Kde je "RESPEKT" ?
|
3IAP_Sasa |
Přidané 07-09-2009 16:31
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
WT_Schmouddle napsal:
Tyhle hadrolety se daj zabít jen dvěma způsoby - PK nebo rána z milión říškých marek kdy Ičko exploduje, naprosto náhodně..
Vítejte v Olegově Wunderlandu.
Ono to bouchá docela dobře, ale musíš střílet na 100m. Bohužel to občas funguje pro útočníka jako autodestrukční mechanismus. (zvlášť pro befší motor). Jinak I16 se dá rozjebat úplně v klidu 1 zásahem MG do křídla. Problém je, že to letadlo má asi rozpětí 6metrů takže trefit se do toho je umění, ale zničit to jde. Čajka je svině. Ta se nedá předsadit a vydrží mnohem víc. |
|
|
|
Anton |
Přidané 07-09-2009 16:39
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 20.01.08
|
3IAP_Sasa napsal:
on totiž člověk čelí jednomu zásadnímu problému když sedlá rychlé letadlo, které má obratnějšího protivníka. Prostě máš na výběr. Buď budeš lítat bezpečně a s rozvahou a v takovým případě budeš vozit domů řekněme 1 sestřel a přežiješ 49 z 50 misí. Tvoje sestřely se tak ale omezí pouze na letadlo co o tobě neví. Je to podle mého správná taktika. První úder je vždycky nejlepší co může být.
V druhém případě chceš být lovec a vozit sestřelů hodně. Když chceš urvat sestřel tak to trvá čas, žere to energii ale hlavně ten čas. V tomto případě budeš mít hodně letů s 3+ sestřely, ale vrátíš se z těch 50 misí 30x.
Ideál je nějakej ten kompromis. Rád si lítám Hellcaty na Zeke vs. Wildcat. Tohle letadlo nad Zerem dominuje podobně jako FWA4 nad SpitVb (teď mi bude půlka lidí tvrdit, že Spit je lepší, ale není. Je to pomalé a umí to defacto jen rychlou uspávací zatáčku ) 8 z 10 sestřelů máš vraždy lidí co si myslí, že 20km za linií můžou nastoupávat rovně a nebo těch co si myslí, že dojedou toho Hellcata (FW) před sebou. Tyhle mám nejradši. Občas se ale strhne mazec mela, kde už tyto výhody nejdou použít (například napadení u země po startu atd) Pak už ti nezbývá nic jinýho než zkoušet možný a nemožný aby jsi se z toho dostal a víceméně oddaluješ nevyhnutelné, pokud nepřijde kamoš. Ale někdy se do takové blbé situace dostaneš defacto dobrovolně. 1) buď jdeš tahat někoho z bryndy a spadneš kam nemáš 2) chceš si urvat sestřel. Pokud jsou tvoje smrti většinu kvůli bodu 1 tak jsi frajer. Pokud bodu 2 - jsi lítající sekaná
Tím jsem chtěl říct, že s jídlem roste chuť a každý útok prakticky ohrožuje i útočníka.
V zásadě s tebou souhlasím včetně hodnocení Fw vs spitVb, já jsem zastánce létání vysoko a rychle (bohužel ten počet návratům mám poněkud horší než jsi napsal no mám se ještě co učit) ovšem i v samotném souboji se dá létat také relativně bezpečně a to proti protivníkům jak jsou právě I-153 stačí udržovat vysokou rychlost a v té také manévrovat I-153 je pak zcela bezbraná. |
|
|
|
3BAP_Rohlos |
Přidané 07-09-2009 16:40
|
Uživatel
Příspěvek: 816
Založený: 08.01.07
|
WT_Schmouddle napsal:
Taky je to o tom, že než I16 nebo I153ce něco s befkem uděláš, tak to trvá a trvá..sype se z toho takovej ten bordel a furt to letí...má to díru v křídle a furt to letí....nedej bože když člověk má jenom to F2 plivátko.....to na druhou stranu Bf109ce stačí doslova jedna kulka z kulometu a už to neletí a padá po křídle....
Tyhle hadrolety se daj zabít jen dvěma způsoby - PK nebo rána z milión říškých marek kdy Ičko exploduje, naprosto náhodně..
Vítejte v Olegově Wunderlandu.
Jak říkáš, prostě hadraplán.
Kulka letí, proletí, škody něnarobí.
