January 07 2025 23:03:36
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,752
· Nejnovější pilot: 312Mates
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » Rise of flight (letový bojový simulátor z období první světové války) » Rise of flight - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Rof - NEWS!
WT_Flan
Rumcajs napsal:

Já bych to zobecnil. Možná by stačilo říct "Pryč s komunitou!". No aby to bylo univerzální. Nebo supervýstižná vždy platící verze "PRYČ!".


Pryc s SVK ! To by mohlo do zacatku stacit...
 
Serza
Panove, tydle vase NAPROSTO ZBYTECNY rozbroje si dete vyresit ve vzduchu, jo?
 
WT_Flan
Nezere maso, nepozna vtip...Šklebící se

Da se jeste poznat vtip aniz by to bylo kolem otapetovany 5 vytlemenyma ksichtama ??? Pro pana Serzu jeste jednou : TO BYL VTIP !
Priste to olepim rehtajicima se hlavama, jsem se asi nesoustredil, nebo co
 
313_Nevo
War Thunder, Clod Thunder, Rof Thunder, ... jedna stastna rodinka Šklebící se
 
Serza
No, vzhledem k tomu, jak po sobe stekate, to opravdu jako vtip nekdy nevypadalo.

Zda se tedy, ze nemam kompatibilni smysl pro humor.

A jen tak mimochodem, tzv. "meme" taktez nejsou prilis v mem stylu. To pro zmenu ty nepoznas cloveka, ktery se pomerne casto stydi za svou generaci. A zemi. Bohuzel, nejspis mi byla pridelena nalepka "Nactilety blbec".
 
Robo
Bierglass napsal:
A ha já myslel,že důležitější kolik v té hře máš odlétáno aby jsi se mohl kompetentně vyjadřovat když se rozebírá LM,než kolik příspěvků máš.Je tu dost lidí,s kterými jsem měl tu možnost si Rof zalétat a mají odlétáno v této hře obdobně jako já stovky a stovky hodin.Jsou mezi nimi i ti,kteří mi pomáhali s přípravou a organizací obou speciálek.Argumenty těchto pánů(vyjímku tvoří poslední Prágrův příspěvekŠklebící seJak na Velblouda sry Péťo) pro mne mají rozhodně větší váhu než argumenty někoho koho jsem ještě v luftu neviděl.

Nemohu si pomoci.


Ani ja ti nemozem pomoct, RoFku lietavam castejsie ako si myslis - a neragoval som na samotne letove modely, ale na tvoje ukrivdene a dost nehorazne vyhlasenia o zazracnych schopnostiach tej druhej strany (presne tej, ktoru lietavas offline). Ty ''kompetentne vyjadrovat'' Šklebící se

[img]http://awesomebestpictures.com/fullsize/img_OIbjY36EHPA.jpg[/img] is not a valid Image.
 
Pragr
Bierglass napsal:
No tak to mi někdy budeš muset ukázatŠklebící se V jednom z příspěvků píše Rumcajs s čímž plně souhlasím že Bloud i Pup v zatáčce téměř neztrácí energii.Proto i když půjdeš z převýšení(nemůžeš z příliš velkého, Fokk.by se ti rozpadl) proletíš a když nemáš kliku,že ho na první průlet alespoň zmrzačíš,tak po utažené zatáčce se postaví na vrtuli dostoupá tě,dožene tě a sestřelí tě.Ty mu totiž ani po neúspěšném útoku neuletíš...


Vzhledem k tomu, že D.VIIF má od cca 1km výšky nad Camelem převahu v rychlosti i stoupavosti (nijak výraznou, ale pořád má) tak je ti celkem "jedno" jestli ztrácí nebo neztrácí energii. S tím je holt třeba počítat a nenechat situaci dojít tak daleko, aby se obě letadla dostala na přibližně stejnou energii. Zkrátka když vidím, že mi Bloud breakuje a já nemám slušnou šanci na zásah, tak ten útok přeruším klidně 200-300m nad ním nebo hned v úvodní fázi. A znovu pomalu buduju výhodu, protože on mi v tom nemá jak konkurovat.

