Nechte Barona na pokoji, umí létat i proti přesile. Není to zase až tak dávno, co jsme si spolu občas létli za červené a ani na ty podmotoravané a prakticky vždy přečíslené britské stroje moc nenadával
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Robo napsal:... Velakrat som lietal na mape vych. fronty kde bol pomer sil 3:1 pre modrych - z pochopitelnych pricin a ti cerveni stale lietali, a dobre
Nechte Barona na pokoji, umí létat i proti přesile. Není to zase až tak dávno, co jsme si spolu občas létli za červené a ani na ty podmotoravané a prakticky vždy přečíslené britské stroje moc nenadával
Dakujem Cibule, ale tiez treba povedat, ze som mal dobrych spolupilotov - teba a Valca S takymi wingmanmi sa da lietat proti comukolvek
...ja to vidim takto - su "piloti", ktori zasadne lezu iba do strojov, ktore su nejakym sposobom zvyhodnene, a je uplne jedno, aky maju na masine namalovany znak. Preto je docela zabavne vidiet prislusnikov niektorych virtualnych letiek ci uz modrych alebo cervenych, ako sa objavuju na oboch stranach, pricom jedinym kriteriom je lepsi stroj (a este zabavnejsie je potom vidiet taketo esa v online kampani, kde si nemozu vyberat stroj - a zrazu je vsetko na nic, superi maju "zrazu" akusi nedefinovatelnu vyhodu atd atd atd ). Je to vidiet bez vynimky v kazdej hre, ktoru som dopsial mal tu cest hrat. No a potom su piloti, ktori sice lietaju primarne za modru/cervenu stranu, ale ked vidia, ze na opacnej strane je nepomer hoci 1 jedna ku 5, nemaju problem sadnut do horsieho stroja a ist bojovat. No a potom su taki, ktori tu "svoju" stranu neopustia, ci su precisleni alebo nie A toto iste bude aj v BoS
Je to tak, Barone. Snad se jen dá ještě dodat, že jsou také lidé, které baví testovat, zkoušet, hledat, jesti dokáží skórovat i třeba v éru, které všichni podceňují (a není jich málo).
Takže prostě všechno tak, jak má být. Každý jsme ňáký.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
Ano, kluky, naprosto s Vámi souhlasím.
Na ATAGu je mapa kde jsou také Spity I. Tam jsem zavařil asi 5x motor a nadával, až mi Válec řekl že je to jinak a co si mám hlídat ( Teda, nejdřív mi řekl, že nepřátelům nenapovídá-lítal za modré ). To je potom jiné kafe když si musíš hlídat otáčky a nastovování vrtule. Voláme po relismu a tato mapa je vylidněná. Mnoho ,,Němců,, odmítá, protože nestoupají do nebe, ale i červené to nebaví. Jeden Spit mě z nudy nedávno na té mapě ostřeloval až jsem musel přistát v rudém oparu. No není vůl?
PS: Je Vám také takové horko? To se nedá vůbec lítat.
Ale ne Oldo, bude to zase "jenom hra". Na to, aby to byl simulátor se vším všudy, nemá většina lidí z letecké komunity PC. A navíc, kdo z modrých by si koupil hru a lítal v poměru sil 1: 5 - 10
Toho masochystu by jsem rád poznal
Již jsem to zde několikrát říkal,poměr sil v neprospěch modrých beru,tak to bylo ale mrzačení německé techniky(jako ve všech hrách) je hanba.Smůla pro modré je ,že i v BoS dojde k "úpravám" modrých letadel úplně stejnou měrou jako to 777 předvedli v RoFku (Velbloud a Spad vs. Albatros a F VII) Já si myslím,že by tam měli rovnou dát La5FN, ostatní ruské"stroje" už ani nemusí dělat,nikdo by v nich nelétal a že u Stalingradu nebyly,no co v Sovětském svazu je všecho možné.Výroba jen tohoto jednoho sovětského stroje by měla za následek ,že hra by tím pádem mohla vyjít dříve, byla by i levnější a Ivani více nepotřebují a byli by spokojeni. Možná pro některé,kterým by to snad nešlo ani s Lavinou bych doporučoval přidat do hry ještě Šitfajra
lol a proto je tam FW190... Ivani velice rádi BF109 a Lavinu nepotřebujou, projeď si staty a zjisti kolik rusáků lítá za modrý, než zas vypustíš nějaký blábol
tady máme jednoho, sice má nevkusný skin na 109, ale lítat a třílet umí (pro ty co neumí azbuku, většinou se v chatu objeví hláška, že pilota zabil)
YouTube Video
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Mrzačení německé techniky,to jsi vyčetl kde?zkus si zalítat válku za červené na východní frontě,a ukaž mi jaké budeš ESO..než vypustíš nějaký BLÁBOL tak si to nejdřív zkus.
