No teda fakt nevím. Já bych BoS za let. simulátor nepovažoval, čtyři. letadla a jedna reál. mapa. Je to jenom oblbování a tahání peněz z lidí.Jestli to chtějí prodávat tak ať je to kvalitní produkt třeba drahý. Kde jsou časy EAW kde byla mapa celé Evropy myslím, že tam byla i Plzeň nebo CFS2 kde byl skoro celý Pacifik.
simulace nedělá kvantitu, ale korektní chování vůči reálu.
Teoreticky tam může být jediné letadlo na jediné mapě a pokud bude kvalitně zpracováno vůči reálné předloze je to kvalitní simulace.
Pleteš si pojmy ...
Jde mi především o to, že si koupím sim. rok budu lítat jednu kampaň a čekat jestli výjde opravnej patch s jedním letadlem a jednou mapou. Třeba Astrachaň.
No teda fakt nevím. Já bych BoS za let. simulátor nepovažoval, čtyři. letadla a jedna reál. mapa. Je to jenom oblbování a tahání peněz z lidí.Jestli to chtějí prodávat tak ať je to kvalitní produkt třeba drahý. Kde jsou časy EAW kde byla mapa celé Evropy myslím, že tam byla i Plzeň nebo CFS2 kde byl skoro celý Pacifik.
simulace nedělá kvantitu, ale korektní chování vůči reálu.
Teoreticky tam může být jediné letadlo na jediné mapě a pokud bude kvalitně zpracováno vůči reálné předloze je to kvalitní simulace.
Pleteš si pojmy ...
No samozřejmě, stále více se mi líbí představa, kdy snad kvalita upozadí kvantitu. Hráč si koupí prostě letoun který ho baví, kam ho táhne srdíčko, a bude si ho o to víc vážit a zkoumat. Mně jsou například stíhačky buřt, stačí mi ten základ, za modrý rád nakoupim vše kolem Ju 88, Bf 110, Hs 129 a za červený Il-2, Pe-2 či U-2...
Upravil/a saldy dne 09-08-2013 14:36
No teda fakt nevím. Já bych BoS za let. simulátor nepovažoval, čtyři. letadla a jedna reál. mapa. Je to jenom oblbování a tahání peněz z lidí.Jestli to chtějí prodávat tak ať je to kvalitní produkt třeba drahý. Kde jsou časy EAW kde byla mapa celé Evropy myslím, že tam byla i Plzeň nebo CFS2 kde byl skoro celý Pacifik.
simulace nedělá kvantitu, ale korektní chování vůči reálu.
Teoreticky tam může být jediné letadlo na jediné mapě a pokud bude kvalitně zpracováno vůči reálné předloze je to kvalitní simulace.
Pleteš si pojmy ...
No samozřejmě, stále více se mi líbí představa, kdy snad kvalita upozadí kvantitu. Hráč si koupí prostě letoun který ho baví, kam ho táhne srdíčko, a bude si ho o to víc vážit a zkoumat. Mně jsou například stíhačky buřt, stačí mi ten základ, za modrý rád nakoupim vše kolem Ju 88, Bf 110, Hs 129 a za červený Il-2, Pe-2 či U-2...
Já bych to taky bral takhle, ale... pokud by měla být nějaká multiplayerová záležitost, kde tě všichni stihači nechaj napospas protivníkovi, tak to ne, takový lítání by byla škoda peněz...
Dejme tomu, že bych si za 100 Kč koupil sim, kde by se dal lítat IL-2 (samozřejmě dobře a kvalitně zpracovaný). A jelikož singlplayer je občas docela nuda, tak je jasné, že bych se zapojil do multiplayeru. Ovšem, tam to bude samej ňouma ňoumesoff v Jaku, dává si běžně pět fritzů na vzlet ale není se schopný postarat o cover bitevníků. Takže to pak člověk skončí zase u singleplayeru, maximálně u lokální coop. Ale to je vše.