Ano, může kdykoli zmizet.
Ano, pokud není soupeř úplné dřevo je to souboj na několik minut ne na pár desítek vteřin.
A ano není to klasická "dogfight server" zábava.
Ale není to tak, že Camel v pohodě sestřelí D.VIIF kdykoli a kdekoli. Zrovna u D.VIIF bych si troufl říct, že pokud v něm nesedí nějaký ersatzpilot a nebo ho Camel nepřekvapí, tak je to asi jediný Central letadlo, kterému je nějaký Velbloud celkem u zadnice.
 
Rumcajs
Jj takhle nějak to jde. Nastoupat, doletět přímo nad něj a v podstatě kolmo dolů dajvnout, aby se minimalizovala šance, že půjde do svíčky na head on. Je to zdlouhavé, ale časem se nějaká kulka ujme a může to rozhodnout. Akorát už se mi párkrát přihodilo, že jsem cca 300m nad a stoupám k novému útoku, on to postaví na ocas a vystřelí. A sem tam se stane, že to cinkne o motor a je vymalováno. To ale v ROFu platí obecně, že se stále dá s nějakým úspěchem snajpovat na 500m. Sám to používám na ty otravné SE5a, který tuhle energetickou taktiku dělaj vůči Albíkům. Sem tam se stane, že SE5 začne pouštět palivo, nebo začmoudí a maže zase domu. Takový Sisyfovský boj to pak je, on mě nemůže sundat, já ho nemůžu sundat, tak po čase letíme pro opravené stroje a nové náboje a letí se znovu.
 
Rumcajs
Gavagi je borec, někde vyštrachal seriový číslo motoru jedno z těch DVa, ke kterým existují nějaká měření. No a našel tohle:
Going back to my "Albatros Justice" thread, there was some discussion about exactly which engine these Albatrosses had in the French tests. The D.Va document lacks an engine serial number, but the one labeled "D.V" has engine 31102.

According to Dave Watts from the aerodrome (who mig-77 identified as 777's source for the French test documents):

S.N. 37000 - 45900 are documented Daimler motors. In addition, a few of these are rebuilds being accepted into Fokker built D.VII's, but no source as to where they came from, but logic says these are from rebuild factories. There is, mixed in with the other motors, serial numbers in the 27700 - 37000 range, of which the later ones could well be Mercedes rebuilds, but the early numbers are just so early, I doubt they are Mercedes D.III's motors, as I have documentation that goes back to Armee orders starting in February and March of 1917 for Mercedes D.III's and they are serial numbers 31300 - 31599. So the early numbered motors would be from 1916! Anyone know what type of motor these could be? I have about 100 motors in this range and they were mostly accepted in October, although a few were in the July - September period.


http://www.theaerodrome.com/forum/aircr ... ies-3.html

In other words, the engine number identifies its manufacture date as before February 1917, i.e. a 160 PS Mercedes D.III. The engine might have been rebuilt to Mercedes D.IIIa standard, or it might not.

Navíc našel, že to má vrtuli s nejmenším stoupáním, jaký Albatrosy používaly. Konkrétně ta vrtule má stoupání 1.795m. Albatrosy používaly až 2.05m. Navíc motor Albíku v ROFu nedosáhne v levelu otáčky s maximálním výkonem pro motor, který bychom měli mít. Zkrátka kombinace vrtule se stoupáním 2.00 nebo 2.05 a otáčky 1500, lépe 1550 by vedly ke zvýšení maximálky na očekávané hodnoty. Viz http://riseofflig...;start=130

Tak teď jen přesvědčit 777, že by se nad tím mohli zamyslet. Já osobně bych si i připlatil za Albíka DVa "au" a i za Albíka DIII "au". To že v 1918 měla naprostá většina Albatrosů motory konvertované na ty silnější varianty je taky podložené.
 
WT_Horrido
Není podložené nic. Od kdy v roce 1918? Pokud bys měl najít nějaké pravidlo pak by se pro potřeby ROF s bídou dalo teoreticky použít že všechny D.Va přichazející v červnu 1918 na frontu a dále by mohly mít aü a v listopadu 1918 av. Samozřejmě bez ohledu na skutečné přidělovaní motorů.
Plasticky vidím to nastavování v online hrách. Úsměv

Repase D.IIIa je úplně mimo dosah něčeho čemu se dá říkat spolehlivá data.

