Tajpan napsal:
neviem. ked si spomeniem ako dopadol Velký Polet Reds na JirkovejNormandii, kolko urážok, nadávok, a zlej krvi z toho bolo.
I ked raz som mal takú mini špeciálku, nejako všetci piloti mojej strany odpadli a niekolko minút som bojoval proti 7 možno 8 pilotom oponentnej strany.
neviem. Ja mám rád fair-play , i ked ťažko je férové na tom ked porovnajú sa niektoré typy strojov oboch strán. Il2 je hlavne o zábave, a neviem čo by bolo zábavné ak by proti 25 Mustangom letelo nejakých 6 fokáčov.
neviem, nemám z toho dobrý pocit.
a sponias si jak dopadla vase podobna akce na jirkove africe o neco pozdeji? kdy LW zareagovala a ac byla v nevyhode zhruba okolo 2:1 nebo 2,5:1 tak nejen ze ofenzivu zadrzela ale este jsme ptom zabrali tobruk a paradne si zastrileli.
tajpane ty prehlizis jednu vec za predpokladu ze by rudi na specke meli naprikald k deseti bomberum meli cover 20 letadel tak po priletu treba par nemcu by se jim z toho stal chaos, ktery by le byl podstatne vetsi problem pro rude bo by si vzajeme prekazeli
Wle a co kdyby byla jedna ctverice predsunuta, jedna close, jedna high, jedna top a dalsi volna...a proti tomu dejme tomu tech sest foku...
kdyby mela babicka kulicky tak by to byl dedecek.....
Tajpan napsal:
neviem. ked si spomeniem ako dopadol Velký Polet Reds na JirkovejNormandii, kolko urážok, nadávok, a zlej krvi z toho bolo.
I ked raz som mal takú mini špeciálku, nejako všetci piloti mojej strany odpadli a niekolko minút som bojoval proti 7 možno 8 pilotom oponentnej strany.
neviem. Ja mám rád fair-play , i ked ťažko je férové na tom ked porovnajú sa niektoré typy strojov oboch strán. Il2 je hlavne o zábave, a neviem čo by bolo zábavné ak by proti 25 Mustangom letelo nejakých 6 fokáčov.
neviem, nemám z toho dobrý pocit.
a sponias si jak dopadla vase podobna akce na jirkove africe o neco pozdeji? kdy LW zareagovala a ac byla v nevyhode zhruba okolo 2:1 nebo 2,5:1 tak nejen ze ofenzivu zadrzela ale este jsme ptom zabrali tobruk a paradne si zastrileli.
tajpane ty prehlizis jednu vec za predpokladu ze by rudi na specke meli naprikald k deseti bomberum meli cover 20 letadel tak po priletu treba par nemcu by se jim z toho stal chaos, ktery by le byl podstatne vetsi problem pro rude bo by si vzajeme prekazeli
niečo si mätne spomínam a tiež to nedopadlo dobre. tá afrika sa mi nepáčila, nebola vhodná mapa (bola malá) a bol to obyčajný masomlejm pre blue stranu na masakrovanie reds. len raz som letel a ignoroval.
S tým chaosom máš pravdu, ale kedže brániaca strana by mala prevahu stíhačiek , mohla by ich využiť ako dialkový predvoj, plus uzatvoriť letiská. A zase by bol ohen na streche.
Tajpan napsal:
neviem. ked si spomeniem ako dopadol Velký Polet Reds na JirkovejNormandii, kolko urážok, nadávok, a zlej krvi z toho bolo.
