Team Fusion
|
Hoper |
Přidané 16-12-2017 22:20
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
petsild napsal:
Prostě další otravná věc, základní verze má zaměřovač vždy aktivní.
jsi si jistý ? já ho musel vždy zapínat (jedna z x procedur při čekání na zahřátí motoru)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 16-12-2017 22:22
|
Fusioner
Příspěvek: 12094
Založený: 29.09.05
|
Baron napsal:
- nepaci sa mi system menu, i ked obrazky v pozadi su krasne, niekedy sa straca text (znovu iba subjektivny dojem)
taky
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
TozziFan |
Přidané 16-12-2017 22:47
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Dal jsem tomu další šanci a zatím končím. Když TFS odpustím všechny chybičky zde vyjmenované, pořád zbývá jedna zásadní. Kterýkoliv server jsem navštívil, konal se neskutečný lagfest. To se prostě nedá kousnout. |
|
|
|
petsild |
Přidané 16-12-2017 22:48
|
Diskutující
Příspěvek: 4124
Založený: 30.11.14
|
Hoper napsal:
petsild napsal:
Prostě další otravná věc, základní verze má zaměřovač vždy aktivní.
jsi si jistý ? já ho musel vždy zapínat (jedna z x procedur při čekání na zahřátí motoru)
Rychlé mise v menu.
[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DCS.jpg[/img] is not a valid Image.[img]https://img25.rajce.idnes.cz/d2502/15/15475/15475408_671c3d189a72430840e88702444950a4/images/DR_2.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
CSW_RH_Killer |
Přidané 16-12-2017 22:49
|
Uživatel
Příspěvek: 541
Založený: 14.05.10
|
Zrovna chci napsat totéž. :-) Laguje to jak prase. |
|
|
|
Paulus |
Přidané 17-12-2017 10:40
|
Diskutující
Příspěvek: 2295
Založený: 26.03.08
|
Když jsem tady kritizoval dlouho trvající vývoj nového patche, tak jste mne zepsuli jak malého Jardu. Teď tady tštíte oheň a síru na každej prd. Nic převratného jsem od toho neočekával, a proto nejsem zklamán.
Nelaguje mi to.
Vypínání zaměřovače je základní nutnost, jinak praskají žárovky.
Zrcátko mi už funguje, pokud se ztratí, přepnu Nastavení obraz a pak ho vrátím na původní nastavení a je to…
Souhlasím s TozziFanem
zvuk zdá se už konečně opraven a dá se plynule nastavovat
graficky lepší než 4.312 (určitě)
zvukové efekty jsou dle mého lepší
zvuky motorů a střelba se mi líbí
doty jsou pěkně vidět na dálku.
Jo ty obrázky na pozadí v menu jsou opravdu rušivé.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 17-12-2017 11:07
|
Diskutující
Příspěvek: 2500
Založený: 30.05.07
|
Hoši jak se "nahazuje" zaměřovač v BFku? "Rozsvítit ho umím ale jak ho dostanu na střed? Ja to tam fakt v nastavení nejsem schopný najít. |
|
|
|
zebra-k27 |
Přidané 17-12-2017 11:41
|
Nováček
Příspěvek: 51
Založený: 12.01.15
|
Povolenie ramenných pásov. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 17-12-2017 11:42
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Zkusil jsem to. Je to asi trochu lepší než 4.312. Hned ale člověka trknou staré dobré "vlastnosti".
- Třeba naspawnuju letadlo a ono se točí. Samo od sebe asi větrem či co.
- Automat vrtule u befka funguje teprve poté, co se vypne, drbne se do vrtule manuálně a zas se zapne.
- Hra se automaticky nainstaluje v českém prostředí a ve hře jsem nenašel přepnutí na anglické. Ta česká terminologie mi nějak nedělá dobře. Asi se musí zeditovat nějaký konfig.
- Offline AI piloti s oblibou páchají sebevraždy manévrem zvaným "věrná žába", tedy rozplácnou se před přistávajícím pilotem, asi aby mu ohýnky zvýraznili směr přistávací dráhy.
- Měl jsem to štěstí, že jsem se na ATAG připojil zrovna na začátku nějaké mise. Takže se éter plnil hláškami o rozbitých AIčkách z obou stran. Tedy asi i online jsou AIčka spotřební materiál.
- Mraky mizej a ukazujou se. Navíc mi přijde, že některé mraky jsou zvrchu nějak divně oříznutý.
- Nějaký drobný lagování jsem zaznamenal, ale nic zásadního. Možná jsem měl štěstí, že bylo málo lidí nebo tak něco. Jo ponechal jsem zapnutý antiepileptický filtr. Zkuste to nechat taky zapnutý.
- Pak mám jednu specificky Befkovou. Implementace trimu výškovky je hodně jiná než v BOx. V CloDu je nutné i při poměrně malé změně rychlosti přetrimovávat. Navím mi přijdou reakce při změně rychlosti nějak nelogické. Prakticky se to projevuje tak, že mám vytrimováno na cca 450km/h horizontálně, dajvnu na cíl a hrozně se peru s pákou. Jakmile chci cíl dostat do zaměřovače, musím tlačit jak blázen. Docela mi to znemožňuje smysluplné míření. Opravdu se to chovalo takto? BOXová implementace mi přijde mnohem uchopitelnější a bych řekl i pravděpodobnější, protože to CloDové chování by byla zásadní nevýhoda v boji. Jak se to jeví vám? |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 17-12-2017 12:00
|
Diskutující
Příspěvek: 2500
Založený: 30.05.07
|
Tu výškovku vnímám taky tak. Menší změna rychlosti a musíš přetrimovat.