Hodně štěstí v přesvědčování Jasona a 777. Úsměv


A jak se tak dívám, av je reálně úplně mimo použití. Nějaké sady überverdichtete pístů zpáchal Mercedes v březnu, motory se předělávaly centrálně na několika místech, nebylo to něco co by zvládl Hans Fischkopf v polní dílně, takže dejme tomu, optimisticky duben-květen 1918.
Upravil/a WT_Horrido dne 05-02-2013 12:25
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Robo
Pragr napsal:
Vzhledem k tomu, že D.VIIF má od cca 1km výšky nad Camelem převahu v rychlosti i stoupavosti (nijak výraznou, ale pořád má) tak je ti celkem "jedno" jestli ztrácí nebo neztrácí energii. S tím je holt třeba počítat a nenechat situaci dojít tak daleko, aby se obě letadla dostala na přibližně stejnou energii. Zkrátka když vidím, že mi Bloud breakuje a já nemám slušnou šanci na zásah, tak ten útok přeruším klidně 200-300m nad ním nebo hned v úvodní fázi. A znovu pomalu buduju výhodu, protože on mi v tom nemá jak konkurovat.

Ano, může kdykoli zmizet.
Ano, pokud není soupeř úplné dřevo je to souboj na několik minut ne na pár desítek vteřin.
A ano není to klasická "dogfight server" zábava.
Ale není to tak, že Camel v pohodě sestřelí D.VIIF kdykoli a kdekoli. Zrovna u D.VIIF bych si troufl říct, že pokud v něm nesedí nějaký ersatzpilot a nebo ho Camel nepřekvapí, tak je to asi jediný Central letadlo, kterému je nějaký Velbloud celkem u zadnice.


Toto je presne ono. Akonahle mam lietadlo rychlejsie a najma rozbehnute na utok, t.j. ku Camelu sa priblizujem zo zadnej polosfery, tak je predsa mozne sa po utoku vzdialit tak, aby ma nemohol ohrozit (a je jedno ci to je D.VII alebo rebrinak). Ak ma Camel zbada a breakne tak smola, nebudem plytvat energiu na strelbu a manever a idem zase hore alebo este lepsie, najskor sa vzdialim na horizontale a potom zacnem stupat. Nie je mozne, aby sa stalo to, co pises, totiz ze Camel urobi ostru zatacku, z nej ta dobehne, dostupa a zostreli. To sa moze stat len ak pojdem po utoku do cistej vertikaly a pilot Camelu urobi jojo dole a zdvihne to po nabrati rychlosti (ktoru napriek namodelovaniu Camela isto trochu stratil v zatacke) hore na mna. Ak sa pilot Camelu dostane na co-E so mnou tak som niekde spravil chybu. V RoFke je ako siom si vsimol viac ako inde dolezita vychodiskova pozicia a disciplina s energiou.

Rumcajs - dik za info, snad tie Albiky opravia. Jedny z mojich oblubenych lietadiel a po Novotneho skinoch este viac. Ja by som tiez za ne v pohode zaplatil.
 
Rumcajs
Robo vzdalovat se nejprve na horizontále by bylo určitě dobře v reálu. V ROFu je to problém kvůli stále relativně velké šanci, že tě trefí i na 500m. Co jsem vypozoroval v ROFu je, že nejlepší je dajvnou a vzápětí jít do svíčky a co nejvíc nastoupat. Když jsi přímo nad ním, minimalizuje se možnost, že tě osolí. To samé platí pro SE5a vs Albík či Pfalz DIIIa. Ta SE5 se snaží být vysoko nad svojí obětí, aby znesnadnila potenciální střelbu po visu na vrtuli. Jakmile se začne vzdalovat příliš brzo, umožní tomu pod sebou, aby se pokusil vystřelit. A i takové snajperské výkony se v ROFu sem tam chytnou.
 
