Jakou grafickou kartu do staršího PC?
|
Lucka |
Přidané 07-08-2007 13:05
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
Tajpane, tohle je vlákno o grafických kartách pro starší komp. Vlákno ve Tvém linku je o nudě na SVK. Trochu odlišná témata. Nezdá se Ti?
Upravil/a Lucka dne 07-08-2007 13:06
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 07-08-2007 13:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
Hmm...a proč ne...popravdě...nastavení komprese none je kapku na nic. Jelikož pajk vidíš užasně vykreslené doty ale tím pádem jsou i malé . doporučuju S3TC - vidíš doty....zbytek je už o výkonnosti karty. Co se mě nejvíc osvědčilo..je napřed nastavit ofiko režim na konkrétní kartu..uložit...a pak změnit na custom a měnit jen položky v setupu. Máš jistotu že to zbytek nastaví good. Pokud sáhneš přímo do konfigu...hrozí naprostý kolaps obrazu...jako jsou třeba negativní barvy ...nebo černý moře apod...
a to jsem jel podle rudidlova návodu..takže jsem věděl zhruba co měnim.
|
|
|
|
Tajpan |
Přidané 07-08-2007 13:08
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lucka napsal:
Tajpane, tohle je vlákno o grafických kartách pro starší komp. Vlákno ve Tvém linku je o nudě na SVK. Trochu odlišná témata. Nezdá se Ti?
nepřipadá vám, že tady tak trochu zavládla nuda, ubývá příspěvků a je to nezáživné čtení? Nemůže se postupem času třeba stát, že mnoho lidí sem už raději nebude nic psát, aby zase nedostali od někoho výchovný pohlavek?
už mlčím |
|
|
|
Lucka |
Přidané 07-08-2007 13:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
Děkuji. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 07-08-2007 13:13
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 07-08-2007 13:22
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Hoper napsal:
proč je Clip Hint a Use palete OFF ?
a co to dělá ?
Pokud je zaskrtnuto tak Clip hint odstranuje neviditelne (ci castecne zakryte) objekty. Use palete pouziva textury s definovanou barevnosti ne plne barevne.
Jeste je mozno odskrtnout Use dither, pri 32-bit je to nefunkcni.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Lucka |
Přidané 07-08-2007 13:31
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
Tajpane, zkusím to jinak:
Když mi, jakožto stálé pachatelce OT , ve vlákně nuda na SVK odpověděl clone, připadalo mi, že jeho názor má hlavu a patu. Tzn., že do sekce Žvanírna je zasahováno minimálně, ale na druhou stranu jsou sekce, jako třeba tato, kde by měl být prostor k diskuzi k dané věci. V tom jsem s clonem zajedno. |
|
|
|
Tajpan |
Přidané 07-08-2007 13:47
|
Diskutující
Příspěvek: 2928
Založený: 11.10.05
|
Lucka napsal:
Tajpane, zkusím to jinak:
Když mi, jakožto stálé pachatelce OT , ve vlákně nuda na SVK odpověděl clone, připadalo mi, že jeho názor má hlavu a patu. Tzn., že do sekce Žvanírna je zasahováno minimálně, ale na druhou stranu jsou sekce, jako třeba tato, kde by měl být prostor k diskuzi k dané věci. V tom jsem s clonem zajedno.
|
|
|
|
rudidlo |
Přidané 07-08-2007 14:19
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Hopere, nějak jsem nepochopil tvou poznámku ohledně S3TC.
Lucko, do OpenGL sekce nacpi toto:
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=1
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=0
Effects=0
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1
Upravil/a rudidlo dne 07-08-2007 14:20
|
|
|
|
Lekk |
Přidané 07-08-2007 14:42
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
To byla moje poznámka..a jde o to, že na S3TC mi doty zobrazí velký macatý fleky..kdežto bez komprese jsou to prdidoty co nejsou vidět na dálku |
|
|
|
rudidlo |
Přidané 07-08-2007 16:46
|
Diskutující
Příspěvek: 2447
Založený: 29.09.05
|
Omlouvám se hoperovi.
Ty myslíš doty, jako letadla.... Můžeš poslat screenshot? |
|
|
|
Lekk |
Přidané 07-08-2007 17:23
|
Uživatel
Příspěvek: 1785
Založený: 20.10.05
|
zkusím to...snad to výjde. |
|
|
|
Lucka |
Přidané 07-08-2007 18:39
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
rudidlo napsal:
Lucko, do OpenGL sekce nacpi toto:
[Render_OpenGL]
TexQual=3
TexMipFilter=3
TexCompress=2
TexFlags.UseDither=1
TexFlags.UseAlpha=0
TexFlags.UseIndex=0
TexFlags.PolygonStipple=1
TexFlags.UseClampedSprites=0
TexFlags.DrawLandByTriangles=1
TexFlags.UseVertexArrays=1
TexFlags.DisableAPIExtensions=0
TexFlags.ARBMultitextureExt=1
TexFlags.TexEnvCombineExt=1
TexFlags.SecondaryColorExt=1
TexFlags.VertexArrayExt=1
TexFlags.ClipHintExt=1
TexFlags.UsePaletteExt=1
TexFlags.TexAnisotropicExt=1
TexFlags.TexCompressARBExt=1
TexFlags.TexEnvCombine4NV=0
TexFlags.TexEnvCombineDot3=0
TexFlags.DepthClampNV=0
TexFlags.SeparateSpecular=0
TexFlags.TextureShaderNV=0
HardwareShaders=1
Shadows=2
Specular=2
SpecularLight=2
DiffuseLight=2
DynamicalLights=1
MeshDetail=2
VisibilityDistance=3
Sky=1
Forest=1
LandShading=3
LandDetails=2
LandGeom=2
TexLarge=1
TexLandQual=3
TexLandLarge=1
VideoSetupId=17
Water=0
Effects=0
ForceShaders1x=0
PolygonOffsetFactor=-0.0625
PolygonOffsetUnits=-1
Vyzkouším to. Děkuji Rudi. |
|
|
|
Lucka |
Přidané 07-08-2007 22:45
|
Uživatel
Příspěvek: 1014
Založený: 06.10.05
|
Vyzkoušeno, nastavení funguje skvěle! Ještě jednou děkuji rudidlo. |
|
|