Já na tydle hadrasračky nedám dopustit. A když třeba před čajkou začneš s emilem ustoupávat, pámbů s tebou teda.
Pokud letím v čajce, tak nemám respekt před ničím kromě Otsu. Všechno ostatní utočíš bez problémů a věz že se najde hodně volů, kteří to zkusijou třeba s tím befkem... |
|
|
|
Anton |
Přidané 07-09-2009 16:53
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 20.01.08
|
Jinak mě je to jedno, klidně si hromadně berte proti Bf-109F letouny I-16 a I-153 budu jen rád.
Já jsem jen zděloval to z jakých letounů mám respekt jak se téma této diskuse táže a I-16 či I-153 tento "respekt" skutečně nemají.
Upravil/a Anton dne 07-09-2009 16:55
|
|
|
|
CSL_Raptor |
Přidané 07-09-2009 17:13
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 171
Založený: 25.12.07
|
Respekt z nich jde když letí ve dvojici s něčím rychlejším (Yak, LaGG, MiG) to ti pak hoří koudel u prdele. |
|
|
|
CSL1_Vonty |
Přidané 07-09-2009 18:17
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 148
Založený: 10.03.07
|
Joo joo , Mig AM38 je do 3k rychlejsi i kroutivejsi nez F4 , Mig v kombinaci s ratou je fuj . Koukam jak IAP moudre rozmlouvaa o hit and run , zlaty casy kdy Valec s Nordomem aspon na holubech kroutili.... neska abych je nad sebou hledal a po utoku vyklizej pole, sem zvedavej jak je to dlouho bude bavit |
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 07-09-2009 18:18
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
CZS_Vonty napsal:
Joo joo , Mig AM38 je do 3k rychlejsi i kroutivejsi nez F4 , Mig v kombinaci s ratou je fuj . Koukam jak IAP moudre rozmlouvaa o hit and run , zlaty casy kdy Valec s Nordomem aspon na holubech kroutili.... neska abych je nad sebou hledal a po utoku vyklizej pole, sem zvedavej jak je to dlouho bude bavit
Ale tak občas kroutíme. Akorát ne AH nás moc často nenajdete. Když nejsou ruský éra tak spíš sedláme emeriky a to i stěhováky. Ze spita se nám většinou dělá vyrážka.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 07-09-2009 18:21
|
|
|
|
Panek |
Přidané 07-09-2009 18:30
|
Diskutující
Příspěvek: 2105
Založený: 15.07.06
|
No, hádáte se pěkně, ale strejdu ferneta jste neporazili. A jestli jo, tak nedejbože, když to veme do rukou tetička sedmička vodky. |
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 07-09-2009 21:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Tak nad tetičkou Nemiroffovou jsem zvitězil v roce 2004 v Kyjevě. Asi měla na domácím hřišti nějakej slabší den ...
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Kurtis |
Přidané 07-09-2009 22:40
|
Uživatel
Příspěvek: 659
Založený: 27.02.06
|
Pánové, Anton má pravdu!!! A já nemám rád pivo |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 07-09-2009 23:22
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
no...jak-1 a 7a je pro mne nejhorší volbou proti Fkám....
MiG-3 v určitých variantách, LaGG je na tom líp...jaka snesu od verze 9 a 1b....z 1 a 7a je mi zle...
|
|
|
|
1stCL_Pison |
Přidané 07-09-2009 23:47
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 158
Založený: 18.12.06
|
bigjirka napsal:
Pánové, Anton má pravdu!!! A já nemám rád pivo
...no a ještě tu o červenej karkulce |
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 08-09-2009 00:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
313_OTU_oblak napsal:
no...jak-1 a 7a je pro mne nejhorší volbou proti Fkám....
MiG-3 v určitých variantách, LaGG je na tom líp...jaka snesu od verze 9 a 1b....z 1 a 7a je mi zle...
Já to říkal hned. Největší respekt má pilot Laggu 3 co si do toho vleze a jde honit Friedricha.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 08-09-2009 00:06
|
|
|
|
3BAP_Rohlos |
Přidané 08-09-2009 07:10
|
Uživatel
Příspěvek: 816
Založený: 08.01.07
|
3IAP_Sasa napsal:
313_OTU_oblak napsal:
no...jak-1 a 7a je pro mne nejhorší volbou proti Fkám....
MiG-3 v určitých variantách, LaGG je na tom líp...jaka snesu od verze 9 a 1b....z 1 a 7a je mi zle...
