- Graficky celkem povedené. Dobrá je hlavně stínohra a některé detaily terénu, konkrétně zpracování měst a obcí. Zašpinění oken není tak přehnané jak jsem čekal a ani opar na obzoru není tak rušivý, jako býval ve WoP. Navíc je vš hezky plynulé.
- Ovládání je trošku divné, Force Feedback je třeba zesílit, aby pracoval +/- korektně, při zeslabení se z nepochopitelného důvodu v určitých situacích síly invertují. Nepřišel jsem na to, jak nastavit/optimalizovat nelinearitu ovládání. Jediné, co jsem našel, bylo jakési filtrování. Aneb proč implementovat něco, co jinde funguje dobře
- Letové modely...no...nastavil jsem rovnou simulaci. Dobré je, že se to v zásadních věcech chová dle očekávání. Umí to nějaké ty pády, většina letadel asi zvládne i obstojnou vývrtku. Není tam žádný zásadní rozpor. He 51 (tj. to jediné, co "mám" je hodně citlivý, ale to je nejspíše z velké části dané nemožností pořádně nastavit ovládání. Fyzika poškození pracuje slušně, balistika, zdá se, taky.
- Dojmy z boje. No. Ardeny v He 51 a Stukám proti Buffalům a P26. Ale na druhou stranu "Warum nicht?". Chviličku se držím s He 111 letícím k cíli v nulové výšce (eh..), ale pak na mě kašle, přidává plyn a ulétá mi vstříc jisté smrti (2x eh..). U Bastogne se ke mně na chvíli přidává vlastní letadlo (nějaký He 51 C). Mám asi 3 km a vidím kontakt, voila, Buffalo. Prolétáme se, Buffalo nás nejspíš ale nezaregistrovalo a mizí pryč. Kamarád s He 51 se odpojuje a snaží se o marné pronásledování. Po chvíli po zásluze umírá. Já marně hledám jakoukoliv další akci. Až na samém konci, když jsme jen dva, se někdo v chatu zeptá, kde jsme. Dávám sektor, on mi předává svůj a letíme k sobě. Je o kilometr výše, říkám mu, když se míjíme. Do chatu se ptá, jestli jsem to opravdu já, ošije mě, poškodí a prolétne. Jsem trošku dezorientovaný, skoro si říkám, že na mě možná zkouší BnZ. Nu což, v BnZ stejně nebude umět nic, co bych sám nezvládl 100x lépe. Za chvíli to posere, dostávám se za něj, sypu mu do kožichu pár kulek, on to posléze utrhne a ve vrtáku padá. Vybere, znovu jsem za ním, další kulky v kožichu a další naprosto nevynucená vývrtka ve chvíli, kdy už je naprosto mimo můj dostřel a já ho jen tak "straším". A pak ještě jedna a ta už končí v zemi. První sestřel "dosažen", byť "nepřipsán", mise ale končí naší prohrou. Po misi přicházejí nějaké novinky z výzkumu a testovací let na He 112.
- Celkové dojmy jsou v tuto chvíli pozotovní. Sice se mi to nejeví zcela jako hard core simulátor typu 1946, CLODa, ROFka, nebo BOSu, ale úplně arkádové to taky není. Mám z toho první dojem, že zkušení harcovníci si v tomhletom mohou na newbiecích (kterých tam budou kvanta) příjemně nahonit ego
a co damage model? Graficky, fyzika, přístroje ?? Mě se to teda nechce instalovat, děsím se pseudo simulací a v noci se budím s křikem že jednoho dne zaplní trh!
Nastavit se tam dají citlivosti mnohem líp než třeba v il2.Jen se nebát si pohrát s multiplikátorem.Některá éra jsou se standartním nastavením pomalu nelítatelná např. Aircobra.
Na masírování ega to není počkej až se dostaneš dál a budeš potkávat mnohem zkušenější lidi.Neřikám,že je tam každej špička,ale i kluci z 313té ti mužou potvrdit,že se tam lidi ve FRB vyselektovali a jejich kvalita se zvedá.Dělat závěr po jedné misi slušně řečeno není na místě.
Co se týče Mogota a jeho otázek tak DMG model?Ani jednou se mi nestalo že by se mi opakovalo stejné poškození jako třeba v il2.Po vizuální stránce není problém vidět cokoliv co je pod poškozeným/chybějícím potahem.Co se týče poškození tak např. po nastřelení lavého křídla mi na něm plandalo křidýlko.V il2 opět nemyslitelná věc.Tam jsi přišel o komplet ovládání křidýlek.Nejsem schopen posoudit,protože do toho až tak nevidím,ale v porovnání oproti IL2,RoF je dmg model lepší.Alespon podle osobních dojmu.