Takže by bylo dobré prvně si vycvičit nějakou tu komunitu... dobrý nápad by třeba bylo před vzletem označit skupinu Stíhači+biteváky/bombry a za každý ztracený bitevník/bombardér odečítat stíhačům body (tolik, kolik by dostali za sestřel) a zároveň dostanou body navíc za každý bombr/bitevník dovedený zpět na bázi (třeba půlku sestřelu). Nápad je to dobrý, ale... asi se nikomu nebude chtít to realizovat
ale... pokud by měla být nějaká multiplayerová záležitost, kde tě všichni stihači nechaj napospas protivníkovi, tak to ne, takový lítání by byla škoda peněz..
Vždy se kolem hry utvoří nějaká partička takže většinou nezůstaneš napospas sám
Někdy je to supr adrenalin mazaně se protlačit k cíli bez coveru a nezřídka se to povede.
No asi budu jeden z mála kdo s Vámi nebude souhlasit, ale ta hra má být simulátor letecké války a né nějaké závody nebo RPG...
Princip - vylétám (vybojuju) si lepší letadlo - je pro mě prostě blbost (myšleno samozřejmě v online u leteckého simulátoru).
ADW jsi asi nezažil, co ?
Jak můžeš srovnávat jednu mapu a jeden krátký časový úsek s balíkem map a dobou celého východního tažení?
To nedává smysl...
Já reagoval na příspěvek (viz. citace), kde píšeš o principu vyletávání letadla, který podle Tebe nepatří do simulátoru. Tak jsem Ti jen ukázal případ, kde to velice úspěšně šlo.
No teda fakt nevím. Já bych BoS za let. simulátor nepovažoval, čtyři. letadla a jedna reál. mapa. Je to jenom oblbování a tahání peněz z lidí.Jestli to chtějí prodávat tak ať je to kvalitní produkt třeba drahý. Kde jsou časy EAW kde byla mapa celé Evropy myslím, že tam byla i Plzeň nebo CFS2 kde byl skoro celý Pacifik.
simulace nedělá kvantitu, ale korektní chování vůči reálu.
Teoreticky tam může být jediné letadlo na jediné mapě a pokud bude kvalitně zpracováno vůči reálné předloze je to kvalitní simulace.
Pleteš si pojmy ...
No samozřejmě, stále více se mi líbí představa, kdy snad kvalita upozadí kvantitu. Hráč si koupí prostě letoun který ho baví, kam ho táhne srdíčko, a bude si ho o to víc vážit a zkoumat. Mně jsou například stíhačky buřt, stačí mi ten základ, za modrý rád nakoupim vše kolem Ju 88, Bf 110, Hs 129 a za červený Il-2, Pe-2 či U-2...
Já bych to taky bral takhle, ale... pokud by měla být nějaká multiplayerová záležitost, kde tě všichni stihači nechaj napospas protivníkovi, tak to ne, takový lítání by byla škoda peněz...
Dejme tomu, že bych si za 100 Kč koupil sim, kde by se dal lítat IL-2 (samozřejmě dobře a kvalitně zpracovaný). A jelikož singlplayer je občas docela nuda, tak je jasné, že bych se zapojil do multiplayeru. Ovšem, tam to bude samej ňouma ňoumesoff v Jaku, dává si běžně pět fritzů na vzlet ale není se schopný postarat o cover bitevníků. Takže to pak člověk skončí zase u singleplayeru, maximálně u lokální coop. Ale to je vše.
Takže by bylo dobré prvně si vycvičit nějakou tu komunitu... dobrý nápad by třeba bylo před vzletem označit skupinu Stíhači+biteváky/bombry a za každý ztracený bitevník/bombardér odečítat stíhačům body (tolik, kolik by dostali za sestřel) a zároveň dostanou body navíc za každý bombr/bitevník dovedený zpět na bázi (třeba půlku sestřelu). Nápad je to dobrý, ale... asi se nikomu nebude chtít to realizovat
No nevím ale podle tvého modelu by skončil i Erich v minusu
No teda fakt nevím. Já bych BoS za let. simulátor nepovažoval, čtyři. letadla a jedna reál. mapa. Je to jenom oblbování a tahání peněz z lidí.Jestli to chtějí prodávat tak ať je to kvalitní produkt třeba drahý. Kde jsou časy EAW kde byla mapa celé Evropy myslím, že tam byla i Plzeň nebo CFS2 kde byl skoro celý Pacifik.
simulace nedělá kvantitu, ale korektní chování vůči reálu.