I ked raz som mal takú mini špeciálku, nejako všetci piloti mojej strany odpadli a niekolko minút som bojoval proti 7 možno 8 pilotom oponentnej strany.
neviem. Ja mám rád fair-play , i ked ťažko je férové na tom ked porovnajú sa niektoré typy strojov oboch strán. Il2 je hlavne o zábave, a neviem čo by bolo zábavné ak by proti 25 Mustangom letelo nejakých 6 fokáčov.
neviem, nemám z toho dobrý pocit.
a sponias si jak dopadla vase podobna akce na jirkove africe o neco pozdeji? kdy LW zareagovala a ac byla v nevyhode zhruba okolo 2:1 nebo 2,5:1 tak nejen ze ofenzivu zadrzela ale este jsme ptom zabrali tobruk a paradne si zastrileli.
tajpane ty prehlizis jednu vec za predpokladu ze by rudi na specke meli naprikald k deseti bomberum meli cover 20 letadel tak po priletu treba par nemcu by se jim z toho stal chaos, ktery by le byl podstatne vetsi problem pro rude bo by si vzajeme prekazeli
niečo si mätne spomínam a tiež to nedopadlo dobre. tá afrika sa mi nepáčila, nebola vhodná mapa (bola malá) a bol to obyčajný masomlejm pre blue stranu na masakrovanie reds. len raz som letel a ignoroval.
S tým chaosom máš pravdu, ale kedže brániaca strana by mala prevahu stíhačiek , mohla by ich využiť ako dialkový predvoj, plus uzatvoriť letiská. A zase by bol ohen na streche.
jo pokud by ovsem letsite nebyly silne zaflakovane (a nejspsi by byly) dalsi vec, je ze je nejaky pocet letadel/pilotu na danou akci cili aby to byl ozajimavejsi tak rudi by mel icelkove treba 30letadel/pilotu modri 12 letadel/pilotu ztrata letadla (=nouzove pristani, rozbiti era konec pro ten den)
p.s. to co jsi napsal je jen teorie je to stejne jako naucit 12 Fw zautocit z jedne zatacky celne na formaci bomberu a ve finale z toho bude jeden-dva chumly ruzne se kroticich letadel
jednoduse bych se na fer play co se letadle tyce a z vysoka
Glad..četl jsi vůbec co jsem psal dnes odpoledne..o počtech pilotů..o poměrech mezi blues a reds? Jestli chceš udělat akci, kde budeš mít 50 červených a 6 modrých, tak ji udělej. Pokud tam chceš mít 50 modrých a 6 červených..hurá do toho. Ale samotný zážitek všech zúčastněných pravděpodobně bude dosti omezený. Piloti formace 15ti B25 (pokud se tolik pilotů do nich vůbec najde) přežijí jeden rychlý útok hrstky stíhačů Luftwaffe útočícíh za maximální výšky, kteří se pak na plný plyn pokusí zmizet v dálce. A buď je cover nechá, nebo se je pokusí pronásoledovat a to buď úspěšně, nebo neúspěšně. Příprava i jednoduchoučkého scénáře zabere řekněme nějakých 5 - 10 hodin čistého času i se sháněním serveru. Piloti B25 si užijí asi 30 - 60 minut nervozity a pak 10 vteřin skutečného ohrožení. Piloti Focke-Wulfů budou nejdříve cca 20 minut stoupat až na hranici svého dostupu, následovat bude 10 - 40ti minutová hlídka a pak se ve vhodný okamžik vrhnou přímo do svazu, vystřelí jednu dávku a v nezměněném kurzu budou pokračovat k zemi při cca 800 IAS.
Piloti doprovodných letounů uvidí stíhače Luftwaffe moc pozdě na to, aby stihli prvnímu útoku zabránit a pokud chceš, aby se chovali historicky korektněji, pak by se neměli pokoušet útočící stíhačky následovat na nízkou letovou hladinu. Zažijí tedy 30 - 60 minut napětí, následně minutu pokusů a planých nadějí o zachycení..a tím to hasne. Ale jak říkám, já se i do takovéhle akce přihlásím rád..jistě se najde i dalších 5 lidí, kteří mě rádi doplní. To, že sehnat 50 spojenců je skoro nemožné je věc jiná, ale pokusit se o to můžeš. Tedy pokud opravdu chceš takovýhle průběh.
Jo, abych nezapoměl..pokud spojenci poletí přibližnou rychlostí svazu B17, pak by se modří měli dostat ke dvěma, možná i třem ztečím.
