November 22 2024 15:04:17
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 1
CSW_Rannisokol

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
O Šturmovi a nejen o něm :-)
313_Ffajtl
Pepane... nechtěl jsi náhodou říct, že s Ishakem I-16 se nikdy nenudíš? Šklebící se
 
http://www.313.cz/
Jirka
Lucka napsal:
Jirka napsal:...když se rozhlížím TIR a vrtím u toho letadlem tak je to jenodušší než bez něj.

Nemám TIR, ani žádnou jinou nadstandardní vymoženost, ale docela by mě zajímalo, jak se dá s TIR rozhlížet.

Pošlete pls někdo nějakej track Úsměv


Úplně stejně jako s tím čudlíkem na joysticku, akorát tě nebolí tolik palec jako za krkem. Šklebící se
 
Lucka
Jirka napsal:
Lucka napsal:
Jirka napsal:...když se rozhlížím TIR a vrtím u toho letadlem tak je to jenodušší než bez něj.

Nemám TIR, ani žádnou jinou nadstandardní vymoženost, ale docela by mě zajímalo, jak se dá s TIR rozhlížet.

Pošlete pls někdo nějakej track Úsměv


Úplně stejně jako s tím čudlíkem na joysticku, akorát tě nebolí tolik palec jako za krkem. Šklebící se

Tak proč do toho piloti investujou tolik peněz? Teda strýčku Vogone, Ty mi asi neříkáš pravdu! Naštvaný
 
Jirka
Lucka napsal:
Jirka napsal:
Lucka napsal:
Jirka napsal:...když se rozhlížím TIR a vrtím u toho letadlem tak je to jenodušší než bez něj.

Nemám TIR, ani žádnou jinou nadstandardní vymoženost, ale docela by mě zajímalo, jak se dá s TIR rozhlížet.

Pošlete pls někdo nějakej track Úsměv


Úplně stejně jako s tím čudlíkem na joysticku, akorát tě nebolí tolik palec jako za krkem. Šklebící se

Tak proč do toho piloti investujou tolik peněz? Teda strýčku Vogone, Ty mi asi neříkáš pravdu! Naštvaný


Tak se koukni sama

http://www.youtub...PGJVvUqnpc
 
1stCL Pepan
313_Ffajtl napsal:
Pepane... nechtěl jsi náhodou říct, že s Ishakem I-16 se nikdy nenudíš? Šklebící se


S I16 jsem se nenudil poprvé v životě tento týdenŠklebící seŠklebící seŠklebící se
 
CSL1_Golas
Lucka napsal:
Nemůžu posoudit. Před vydáním FB jsem ještě nosila copánky a hrála si s panenkama, takže nic nenasvědčovalo tomu, že za pár let budu patřit mezi zdejší virtuální blázny. Šklebící se Já začala lítat ILa v roce 2005, takže od verze 4.0 (jestli si to pamatuju dobře?!?)
P.S. To mi chceš namluvit, že Fokáč tehdy ukroutil Lavočku? Cool
Škoda, že sem někdo z pamětníků nenapíše, jaký byl tehdy ve Šturmovi planeset a jak ta letadla lítala - jaký byl letový model, atd. Úsměv


Ano fokáč byl tehdy schopen přebrzdit lavočku, která na tak pomalé rychlosti nevydržela, ale také tehdy bylo daleko těžší létat s německýma érama, zvláš s fokáčem nováček neměl šanci. Samozřejmě také záleží na pilotovi, když byli oba stejně dobří byl to vyrovnaný souboj a jen malá chybka dokázala zabíjet Úsměv...
A planeset? jestli to chceš komplet, tak ti to můžu opsat z manuálu původního ila Mrknutí, za osu tam byl BF 109 E,F2-4, G2 a G6as, FW tuším A5 a A8, za spojence La5 a La56FN, nějaký yaky a p39(s p39tkou bylo také velmi složité létat, nebylo to uber ero jako teď Mrknutí).
 
Maxxis
TIR = 95% zlepšení šturma a 6DOF + 5% mrtvejch uhlů.

Co se týče lítání v manželství, jde to tak 2-3x týdně 2-5 hodin max.
 
CSL1_Golas
Jirka napsal:

Nesmysl. Hlídat si dokonale 6 je důležitější, než koukat kde co lítá přede mnou. Pravda, když se rozhlížím TIR a vrtím u toho letadlem tak je to jenodušší než bez něj. Ale Rozhodně si tu inkriminovanou stranu lze hlídat poměrně snadno. Mrknutí


Pilot, který si nekontroluje šestku (popř. na to nemá vedoucího na křídle) nemá moc šancí.... A to mám rád......hlavně když já jsem na té šestce .))).... Každopádně naposled mě takhle překvapila I153 ve čtyřech litrech, kdy jsem se kochal z emila(to je cca už půl roku)...... Od té doby se to naštěstí nikomu nepodařilo, a to jich bylo, co to zkoušeli.... holt rozhlížení je přežití.
 