Grafika?Stačí se podívat na nějaké screeny.Nic co by vyloženě uráželo.Např RoF je takové až omalovánkové tady pusobí přirozeně.A vše chodí plynule i na slabší sestavě.
Fyzika?Mnohem dál než il2.V závislosti na počasí turbulence.Uplav za letadlem vepředu.Nevim co konkretně by tě zajímalo.
Přístroje?U většiny letadel která mají plně funkční až na pár vyjímek.Např včera jsem si všiml,že počítadlo munice na He112B funguje jak má a na A0 ne.Pořád je to beta na to je potřeba myslet.
a co damage model? Graficky, fyzika, přístroje ?? Mě se to teda nechce instalovat, děsím se pseudo simulací a v noci se budím s křikem že jednoho dne zaplní trh!
Když se ve WT podíváš na počet on-line hráčů, tak myslím, že se ten trh už docela plní Nemluvě o počtu vznikajících virtuálních letek ve WT. Tak příjemné spaní přeju
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
Moc pěkně jsi to napsal, Fučido.
Nechtěl bys zase něco takovýho někdy spáchat? Četlo se to dobře :3
Ale k tý citlivosti - já nevim, to bude fakt asi nastavením u Tebe, protože ty mý stroje lítají docela 'ztuha'. Zkus se kouknout do nastavení jednotlivejch os a zaměřit se na položku Násobitel (Multi... Multi něco. ALe ne Multi-kulti) a trošku to seštelovat níž. Já strávil na hraní si s citlivostí dlouhý hodiny, než mi to konečně vyhovovalo.
Jinak odbočím: ještě, když jsem měl Joy (asi někde den po štědrým dnu) jsem se rozhod, že se kouknu na režim 'Historická' - a překvapilo mě, jak se na Maltě proti mýmu Bf-109E3 vyjevil Beaufighter a překvapilo mě, že mě ten Beaufighter utočí (a to jsem měl klapky nakonec i na vzletovou a utahoval zatáčky jako šílenej). Ne. Ačkoliv jsem jsme se motali furt v kruhu, nakonec mě sejmul... what a strange day.
Beaufighter by neměl utočit Befko, ne? Stejně jako Bf-110 je tam hroznej krám... to se jako stíhačka nedá skoro použít. (A co dělá Beaufighter? Stíhá líp, než befko. Dafuq)
A co mě rozesmálo nejvíc - zjistil jsem, že téměř celej spojeneckej tým se skládal asi ze 3 Spitfirů, 2 Hurikánů a zbytek... Baufightery. A bitva skončila eliminováním letadel osy.
Hmmm... že by nám tu poletovala jedna velká OverPowered masařka?
Érin go bragh!!Tiocfaidh ár lá - Our day will come
http://www.youtube.com/user/Tartaruscast
Freddie Mercury - Lover of life, singer of songs. 1946 - ∞ Raging hard on WarThunder...
a co damage model? Graficky, fyzika, přístroje ?? Mě se to teda nechce instalovat, děsím se pseudo simulací a v noci se budím s křikem že jednoho dne zaplní trh!
Když se ve WT podíváš na počet on-line hráčů, tak myslím, že se ten trh už docela plní Nemluvě o počtu vznikajících virtuálních letek ve WT. Tak příjemné spaní přeju
Po poslednom patchi pocet hracov docela klesa. Neviem co nim sledovali, ale ak chceli nasrat cast komunity, tak sa im to podarilo.
Upravil/a Baron dne 28-12-2013 12:50
Asi se Barone chystají na to plánované rozšíření War Thunderu na PlayStationy 4, co by se už starali o PC komunitu
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
... dobrý pilot z ila nebude mít problém v režimu simulace.
Co víte o jednotlivých typech z ila, tady +/- platí taky.
Fokáč je fokáč, spit je spit.
Pořád platí, že musíš znát výhody a nevýhody svého letadla a vědět jak je použít.
Pravidla boje se nemění.
Jak psal Merten, lítá to více a více lidí a nakonec se začíná jevit jako přínos i systém (možná nechtěný, možná chtěný) možného postupu od arkády, přes historické bitvy až do simulace.
Z počátku to létaly tak 3% pilotů, dnes už kolem 10%.
Je docelá velká komunita naších squadron, která se sdružila do jakési aliance s výhledem pro World War. Co na tom, že to původně byli tankysti z WoTka? Mnoho z nich od myši přešlo k joyji a dnes hlavně létají historické bitvy.
Úsměvné na tom je, že už ale chtějí něco víc a pošilhávají po simulaci
Příklad počtu pilotů čekajících na bitvu z 27.12.2013
[img]http://jiri.foltyn77.sweb.cz/WT%20simulace.jpg[/img] is not a valid Image.