Já to říkal hned. Největší respekt má pilot Laggu 3 co si do toho vleze a jde honit Friedricha.
LaGG je moje ščastný éro.
Na mojí druhý misi v životě na AFW jsem s ním nějakou nešťastnou náhodou sundal nejlepšího pilota celý AFW JG77_Krauze, kterej chvilku nedával pozor v G-2 ... To Vyjáčko v rypáku je moc pěkná záležitost.
A těď mě jen tak napadlo, že nejbezpečněji se cejtím v největší betonárce hry a v největším hadráku hry (no teda vlastně až po kukuružnikovi) ...Il-2, I-153.
Upravil/a 3BAP_Rohlos dne 08-09-2009 07:10
|
|
|
|
Jp- |
Přidané 08-09-2009 09:48
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
3IAP_Sasa napsal:
313_OTU_oblak napsal:
no...jak-1 a 7a je pro mne nejhorší volbou proti Fkám....
MiG-3 v určitých variantách, LaGG je na tom líp...jaka snesu od verze 9 a 1b....z 1 a 7a je mi zle...
Já to říkal hned. Největší respekt má pilot Laggu 3 co si do toho vleze a jde honit Friedricha.
nevim Lagg se dá přece jenom má výzbroj, že když se trefí tak nic dalšího řešit nemusí. Jinak souhlas Jak 1 je neštěstí se 7mou se semtam dá něco aspoň dohnat. |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 08-09-2009 10:45
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
Panek napsal:
No, hádáte se pěkně, ....
Tu sa nikto neháda, tu sa diskutuje.
Anton napsal:
Jo tak ty tu říkáš že pomalá a nevýkoná I-153 je téměř nesestřelitelná no a pak kdo se tu chvástá
...
No v každom prípade som nepísal, že s čajkou zostrelím 4 z 3 befiek., len som poznamenal, že v rukách priemerného pilota je nepríjamný protivník. Nehovoriac, že pri stúpaní by tá jeho nevýkonnosť vyznela v trochu inom svetle. Cassiho obľúbená taktika boja.
Anton napsal:
..Pokud by to co říkáš byla pravda tak v Brabarose by získaly VVS se svými "nesestřelitelnými" I-153 totální vzdušnou nadvládu.
Promiň ale realita byla poněkud jinde naopak Bf-109 byla pro I-153 téměř nestřelitelné.
...
Motáš hrušku s jablkami! Tí chlapci nemali skúsenosti a hlavne čas na to, aby ich získali. Toto je hra, kde každé KIA má pre teba poučný význam. Nehovoriac, že LW zrušila VVS prvý deň vojny ešte na zemi plus absolútna absencia fundovaného velenia a korekného používania leteckých síl na strane VVS RKKA. A po 1942 mala LW takmer na každom významnom úseku fronty vzdušnú nadvládu. Ale to je iná téma. Bavíme sa o tom, ako to je namodelované v hre IL2. A ako navzájom môžu v df bojovať jednotlivé typy lietadiel a ktoré má ako výhodu a nevýhodu.
Aj keď je LaGG3 asi tá najhoršia stíhačka na df boj (možno Jak1 by sa mohol uraziť ), má tiež svoje výhody:
1. výbornú palebnú silu či už 4.séria, alebo pozdejšie s VJa
2. vydrží výrazné poškodenie
3. dobrá na boj s bombrami (dostatočná rýchlosť, odolnosť a palebná sila) zvlášť v kombinácii s RS
4. pozdejšie verzie aj čo to zatočia, najmä 66.séria so slotmi, aj keď tá už prišla neskoro, v čase Jak1B, Jak9, či La5
5. stabilná pri streľbe
6. v neposlednej rade ho mám rád - najmä 4.sériu - ako bitevníka
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 08-09-2009 11:09
|
|
|
|
Anton |
Přidané 08-09-2009 15:30
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 20.01.08
|
3BAP_Bugs napsal:
No v každom prípade som nepísal, že s čajkou zostrelím 4 z 3 befiek. , len som poznamenal, že v rukách priemerného pilota je nepríjamný protivník. Nehovoriac, že pri stúpaní by tá jeho nevýkonnosť vyznela v trochu inom svetle. Cassiho obľúbená taktika boja.
Ano čajka v rukou průměrného pilota je nepříjemný protivník, ale pro spíše podprůměrného pilota na stodevítce který si neuvědomuje její manevrovací schopnosti v menších rychlostech.
