Lucka napsal:
Nemůžu posoudit. Před vydáním FB jsem ještě nosila copánky a hrála si s panenkama, takže nic nenasvědčovalo tomu, že za pár let budu patřit mezi zdejší virtuální blázny. Já začala lítat ILa v roce 2005, takže od verze 4.0 (jestli si to pamatuju dobře?!?)
P.S. To mi chceš namluvit, že Fokáč tehdy ukroutil Lavočku?
Škoda, že sem někdo z pamětníků nenapíše, jaký byl tehdy ve Šturmovi planeset a jak ta letadla lítala - jaký byl letový model, atd.
Ano fokáč byl tehdy schopen přebrzdit lavočku, která na tak pomalé rychlosti nevydržela, ale také tehdy bylo daleko těžší létat s německýma érama, zvláš s fokáčem nováček neměl šanci. Samozřejmě také záleží na pilotovi, když byli oba stejně dobří byl to vyrovnaný souboj a jen malá chybka dokázala zabíjet ...
A planeset? jestli to chceš komplet, tak ti to můžu opsat z manuálu původního ila , za osu tam byl BF 109 E,F2-4, G2 a G6as, FW tuším A5 a A8, za spojence La5 a La56FN, nějaký yaky a p39(s p39tkou bylo také velmi složité létat, nebylo to uber ero jako teď ).
Nesmysl. Hlídat si dokonale 6 je důležitější, než koukat kde co lítá přede mnou. Pravda, když se rozhlížím TIR a vrtím u toho letadlem tak je to jenodušší než bez něj. Ale Rozhodně si tu inkriminovanou stranu lze hlídat poměrně snadno.
Pilot, který si nekontroluje šestku (popř. na to nemá vedoucího na křídle) nemá moc šancí.... A to mám rád......hlavně když já jsem na té šestce .))).... Každopádně naposled mě takhle překvapila I153 ve čtyřech litrech, kdy jsem se kochal z emila(to je cca už půl roku)...... Od té doby se to naštěstí nikomu nepodařilo, a to jich bylo, co to zkoušeli.... holt rozhlížení je přežití.
Nesmysl. Hlídat si dokonale 6 je důležitější, než koukat kde co lítá přede mnou. Pravda, když se rozhlížím TIR a vrtím u toho letadlem tak je to jenodušší než bez něj. Ale Rozhodně si tu inkriminovanou stranu lze hlídat poměrně snadno.
Pilot, který si nekontroluje šestku (popř. na to nemá vedoucího na křídle) nemá moc šancí.... A to mám rád......hlavně když já jsem na té šestce .))).... Každopádně naposled mě takhle překvapila I153 ve čtyřech litrech, kdy jsem se kochal z emila(to je cca už půl roku)...... Od té doby se to naštěstí nikomu nepodařilo, a to jich bylo, co to zkoušeli.... holt rozhlížení je přežití.
Chceš mi říct,že tě už půl roku nikdo nepřekvapil ze šestý?To asi nelítáš moc často.Nebo jseš největší a nejlepší virtuální pilot všech dob na kterýho nikdo nemá.Totál King
Golas napsal:
A planeset? jestli to chceš komplet, tak ti to můžu opsat z manuálu původního ila , za osu tam byl BF 109 E,F2-4, G2 a G6as, FW tuším A5 a A8, za spojence La5 a La56FN, nějaký yaky a p39(s p39tkou bylo také velmi složité létat, nebylo to uber ero jako teď ).
Žádný Spity? Ani jeden?? To musela bejt děsná nuda!!
Nesmysl. Hlídat si dokonale 6 je důležitější, než koukat kde co lítá přede mnou. Pravda, když se rozhlížím TIR a vrtím u toho letadlem tak je to jenodušší než bez něj. Ale Rozhodně si tu inkriminovanou stranu lze hlídat poměrně snadno.
Pilot, který si nekontroluje šestku (popř. na to nemá vedoucího na křídle) nemá moc šancí.... A to mám rád......hlavně když já jsem na té šestce .))).... Každopádně naposled mě takhle překvapila I153 ve čtyřech litrech, kdy jsem se kochal z emila(to je cca už půl roku)...... Od té doby se to naštěstí nikomu nepodařilo, a to jich bylo, co to zkoušeli.... holt rozhlížení je přežití.
Chceš mi říct,že tě už půl roku nikdo nepřekvapil ze šestý?To asi nelítáš moc často.Nebo jseš největší a nejlepší virtuální pilot všech dob na kterýho nikdo nemá.Totál King
Ale mě se to taky nestalo ani nepamatuju. Kdykoliv mě nekdo dostal ze šesté, tak se na ni musel poctivě propracovat. A to jsem děsná lama. Mě na tom nepřipadá nic tak mimořádného.
Chceš mi říct,že tě už půl roku nikdo nepřekvapil ze šestý?To asi nelítáš moc často.Nebo jseš největší a nejlepší virtuální pilot všech dob na kterýho nikdo nemá.Totál King
áaaa konečně někdo ocenil mé kvality....
