Rufu napsal:
Ghoste máš video na FTP tohodle webu ve složce obrázky.Jsem lama nějak mi nešla vytvořit nová sožka. Velikost 35Mb přípona wmv,vytvořeno nejjednodušejc v Moviemakeru.
Děkuji moc! Tak hurá, Hopere, můžeš si to sousnout a přeměřit! Že bys mi těch necelých 5:40 konečně uznal?
nerikej, ze by ti stacilo bejt jen o ctvrt vteriny rychlejsi jak ja
Rufu napsal:
Ghoste máš video na FTP tohodle webu ve složce obrázky.Jsem lama nějak mi nešla vytvořit nová sožka. Velikost 35Mb přípona wmv,vytvořeno nejjednodušejc v Moviemakeru.
Děkuji moc! Tak hurá, Hopere, můžeš si to sousnout a přeměřit! Že bys mi těch necelých 5:40 konečně uznal?
nerikej, ze by ti stacilo bejt jen o ctvrt vteriny rychlejsi jak ja
No já tam cítím ještě rezervy, jenže to bych ty mosty musel lítat denně. Jenže mám ještě jiné povinnosti. Takže se spokojím s 5:40 a další čas budu věnovat na 100% VGR. S! Clone, s mosty fakt končím.
P.S: Dík Hopere, tvé mosty jsou fakt super. Škoda jen že trasa není delší. :sm38::sm20::sm20::sm20:
Upravil/a VGR_Ghost dne 20-11-2005 02:13
Hoper napsal:
delší ? a to já zas myslím, že stačí
jinak jsem rád, že se to líbilo
video mám stažené, zkusím na něj juknout
Delší by to být mohlo, aby se projevila víc čistota stylu. Tak třeba když se koukám na ty záznam z Clonova letu (na tu část, která mi přehrát jde), vidím že lítá víc rozházeně a skoro na všech úsecích má nižší rychlost. Kdyby ta trasa byla delší, projevilo by se to na čase víc. Takhle je to hlavně o tom, proletět všechny mosty správně a rychle to poslat na zem. Upravil/a VGR_Ghost dne 20-11-2005 11:42
je pravda, že když jsem viděl záznam z toho nočního letu, tak tam poskakoval fakt hrozně
a to měl při tom nejlepší čas ...
ad delší - už si nepamatuju přesně, jak to vypadá "z výšky", ale mám za to, že jich tam v okolí už moc není. A navíc se docela ty poslední hodily k tomu, že se pak "hned" dalo přistát ...
ale po zhlédnutí jedneho videa mne napadlo něco dalšího, tak možná ...
Rufu, nějak mi tam na začátku nesedělo to "autor Hoper"
autorem videa jsi ty
a hele, Ghoste (a všichni), příště beru už jen ntrk
takové sr.ní, co jsem s tím dělal, abych to nějak spočítal a odečetl a umocnil a zlogaritmoval ...
jediná věc, která mne od toho neodradila bylo to, že se s videem dalo posouvat a nemusel jsem xkrát koukat na celý průběh letu
jinak jsi to zaletěl hezky, skoro jako já
Jelikož právě TEĎ ;) uplynuly dva roky od (ne)vyhlášení téhle dovednostní akce, vyhlašuji ji co by křeččí soutěž s výherními cenami nyní.
Soutěž začíná od teď, poslední časy se přijímají 24. 12. 2006 do 23:59:99
Vyhlášení - mno, vyhlášení bude co nejdříve :-D
Mise ke stažení ZDE(používat pouze denní verzi)
v průběhu těch dvou let bylo několikero verzí mise, proto pokud se pokusí ji někdo (znovu) zaletět, stáhněte si prosím tuhle (v případě zaletění výborného času, ale na jiné misi než je tato, nebude váš čas uznán !! )
Pro jistotu pravidla dávám i sem (v briefingu jsou, ale starší, proto platí tyto zde uvedené)
1. Podlétneš jen vybrané mosty (na mapce označeny symbolem bombardování a v reálu balonovou baráží). Pokud podlétneš jiný most navíc, tvůj problém :)
2. Pokud nějaký most nenajdeš, mineš, prostě nepodlétneš nebo podlétneš, ale ve špatném směru, přičítá se ti 30 trestných vteřin.
