mě osobně výrazně pomáhá přiblížit se k LHA mírně pod úrovní paluby a v poslední fázi udělám jen takový malý skok nahoru a dosednu vertikálně se sestupem jen o pár metrů.
Sestup třeba ze 100 nebo 200 metrů vertikálně je docela problém, protože harrier nemá dost tahu aby dorovnával nějaké větší prosednutí.
Upravil/a magot dne 06-12-2017 14:19
a mám takový pocit že když nastavím v builderu pohyb/ směr LHA na rychlost 20 km/h tak se in game nehýbe ..
Ono totiž je ještě sranda přistávat s bočním větrem nebo s turbulencema. To většinou dopadne špatně
Pak jsem přišel na takovou zvláštní věc, když hooveruju (rychlost 0) a otáčím se pouze směrovkou (tryskama) tak otočení o 90 st. většinou není problém, ale otočení nad 180 st. se jakoby bez důvodu začne propadat ač bych řekl že k tomu není důvod. S letadlem se krom horizontálního otočení vůbec nehýbe. Ani s výkonem motoru.
Today have a new Hornet wallpaper! This one has our Hornet flying over the Strait of Hormuz map. The image is 100% in-game with no visual effects added.
Pár věcí před shlédnutím.
Na 100% to nedělám správně.
To předklánění je, když se snažím dosáhnout na myš nebo klávesnici.
Tak moc jsem se soustředil, že jsem nebyl schopen u toho ještě navíc myslet.
Nahráno na serveru mb2.cz
A nejsem si vědom toho, že bych tak šíleně kvedlal.
Edit: každopádně jeden komentář k tomu mám. Pokud vyloženě netrváte na tom, že chcete přistát rovnoběžně s čárou, tak se o to nesnažte, je to mnohem jednodušší bez toho a sednout tak, jak jste natočení. Podmínka je, že letadlovka se musí mírně pohybovat ideálně proti větru.
Z ruské části fóra, kde se snaží uhodnout další modul od M3LLC/Leatherneck Sims. Častý tip na MiG-23 zazdil člen ED týmu DGambo s tím, že licenci na MiG-23 a MiG-27 nikomu nedají.
@magot&AJaromir: Takze kampane nikdo z nas tri neleta. Bud ze ho nelaka letat offline, nebo ho nelakaji ty existujici kampane. To je asi priznacne zakonceni naseho rozhovoru o kampanich, zadna proste neni dost dobra.
Muzeme zacit slovickarit, co je navod, manual, tutorial, treninkova mise a pokrocila kampan a tak, coz ale nikam nepovede. Strucne receno, manual je, kampane nejsou, neco mezi je mezi. Ale po vynalozeni par milionu na vyvoj superrealistickeho ztvarneni letadla bych fakt cekal, ze nekdo zodpovedny prisype 100k na jednoho level designera, ktery z toho udela mnohem uzitecnejsi produkt.
LesniHU napsal:
@magot&AJaromir: Takze kampane nikdo z nas tri neleta. Bud ze ho nelaka letat offline, nebo ho nelakaji ty existujici kampane.
Mě nezajímají a nebaví "what if" kampaně.
Když by udělali mapu Severní Korey, Vietnamu, Israele nebo Falklandy a k tomu historickou kampaň, budu spokojen a koupím si ji.
Teď si nejsem jist zda půjde vygenerovat hist. kampaň na mapě Perského zálivu..
Hu, já jsem nikdy nelétal offline. Ani IL2, prostě nic. Mě létat s nebo proti AI prostě nebaví v žádném simulátoru. Mě hlavně baví létat. DCS má DOF již dlouho. Ale je celkem HW náročný. Verze 2.x má navíc úplně nový systém nasvícení. Je to jako úplně jiná hra.
Já třeba lítání COOP misí co provozují MB2+Top Gun a další považuju za lítání offline. Stejně jako když v BMS lítám s kamarády kampan proti Aičku.. Pokud někdo tvrdí že v DCS lítá online tak předpokládám že líta na serverech jako 104, Blue Flag, nyní již zrušený Open Conflict a podobné, kde jde čistě o PvP.
Upravil/a Mira dne 07-12-2017 08:11
Jo no nás na MB2 baví něco jiného než mumraj na PvP serverech.
(jedna z mnoha situací na MB2+UVP)
Ono klesat a zatáčet za nulové viditelnosti se třemi wingmany v radarové formaci, tak aby tě neztratili, s tím že jeden ti do jednoho ucha řve že tě ztrácí z radaru a přitom do praného ucha ti dává příkaz kontrolní věž, což je příkaz třeba: decent to 3000feet, intercept localaizer RWY09, report runway inside. Načež se mu to musí přes křik wingmena věži zopakovat a přitom se musí koukat na HUD a HSI, aby se zachytila ta radiála dráhy 09, jinak celý roj nesedne a hlavně nesedne ten poslední, protože ten už hlásil bingo fuel. Samozřejmě další dvojce chce taky přistát protože má málo paliva. To také dost zaměstnává věž a to nám zahlcuje komunikační kanál. ....
Každého baví něco jiného. Nás baví spolupráce a dodržování postupů, učení komunikace jak CGI, ATC (živý lidé) ... , a tyto znalosti nám pomáhají při velkých COOP misí s No.312.
=MB2= 1.Flight - Falcon Flight; =UVP= Společné výcvikové centrum JTC; =AVS= Aliance Virtuální letek
Ty vole, kluci jsou nějací chytlavý. Člověk jen řekne svuj názor, co považuje za offline a co za online ( nic víc a nic míň ) a už tady čte pomalu scénář příštího TopGunu. Ještě by mně zajímalo jak to dopadlo. Jestli teda přistáli všichni v těch nelidských podmínkách.
A jinak pro Pauru. Ano, takových situací jsem už několik zažil a navíc, ten kdo se mi to přistání a nejen to, ale vlastně splnění celé mise snažil překazit, nebyl žádný hloupý tupec složený z jedniček a nul, ale živý oponent, většinou se stovkami, možná tisící nalítaných hodin na F16 BMS. Ale neměl jsem potřebu o tom básnit někde na forech. Starý dobrý BMS totiž nabízí to, co v DCS nikdy nezažiješ. Plnou, dynamickou kampan PvP..Ale to sem nechci tahat, protože znám váš nazor na BMSko.
A může mi pan rocketdog říct, proč bych to měl dělat. Máte málo cílů ? Když vidím jak jste si pěkně rozdělili role..Chudaci kluci z Diamondu v jejich A10.
Saburo, to nechceš
No jo no v BMSku není řídící. Tisíc hodin a co z toho, když se nedomluvíte v CTR oblasti.
Jinak jsem se nijak nechytl, spíš správně podat co je naše "lítání offline"
=MB2= 1.Flight - Falcon Flight; =UVP= Společné výcvikové centrum JTC; =AVS= Aliance Virtuální letek
No jo no v BMSku není řídící. Tisíc hodin a co z toho, když se nedomluvíte v CTR oblasti.
Živý AWACS bohatě stačí, a věž v BMS s tebou umí narozdíl od věže v DCS aspon komunikovat..A zvládne si v pohodě ukočírovat i několi vracejících se rojů..Tohle DCS umí ?? Nevím o tom..Takže nějaký vrchní řídící není potřeba.
Doporučuji si v neděli zajít na Falcon online, poběží test dalšího kola kampaně..
Ale jinak chápu. Někdo lítá protože ho baví bojovat proti schopnějšímu, někdo protože ho baví komunikovat s věží..
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.