Palba 1938 - ČSL vs. Luftwaffe
|
Letecz |
Přidané 04-11-2010 08:28
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 296
Založený: 20.10.05
|
Teda docela čumím. To si tady někdo může rýpat do letových modelů módu aniž by o tom druhá strana věděla?
|
|
|
|
606_Alllite |
Přidané 04-11-2010 08:29
|

Uživatel

Příspěvek: 589
Založený: 17.02.10
|
Jen si ty Befka upravte aspoň to nebude taková nuda proti Vám lítat ...ale měli jste si tam dát FM zera at si spolu zatancujem
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
3BAP_Cassius Chaerea |
Přidané 04-11-2010 08:42
|

Diskutující

Příspěvek: 2854
Založený: 30.09.05
|
606_Alllite napsal:
Jen si ty Befka upravte aspoň to nebude taková nuda proti Vám lítat ...ale měli jste si tam dát FM zera at si spolu zatancujem  Ehm... sorry, ale to už ty befka líp točej. |
|
|
|
MK_KaiN |
Přidané 04-11-2010 08:53
|

Uživatel

Příspěvek: 1088
Založený: 01.10.05
|
Už se velice těším na na flejm po akci. Ale jinak je dobře, že reds mají už teď výmluvu, na to proč vlastně nevyhráli. Jen tak dál.  |
|
|
|
606_Alllite |
Přidané 04-11-2010 08:55
|

Uživatel

Příspěvek: 589
Založený: 17.02.10
|
3BAP_Cassius Chaerea napsal:
606_Alllite napsal:
Jen si ty Befka upravte aspoň to nebude taková nuda proti Vám lítat ...ale měli jste si tam dát FM zera at si spolu zatancujem  Ehm... sorry, ale to už ty befka líp točej. 
zajímavý pokrok nám tahle válka přinesla
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
606_Alllite |
Přidané 04-11-2010 08:59
|

Uživatel

Příspěvek: 589
Založený: 17.02.10
|
MK_KaiN napsal:
Už se velice těším na na flejm po akci.  Ale jinak je dobře, že reds mají už teď výmluvu, na to proč vlastně nevyhráli. Jen tak dál. 
Jsme Češi né
[img]http://sjura.sweb.cz/606_panel_BG-Z-mustang_02_300x60.jpg[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Pragr |
Přidané 04-11-2010 09:10
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
Nechci jitři emoce, jen mám malou technickou otázku.
Pravidlo 6.1 "Komunikace stroje s velkým dosahem se strojem s malým dosahem se řídí pravidly pro stroj s malým dosahem. Tzn. Vícemotorové stroje smí s jednomotorovými komunikovat jen jsou-li ve vzdálenosti na vizuální kontakt."
Je to úlitba hratelnosti? Reálně by u LW na 100% a ČSL na 99% neměla být možnost spojení mezi stíhači a bombardéry (radiostanice u obou druhů letadel používaly odlišné frekvence a nebylo možno je naladit na stejnou). Ale jak říkám, jde-li o vyšší hratelnost, nemám s tím problém, jen mě to zajímá. |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 04-11-2010 09:14
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
Pragr napsal:
Nechci jitři emoce, jen mám malou technickou otázku.
Pravidlo 6.1 "Komunikace stroje s velkým dosahem se strojem s malým dosahem se řídí pravidly pro stroj s malým dosahem. Tzn. Vícemotorové stroje smí s jednomotorovými komunikovat jen jsou-li ve vzdálenosti na vizuální kontakt."
Je to úlitba hratelnosti? Reálně by u LW na 100% a ČSL na 99% neměla být možnost spojení mezi stíhači a bombardéry (radiostanice u obou druhů letadel používaly odlišné frekvence a nebylo možno je naladit na stejnou). Ale jak říkám, jde-li o vyšší hratelnost, nemám s tím problém, jen mě to zajímá.
ano jde o ulitbu hratelnosti ... z toho sameho duvodu take nikdo nechce po pilotech CSL aby jich cast pri letu nebyla na TS protoze jejich stroj neni vybaven radiostanici, pripadne aby se za letu dorozumivali Morseovou abecedou |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 04-11-2010 09:24
|

