jo ty kapky na tom skle sou fakt dobrý, ale zbytek magote, možná tak pokud to simuluje vodu na okně škodovky na D1 v přívalovém dešti...
kde je ten proud vzduchu od vrtule? sem tu četl, že to má BoX nejlépe nasimulované tak proč nic nedělá s tou vodou na skle?
je to pěkný, ale přehnaný, no možná simulujou průlet monzunovým deštěm, kdo ví?
na druhou stranu, do jižního pacifiku...
p.s. ta kobra v DD se mi moc líbí
Saburo, je to len velmi skora WIP. Dali to iba na ukazku, aby hraci videli na com (okrem mnohych inych veci) pracuju. V sucasnej dobe je to uz dalej ako na tom klipe.
nojo Fuči, ale já nepsal úplně blbé, já psal přehnané a to je.
A s ohledem, že to je NEfinální produkt, tak to nevadí, alespoň mě.
Videa s deštěm na skle kokpitu, kolik jich najdeš, tolik variací budeš mít a co se týče "kapkové spirály" ne to neočekávám, ale ta voda se na tom videu začala "hýbat" až s pohybem letadla, jakoby tam prostě vůbec nebyl proud vzduchu od vrtule... Po tom co přidal plyn, voda na skle nic??? ale letadlo se rozjelo, jak co ho rozpohybovalo? O to mi šlo. Když už se v tom chceš rejpat
takhle vypadá dešťová přeháňka na překrytu kokpitu stíhačky z WWII, přeci jen, bavíme se o simulátoru WWII letadel a ne nějakých ULL a podobně YouTube Video
Aha, myslel jsem, že očekáváš spirálu. Jop, je to dost nedodělané.
Imho kapky na skle ošidí. Bylo by zbytečné je počítat s ohledem na obtékání vzduchu. Úplně bohatě postačí nějaká animace v závislosti na rychlosti, resp. výkonu motoru.
To pravděpodobně pořeší nějaký ten bumpmapping nebo jaxetomu (Rumcajsi, ty asi víš co myslím tak to prosím rozveď, já su obyč BFU) - tedy nějaká ta textura kapek, která bude "rolovat" po tom okně.
Ale je potěšující že se tomu věnují a že to tam bude - je to přeci jen krok k lepší simulaci.
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
objekt kabiny má na sobě další 2D vrstvu (případně více vrstev) a na té je poloprůsvitná animovaná textura. Tato textura/ animace byla evidentně udělána z reálné fotky.
Změna mezi animací 1 - pohyb kapek v normálu a animací 2 pohyb kapek za letu má každá svou vrstvu. Jakmile se nakopne motor a letadlo se začne pohybovat plynule se prolne animace 1 do animace 2 (tedy vrstva 1 do vrstvy 2). Takto se to dělá protože je to primitivní a nežere to FPS. Kvalita animace je dána jen rozlišením, počty snímků a kvalitou textury.
Simulace kapek se fakt nedělá, možná v nějakém ústavu pro výzkum bouřek
Upravil/a magot dne 22-10-2017 12:11
objekt kabiny má na sobě další 2D vrstvu (případně více vrstev) a na té je poloprůsvitná animovaná textura. Tato textura/ animace byla evidentně udělána z reálné fotky.
Změna mezi animací 1 - pohyb kapek v normálu a animací 2 pohyb kapek za letu má každá svou vrstvu. Jakmile se nakopne motor a letadlo se začne pohybovat plynule se prolne animace 1 do animace 2 (tedy vrstva 1 do vrstvy 2). Takto se to dělá protože je to primitivní a nežere to FPS. Kvalita animace je dána jen rozlišením, počty snímků a kvalitou textury.
Simulace kapek se fakt nedělá, možná v nějakém ústavu pro výzkum bouřek
Jojo, tohle přesně jsem měl na mysli, dík
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
No ja jsem to v tom textu tak trochu tušil ,ale dík za potvrzení.
měsíc překvapení pokračuje a dnes vám představujeme nový druh - místo nového letadla to bude nová technologie. Náš vedoucí programátor a vedoucí designér v oblasti krajinného průmyslu již několik měsíců vyvíjejí nové věci: umožní nám, abychom v příští aktualizaci vytvořili vizuální obraz simu drasticky realističtější a modernější. Jejich hlavním úkolem bylo téměř čtyřikrát zvětšit rozměry terénu od 40 do 150 kilometrů a úspěšně ho dokončily.
Tento úkol automaticky s sebou přináší několik menších: zvyšuje rozložení oblaků a zvyšuje rozmanitost, zlepšuje vzdušnou opar, horizont a vytváří další zjednodušené prostředí mimo hranice mapy, protože vidíte tak daleko, a tak na. Samozřejmě, jedním z hlavních cílů bylo nedovolit, aby se kvůli této nové funkci výrazně snížil pokles FPS a my se nám to podařilo. Například dnešní diskuse o tom, jak by měla vypadat nová opar, byla tak napjatá a temperamentní, že tomu nebudete věřit, s mnoha členy týmu, který se účastní - producent Jason Williams, vedoucí programátor Sergey Vorsin, vedoucí designér Evgeny Isaev, vedoucí inženýr fyziky Andrey Solomykin, stavitel Andrey Dineev, inženýr fyziky Roman Kovalenko a skutečně Daniel Tuseev, samozřejmě .
Aktuální výsledky práce můžete vidět na následujících obrazovkách, které byly pořízeny během dne v nadmořské výšce 5000, 2000, 500 a 100 metrů. Toto zlepšení se zbaví pravděpodobně poslední důležité věci, které náš motor postrádal ve srovnání s našimi konkurenty, a teď to vypadá, že se místo toho ujme vedení. V opačném případě je náš grafický engine ruce mezi nejlepšími bojovými simulátory. Ale my se nezastavíme, to je jisté, budeme pokračovat!
Mladez, ja mam vykreslenu zem okolo seba tak na 4-5 km, vsetko za touto hranicou je machula. Nie doslova ale take to.... tmava zelena machula je les a svetla machula je asi pole. Na zimnej mape je to stale lern biela machula, nevidali...
Kdesi na prednych stranach v tomto vlakne bolo DIY ale potom s nejakym updatom ze to uz neplati lebo to Ivan fixol prave dotycnym updatom.
Vcul som zmateny, ako to vlastne je?
Mladez, ja mam vykreslenu zem okolo seba tak na 4-5 km, vsetko za touto hranicou je machula. Nie doslova ale take to.... tmava zelena machula je les a svetla machula je asi pole. Na zimnej mape je to stale lern biela machula, nevidali...
Kdesi na prednych stranach v tomto vlakne bolo DIY ale potom s nejakym updatom ze to uz neplati lebo to Ivan fixol prave dotycnym updatom.
Vcul som zmateny, ako to vlastne je?
Je to přesně tak, jak popisuješ. Jen to není tak úplně přesně. Tak doufám, že jsem ti pomohl.
Vomrkni ty obrázky, co postovali ohledně nové dohlednosti. Jeden obázek je víc než tisíc slov. Za mě je to tak, že dohlednost v přístím patchi by měla být dobrá i pro mrzouty natož pro nadšence. Jediná otázka zbývá, nakolik pohnou s dohledností zničitelných cílů. To zůstává zatím otevřené a předpokládám, že to zjistíme až teprve ten nový patch vyjde.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.