Teoreticky tam může být jediné letadlo na jediné mapě a pokud bude kvalitně zpracováno vůči reálné předloze je to kvalitní simulace.
Pleteš si pojmy ...
No samozřejmě, stále více se mi líbí představa, kdy snad kvalita upozadí kvantitu. Hráč si koupí prostě letoun který ho baví, kam ho táhne srdíčko, a bude si ho o to víc vážit a zkoumat. Mně jsou například stíhačky buřt, stačí mi ten základ, za modrý rád nakoupim vše kolem Ju 88, Bf 110, Hs 129 a za červený Il-2, Pe-2 či U-2...
Já bych to taky bral takhle, ale... pokud by měla být nějaká multiplayerová záležitost, kde tě všichni stihači nechaj napospas protivníkovi, tak to ne, takový lítání by byla škoda peněz...
Dejme tomu, že bych si za 100 Kč koupil sim, kde by se dal lítat IL-2 (samozřejmě dobře a kvalitně zpracovaný). A jelikož singlplayer je občas docela nuda, tak je jasné, že bych se zapojil do multiplayeru. Ovšem, tam to bude samej ňouma ňoumesoff v Jaku, dává si běžně pět fritzů na vzlet ale není se schopný postarat o cover bitevníků. Takže to pak člověk skončí zase u singleplayeru, maximálně u lokální coop. Ale to je vše.
Takže by bylo dobré prvně si vycvičit nějakou tu komunitu... dobrý nápad by třeba bylo před vzletem označit skupinu Stíhači+biteváky/bombry a za každý ztracený bitevník/bombardér odečítat stíhačům body (tolik, kolik by dostali za sestřel) a zároveň dostanou body navíc za každý bombr/bitevník dovedený zpět na bázi (třeba půlku sestřelu). Nápad je to dobrý, ale... asi se nikomu nebude chtít to realizovat
No nevím ale podle tvého modelu by skončil i Erich v minusu
Ale ne, myšleno tak, že biteváci vytvoří formaci (třeba pět strojů). Stíhač si vybere jednu z několika skupin (ještě před vzletem) a pak letí a hlídá je .
EDIT: Pokud nechce nemusí, ale přidá mu to body navíc, proto se lidi začnou snažit a třeba je to začne i bavit.
Kua Horri vždyť víš že vy všichni budete u ubermenschen s FW a my s Hoperem aspol zas комсомольси v Jakách :D
já prosím v Zeru :)
ed: jinak se zprávou ohledně vylítávání si La/FW - myslíte, že se tydle dva stroje odemknou až po odmečení Jak/Bf ? (čili nejprve jedna kampaň za Lagg, na jejímž konci se odemkne Jak. A pak kampaň v Jaku, aby se konečně odemknula Lavočka...)
To by byl od vydavatele docela majstrštych.
Úplně vidím další War Thunder.
Upravil/a Hoper dne 09-08-2013 16:36
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
No teda fakt nevím. Já bych BoS za let. simulátor nepovažoval, čtyři. letadla a jedna reál. mapa. Je to jenom oblbování a tahání peněz z lidí.Jestli to chtějí prodávat tak ať je to kvalitní produkt třeba drahý. Kde jsou časy EAW kde byla mapa celé Evropy myslím, že tam byla i Plzeň nebo CFS2 kde byl skoro celý Pacifik.
simulace nedělá kvantitu, ale korektní chování vůči reálu.
Teoreticky tam může být jediné letadlo na jediné mapě a pokud bude kvalitně zpracováno vůči reálné předloze je to kvalitní simulace.
Pleteš si pojmy ...
No samozřejmě, stále více se mi líbí představa, kdy snad kvalita upozadí kvantitu. Hráč si koupí prostě letoun který ho baví, kam ho táhne srdíčko, a bude si ho o to víc vážit a zkoumat. Mně jsou například stíhačky buřt, stačí mi ten základ, za modrý rád nakoupim vše kolem Ju 88, Bf 110, Hs 129 a za červený Il-2, Pe-2 či U-2...
Já bych to taky bral takhle, ale... pokud by měla být nějaká multiplayerová záležitost, kde tě všichni stihači nechaj napospas protivníkovi, tak to ne, takový lítání by byla škoda peněz...