Uživatel

Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
606_Tempik napsal:
Oproti starším verím Bf-109B/C/D, které byli v tom uplně prvním packu od VGR_MAPa došlo k úpravě flight modelu. Předtím šli Bf bez manuálního zásahu do vrtule přetočit. S novým modem to nejde. Byl použit jiný balík letadel, nebo se upravily nějak ty původní? Do Bf až tolik nevidím a netuším jestli už měli AUTOMATICKOU stavitelnou vrtuli, ale mohlo se to veřejně zmínit jen tak ze slušnosti.
Proto jsem se teď i ptal. Zajímalo mě jestli se tyhle úpravy FM oznámí i veřejně.
Jsou ještě nějaké úpravy letadel?
Mně Tempíkův dotaz přijde velice slušný (na rozdíl od většiny odpovědí na něj) a rozhodně na místě. Mohl by někdo zodpovědný (!) opdpovědět, prosím? |
|
|
|
1stCL_Jiricek |
Přidané 04-11-2010 09:29
|

Uživatel

Příspěvek: 1275
Založený: 04.10.05
|
Pragr napsal:
Je to úlitba hratelnosti? Reálně by u LW na 100% a ČSL na 99% neměla být možnost spojení mezi stíhači a bombardéry (radiostanice u obou druhů letadel používaly odlišné frekvence a nebylo možno je naladit na stejnou). Ale jak říkám, jde-li o vyšší hratelnost, nemám s tím problém, jen mě to zajímá.
Popravdě jsme se o totmo dlouho dohadovali a nenašli jsme žádného odborníka, který byl schopen doložit ani to, co říkáš, ani opak. Já zastával názor, že stíhači by neměli mít možnost ladit bombardéry. Naopak už bych si to představit dovedl. Většina ale byla opačného názoru. Takže byla raději zvolena hratelnost než potenciální nereálné omezení.
Jestli máš nějaké zdroje, pošli mi je, prosím. |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 04-11-2010 09:37
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11131
Založený: 26.01.13
|
606_Tempik napsal:
Oproti starším verím Bf-109B/C/D, které byli v tom uplně prvním packu od VGR_MAPa došlo k úpravě flight modelu. Předtím šli Bf bez manuálního zásahu do vrtule přetočit. S novým modem to nejde. Byl použit jiný balík letadel, nebo se upravily nějak ty původní? Do Bf až tolik nevidím a netuším jestli už měli AUTOMATICKOU stavitelnou vrtuli, ale mohlo se to veřejně zmínit jen tak ze slušnosti.
Proto jsem se teď i ptal. Zajímalo mě jestli se tyhle úpravy FM oznámí i veřejně.
Jsou ještě nějaké úpravy letadel?
Bf 109 B-2 z Ultrapacku používal poněkud jinak modelovaný motor (letový model mi ale přišel totožný), než Bf 109 B-2, C-1, D-1 (early+late) z balíku, který byl použit jako základ i toho nejstaršího MaPova módu. I v současnosti interpretovaný motor se dá otáčkami poškodit (pokud je přehřátý, tak to dokonce není ani moc těžké), ale není to zdaleka tak ostré, jako v původní verzi (tam jsme to řešili tak, že jsme snižovali otáčky na 90%, což postačovalo i při max. plnicím tlaku, aby byl motor v bezpečí - sebralo nám to jen asi 5 - 10 km/h z maximálky, což bylo jednoduché řešení a ztráta rychlosti přijatelná).
Nicméně původní verze se nepoužívá právě už od chvíle nástupu ostatních 109tek (2 měsíce zpátky?), které byly dodány v rámci kompletního balíku i s B-2. Historicky všechny Bf 109 měly vrtuli stavitelnou automaticky (pokud neměly pevný klacek). Automaticky stavitelná vrtule byla už u původní B-2, ale motor byl velice citlivý na přetočení (dílem pomalého přestavení, dílem samotnou citlivostí na vyšší otáčky). jen pro zajímavost - trochu mimo téma: Takovému Fw 190 D se dá tímto způsobem motor taky odrovnat a není to hezký pohled, zvláště pak z kokpitu toho Fw 190 . Můj skromný názor na věc je, že obecná ILovská interpretace tohoto problému je příliš benevolentní, ALE (!) že interpretace v Ultrapackové B-2 zase příliš přísná. Domnívám se, že optimum leží někde mezi. Ale to je spíše téma pro Daidalos, než pro tuhle diskusi.
FM žádných letadel nikým upravován nebyl (nebo o něm nevím). Pouze loadout u Šmolíku a lody (3d model) u He 51.
Kritická (teď už opravená) chyba spočívala v tom, že každá 109ka na server posílala cca 10x/sec informaci o svém momentálním stavu paliva a server to obratem rozesílal všem připojeným počítačům (nehledě na to, jaké letadlo na nich běží). Docházelo k přetížení datového toku, lagům a pádům serveru. Naštěstí to MaP našel a zabil 
Pragr napsal:
Je to úlitba hratelnosti? Reálně by u LW na 100% a ČSL na 99% neměla být možnost spojení mezi stíhači a bombardéry (radiostanice u obou druhů letadel používaly odlišné frekvence a nebylo možno je naladit na stejnou). Ale jak říkám, jde-li o vyšší hratelnost, nemám s tím problém, jen mě to zajímá.
Nemáš pravdu. Minimálně letecké radiostanice Luftwaffe (FuG III, FuG 7, FuG 10, FuG 16) mohly mezi sebou komunikovat. Stejně jako mohly komunikovat s jednotnou frekvencí na zemi. Tzn. bylo možné na nich nastavit stejné frekvence. Nicméně částečnou pravdu máš - rádiová komunikace mezi bombardéry a stíhači zpravidla neprobíhala. Pravidla to ošetřují ale dostatečně - když některý bombardér chce komunikovat se stíhači, může si na ně přeladit. V tu chvíli ale neuslyší zbytek své formace.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 04-11-2010 09:51
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
1stCL_pbarry |
Přidané 04-11-2010 09:46
|