Rumcajs
WT_Horrido napsal:

Není podložené nic. Od kdy v roce 1918? Pokud bys měl najít nějaké pravidlo pak by se pro potřeby ROF s bídou dalo teoreticky použít že všechny D.Va přichazející v červnu 1918 na frontu a dále by mohly mít aü a v listopadu 1918 av. Samozřejmě bez ohledu na skutečné přidělovaní motorů.
Plasticky vidím to nastavování v online hrách. Úsměv

Repase D.IIIa je úplně mimo dosah něčeho čemu se dá říkat spolehlivá data.

Hodně štěstí v přesvědčování Jasona a 777. Úsměv


A jak se tak dívám, av je reálně úplně mimo použití. Nějaké sady überverdichtete pístů zpáchal Mercedes v březnu, motory se předělávaly centrálně na několika místech, nebylo to něco co by zvládl Hans Fischkopf v polní dílně, takže dejme tomu, optimisticky duben-květen 1918.

Asi nejlépe se podívat třeba sem. http://www.aerosc...amp;page=1
Nejde jen o "au" motory, ale i o DIIIa nejprve s plochým pístem a pak s klenutým. No a pak si ještě něco přečíst o ratingu těch motorů a co vlastně ty čísla 160HP, 170HP ... na štítku znamenaj. Najdeš články pojednávající o frontové praxi konverze starších DIIIa na ten typ s klenutým pístem. A možná najdeš i něco o palivech, který to umožnily. A pak se doštracháš i k údajům o zvyšující se spotřebě benzenu v průběhu války a jiným.
Přesvědčit Jasona? No to jsem veliký pesimista. Myslím, že Jason ani nikdo ze 777 na tyhle podklady nezareaguje. Prostě budou mlčet jako doposud.
 
Pragr
Robo ne tak úplně.

Máš pravdu pokud by si seděl třeba ve SPADu kde, a to mám odzkoušené konkrétně na XIII, je jedno co dělám s plynovou pákou. Motor co normálně točí 1900rpm se dá s čistým svědomím v divu roztočit na 2500 (to se mi fakt povedlo) a nic se neděje. Takže nabereš i slušnou rychlost.

U čehokoli řadovýho u Centrálů mám maximální otáčky omezený 1700rpm. Motor normálně točí v levelu 1450. Praxe je potom taková, že se těžko dá dosáhnout rychlosti 220-240km/h aniž by člověk nepřetočil motor. Takže jde-li všechno dobře a riskuješ, že přetočíš motor máš řekněme 50-60km/h výhodu rychlosti. To je méně než polovina toho, co můžeš nabrat se 180hp SPADem proti Albíkům, ale i klasický D.VII. Přidej k tomu fakt, že ten Camel opravdu ztrácí v manévrech jen minimální množství energie a to, že dolů mu neutečeš. Zjistíš potom, že musíš opravdu hodně brzy vyhodnotit, že ten útok neklapne. Ve skutečnosti mnohem dřív než se dostaneš ke střelbě.

Já bych to řekl asi takhle. Lítám občas online se SPADem nebo SE.5. Ne moc, ale lítám. A ani zdaleka si nemusím hlídat v soubojích energii tak moc (možná s vyjímkou D.VIIF, jenže kolikrát a v jakém množství jsou na mapách), jako pokud potkám v D.VIIF Camela.
 
Robo
Rumcajs napsal:

Robo vzdalovat se nejprve na horizontále by bylo určitě dobře v reálu. V ROFu je to problém kvůli stále relativně velké šanci, že tě trefí i na 500m. Co jsem vypozoroval v ROFu je, že nejlepší je dajvnou a vzápětí jít do svíčky a co nejvíc nastoupat. Když jsi přímo nad ním, minimalizuje se možnost, že tě osolí. To samé platí pro SE5a vs Albík či Pfalz DIIIa. Ta SE5 se snaží být vysoko nad svojí obětí, aby znesnadnila potenciální střelbu po visu na vrtuli. Jakmile se začne vzdalovat příliš brzo, umožní tomu pod sebou, aby se pokusil vystřelit. A i takové snajperské výkony se v ROFu sem tam chytnou.