3. Nemusíš se vyloženě přesně držet vyznačené trasy (ani pro to není dělaná, je to jen pro hrubou orientaci kudy letět), ale mosty se podlétávají dle pořadí WP a ve směru daném trasou.
4. Máš letět tak, abys doletěl na cílové letiště a tam přistál. Na dráze a všema třema kolečkama. Ne na pojížděčce. Nic jiného neberu. Pokud nepřistaneš, rozbiješ se nebo přejedeš dráhu - 300 trestných vteřin (ne, opravdu tam není nula navíc :)
5. Průlet "bránou" Aurory (tedy začátek závodu) musí být proveden do 60 vteřin od nahrátí mise. Jakékoliv "zpoždění" se penalizuje 30 trestnými vteřinami navíc.
Čas se začíná měřit od průletu první "bránou" - pod lanovím Aurory. Nejjednodušní bude, když si nahraješ celý let do ntrk a když s ním budeš spokojen, tak si ho pustíš znovu jako přehrátí zaznamenané mise. Až pak budeš prolítat uvedenou startovní branou, spustíš stopky (podmínkou je nějaké vlastnit :). Startovní pozice se počítá tak, že špička vrtule letadla bude na pomyslné spojnici lan balonové baráže (nebo pod lanovím Aurory). Je tam "instalovaná" kamera, která by ti v tom měla pomoci. Jsem ochoten uznat přesah kužele vrtule, pokud bude přes i jen KOUSEK motoru, track se neuznává !! Takže začni stopovat/nahrávat kousek před "startovní lajnou" a připravit se tak o pár setinek vteřin, než pak přijít o celý track ...
Stopování ukonči, až bude letadlo STÁT na letišti (vysvětleno výše) a bude vypnutý motor - vrtule bude stát, rychlost na speedu bude 0, kola nebudou v pohybu. Nahrávání je dobré ukončit s mírným zpožděním po zastavení.
oproti předchozím "pravidlům" další změna - zasílat zasílejte jak ntrk, tak i trk !
Před proletěním první "brány" (Aurora) máte dost času na to, abyste si spustili nahrávání do ntrk (osobně to řeším přes nakonfigurovanou kombinaci kláves, abych nemusel lézt do menu). Navíc rada pro ty, co se jim po nahrátí škube obraz - pauznětě, spusťte nahrávání, odpauzněte a leťte)
po ukončení letu (a pokud stojí za to), dáte ještě uložit trk
soubory zapakujte (beru zip, rar, 7z), uložte na ftp SVK (buď ke mně nebo k sobě) a pošlete hlášku s odkazem na umístění souborů. (v případě, že zalétnete několik časů, nechávejte na ftp jen ty nejlepší, abysme Fučimu nepřesáhli kvotu dat ;) )
Jak se natankuje, vyzbrojí, nakamufluje a oregimentuje letadlo je jen na vás. Pozor ale na volbu země - ruští protiletadlovci nikdy nespí :))
Obtížnost nastavit na REAL a pak volitelně zapnout SpdBar a zobrazování trasy na mapě. NIC VÍC NENÍ TŘEBA A NIC VÍC NEBUDE POVOLENO !!
Ani se mi to nechce psát, ale doufám, že se nenajde někdo, kdo bude přemýšlet a realizovat, jak si nefér misi upravit, aby byl nejlepší. Je to přeci jen hra ...
Doporučuji:
- trasu si nejprve proletět zkusmo, třeba i nad mosty, ať vidíš přesné rozmístění a umístění mostů
- dej si pozor na mosty 6, 7 a 8 (WP č.8, 9 a 10), jsou dost blízko sebe
- to samé u 12 a 13 (WP č. 17 a 19). Hmm a vlastně i všechny následující :))
- mapku v kabině si před startem nastav tak, abys viděl co největší část trasy (za letu není moc času se zabývat šoupáním ;), ale zas tak, abys viděl otočky. (zapínáním a vypínáním mapy se ti tvoje pozice neustále centruje,takže se na ní nemusíš hledat...)