No co se týče starého Ila - poslední ADW jsme (4 lioni + jeden politruk ) za VVS lítali a často neprospěšném poměru až 3:1 a nemůžu říct, že by to bylo těžší než za němce. Bohužel se po příchodu 4.12 přestala válka lítat a tak mám zkušenosti jen do Stalingradu (zrovna když nám na Kursku došly Kobry ). Prali jsme se o první příčku v letkách a měli lepší KD než většina modrých letek.
Než němci dostanou F-4, dá se v podstatě říct, že mají rusové lepší letadla. Jak-1 je s Emilem dost vyrovnaný, spíš je mu nadřazený. Pokud máte ve skupině pár rychlých letadel (Jaky, Migy) smíchaných s Išaky, nebo Čajkami nemůžou němci v podstatě nic. Išaky naprosto eliminujou jakoukoli možnost němců bojovat manévrově a jaky tak můžou přitlačit.
Emil je naprosto zoufalé letadlo, co se odolnosti týče. Jakýkoli hit ho neuvěřitelně degraduje, olej je samozřejmost. Zaskočit může jen svým odbržděním při breaku. V divu Jakům sotva unikne a v zatáčce strašlivě bleeduje energii. Nad 6km si s ním vytírá zadek i Išak s Čajkou, Jak je spíš lepší a s MiGem-3 když chcete, tak jste nedoknutelní. Ten má sice slaboučkou výzbroj a není to moc letadlo na vybojování nadvlády ve vzduchu, ale na lovení v nepřátelském týlu a sestřelování bombardéru RSama bezva. Nejhorší na něm je jeho slaboučká výdrž, což musí uznat i každý modrý. Většinou něco zaolejujete a když je 30km od letiště, víte, že se vám cestou domů připíše, ale nic na vysekání kamaráda z průseru. Prostě Mustang východu. Jaky jsou co se odolnosti týče na úrovni Bf, LaGGy, Išaky a Čajky občas snesou bez úhony neuvěřitelně zásahů.
Největší výhodu mají v 41 rusové v bitevnících, zatímco čajka je asi nejlepší bitevník (schopná ničit cíle i s nepřítelem nad sebou) a je schopná i boje proti stíhačům, Štuka je jen od toho aby odhodila na cíl a zemřela. Případně odhodila nouzově a zemřela, nebo prostě jen zemřela.
Nejtěžší období je když němcům příjde F-4 a rusové příjdou o išaky. Důležitý je skupinový boj, nenechat se roztrhat a přimáčknout někde u země v 1vs1 souboji, mít otevřená vrátka k ústupu. Každá taktická chyba znamená smrt. Navíc mají kromě MiGu němci výhodu ve výškách, nicméně situace podobná západní frontě v G-6, takže jsme se necítili v cizí situaci a nějak frustrovaní. Když tohle překonáte, horší už to nebude.
Už Jak 7B byla vítaná posila a 7BPF vás dostává na úroveň F-4. Němci jsou sice rychlejší ve výškách a dlouhodobém divu, ale nijak výrazně. Už si můžete dovolit 1vs1 a je to více o pilotu než letadlu. I když F-4 vydrží více poškození než emil, stále jakýkoli hit 109 znamená její značnou degradaci a ústup z boje. Rozlomení za kabinou je pověstné. Švak má i vůči 151/20 znatelně lepší balistiku a úsťovku, což oceníte při nahánění befek divujících kolmo dolů. Dá se s ním naučit střílet zhruba na o 1/3 delší vzdálenost než se 151/20. Účinnost je možná o chloupek menší než u 151/20, ale ta úsťovka to dalece vynahradí.
S příchodem Jaku-1b a švakového MiGu už se misky vah začínají naklánět na ruskou stranu. Němcům sice příjde G-2, ale v boji je cítit jejich špatný výhled, zatímco vy máte akvárko. Jak jsem říkal dál jsme se nedostali.