Dejme tomu, že bych si za 100 Kč koupil sim, kde by se dal lítat IL-2 (samozřejmě dobře a kvalitně zpracovaný). A jelikož singlplayer je občas docela nuda, tak je jasné, že bych se zapojil do multiplayeru. Ovšem, tam to bude samej ňouma ňoumesoff v Jaku, dává si běžně pět fritzů na vzlet ale není se schopný postarat o cover bitevníků. Takže to pak člověk skončí zase u singleplayeru, maximálně u lokální coop. Ale to je vše.
Takže by bylo dobré prvně si vycvičit nějakou tu komunitu... dobrý nápad by třeba bylo před vzletem označit skupinu Stíhači+biteváky/bombry a za každý ztracený bitevník/bombardér odečítat stíhačům body (tolik, kolik by dostali za sestřel) a zároveň dostanou body navíc za každý bombr/bitevník dovedený zpět na bázi (třeba půlku sestřelu). Nápad je to dobrý, ale... asi se nikomu nebude chtít to realizovat
No nevím ale podle tvého modelu by skončil i Erich v minusu
Ale ne, myšleno tak, že biteváci vytvoří formaci (třeba pět strojů). Stíhač si vybere jednu z několika skupin (ještě před vzletem) a pak letí a hlídá je .
EDIT: Pokud nechce nemusí, ale přidá mu to body navíc, proto se lidi začnou snažit a třeba je to začne i bavit.
Pravda je ,že by to chtělo nějakou motivaci aby se piloti více snažili o dosažení splnění úkolů na mapě a nešlo jim jen o to kolik toho sestřelí.Jenže na to by byla nejlepší virtuální válka s posunující se frontou.Dalším předpokladem je organizace letek a to na obou stranách. Samostatně poletující jedinci jen těžko mohou plnit operační úkoly.
To všichni už ale známe ze Šturma a jaká je realita na serverech víme také.
Všimli jste si země (resp stromů) na obr 6.jpg (druhý v pořadí) ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Každopádně jakákoliv podpora ke skupinovýmu létání bude jen dobře, ale bez letek, TS a domluvě předem to nikdy asi nepůjde. Autoři doufám nabídnou nejen DF ale i jednotlivé Coop mise či On-line kampaň pro více hráčů bych taky rád zkusil.
Já si hlavně všiml toho, že tam bude alespoň nějaký letadlo
EDIT: Já jen, opravdu u stalingradu ještě nebyly dvoumístný verze, ale jen tyhle polní předělávky?
Dvoumístná verze se už mohla na frontě v prosinci 1942 objevit, ale ve větším množství přicházela k útvarům až v prvních měsících 1943. Verze s duralovým šípovitým křídlem se ve větším množství u eskadril objevila až v průběhu léta 1944.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
No asi budu jeden z mála kdo s Vámi nebude souhlasit, ale ta hra má být simulátor letecké války a né nějaké závody nebo RPG...
Princip - vylétám (vybojuju) si lepší letadlo - je pro mě prostě blbost (myšleno samozřejmě v online u leteckého simulátoru).
K čemu ti bude letadlo lepší/novější konstrukce když i tak budeš lama co vněm akorát zdechne??
Je dnu věc to má do sebe(teda pokud by to bylo tvrdě řešené tím vylétáním), žádnej bezmozek co kravne na serveru nebude kazit ostatním možnost poletu v daném stroji. . . . . třeba. Ber v uvozovkách.
Jak můžeš srovnávat jednu mapu a jeden krátký časový úsek s balíkem map a dobou celého východního tažení?
To nedává smysl...
Pokud myslíš starého Ila tak zas tak mocná simulace to také hned od začátku nebyla. Ber to že je to balík hromady let co to je na světě.
Žádáte si reálnější mapy a vše co k tomu patří, ale to že to neuděláš za týden už nikdo nehodláte tolerovat. Dobej přístup.
Co si přát sim se vším tím světem kolem třeba na formátu 486 procáku?? Placka s jistou barvou a modrou klikaticí jako řekou a napsat tam Polsko a na další s jinou barvou zas Afrika a tak?
To by mohli zvládnout za chvilku.
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.