Opravdu nejsem největší a nejlepší virtuální pilot a opravdu nelétám tak často, za poslední půlrok to vychází +-100hodin ... Ale když letím, chci si to užít - tzn. minimalizuju svoje ztráty, hlavní je pro mě bezpečnost, stále se rozhlížím do všech úhlů, pak je minimální šance že mě někdo překvapí. Dost často najdu za ssebou maníka, kterej by mě moc chtěl............tak mu uteču )) Jo vlastně jsem zapoměl na kobru ktérá mě po startu minulý týden chtěla zoomnout, ale uviděl jsem jí včas a prvnímu útoku jsem se vyhnul, při druhém už mi zničil klapky a zaparkoval, takže jsem vyskočil nad naší základnou......ale přežil jsem.
No, občas samozřejmně buldočím, tzn. nezajímá mě kdo je za mnou, ale jen ten přede mnou.......ale to jsou jen online střelecké tréninky
Golas napsal:
A planeset? jestli to chceš komplet, tak ti to můžu opsat z manuálu původního ila , za osu tam byl BF 109 E,F2-4, G2 a G6as, FW tuším A5 a A8, za spojence La5 a La56FN, nějaký yaky a p39(s p39tkou bylo také velmi složité létat, nebylo to uber ero jako teď ).
Žádný Spity? Ani jeden?? To musela bejt děsná nuda!!
Západní spojenecký letadla začali až s FB, mimo P39tky......
Golas napsal:
A planeset? jestli to chceš komplet, tak ti to můžu opsat z manuálu původního ila , za osu tam byl BF 109 E,F2-4, G2 a G6as, FW tuším A5 a A8, za spojence La5 a La56FN, nějaký yaky a p39(s p39tkou bylo také velmi složité létat, nebylo to uber ero jako teď ).
Žádný Spity? Ani jeden?? To musela bejt děsná nuda!!
Spity přibyly až s Aces Expansion Packem, tedy datadiskem "AEP". Ten vyšel bratru v roce 2004. Původní IL-2 Śturmovik měl ze západních strojů pouze P39. Forgotten Battles v roce 2003 dodaly P40, Hurricane a P47 (tedy letouny, které taky sloužily u VVS) a nejsem si jistý, jestli v nějaké poslední várce i Mustanga, je to 5 let zpátky
Mimochodem v původním IL-2 Šturmovik byl pouze Fw 190 A-4 (nebo A-5), hned po prvním patchi přibyl A-5 (nebo A-4 ) a později ještě A-8. Další Fw 190, tedy D-9, D-9 late a F-8 byly až otázkou Forgotten Battles. Fw 190 A-6 a Ta 152 H přibyly spolu se Spitfiry v Aces Expansion Packu (ještě si vzpomínám, jak jsme se s Fajtlíkem dohadovali, jestli lehký čtyřkanonový Focke-Wulf bude větší pomoc pro Luftwaffe, než nový Spitfire IX pro RAF). No a příchod posledního Fw 190, tedy Ta 152 C už z místních pamatuje snad většina . Hold byla to dlouhá cesta...
Ale solidně se na tom dá poletovat až od těch Forgotten Battles, to dé doby byly letové modely příšerné. S Fw 190 nebyl problém na pádovce s vytlemenými klapkami vytočit Lavočku i Jaka..ale to jsem ještě zůstával ve WarBirds a čekal, jak se všechno vyvine a hle, vyvinulo
A nebylo to tak, že těm prvním spitům chcípal motor při potlačení ? Pamatuju, že se s nima ze začátku hodně šibovalo. Dokonce mám pocit, že se jim hřál motor jako normálnímu letadlu.
Upravil/a Jirka dne 08-02-2008 14:36
Jirka napsal:
A nebylo to tak, že těm prvním spitům chcípal motor při potlačení ? Pamatuju, že se s nima ze začátku hodně šibovalo. Dokonce mám pocit, že se jim hřál motor jako normálnímu letadlu.
Pětce Spitu (starší verze v ILovi nejsou) nechcípá motor při potlačení, protože už u předchozích verzí Spita a nejsem si zcela jista, jestli už u MkI, ale stopro u MkII, byl tenhle problém odstraněn pomocí dírky Beatrice Shillingové Už to tady na fóru před časem zmiňoval Cibul.
Upravil/a Lucka dne 08-02-2008 15:02
Jirka napsal:
A nebylo to tak, že těm prvním spitům chcípal motor při potlačení ? Pamatuju, že se s nima ze začátku hodně šibovalo. Dokonce mám pocit, že se jim hřál motor jako normálnímu letadlu.
Pětce Spitu (starší verze v ILovi nejsou) nechcípá motor při potlačení, protože už u předchozích verzí Spita a nejsem si zcela jista, jestli už u MkI, ale stopro u MkII, byl tenhle problém odstraněn pomocí dírky Beatrice Shillingové Už to tady na fóru před časem zmiňoval Cibul.
Já jsem myslel těm prvním modýlkům Spita V v ILovi. Ne v reálu.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.