Uživatel

Příspěvek: 1694
Založený: 30.09.05
|
606_Tempik napsal:
Mě je jedno co si tam kdo namodeluje, stejně vás budu taranovat, ale aspoň odpověď by se mi líbila a to ideálně od hlavního organizátora.
Myslím si, že úprava letových modelů by měla být oznámena před akcí a veřejně. Ne ab se po akci pak začlo dohadovat o tom, že to a to se nevědělo a jaký jsou ta sruhá strana cheateři.
Jak psal fuči. Ty modely byly jiné už pro první mapův balíček. Je milé že sis toho všiml až teď, ale tvoje nepřímé obvinění že hrabem do modelů a neráčíme to nikomu říct, je stejně sprosté jako odpovědi na tvůj příspěvek (a ty jsou alespoň oprávněně nadsazené).
Zavři už toho strašáka do skříně a zkus pochopit, že modří nikoho ochcávat nechtěj. Zaměřte se na sebe ať podáte dobrý výkon a nehledejte chyby u modrých, tak jako je modří nehledají u vás!
Upravil/a 1stCL_pbarry dne 04-11-2010 09:53
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
|
|
|
|
Pragr |
Přidané 04-11-2010 09:50
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
[b]1stCL_Fucida napsal:
Nemáš pravdu. Minimálně letecké radiostanice Luftwaffe (FuG III, FuG 7, FuG 10, FuG 16) mohly mezi sebou komunikovat. Stejně jako mohly komunikovat s jednotnou frekvencí na zemi. Tzn. bylo možné na nich nastavit stejné frekvence. Nicméně částečnou pravdu máš - rádiová komunikace mezi bombardéry a stíhači zpravidla neprobíhala. Pravidla to ošetřují ale dostatečně - když některý bombardér chce komunikovat se stíhači, může si na ně přeladit. V tu chvíli ale neuslyší zbytek své formace.
Díky za odpověd.
Asi koukám blbě, ale FuG 10 používaná u bombardérů má mít údajně frekvenční rozsah 300-600kHz na dlouhých vlnách a 3-6MHz na krátkých. Proti tomu FuG16 používaná u stíhačů má údajně rozsah 38.5-42.3MHz. Podle toho se mi zdá, že tyhle dvě se mezi sebou nemůžou domluvit. Stejně jako FuGIII
Ale FuG7 a FuG 10 by se domluvit měly, vzhledem k tomu, že FuG7 měla mít rozsah 2.5-7.5MHz. Takže se omlouvám, za zbytečný dotaz
Upravil/a Pragr dne 04-11-2010 10:03
|
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 04-11-2010 09:59
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
1stCL_Jiricek napsal:
Mně Tempíkův dotaz přijde velice slušný (na rozdíl od většiny odpovědí na něj) a rozhodně na místě. Mohl by někdo zodpovědný (!) opdpovědět, prosím?
mno vidis ... a me ten dotaz naopak prisel dost rejpavej, hlavne v zavislosti na tom, ze se objevil hnedka po tom co Fuci oznamuje opravu kriticke chyby MODu a hlavne tim, ze naznacuje ze se provadi tajny zasahy do FM zatimco MaP svedomite o vsech zmenach v packu letadel informoval ... a Tempik se te debaty sam zucastnil ... proto jsem se ho taky v editu ptal jestli se dival po vlakne jestli ta zmena modelu nebyla oznamena ... na to neodpovedel, ale ja ted vim ze se nedival
12.08. MaP oznamil svuj prvni balicek letadel pro specku - jeste se nejednalo v zadnem pripade o oficialni balicek a tento vychazel z neceho co se nazyva Fusion pack - tam byl ten model B jakej se pretacel, ale chvilku potom bylo zverejneno Fuciho reseni jak tomu zabranit, coz i sam tempik dosvedcil ze vyzkousel a fungovalo to
22.08. pak MaP uvedl, ze v kratke dobe vydal 3 - TRI - verze
23.08. pak Fuci "uklidnuje" Vogona ze v urcitou dobu vybere instalaci, kterou oznaci za standardni - a jeden balicek za standardni oznacen byl ... nevim jakej balicek v poradi to byl a je mi to sumak ... BYLO TO OZNAMENO
takze Tempikovy narazky 3 dny pred akci na zmenu modelu s argumentaci typu ze v prvnim balicku to bylo takhle a ted to je takhle neni nic jinyho nez naprosto zbytecny prudeni |
|
|
|
j4ck41 |
Přidané 04-11-2010 10:00
|