1stCL_Jamamoto napsal:
Chlapi, jestli si ty třicítky necháte vzít, skončíte tak, že budete lítat Empty, na poloviční výkon a pouze rovně.....já osobně si ten kanón nechám narvat i do Emila.....
Jami wle uvedom si, ze se tady nekdo snazi o to,aby si tu hru uzilo vice lidi. Reds by taky mohli rict kua kdyz realita tak realita.32 mustafu, 24 thunderu doprovazi 16 bomberu a proti nim poleti 3 befka 4 fokace a 0.5 svalbiny. Co ty na to?
Mě je to celkem fuk....myslíš, e jsem nikdy neletěl proti přesile? ))
1stCL_Fucida napsal:
Glad..četl jsi vůbec co jsem psal dnes odpoledne..o počtech pilotů..o poměrech mezi blues a reds? Jestli chceš udělat akci, kde budeš mít 50 červených a 6 modrých, tak ji udělej. Pokud tam chceš mít 50 modrých a 6 červených..hurá do toho. Ale samotný zážitek všech zúčastněných pravděpodobně bude dosti omezený. Piloti formace 15ti B25 (pokud se tolik pilotů do nich vůbec najde) přežijí jeden rychlý útok hrstky stíhačů Luftwaffe útočícíh za maximální výšky, kteří se pak na plný plyn pokusí zmizet v dálce. A buď je cover nechá, nebo se je pokusí pronásoledovat a to buď úspěšně, nebo neúspěšně. Příprava i jednoduchoučkého scénáře zabere řekněme nějakých 5 - 10 hodin čistého času i se sháněním serveru. Piloti B25 si užijí asi 30 - 60 minut nervozity a pak 10 vteřin skutečného ohrožení. Piloti Focke-Wulfů budou nejdříve cca 20 minut stoupat až na hranici svého dostupu, následovat bude 10 - 40ti minutová hlídka a pak se ve vhodný okamžik vrhnou přímo do svazu, vystřelí jednu dávku a v nezměněném kurzu budou pokračovat k zemi při cca 800 IAS.
Piloti doprovodných letounů uvidí stíhače Luftwaffe moc pozdě na to, aby stihli prvnímu útoku zabránit a pokud chceš, aby se chovali historicky korektněji, pak by se neměli pokoušet útočící stíhačky následovat na nízkou letovou hladinu. Zažijí tedy 30 - 60 minut napětí, následně minutu pokusů a planých nadějí o zachycení..a tím to hasne. Ale jak říkám, já se i do takovéhle akce přihlásím rád..jistě se najde i dalších 5 lidí, kteří mě rádi doplní. To, že sehnat 50 spojenců je skoro nemožné je věc jiná, ale pokusit se o to můžeš. Tedy pokud opravdu chceš takovýhle průběh.
Jo, abych nezapoměl..pokud spojenci poletí přibližnou rychlostí svazu B17, pak by se modří měli dostat ke dvěma, možná i třem ztečím.
nenapsat tu poslední větu, tak bych řekl, že modří by dle tebe po prvním "raketovém" průletu zbaběle prchli ;)
já jen nechápu, co se zde dál řeší...
o poměru coveru vs bombery jsme se celkem shodli
navíc by byla ideální hodně velká mapa s tím, že bránící se strana nezná cíl
a nezná použitá letadla (Mosquita, B-25, A-20, Typhoony (pardon - Tempy)
ale má možnost si zaflakovat určité cíle, jimž přikládá důležitost
ne zaflakovat hustě celou mapu, ale poměrně solidně zaflakovat některé továrny, přístavy apod...
umí šturm, aby bylo ve vzduchu minimálně 100vka letadel (modrých by opravdu nemělo být jen 8-12) při zaflakované a cílovýma objektama "přecpané" mapě ?
a plynulém chodu pro všechny zúčastněné ?
zodpovězením této otázky myslím debata může skončit...