Ovsem, horizontalou nemyslim let rovno, ale skratka vzdialit sa tak, aby som ostal mimo dosah guliek braniaceho sa supera. Cokolvek funguje pre konkretneho pilota - ale tak, aby som si zachoval vyhodu, prevahu energie. Ak preferujes dive a potom z toho sviecku, to je presne ono. Najma som sa snazil povedat, ze nie hned do vertikaly, skratka vidis co robi protivnik a podla toho reagujes a volis drahu. Ak by som ja sedel v tom napadnutom Cameli a videl by som, ze super stupa do sviece, tak by som mohol zareagovat tym, ze pojdem dole a otocim mu to na celo - nacasovat manever. Ale to by som si zaroven povedal, ze ten pilot to pokaslal, lebo mi dal taku sancu na headon. Ja v Cameli som zo situacie vytazil maximum, on sa vystavil strelbe aj ked mal vyhodu. Nechcem tu mudrovat o taktike, toto len na margo supertavy.

Ze sa da snajprit na 500m je fakt, a pamatam si ze to bolo este horsie, teraz to je celkom znesitelne. O to viac sa musim snazit lietat tak, aby na mna nejaky truhlik nestrielal spray and pray stylom. Šklebící se Pointou bolo, ze Fokker D.VIIF je schopny takto lietat proti Camelu a asi sa zhodneme, ze Camel nie je schopny po utiahnutej zatacke dostupat dobehnut a zostrelite dobre lietaneho Fokkra v adekvatnej vyske.
 
Robo
Pragr napsal:

Robo ne tak úplně.

Máš pravdu pokud by si seděl třeba ve SPADu kde, a to mám odzkoušené konkrétně na XIII, je jedno co dělám s plynovou pákou. Motor co normálně točí 1900rpm se dá s čistým svědomím v divu roztočit na 2500 (to se mi fakt povedlo) a nic se neděje. Takže nabereš i slušnou rychlost.

U čehokoli řadovýho u Centrálů mám maximální otáčky omezený 1700rpm. Motor normálně točí v levelu 1450. Praxe je potom taková, že se těžko dá dosáhnout rychlosti 220-240km/h aniž by člověk nepřetočil motor. Takže jde-li všechno dobře a riskuješ, že přetočíš motor máš řekněme 50-60km/h výhodu rychlosti. To je méně než polovina toho, co můžeš nabrat se 180hp SPADem proti Albíkům, ale i klasický D.VII. Přidej k tomu fakt, že ten Camel opravdu ztrácí v manévrech jen minimální množství energie a to, že dolů mu neutečeš. Zjistíš potom, že musíš opravdu hodně brzy vyhodnotit, že ten útok neklapne. Ve skutečnosti mnohem dřív než se dostaneš ke střelbě.

Já bych to řekl asi takhle. Lítám občas online se SPADem nebo SE.5. Ne moc, ale lítám. A ani zdaleka si nemusím hlídat v soubojích energii tak moc (možná s vyjímkou D.VIIF, jenže kolikrát a v jakém množství jsou na mapách), jako pokud potkám v D.VIIF Camela.


To je pravda, na Spade je to velmi jednoduche, tiez Nieuport 28 je dobry na BnZ, ja tak lietam aj Camela, Albika... a vlastne skoro vsetko ked sa nad tym zamyslim Šklebící se Vo vsetkom sa da pretocit motor, konkretne Spad bol ovsem stavany na take pouzitie a na zvladnutie tych otacok aj v dive, to je historicky OK ak sa nemylim. Ale motory a otacky bokom, ked to orezeme na to, ze napadas Camela s prevahou rychlosti a vysky a breakne ti a ty si tu vyhodu postrazis, tak sa nestane to co pise Bierglas, ze ta z tej obrannej zatacky rovno dostupa a zostreli Úsměv Ja som mal par subojov na D.VIIF proti Camelu, lietal som BnZ, bolo to v asi 2-3km a napriek tomu, ze som v RoFke pomerne neskuseny, tak som si vyhodu udrzal a zostrelil som ho bez toho, ze by ma ohrozil alebo by lietal ako UFO. Ak mas kamarata, co ti ho potiahne alebo prestrikuje kym sa sape hore tak este lepsie. Inak samozrejme suhlasim s tym co pises, najma kedze si omnoho skusenejsi pilot v RoFke.
 
