilu kroutil a pak stoupal - 2000, 3000, ... 8000, 9000, 9500... a na těch 9000 znova začal (a dost dobře) kroutit! Moc mu to nepomohlo, chyboval a ztratil na mě výšku...
Ale stejně mi přijde, že ty AIčka u toho nějak moc důkladně taktizujou... že vy jste se v tom pohrabali? 
No je to asi dva patche zpátky ...
Dva patche zpátky byly ty AIčka ještě poměrně agresivní... teď mi dokonce odmítaj pronásledovat ustupujícího protivníka
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
erichos |
Přidané 18-02-2014 10:11
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 146
Založený: 06.10.11
|
Od patchu 4.10 funguje osvetlenie letisk na poziadanie, cize svetla musia byt vo FMB nastavene ze patria konkretnej strane a potom na vyziadanie z veže (TAB-9-6) su rozsvietene. Musi byt splnenych par podmienok, napriklad ze musite byt v blizkosti letiska a nesmie byt v blizkosti nepriatel. Priamo v User Guide je napisane, ze svetla su zasvietene a automaticky zhasnute po pristati lietadla. Testoval som to na mape (Italie) kde sa pristavalo za sumraku a chcel som mať istotu ze to funguje a zistil som, že to sice funguje ale tak že dam poziadavku veži, ak odpovie ANO tak do 10-tich sekund rozsvieti a bez ohladu na to ci som pristal alebo nie, za 1,5 minuty zhasne. Cize nie je to automaticky po pristati. Ked si vyziadam zasvietit pri prilete do priestoru letiska tak kym sa dostanem na finale, tak je zase zhasnute a musim ziadat znovu. Pri nocnych mapach je to celkom problem ked na 15-20 sekund vo finalnej faze stratite letisko. Dalsia vec je ze obcas ten dispecer ma na haku a odpise vam, ze Nezasvieti lebo ma inu prácu. Stava sa to na mapach kde su AIcka, ale prave na tej neboli a aj tak mal obcas na haku. Kym nerozsvieti nepristavam, ale ked konecne rozsvieti a ja sadam, na finale mi zhasne a potom mi napise ze uz nema čas, tak .... no nasral ma chlapec 
Kazdopadne to nefunguje tak ako je popisane na poslednej strane UserGuide4.10m (Ground control will switch off the lights automatically when they see that the player has
landed.) a nemam na to ine vysvetlenie ako ze je to BUG. |
|
|
|
saldy |
Přidané 18-02-2014 11:14
|

Diskutující

Příspěvek: 3715
Založený: 29.01.09
|
Funguje to jak popisuješ, je to nedotažený, dohlednost světel se nastaví v configu a je třeba si to nastavit na max., ale ten interval je hrozně krátkej. Samozřejmě, že to vždy zhasne na přistání v nejhorší okamžik a než znova člověk pracně zažádá tak se letoun zřítí, aby to bylo použitelný musí se prodloužit doba svitu.
|
|
|
|
erichos |
Přidané 18-02-2014 13:47
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 146
Založený: 06.10.11
|
Neviem o tom, ze by som si mal nieco nastavovať v configu saldy, proste to v UserGuide nie je spomenute alebo som zle cital. No stačí keby to fungovalo tak ako je napisane, zhasnu sa automaticky po pristati hraca. Ako obtiazne je to opravit neviem posudit, mozno staci zmenit jedno čiselko, ale mozno nie. Dalsia vec je ako bude vyhodnotene pristatie hraca, zašpalkovane, vypnuty motor, co ak sa rozmlati na drahe alebo ostane stat na stojanke a neda Refly? Moze to byt ovela rozsiahlejsi problem ako sa na prvy pohlad zda. Samozrejme pouzitelne to je, len by to chcelo dokončit, aj napad je to dobry lebo ti nesvieti letisko stale a nedemaskuje sa pred nepriatelom.
Letu zdar. |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 18-02-2014 13:53
|

Uživatel

Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Tak možná to BUG je, ale ve válečném stavu se přece nesvítí. Na noční přistání máš jinou fičurýnu která tě dovede na práh dráhy. |
|
|