(červení se holt musí moc moc [img]http://sirmi.ic.cz/smajl/51.gif[/img] is not a valid Image., aby se Oleg BoBkem pochlapil a navíc neskončil právě jen tím BoB
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
1stCL_Fucida
Tehdy například bylo "cílové" letiště nezaflakováno (nebo jen pro dokreslení atmosféry), aby se omezilo lagování a minimalizoval počet pozemních objektů. Jsou prostě akce, kdy si formace letadel nemůžou dělat tak úplně co chtějí, protože ta akce samotná na to není připravená. Útoky na letiště jsou tím nejzářnějším příkladem..pokud to povolíme, pak budu první, kdo na německá letiště hodí 50 flaků + přizpůsobí taktiku a bude klid. Pokud je před samotnou speciálkou něco domluvené a Fajtl se na to vykašle, pak je to docela blbé..v postatě sis vybral dost nevhodný příklad.
Ten priklad je vyborny, jen je potreba premyslet, co se tam ve vysledku stalo a ne proc se to stalo. "akce samotná na to není připravená" - no prave, akce se nejakym zpusobem nastavila a to z nejakeho duvodu. Ted je potreba premyslet, co to bylo za duvod a jestli by se z podobneho duvodu nemely delat i jine veci.
A kolikrát jsi to letěl ty, LesniHU?
Jo, pravda, mnohem menekrat, nez bych chtel, vetsinou letam treninky, pripadne spoluplanuji trasy a samotnou akci z ruznych duvod letet nemuzu :-/. A kolikrat ty?
Zatím mi nikdo nedal ani odpověď na otázku, kdy se naposledy setkal s nedefaultními 30mm kanony.
Ja jsem na to neodpovidal proto, ze je uplne jedno, jestli to jsou defaultni nebo nedefaultni tricitky.
Gryzlove, těm číslům nerozumím. těch 5 granátů na zničení B25 jsi vzal kde?
v=496.4/mtr-0.24
v - pocet zasahu nutnych k sestreleni ctyrmotoroveho bombarderu
mtr - hmotnost trhaviny ve strele
to je ten nemecky vzorec, opsano z knihy 'Strelecka a raketova vyzbroj letadel', predpokladam, ze ty pocty granatu jsou z grafu o stranku dal.
Nicméně já stále nechápu, o čem ta diskuse je, resp. k čemu máme dojít. Ve speciálkách se 30mm "nedefaultní" kanony nepoužívaly a pokud jde o mě, tak ani používat nebudou. Dost dobře nechápu, na jaký podnět tato diskuse vznikla a co tedy má být jejím cílem. Omezovat default výzbroj je nesmysl, na tom se shodneme asi všichni.
Jde mi o tohle (opakovani z predchoziho vlakna):
Pokud by se pri takoveto akci pouzivany jen dvacitky, znamenalo by to misto sestreleni nekterych bombarderu jen jejich poskozeni, casto spojene s jejich vypadnutim z formace, coz prinese:
-vice vzruseni do zivota pilotu bombarderu
-zajimavejsi situace pro doprovod
-nove prilezitosti pro nemce
Ale cim dal vic tu nabyvam presvedceni, ze stihacska lobby toto proste nechce.
LesniHU napsal:
Jde mi o tohle (opakovani z predchoziho vlakna):
Pokud by se pri takoveto akci pouzivany jen dvacitky, znamenalo by to misto sestreleni nekterych bombarderu jen jejich poskozeni, casto spojene s jejich vypadnutim z formace, coz prinese:
-vice vzruseni do zivota pilotu bombarderu
-zajimavejsi situace pro doprovod
-nove prilezitosti pro nemce
.
Jediny masove uzivany tricitkovy letadla z konce valky jsou 109. Jeden kanon v letadle s 60-70ti naboji opravdu nevymaze formaci B25/ B17.. Ackovy a Deckovy fockewulfy s 20mm ve standartu zpusobuji poskozeni o kterem mluvis. Smysl vlakna mi tedy unika. Vzniklo to na popud lekkovi specky kde jsou letadla ktera se v realu ukazovala hodne zridka, nebo vubec. Tak to udelal lekk, imho protoze chtel dostat do akce par zajimavejch typu.