Nejvyššího streaku na ADW jsme dosahl předminule za finy v Buffalech, která jsou lepší letadla než Emil (hlavně kvůli výzbroji). Za rusy i němce byly naše výsledky v podstatě stejné.
Toliko pohled "modrého" co si to zkusil za VVS. Za západní spojence dlouhodobější zkušenost nemám, protože nemají letadlo, kteréby mě bavilo dlouhodobě lítat.
Co se týče BoSu, jsem na FM dost zvědavý, přecijenom v planesetu, který je udávaný by měli mít němci poměrně znatelně navrch.
While Success in the SP campaign will generate the promotions and ‘effectiveness points' necessary for unlocking plane mods
Slušný tah k tomu, aby vydavatel mohl říkat, jak je kampaň jejich produktu velmi oblíbená (= vydařená), neb ji hrají všichni "zákazníci"
a jak vis ze odemykani modu v SP nebude fungovat jenom pro SP?
ač nevidím, že bych teď něco takového napsal, přijde mi celkem logické, že pokud se to jednou odemkne, budeš to moct používat kdykoliv
nebo bys raději, aby se to na MP kupovalo za reál peníze ? )
ed: jako SP beru automaticky i kampaň a předpokládám, že to tak berou i autoři
a co model ze v MP bude dostupne vsechno co si koupis a co je implementovane ve hre - takze te nikdo nebude nutit hrat SP aby se mohl placat po ramenou jak jej jeho kampan skvela ze ji vsichni hrajou - zatimco v SP si to budes postupne odmykat na zaklade vykonu v kampani? Vime o tom, ze Bf 109 G-2 neni v zakladnim ani premiovem baliku, presto predplatitele budou mit moznost k ni prijit? Neni ta myslenka postavena na principu ze jako novy pilot zacnes SP litat na F-4 a novou G-2 dostanes az si ji zaslousis sestrely a popvysenim? Taky logicky, ne?
o předplatitelích / nepředplatitelích zatím nepadla ze strany vydavatele ani zmínka, nicméně si myslím, že pro oboje to bude stejné
ano, ta myšlenka je založená na tom, že si ty dvě letadla budeš muset zasloužit
jestli to bude stejně jako vylepšení nebo jinak, budou muset vydavatelé říci nebo holt poznáme až z vlastní hry...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
313.Nevo naprostý souhlas,nebudu kupovat zajíce v pytli,a bez MP je to o ničem!!!Pořád tady řešíte Jak-1 odlehčený,ale kolik bylo kusů Jak-9?které do výšky 4500m předčily ve stoupání Bf-109G2?že v IL-2 to je jinak,na to už jsem si zvykl,protože to by modří byli úplně v prdeli..B)každá lama lítá za modré..hezký pozdní večer:D.
Ty odlehčený Jaky-1 šly někdy v září 1942 k dvěma plukům, měly je 512.IAP a 520.IAP. Těch soubojů s LW bylo víc, už při přeletu z továrny dva piloti 512.IAPu ( Motorny a Makarov) sundali dva Bf 109G-2. Velitel divize které ty pluky podléhaly napsal prý hlášení, že ty odlehčený Jaky nejsou horší než stíhačky nepřítele a ve výšce 2500m je předčí ve vertikálním i horizontálním manévru.
Ten seznam modifikací je každopádně jen přání (návrh k zamyšlení) někoho na BoS fóru, nic oficiálního.
Může tu prosím někdo postnout vybavenost 8.VA ?
k 16.VA jsem náhodou vyštrachal tohle:
16.armáda - gen. Ruděnko (založena v srpnu 42 u Stalingradu)
- 220.IAD
- 283.IAD (gen.por. S.P. Denisov)
- 56.GIAP (Jak-1) mjr. D.I.Rodin
- 176.IAP (Jak-1)
- 519.IAP (Jak-7) mjr. K.N.Murga
- 563.IAP (Jak-1) celkem 125 stíhaček (jen 9 ks LaGG-3, zbytek Jaky)
- 228.ŠAD (2. GŠAD) - měli dodatečně montované pozice zadního střelce (od listopadu 42 už "normálně" dvojmístné)
- 285.ŠAP (58.GŠAP)
- 688.ŠAP (59.GŠAP)
- 694.ŠAP (konec 27.11.42)
- 783.ŠAP (do ?)