Ve stoupavosti byla čajka výborná o tom žádná jenže létala poněkud v jiných rychlostech když s Bf-109F stoupu při rychlosti 400 km/h tak čajka v takové rychlosti stupat nedokáže což dává befku obrovskou výhodu.
Jinak máš ale pravdu v tom že pro průměrné či horší piloty jsou dvojplošníky pohodlnější než břeba stodevítka protože při souboji prostě zatočí a nemusí nad ničím dál uvažovat jenže i to má svou obrovskou cenu.
3BAP_Bugs napsal:
Motáš hrušku s jablkami! Tí chlapci nemali skúsenosti a hlavne čas na to, aby ich získali. Toto je hra, kde každé KIA má pre teba poučný význam. Nehovoriac, že LW zrušila VVS prvý deň vojny ešte na zemi plus absolútna absencia fundovaného velenia a korekného používania leteckých síl na strane VVS RKKA. A po 1942 mala LW takmer na každom významnom úseku fronty vzdušnú nadvládu. Ale to je iná téma. Bavíme sa o tom, ako to je namodelované v hre IL2. A ako navzájom môžu v df bojovať jednotlivé typy lietadiel a ktoré má ako výhodu a nevýhodu.
Tak mi řekni když tu prý míchám hrušky s jabkama jakto že se dvojplošníky ani na jiných bojištích nijak neprosadily bez ohledu na výcvik pilotů?
LW v první den války zničila 1811 letadel (322 ve vzduchu a 1489 na zemi) VVS měly víc jak 8000 letadel !!!!!!!!!!! Tedy zničení v první den je spíše mýtus, zničily letadel hodně ale byla to maximálně čtvrtina letadel stále VVS zbylo více letadel než měla celá LW dohromady i se západní frontou.
Když porovnáme čajku s befkem tak zjistíme že čajka sice je schopna se otočit "na pětikačce" jenže manevruje v malých rychlostech a v boji se pohybuje neuvěřitelně pomalu o proti befku.
Pokud je napadena Bf-109F čajkou může snadno uniknout jen mírným nabráním rychlosti a následně pak výšky nebo pokud měla čajka výrazně lepší pozici prudkým střemhlavým letem. Pokud je však napadena čajka může akorát prudce zatočit a modlit se že se stodevítka netrefí navíc takový útok se může opakova kolikrát jen pilot ve stodevítce bude chtít. (jednou se už pak trefí i z těžkého úhlu)
Ani nemluvím o tom že Bf-109F standartně létá výše a rychleji a tedy čajkou může snadněji překvapit než čajka stodevítku.
Výš ono jak v reailtě tak ve hře IL-2 platí pár zásad pro stíhání a překvapivě fungují. |
|
|
|
jirik |
Přidané 08-09-2009 16:00
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
V čajce nemá pilot VVS co ztratit. Šetrit energii, otočit na čelňák a donutit stodevítku uhnout, nebo umřít. V nejhorším umře pilot čajky. Souboje proti přesile stodevítek jsou vždy lahůdka. Vždy si přitom vzpomenu, jak asi vypadal poslední souboj Wernera Vosse. |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 08-09-2009 16:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
Jp- napsal:
3IAP_Sasa napsal:
313_OTU_oblak napsal:
no...jak-1 a 7a je pro mne nejhorší volbou proti Fkám....
MiG-3 v určitých variantách, LaGG je na tom líp...jaka snesu od verze 9 a 1b....z 1 a 7a je mi zle...
Já to říkal hned. Největší respekt má pilot Laggu 3 co si do toho vleze a jde honit Friedricha.
nevim Lagg se dá přece jenom má výzbroj, že když se trefí tak nic dalšího řešit nemusí. Jinak souhlas Jak 1 je neštěstí se 7mou se semtam dá něco aspoň dohnat.
Jp - souhlas, jak-7B už je lepší, ale jak-7A je katastrofa....
LaGG-3 s Vja je dobrej polej.... když s tím lítá kdo s tím umí, je to moc fajn pokoukání... |
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 08-09-2009 17:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
Anton napsal:
Pokud je napadena Bf-109F čajkou může snadno uniknout jen mírným nabráním rychlosti a následně pak výšky nebo pokud měla čajka výrazně lepší pozici prudkým střemhlavým letem.
Výš ono jak v reailtě tak ve hře IL-2 platí pár zásad pro stíhání a překvapivě fungují.
Průstřel olejové vany na 500m je taky průstřel |
|
|