Jedina vec o ktere se da vest diskuze jsou prave pridavny zbrane. K jejich pouziti ale dochazi ve specialkach zridka.
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
Hoper napsal:
...a nezná použitá letadla (Mosquita, B-25, A-20, Typhoony (pardon - Tempy)
...
pro to, nač myslím, by ovšem ještě bylo nutné "umět" na serveru zakázat zobrazení rosteru... :))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
1stCL_Fucida napsal:
Glad..četl jsi vůbec co jsem psal dnes odpoledne..o počtech pilotů..o poměrech mezi blues a reds? Jestli chceš udělat akci, kde budeš mít 50 červených a 6 modrých, tak ji udělej. Pokud tam chceš mít 50 modrých a 6 červených..hurá do toho. Ale samotný zážitek všech zúčastněných pravděpodobně bude dosti omezený. Piloti formace 15ti B25 (pokud se tolik pilotů do nich vůbec najde) přežijí jeden rychlý útok hrstky stíhačů Luftwaffe útočícíh za maximální výšky, kteří se pak na plný plyn pokusí zmizet v dálce. A buď je cover nechá, nebo se je pokusí pronásoledovat a to buď úspěšně, nebo neúspěšně. Příprava i jednoduchoučkého scénáře zabere řekněme nějakých 5 - 10 hodin čistého času i se sháněním serveru. Piloti B25 si užijí asi 30 - 60 minut nervozity a pak 10 vteřin skutečného ohrožení. Piloti Focke-Wulfů budou nejdříve cca 20 minut stoupat až na hranici svého dostupu, následovat bude 10 - 40ti minutová hlídka a pak se ve vhodný okamžik vrhnou přímo do svazu, vystřelí jednu dávku a v nezměněném kurzu budou pokračovat k zemi při cca 800 IAS.
Piloti doprovodných letounů uvidí stíhače Luftwaffe moc pozdě na to, aby stihli prvnímu útoku zabránit a pokud chceš, aby se chovali historicky korektněji, pak by se neměli pokoušet útočící stíhačky následovat na nízkou letovou hladinu. Zažijí tedy 30 - 60 minut napětí, následně minutu pokusů a planých nadějí o zachycení..a tím to hasne. Ale jak říkám, já se i do takovéhle akce přihlásím rád..jistě se najde i dalších 5 lidí, kteří mě rádi doplní. To, že sehnat 50 spojenců je skoro nemožné je věc jiná, ale pokusit se o to můžeš. Tedy pokud opravdu chceš takovýhle průběh.
Jo, abych nezapoměl..pokud spojenci poletí přibližnou rychlostí svazu B17, pak by se modří měli dostat ke dvěma, možná i třem ztečím.
já jen nechápu, co se zde dál řeší...
o poměru coveru vs bombery jsme se celkem shodli
navíc by byla ideální hodně velká mapa s tím, že bránící se strana nezná cíl
a nezná použitá letadla (Mosquita, B-25, A-20, Typhoony (pardon - Tempy)
ale má možnost si zaflakovat určité cíle, jimž přikládá důležitost
ne zaflakovat hustě celou mapu, ale poměrně solidně zaflakovat některé továrny, přístavy apod...