- 291.ŠAD
- 243.ŠAP (Il-2) (později přjmenován na 78. GŠAP)
- 313.ŠAP (Il-2) (později přjmenován na 79. GŠAP)
bohužel web, kde byly dislokace a vybavenost jednotlivých IAD už nefunguje :(
a tohle byly stroje, používané jako německá transportní letadla:
Ju 52, He 111, Ju 90, He 177, FW 200, Ju 290
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Člověče ty už jsi skoro tak nebezpečný jako Pip. Více nemá smysl se k tvé nebetyčné moudrosti vyjadřovat.Možná by jsi si měl přečíst i nějakou knihou se vzpomínkami pilotů obou stran z Východní fronty.Asi by jsi změnil názor na namodelování některých ruských letadel v IL2.
Upravil/a Bierglass dne 04-08-2013 20:18
Tak ako pises Werner, vo vela situaciach bola rozhodujuca aj odolnost voci poskodeniu. Preto som velmi zvedavy s akym DM pridu v BOS
Ci vsetky systemy lietadla budu poskoditelne/znicitelne, alebo to bude nejak zjednodusene ako v starom IL2!?
Mrzačení německé techniky,to jsi vyčetl kde?zkus si zalítat válku za červené na východní frontě,a ukaž mi jaké budeš ESO..než vypustíš nějaký BLÁBOL tak si to nejdřív zkus.
Válku za červené nemohu z ideových důvodů létat.Ale na Spit vs 109 jsem to dříve zkoušel s jiným Nickem v rámci hesla"poznej letadla svého nepřítele.Na více méně všech mapách jak z východní tak západní fronty jsem si mohl vzít letadlo s kterým nebylo problém někoho ukroutit nebo v případě ohrožení utéct.Žádnému spojeneckému nebo ruskému letadlu jsem se příliš nevěnoval,neměl natrénováno přesto bylo MNOHEM ale opravdu MNOHEM jednoduší přežít. Sestřelů jsem přirozeně příliš neměl,neb jsem to s těmi krámy neuměl.A to,že více lidí létá v současné době za modré, jak uvádíš,není tím že by měli lepší letadla.Ty jsi zkoušel létat za modré,když tady někoho obviňuješ z toho,že vypouští blábol.To samé si totiž myslím já o tvém příspěvku ale jen proto,že věci vidíš jinak to neoznačuji blábolem.
Tak ako pises Werner, vo vela situaciach bola rozhodujuca aj odolnost voci poskodeniu. Preto som velmi zvedavy s akym DM pridu v BOS
Ci vsetky systemy lietadla budu poskoditelne/znicitelne, alebo to bude nejak zjednodusene ako v starom IL2!?
Nemyslím,že by se vymýšleli s něčím novým,použijí osvědčený model z RoFka.
Ale ne Oldo, bude to zase "jenom hra". Na to, aby to byl simulátor se vším všudy, nemá většina lidí z letecké komunity PC. A navíc, kdo z modrých by si koupil hru a lítal v poměru sil 1: 5 - 10
Toho masochystu by jsem rád poznal
Již jsem to zde několikrát říkal,poměr sil v neprospěch modrých beru,tak to bylo ale mrzačení německé techniky(jako ve všech hrách) je hanba.Smůla pro modré je ,že i v BoS dojde k "úpravám" modrých letadel úplně stejnou měrou jako to 777 předvedli v RoFku (Velbloud a Spad vs. Albatros a F VII) Já si myslím,že by tam měli rovnou dát La5FN, ostatní ruské"stroje" už ani nemusí dělat,nikdo by v nich nelétal a že u Stalingradu nebyly,no co v Sovětském svazu je všecho možné.Výroba jen tohoto jednoho sovětského stroje by měla za následek ,že hra by tím pádem mohla vyjít dříve, byla by i levnější a Ivani více nepotřebují a byli by spokojeni. Možná pro některé,kterým by to snad nešlo ani s Lavinou bych doporučoval přidat do hry ještě Šitfajra
Tak ako pises Werner, vo vela situaciach bola rozhodujuca aj odolnost voci poskodeniu. Preto som velmi zvedavy s akym DM pridu v BOS
Ci vsetky systemy lietadla budu poskoditelne/znicitelne, alebo to bude nejak zjednodusene ako v starom IL2!?
Nemyslím,že by se vymýšleli s něčím novým,použijí osvědčený model z RoFka.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.