310_Gringo
Golas napsal:
Jirka napsal:

Nesmysl. Hlídat si dokonale 6 je důležitější, než koukat kde co lítá přede mnou. Pravda, když se rozhlížím TIR a vrtím u toho letadlem tak je to jenodušší než bez něj. Ale Rozhodně si tu inkriminovanou stranu lze hlídat poměrně snadno. Mrknutí


Pilot, který si nekontroluje šestku (popř. na to nemá vedoucího na křídle) nemá moc šancí.... A to mám rád......hlavně když já jsem na té šestce .))).... Každopádně naposled mě takhle překvapila I153 ve čtyřech litrech, kdy jsem se kochal z emila(to je cca už půl roku)...... Od té doby se to naštěstí nikomu nepodařilo, a to jich bylo, co to zkoušeli.... holt rozhlížení je přežití.




Chceš mi říct,že tě už půl roku nikdo nepřekvapil ze šestý?To asi nelítáš moc často.Nebo jseš největší a nejlepší virtuální pilot všech dob na kterýho nikdo nemá.Totál KingVyděšený
 
Lucka
Jirka napsal:
Tak se koukni sama

http://www.youtub...PGJVvUqnpc

No jo, čudl na joyi hadr! Zamračený

Šklebící seŠklebící se
 
Lucka
Golas napsal:
A planeset? jestli to chceš komplet, tak ti to můžu opsat z manuálu původního ila Mrknutí, za osu tam byl BF 109 E,F2-4, G2 a G6as, FW tuším A5 a A8, za spojence La5 a La56FN, nějaký yaky a p39(s p39tkou bylo také velmi složité létat, nebylo to uber ero jako teď Mrknutí).

Žádný Spity? Ani jeden?? To musela bejt děsná nuda!! Cool
 
Jirka
310_Gringo napsal:
Golas napsal:
Jirka napsal:

Nesmysl. Hlídat si dokonale 6 je důležitější, než koukat kde co lítá přede mnou. Pravda, když se rozhlížím TIR a vrtím u toho letadlem tak je to jenodušší než bez něj. Ale Rozhodně si tu inkriminovanou stranu lze hlídat poměrně snadno. Mrknutí


Pilot, který si nekontroluje šestku (popř. na to nemá vedoucího na křídle) nemá moc šancí.... A to mám rád......hlavně když já jsem na té šestce .))).... Každopádně naposled mě takhle překvapila I153 ve čtyřech litrech, kdy jsem se kochal z emila(to je cca už půl roku)...... Od té doby se to naštěstí nikomu nepodařilo, a to jich bylo, co to zkoušeli.... holt rozhlížení je přežití.




Chceš mi říct,že tě už půl roku nikdo nepřekvapil ze šestý?To asi nelítáš moc často.Nebo jseš největší a nejlepší virtuální pilot všech dob na kterýho nikdo nemá.Totál KingVyděšený


Ale mě se to taky nestalo ani nepamatuju. Kdykoliv mě nekdo dostal ze šesté, tak se na ni musel poctivě propracovat. A to jsem děsná lama. Šklebící se Mě na tom nepřipadá nic tak mimořádného.
 
CSL1_Golas
310_Gringo napsal:

Chceš mi říct,že tě už půl roku nikdo nepřekvapil ze šestý?To asi nelítáš moc často.Nebo jseš největší a nejlepší virtuální pilot všech dob na kterýho nikdo nemá.Totál KingVyděšený


áaaa konečně někdo ocenil mé kvality.... Šklebící se
Opravdu nejsem největší a nejlepší virtuální pilot a opravdu nelétám tak často, za poslední půlrok to vychází +-100hodin Mrknutí... Ale když letím, chci si to užít - tzn. minimalizuju svoje ztráty, hlavní je pro mě bezpečnost, stále se rozhlížím do všech úhlů, pak je minimální šance že mě někdo překvapí. Dost často najdu za ssebou maníka, kterej by mě moc chtěl............tak mu uteču Úsměv)) Jo vlastně jsem zapoměl na kobru ktérá mě po startu minulý týden chtěla zoomnout, ale uviděl jsem jí včas a prvnímu útoku jsem se vyhnul, při druhém už mi zničil klapky a zaparkoval, takže jsem vyskočil nad naší základnou......ale přežil jsem.
No, občas samozřejmně buldočím, tzn. nezajímá mě kdo je za mnou, ale jen ten přede mnou.......ale to jsou jen online střelecké tréninky Mrknutí
 
CSL1_Golas
Lucka napsal:
Golas napsal:
A planeset? jestli to chceš komplet, tak ti to můžu opsat z manuálu původního ila Mrknutí, za osu tam byl BF 109 E,F2-4, G2 a G6as, FW tuším A5 a A8, za spojence La5 a La56FN, nějaký yaky a p39(s p39tkou bylo také velmi složité létat, nebylo to uber ero jako teď Mrknutí).

Žádný Spity? Ani jeden?? To musela bejt děsná nuda!! Cool


Západní spojenecký letadla začali až s FB, mimo P39tky......
 
Rufu
Lucko, divím se že ještě TIR nemáš obzvlášť když jsi ,nebo jsi byla v Anglii-"přišel by pěkně do schránky" bez přirážky.