Kolik lidí dnes lítá online Ila, RoFko, nebo CloDa?
Věřím, že BoS bude kvalitní, ale graficky bude za WarTem.
A hlavně, nepřišel trochu pozdě?
Není trošku chyba jaké zvolili období a oblast?
Bude jej lítat tolik lidí, aby se jim vyplatilo jej dál rozvíjet?
Gaijin má našlápnuto skvěle, no ukáže čas.
a co damage model? Graficky, fyzika, přístroje ?? Mě se to teda nechce instalovat, děsím se pseudo simulací a v noci se budím s křikem že jednoho dne zaplní trh!
Když se ve WT podíváš na počet on-line hráčů, tak myslím, že se ten trh už docela plní Nemluvě o počtu vznikajících virtuálních letek ve WT. Tak příjemné spaní přeju
Po poslednom patchi pocet hracov docela klesa. Neviem co nim sledovali, ale ak chceli nasrat cast komunity, tak sa im to podarilo.
Po posledním patchi vidím spíše pozitiva, co se jim nepovedlo je množství RP za bitvu, ale jak jsem někde četl, zbírají data a nechtěli to přestřelit. Osobně si myslím, že to upraví.
Věřím že WT se super, mám ho a párkrát poletěl. Ne, tenhle systém mi nesedí a nechci ho. To jen k tématu proč jo a proč ne.
Jinak pokud by byl stejný postup ůprav BoS tak se na to můžu vysrat taky, ale zatím to vypadá dobře a hlavně to nejsou takové hovadinky jako leštěná křídla či trup. Prozatím nevěřím že by to poslali do kopru.
WT je dobré pro masu právě jednou velkou věcí a to blesková akčnost, ale ta mi můj sen simulace bojového létání nedělá.
Mertene, tak už jsem nastavil ty osy. Je to sice maličko skryté, ale když člověk ví, že by tam mělo být něco dalšího, tak najde. Takže senzitivita už je OK. Co přesně dělá ten násobič jsem nepochopil, ale nebylo to potřeba zjišťovat. Každopádně díky za info .
Co je nadále nepříjemné, tak to je Force Feedback, který si tak nějak dělá co chce a předpokládám, že bude potřeba ho vypnout. Je namodelován úplně blbě .
Magote, on to Merten vidí dost jednostranně a světle. Damage modely jsou víceméně na úrovni Šturma. Nemyslím, že by byly ani nějak výrazně lepší, ani slabší. Grafický model poškození je udělán opravdu moc pěkně, byť je podobně přehnaný, jako Šturm, aneb i celkem šílené vraky obstojně drží ve vzduchu . Stejně jako ve Šturmu nejsou modelovány chladicí okruhy. Střelba je dle mého názoru obecně o něco účinnější, ale těžko říct, jak moc za to může náhoda. Jsou tam bohužel brutálně přehnané grafické efekty střelby (to je přehnané úplně šíleně) i zásahů, takže to ve vzduchu vypadá jak na 4. července což v kombinaci s přehnanou lehkostí pohybu strojů působí trochu jako bezgravitační Star Wars .
Letové modely určitě nedosahují propracovanosti IL-2: 1946. Ta letadla sice umějí veškeré základní režimy, ale jsou přehnaně hodná, He 51 se chová jako akrobatický speciál. Utrhneš do vývrtky, ještě ani nestihneš naplno potlačit a ustálené proudění se obnoví. Třeba He 112 se do vývrtky zatáhnout prakticky nedá...kdyby aspoň chtěl do spirály, ale ani to ne . Přestože jako stroj s elipsou by ji měl mít celkem agresivní (byť s pozdním nástupem).
Vzlety i přistání jsou celkem jednoduchou záležitostí. Letadlo nemá tendence se při brždění překlopit na čumák (i když na brzdách mám nějaké default osy, tak kdo ví..). Když zkouším BoS, tak mám vyloženě silný pocit letu. Když IL-2 1946, tak je ten pocit slabší, ale pořád hodně silný. Tady je to poněkud slabší tím, že se ta letadélka chovají trošičku "nedospěle".
Největším omezením jsou ale relativně titěrné mapy. Opravdu moc hezké, ale titěrné. Největší z nich myslím nedosahují velikosti těch nejmenších ve 1946. Co bych naopak vyzdvihl, tak možná nejlepší zpracování oblačnosti, co jsem v simech zatím viděl.
Hardcore simulátor to v současné podobě sice určitě není, ale hratelnost jako taková špatná rozhodně není. Když si člověk vezme na cesty notebook a joy, tak si může kdekoliv docela hezky zalétat.