Ono tohle existuje i ve starém Šturmu a ve WT. Ale NE! tak výrazně.
Tohle je podle mě v BoX lepší. Nevím jesli reálnější, ale lepší. |
|
|
|
magot |
Přidané 17-12-2017 12:01
|
Fusioner
Příspěvek: 17663
Založený: 19.06.08
|
Myslím že není v lidských silách z CLODu udělat stabilní a nezabugovanou simulaci. TF si vzali příliš velké sousto .. |
|
|
|
Ajvn |
Přidané 17-12-2017 12:11
|
Diskutující
Příspěvek: 2500
Založený: 30.05.07
|
Mi to celkem fachčí.
Ale mám jeden pro mě zásadní problém. (někomu by to třeba nevadilo).
Při střelbě nevidím na zasaženém letadle VÚBEC žádný vizuální efekt. Žádný záblesk. Jen se tak snad lehce zapráší.
Když zasažené letadlo začne hořet tak plameny vidím.
Máte to taky tak nebo je pro mě CoD v tomto směru prostě začarovaný? |
|
|
|
Paulus |
Přidané 17-12-2017 14:09
|
Diskutující
Příspěvek: 2295
Založený: 26.03.08
|
57_OTU ajvn napsal:
Tu výškovku vnímám taky tak. Menší změna rychlosti a musíš přetrimovat.
...
Zkus si Spita v DCS a budeš říkat, že v CLODu létá jak po kolejích. Tam se musí trimovat furt!
Beaufighter je teď pro mne lítadlo č.1. Těžko se sestřeluje a dvacítka kosí nepřátele jedna báseň.
základna Loc: 49°43'52.703"N, 16°26'5.3"E
|
|
|
|
Ajvn |
Přidané 17-12-2017 14:25
|
Diskutující
Příspěvek: 2500
Založený: 30.05.07
|
Mi to nevadí. Jsem na to zvyklý.
Proto už léta, pro pohodu, používám plynovku z X52 jako páku trimovací.
Netrimuju = neletím. |
|
|
|
TozziFan |
Přidané 17-12-2017 15:18
|
Uživatel
Příspěvek: 1431
Založený: 05.05.08
|
Tak ale trimovani je základ letu, to mi problém nedělá. Problém je lagfest v souboji a jak psal Rumcajs, staré nesvary jako otáčení letadla na zemi, automat vrtule a idiotsky systém otvírání oken pro úpravu. Tyhle věci měli už dávno zmizet. |
|
|
|
CSL_Lekk |
Přidané 17-12-2017 23:00
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 31.01.16
|
57_OTU ajvn napsal:
Hoši jak se "nahazuje" zaměřovač v BFku? "Rozsvítit ho umím ale jak ho dostanu na střed? Ja to tam fakt v nastavení nejsem schopný najít.
řešil jsem v pohledech - pohled vpred (defaultne nastaveno na num 8.klavesu..dal jsem petku a zoomuju si na joy.
EDIT:ale používatm TrackIR - to jsi asi slyest nechtěl. jinak je to jak pišou výše - povolení ramenních pásů.
Upravil/a CSL_Lekk dne 18-12-2017 09:50
|
|
|
|
Lanc |
Přidané 17-12-2017 23:41
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 280
Založený: 02.01.11
|
chceli sme dnes skusit na atagu...chceli..to laguje jak svina. suboj nad letiskom 5vs2 s asistenciou flaku plus 94 hracou online a to sa neda
2/JG26_Krak
|
|
|
|
CSL_Lekk |
Přidané 18-12-2017 09:33
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 164
Založený: 31.01.16
|
lagy jsou dílem nedostatečného/přeplněného serveru. jinak se mi osvědčilo si jednou vystřelit na zemi před startem - pak se neobude objevovat cuknutí při první salve v souboji.
Upravil/a CSL_Lekk dne 18-12-2017 09:48
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 18-12-2017 10:32
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
CSL_Lekk napsal:
lagy jsou dílem nedostatečného/přeplněného serveru. jinak se mi osvědčilo si jednou vystřelit na zemi před startem - pak se neobude objevovat cuknutí při první salve v souboji. Pokud se serverové lagy projevují škubáním grafiky na klientské straně, pak je to jednoznačně nezvládnutá synchronizace síťové a grafické vrstvy. Pravděpodobně engine řešící stav světa čeká na síť a zastaví se na tom (což je blbě). Grafická vrstva se pak sekne na nějakém zámku proti enginu (což se dá pochopit). To nemá s přetíženým serverem nic společného. To je prachobyčejná chyba návrhu tý komunikace / synchronizace. |
|
|
|
606_JuLB |
Přidané 18-12-2017 10:51
|
Uživatel
Příspěvek: 747
Založený: 26.06.13
|
CSL_Lekk napsal:
lagy jsou dílem nedostatečného/přeplněného serveru. jinak se mi osvědčilo si jednou vystřelit na zemi před startem - pak se neobude objevovat cuknutí při první salve v souboji.
Až taký optimisticky by som nebol.
Keď sa podarilo odstrániť pád launcher ešte pred spustením intro-videa, dosiahnuť aby nevyhadzovalo chybu "applicaton Has Been denied from accesing to graphical hardware" a mať aj na online funkčné zrkadlo,
a dostať sa za nič netusiace Bf109,
tak pri stlačení spúšte nastal MEGALAG (asi tak trojnásobný)
a samozrejme opäť pád launcheru.
Tak to už bolo priveľa a nastal pád Blitzu. Do koša.
Pravda, na zemi som nevystrelil. Takú procedúru v kokpitdrile zatiaľ nemám |
|
|