koukam ze ti ten "clostermannova specka" porad lezi v zaludku
ono by taky bylo pekne kdyby utocici strana nevedela z kterych letsit bude obrana vzletavat, navic ono uz taky bylo neco jako radar takze minimalne trasa by se mela nejak hlasit, kdyz se teda budeme bavit o zapadni fronte
Upravil/a 1stCL_BlueL dne 19-08-2007 11:55
1stCL_Fucida napsal:
Glad..četl jsi vůbec co jsem psal dnes odpoledne..o počtech pilotů..o poměrech mezi blues a reds? Jestli chceš udělat akci, kde budeš mít 50 červených a 6 modrých, tak ji udělej. Pokud tam chceš mít 50 modrých a 6 červených..hurá do toho. Ale samotný zážitek všech zúčastněných pravděpodobně bude dosti omezený. Piloti formace 15ti B25 (pokud se tolik pilotů do nich vůbec najde) přežijí jeden rychlý útok hrstky stíhačů Luftwaffe útočícíh za maximální výšky, kteří se pak na plný plyn pokusí zmizet v dálce. A buď je cover nechá, nebo se je pokusí pronásoledovat a to buď úspěšně, nebo neúspěšně. Příprava i jednoduchoučkého scénáře zabere řekněme nějakých 5 - 10 hodin čistého času i se sháněním serveru. Piloti B25 si užijí asi 30 - 60 minut nervozity a pak 10 vteřin skutečného ohrožení. Piloti Focke-Wulfů budou nejdříve cca 20 minut stoupat až na hranici svého dostupu, následovat bude 10 - 40ti minutová hlídka a pak se ve vhodný okamžik vrhnou přímo do svazu, vystřelí jednu dávku a v nezměněném kurzu budou pokračovat k zemi při cca 800 IAS.
Piloti doprovodných letounů uvidí stíhače Luftwaffe moc pozdě na to, aby stihli prvnímu útoku zabránit a pokud chceš, aby se chovali historicky korektněji, pak by se neměli pokoušet útočící stíhačky následovat na nízkou letovou hladinu. Zažijí tedy 30 - 60 minut napětí, následně minutu pokusů a planých nadějí o zachycení..a tím to hasne. Ale jak říkám, já se i do takovéhle akce přihlásím rád..jistě se najde i dalších 5 lidí, kteří mě rádi doplní. To, že sehnat 50 spojenců je skoro nemožné je věc jiná, ale pokusit se o to můžeš. Tedy pokud opravdu chceš takovýhle průběh.
Jo, abych nezapoměl..pokud spojenci poletí přibližnou rychlostí svazu B17, pak by se modří měli dostat ke dvěma, možná i třem ztečím.
Fučida, kua, už prosím ta nič tu nepíš!!!! Kuadrát, dalšie dva príspevky s ktorými s tebou musím súhlasíť. Chod niekam na pivčko, a už tu nič nepíš. Neviem či prežijem tento strašný týžden na SVK.
A rezervujem si miesto vedla teba na Fw190. To vieš, hambil by som sa letieť ako spojenecký stíhací pilot takúto špeciálku.
Nicméně já stále nechápu, o čem ta diskuse je, resp. k čemu máme dojít. Ve speciálkách se 30mm "nedefaultní" kanony nepoužívaly a pokud jde o mě, tak ani používat nebudou. Dost dobře nechápu, na jaký podnět tato diskuse vznikla a co tedy má být jejím cílem. Omezovat default výzbroj je nesmysl, na tom se shodneme asi všichni.
Jde mi o tohle (opakovani z predchoziho vlakna):
Pokud by se pri takoveto akci pouzivany jen dvacitky, znamenalo by to misto sestreleni nekterych bombarderu jen jejich poskozeni, casto spojene s jejich vypadnutim z formace, coz prinese:
-vice vzruseni do zivota pilotu bombarderu
-zajimavejsi situace pro doprovod
-nove prilezitosti pro nemce
Ale cim dal vic tu nabyvam presvedceni, ze stihacska lobby toto proste nechce.
LesníHu, povedz mi kde si zase flákal? Tolko zbytočných predchádzajúcich príspevkov, a stačil by jeden tento od teba a i blb by to to musel pochopiť.
teda dúfam.... pevne verím... modlím sa.