Wolvercorte, je to nové, nelze očekávat, že letové modely a konkrétní letadla budou hned tak promakaná, jako jsou v IL-2 po 12 letech zdokonalování a ladění. To, že Beaufighter točí lépe, než cihla, je divné, ale není to nic, co by v těchto relativně nových letadlech bylo nečekané.
Hele Fučido prosím tě než začneš hodnotit letové modely zkus si nejdřív třeba tu D13 nebo mustanga a pak mluv o nedospělém modelu. To,že nesou namodelovaný chladící systémy je taky blábol .Od někoho kdo má nalítáno bych čekal poněkud jiný přístup k testování a ne,že si vlezeš do něčeho co je hodné a pak to tak bere pro všechny.Kdyby tak mluvily letecký nuly jako někteří zde tak neřeknu,ale od tebe ... ale no ták.
- IL, RoF, CLOD a BoS jsou skutečné hardcore simulátory. WarThunder v současné podobě není. Jako porovnávat Armu a Battlefield.
Věřím, že BoS bude kvalitní, ale graficky bude za WarTem.
- RoF je graficky lepší, než WT, BoS také. WT mě sice graficky mile překvapil, ale BoS je naprosto jinde. WT má fantasticky zpracovaný terén, ale to BoS také (a BoS to umí na desítkách tisíc kilometrů čtverečných). BoS má navíc mnohem propracovanější modely, kokpity a efekty. WT umí plynule udělat efektní boj desítek letadel. U BoSu si tím u současného HW jistý nejsem, ale těžko soudit.
A hlavně, nepřišel trochu pozdě?
- BoS imho přichází včas a hlavně v nejdřívějším termínu, aby mohl uhasit žízeň po CLODovském debaklu.
Není trošku chyba jaké zvolili období a oblast?
- obávám se, že je . Obchodně i hratelně méně využitelné období mohli tvůrci BoSu zvolit jen obtížně.
Bude jej lítat tolik lidí, aby se jim vyplatilo jej dál rozvíjet?
- těžko říct, je to hardcore simulátor. To je vždy poněkud obskurní záležitost
Gaijin má našlápnuto skvěle, no ukáže čas.
- souhlasím. Sice nejdou cestou hardcore simu, ale to nevadí. Jde hlavně o lidi, které to přitáhne k létání obecně. Třeba pak někteří z nich zatouží po nejvyšších metách.
Hele Fučido prosím tě než začneš hodnotit letové modely zkus si nejdřív třeba tu D13 nebo mustanga a pak mluv o nedospělém modelu. To,že nesou namodelovaný chladící systémy je taky blábol .Od někoho kdo má nalítáno bych čekal poněkud jiný přístup k testování a ne,že si vlezeš do něčeho co je hodné a pak to tak bere pro všechny.Kdyby tak mluvily letecký nuly jako někteří zde tak neřeknu,ale od tebe ... ale no ták.
Mně stačí Emil, abych si porovnal, jak se to éro chová v CLODu, v IL-2 1946 nebo ve WarThunderu..navíc Bf 109 je typickým představitelem daného období, což je super. Nemusím čekat na Doru, nebo Mustanga, abych si porovnal to samé. Chladicí systémy nejsou modelovány z hlediska damage modelu, nebo jsem si aspoň nevšiml nějakého poničení chladicího okruhu po vzoru RoFu, CLODu, nebo BoSu. Ale můžu se plést, třeba to tam modelované je.
Opět jako po užkolikáté se pleteš.Nechám tě u toho,nemám chut se dohadovat.Už tvoje horní komentáře,že je RoF lepší po grafické stránce je dostatečně mimo .RoF je pěkné,ale až moc "kreslené".Have nice day
Hele Fučido prosím tě než začneš hodnotit letové modely zkus si nejdřív třeba tu D13 nebo mustanga a pak mluv o nedospělém modelu. To,že nesou namodelovaný chladící systémy je taky blábol .Od někoho kdo má nalítáno bych čekal poněkud jiný přístup k testování a ne,že si vlezeš do něčeho co je hodné a pak to tak bere pro všechny.Kdyby tak mluvily letecký nuly jako někteří zde tak neřeknu,ale od tebe ... ale no ták.
Mně stačí Emil, abych si porovnal, jak se to éro chová v CLODu, v IL-2 1946 nebo ve WarThunderu..navíc Bf 109 je typickým představitelem daného období, což je super. Nemusím čekat na Doru, nebo Mustanga, abych si porovnal to samé. Chladicí systémy nejsou modelovány z hlediska damage modelu, nebo jsem si aspoň nevšiml nějakého poničení chladicího okruhu po vzoru RoFu, CLODu, nebo BoSu. Ale můžu se plést, třeba to tam modelované je.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.