- při letu dej pozor na domy, komíny, stromy, chodce, srnky a podobnou havěť :)
Jo, a na mosty, na mosty taky ! :))
Dumal jsem nad tím, jak to udělat, aby si každý mohl vybrat letadlo podle svého. Ale pak jsem si řekl, že nejlepší co do porovnání s ostatními a taky nejjednodušší bude to, když tam zůstane mnou zvolené letadlo :) Není špatné, letí celkem rychle a točí taky slušně. Ale holt to není němčour :)) Aspoň líp uvidíš z kabiny ;)
A navíc, německé éro si přece nemůže beztrestně letět nad Leningradem, to jistě uznáš. Vždyť by ho chrabří protiletadlovci jistě brzo sestřelili :)))
Nastavení grafiky šturma - je to mapa Leningradu. Bohužel. Takže kdo chce, může si dát nastavení grafiky na High, toto je mi jedno.
Opět zdůrazňuji, že otočné body na trase jsou orientační pro upřesnění, z jakého směru se má nalítat, ale držet se jich vyloženě nemusíte (je ale nutno dodržet ten směr průletu). Mezi jakými pylony podletíte je též jedno, jde jen o ten správný most (a směr).
Jelikož už pár zalétnutých časů je, a nebylo by fér je nepoužít, tímto je započítávám do soutěže.
Nevím, jestli všechny linky ještě fungují (nejspíš ne), ale tracky mám stále ještě uložené u sebe.
A teď, pro ty, co to dočetly až sem, ty ceny ;)
1. místo: DVD Vysoká modrá zeď, stavebnice P-39 Airacobra (Eduard, 1/48)
2. místo: DVD Vysoká modrá zeď
Ceny možno vyzvednout v Pze, Křečkově (po domluvě), možná i v Hradci, na nějakém sletu kde se budu vyskytovat i já, případně možno zaslat poštou (poštovné ale hradí výherce :-D )
timto se dobrovolne zrikam veskerejch cen v prospech toho za mnou, litam jen na ego
pokud se pocita i muj cas, na cilove letiste muze pristat i v protismeru, teda ... proti tem bombardakum, ktery budou sedat na stejnou drahu s vama
PS: vysokou modrou zed mam, a bylo by skoda, aby ji nemel jeste nekdo jinej
EDIT: tak sem si to znova zaletel a zjistil sem, ze je tam t34 navic
muj starej trk verze 121 neni kompatibilni ani kdyz se prepise verze na 124, proste sebo flaknu o zem, takze nic k pokoukani Upravil/a clone9cz dne 18-11-2006 02:18
clone9cz napsal:
timto se dobrovolne zrikam veskerejch cen v prospech toho za mnou, litam jen na ego:) to je slovo muže ! :D
pokud se pocita i muj cas, na cilove letiste muze pristat i v protismeru, teda ... proti tem bombardakum, ktery budou sedat na stejnou drahu s vama :D může se sedat z jakéhokoliv směru, v pravidlech se o tom nic neříká
PS: vysokou modrou zed mam, a bylo by skoda, aby ji nemel jeste nekdo jinej:D
EDIT: tak sem si to znova zaletel a zjistil sem, ze je tam t34 navic
muj starej trk verze 121 neni kompatibilni ani kdyz se prepise verze na 124, proste sebo flaknu o zem, takze nic k pokoukani ty tracky byly odsouhlasený,takže i když teď nepojedou, budou započítané
:)
muj starej trk verze 121 neni kompatibilni ani kdyz se prepise verze na 124, proste sebo flaknu o zem, takze nic k pokoukani ty tracky byly odsouhlasený,takže i když teď nepojedou, budou započítané
vim, jen sem chtel konstatovat, ze je nema vyznam stahovat ... skoda, ze sem nedelal ntrk, o zaludnostech s prehravanim trk jsem v te dobe nevedel
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.