Golasi já fakt nechápu v tomhle duchu jako ty tu mluvili kdysi maximálně 2 virt.piloti ,modrej luftwaffe maršál a červenej Banik pičaŠklebící se

Ale stylem létání vypadáš jako VGR Sup.Tedy pokud tak létáš.

Vogone a kdy přestoupíš ke křečkům ,tam jsi ještě nebyl(u rejžožroutů)Úsměv
Upravil/a Rufu dne 08-02-2008 14:14
 
1stCL_Fucida
Lucka napsal:
Golas napsal:
A planeset? jestli to chceš komplet, tak ti to můžu opsat z manuálu původního ila Mrknutí, za osu tam byl BF 109 E,F2-4, G2 a G6as, FW tuším A5 a A8, za spojence La5 a La56FN, nějaký yaky a p39(s p39tkou bylo také velmi složité létat, nebylo to uber ero jako teď Mrknutí).

Žádný Spity? Ani jeden?? To musela bejt děsná nuda!! Cool


Spity přibyly až s Aces Expansion Packem, tedy datadiskem "AEP". Ten vyšel bratru v roce 2004. Původní IL-2 Śturmovik měl ze západních strojů pouze P39. Forgotten Battles v roce 2003 dodaly P40, Hurricane a P47 (tedy letouny, které taky sloužily u VVS) a nejsem si jistý, jestli v nějaké poslední várce i Mustanga, je to 5 let zpátky Úsměv
Mimochodem v původním IL-2 Šturmovik byl pouze Fw 190 A-4 (nebo A-5), hned po prvním patchi přibyl A-5 (nebo A-4 Úsměv) a později ještě A-8. Další Fw 190, tedy D-9, D-9 late a F-8 byly až otázkou Forgotten Battles. Fw 190 A-6 a Ta 152 H přibyly spolu se Spitfiry v Aces Expansion Packu (ještě si vzpomínám, jak jsme se s Fajtlíkem dohadovali, jestli lehký čtyřkanonový Focke-Wulf bude větší pomoc pro Luftwaffe, než nový Spitfire IX pro RAF). No a příchod posledního Fw 190, tedy Ta 152 C už z místních pamatuje snad většina Úsměv. Hold byla to dlouhá cesta...
Ale solidně se na tom dá poletovat až od těch Forgotten Battles, to dé doby byly letové modely příšerné. S Fw 190 nebyl problém na pádovce s vytlemenými klapkami vytočit Lavočku i Jaka..ale to jsem ještě zůstával ve WarBirds a čekal, jak se všechno vyvine a hle, vyvinulo Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Jirka
Rufu napsal:
Lucko, divím se že ještě TIR nemáš obzvlášť když jsi ,nebo jsi byla v Anglii-"přišel by pěkně do schránky" bez přirážky.

Golasi já fakt nechápu v tomhle duchu jako ty tu mluvili kdysi maximálně 2 virt.piloti ,modrej luftwaffe maršál a červenej Banik pičaŠklebící se

Ale stylem létání vypadáš jako VGR Sup.Tedy pokud tak létáš.

Vogone a kdy přestoupíš ke křečkům ,tam jsi ještě nebyl(u rejžožroutů)Úsměv


Co je ti do toho ? Zhulenej pomeranči ! Šklebící se
 
Jirka
A nebylo to tak, že těm prvním spitům chcípal motor při potlačení ? Pamatuju, že se s nima ze začátku hodně šibovalo. Dokonce mám pocit, že se jim hřál motor jako normálnímu letadlu.
Upravil/a Jirka dne 08-02-2008 14:36
 
Lucka
Jirka napsal:
A nebylo to tak, že těm prvním spitům chcípal motor při potlačení ? Pamatuju, že se s nima ze začátku hodně šibovalo. Dokonce mám pocit, že se jim hřál motor jako normálnímu letadlu.

Pětce Spitu (starší verze v ILovi nejsou) nechcípá motor při potlačení, protože už u předchozích verzí Spita a nejsem si zcela jista, jestli už u MkI, ale stopro u MkII, byl tenhle problém odstraněn pomocí dírky Beatrice Shillingové Úsměv Už to tady na fóru před časem zmiňoval Cibul.
Upravil/a Lucka dne 08-02-2008 15:02
 
Jirka
Lucka napsal:
Jirka napsal:
A nebylo to tak, že těm prvním spitům chcípal motor při potlačení ? Pamatuju, že se s nima ze začátku hodně šibovalo. Dokonce mám pocit, že se jim hřál motor jako normálnímu letadlu.

Pětce Spitu (starší verze v ILovi nejsou) nechcípá motor při potlačení, protože už u předchozích verzí Spita a nejsem si zcela jista, jestli už u MkI, ale stopro u MkII, byl tenhle problém odstraněn pomocí dírky Beatrice Shillingové Úsměv Už to tady na fóru před časem zmiňoval Cibul.


Úsměv Já jsem myslel těm prvním modýlkům Spita V v ILovi. Ne v reálu.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,016,506 návštěv