Rumcajs
Hele já když letím v Camelu, tak toho rozhodně schopnej nejsem. I na Syndikátech jsem ale potkal frajery, který jsou s Camelem o 200m níž, letěj na druhou stranu než já, když jsem nad nima, udělaj prudkou stoupavou zatáčku a jsou mi v patách a střílej. Potkal jsem i borce, co když jsou níž, začnou točit jeden loop za druhým a každej ten loop je vynese o 100m vejš. No a loop je v Camelu velmi rychlej. Hele sejmul mě i frajer, co byl podemnou snad 400m, udělal pár loopů a byl nademnou a dajvoval mi za ocas. To mluvím o DVIIF v level flightu na plný plyn. Ale to už se bavíme asi o něčem jiném než je flight model.
Aby to nebylo jednostranné, měl jsem zážitek za spojence, kdy jsem s SE5a těsně u země s tachometrem na 220kmh, nebyl schopnej uletět DVIIF. Po dvou minutách mě prostě dohnal. Neměl žádnou převahu výšky. Prostě jsme se plazili těsně u země, kopírovali stromy a během chvíle ten kilometr, co mu chyběl, dohnal.
 
WT_Horrido
Rumcajs napsal:

WT_Horrido napsal:

Není podložené nic. Od kdy v roce 1918? Pokud bys měl najít nějaké pravidlo pak by se pro potřeby ROF s bídou dalo teoreticky použít že všechny D.Va přichazející v červnu 1918 na frontu a dále by mohly mít aü a v listopadu 1918 av. Samozřejmě bez ohledu na skutečné přidělovaní motorů.
Plasticky vidím to nastavování v online hrách. Úsměv

Repase D.IIIa je úplně mimo dosah něčeho čemu se dá říkat spolehlivá data.

Hodně štěstí v přesvědčování Jasona a 777. Úsměv


A jak se tak dívám, av je reálně úplně mimo použití. Nějaké sady überverdichtete pístů zpáchal Mercedes v březnu, motory se předělávaly centrálně na několika místech, nebylo to něco co by zvládl Hans Fischkopf v polní dílně, takže dejme tomu, optimisticky duben-květen 1918.

Asi nejlépe se podívat třeba sem. http://www.aerosc...amp;page=1

Nejde jen o "au" motory, ale i o DIIIa nejprve s plochým pístem a pak s klenutým. No a pak si ještě něco přečíst o ratingu těch motorů a co vlastně ty čísla 160HP, 170HP ... na štítku znamenaj. Najdeš články pojednávající o frontové praxi konverze starších DIIIa na ten typ s klenutým pístem. A možná najdeš i něco o palivech, který to umožnily. A pak se doštracháš i k údajům o zvyšující se spotřebě benzenu v průběhu války a jiným.
Přesvědčit Jasona? No to jsem veliký pesimista. Myslím, že Jason ani nikdo ze 777 na tyhle podklady nezareaguje. Prostě budou mlčet jako doposud.


Úsměv OK. Evidentně to myslíš vážně.
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
WT_Flan
Serza napsal:

No, vzhledem k tomu, jak po sobe stekate, to opravdu jako vtip nekdy nevypadalo.

Zda se tedy, ze nemam kompatibilni smysl pro humor.



Opravdu netreba se rozrusovat. Stekani vypada jinak, rekneme, ze tu probiha jiskreni mozku Úsměv
 
Serza
Priznam si tedy, ze moje intervence byla zalozena na mylne predstave...
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

01-01-2025 10:10
Štěstí, zdraví, spokojenost a mnoho potěšení duchovních i tělesných, přeju všem!

24-12-2024 12:49
vesele vanoce a štastny novy rok vam všem

24-12-2024 11:15
Pohodové Vánoce a šťastný nový rok přejí Vencourovi

08-12-2024 13:02
Vypadá to, že Nvidia definitivně ruší GeForce Experience. Už se mi aktualizuje na Nvidia App.

06-12-2024 19:02
Viděl jsem jen prvních 8 sekund videa. Stačilo mi.

04-12-2024 13:31
Vlastně jako by miliony mozkových buněk vykřikly hrůzou a náhle utichly.

04-12-2024 12:50

03-12-2024 15:48
Zase po letech jsem zaskočil a tak vás všechny zdravím...borci Mrknutí

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

36,167,545 návštěv