Hoper napsal:
...a nezná použitá letadla (Mosquita, B-25, A-20, Typhoony (pardon - Tempy)
...
pro to, nač myslím, by ovšem ještě bylo nutné "umět" na serveru zakázat zobrazení rosteru... )
to zpusobuje hned nekolik problemu a ten nejdulezitejsi je o znalosti poctu nepritele, pokud mate chranit ve 4 bombardery a vite, ze jsou pouze 4 nepratele, tak se po jejich vyhledani muzete ... proste:"hura na ne, sbohem bombery", uz nikdo neprileti a tim pada puvodni zamer, eskorta
Možná je zbytečné cokoli omezovat, zakazovat a prohánět po obloze veletucty letadel. Ať bombardéři startují s doprovodem ve vzduchu a obránci teprve, když už budou bombry tak dva čtverečky od cíle. Ostatně takhle nějak to bylo, ať za bitvy o Británii nebo ku konci války nad Německem. Nic se nebude muset složitě tajit, všichni budou vědět, kde se něci děje a bude jen na obráncích zda si bezpečně nastoupou a risknou, že jim cíle zdrhnou, nebo zaútočí z chodu a rozdají si to i sdoprovodem.
Glad fajn me nevadi,klidne poletim i ve 4 proti 50 kdyz si sezenete tolik pilotu bombru,ale pak i ty let full real,tesny doprovod,nemoznost po utoku odpoutat se od bombru a nechat je naposas,nejakym jinym stihackam luftwafe,sem zvedavej jak te tohle bude bavit.Me ano ja si vystrelim a mozna i neco trefim,ale ty budes moct jen strilet vzteky pred sebe protoze rozjetyho foka co neudela zatacku nicim nedojedes a pokud se o to budes snazit mohlo by se z tveho letadla stat torpedo
Pokud poletim close, tak se budu chlamat, protoze 500m za tim fokem bude dajvovat rozzureny thunder z top coveru:-).
Mimochodem...momentalne chystam full real specialku z BOBu.
12x Hurr proti 15xHe-111, 20x Bf-109.Pokud nekomu nepripadaji pocty realne, tak se ozvete...
pagy napsal:
Glad fajn me nevadi,klidne poletim i ve 4 proti 50 kdyz si sezenete tolik pilotu bombru,ale pak i ty let full real,tesny doprovod,nemoznost po utoku odpoutat se od bombru a nechat je naposas,nejakym jinym stihackam luftwafe,sem zvedavej jak te tohle bude bavit.Me ano ja si vystrelim a mozna i neco trefim,ale ty budes moct jen strilet vzteky pred sebe protoze rozjetyho foka co neudela zatacku nicim nedojedes a pokud se o to budes snazit mohlo by se z tveho letadla stat torpedo
no , mladý muži, taká velmi dobrá rada:
Važ slová ktoré tu používaš. A trochu si naštuduj historiu.
Lebo začínaš so svojimi názormi byť tak trochu AutoCenzored.
A nielen pre reds, a blues, ale aj pre obojstranných.
Alebo chceš len vyvolať nejaký flejm alebo ešte niečo, čo ale nepatrí na verejné forum.
Fakt, važ svoje slová.
1stCL_BlueL napsal:
koukam ze ti ten "clostermannova specka" porad lezi v zaludku:)
ono by taky bylo pekne kdyby utocici strana nevedela z kterych letsit bude obrana vzletavat, navic ono uz taky bylo neco jako radar takze minimalne trasa by se mela nejak hlasit, kdyz se teda budeme bavit o zapadni fronte
kupodivu se mýlíš ;)
ale je pravdou, že Clostermann za tímhle stojí. Ne ovšem specka, ale knížka :)
clone9cz napsal:
Hoper napsal:
Hoper napsal:
...a nezná použitá letadla (Mosquita, B-25, A-20, Typhoony (pardon - Tempy)
...
pro to, nač myslím, by ovšem ještě bylo nutné "umět" na serveru zakázat zobrazení rosteru... :))
to zpusobuje hned nekolik problemu a ten nejdulezitejsi je o znalosti poctu nepritele, pokud mate chranit ve 4 bombardery a vite, ze jsou pouze 4 nepratele, tak se po jejich vyhledani muzete ... proste:"hura na ne, sbohem bombery", uz nikdo neprileti a tim pada puvodni zamer, eskorta
nějak jsem teď nepochopil, jestli dle tebe to vypnutí způsobuje několik problémů nebo to nevypnutí způsobuje několik problémů :)))
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.