Diskutující

Příspěvek: 2006
Založený: 09.02.06
|
Letecz napsal:
Teda docela čumím. To si tady někdo může rýpat do letových modelů módu aniž by o tom druhá strana věděla?
nemuze ... akorat si to cerveni myslej |
|
|
|
1stCL_Fucida |
Přidané 04-11-2010 10:18
|

Hlavní administrátor

Příspěvek: 11131
Založený: 26.01.13
|
Ještě pro dokreslení atmosféry, práce v posledních dnech probíhaly třeba takto (mail na MaPa a LesníhoHU z 2.11.2010):
Super, výborně. ( pozn. reakce na vyřešení jiné fatální chyby)
Dávám na kopii ještě LH, ty Befka jsou natolik kritická věc, že můžou celou akci zničit. Potřebujeme všechny dostupné síly.
LesniHU: je to popsané níže. Problém je ten, že módované Bf 109 B, C a D server každou vteřinu spamují desítkami, nebo spíš stovkami zpráv o svém aktuálním stavu paliva. Server to přijímá a vrací nazpátek všem klientům. Je to vidět třeba když se pilot v Bf 109 přepne do konzole, tak jak se neustále palivo vypisuje. Server tím šíleně zatěžuje jak sebe, tak i jednotlivé hráčské počítače. Dokázal bys problém najít a zabít? Co bys k tomu potřeboval? Předpokládám, že by stačily samotné soubory tvořící to Befko?
Pokud bys nám s tím pomohl, tak u mě máš velkou část flašky Jägera (druhou velkou část má MaP..  ).
Díky,
F.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 04-11-2010 10:20
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
|
|
|
|
Hoper |
Přidané 04-11-2010 10:24
|

Fusioner

Příspěvek: 12131
Založený: 29.09.05
|
škoda, že na hlášky z konzole neupozornil někdo z velitelů při vašich poradách
na našich prvních trénincích (ještě na jugošské mapě) si jich totiž všimlo vícero lidí (červení)
ale koukám, že problém bude vyřešen :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]

|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 04-11-2010 10:38
|

Uživatel

Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
My jsme to s Fučim na té jugošské mapě řešili, ale ani jednomu z nás nedošlo jak velký je to problém. Tedy že jde doslova gigabajty zbytečně přenesených dat.
Jinak toto je kritický problém, o kterém jsem mluvil v serverovém vláknu.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
Letecz |
Přidané 04-11-2010 10:45
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 296
Založený: 20.10.05
|
VGR_j4ck41 napsal:
Letecz napsal:
Teda docela čumím. To si tady někdo může rýpat do letových modelů módu aniž by o tom druhá strana věděla?
nemuze ... akorat si to cerveni myslej
Tak to je dobře 
1stCL_Fucida napsal:
Historicky všechny Bf 109 měly vrtuli stavitelnou automaticky (pokud neměly pevný klacek). Automaticky stavitelná vrtule byla už u původní B-2, ale motor byl velice citlivý na přetočení (dílem pomalého přestavení, dílem samotnou citlivostí na vyšší otáčky).
I B, C, D? Automaticky míněno, že se sama nastavila dle otáček motoru? O tom bych dost pochyboval. Automaticky stavitelnou vrtuli měli sériově dostávat až Emily. Ještě u některých ukořistěných Emilů (E-3 např.) nebyla automaticky stavitelná vrtule zaznamenána.
|
|
|
|
311_Tjurma |
Přidané 04-11-2010 11:09
|

Rozkoukaný

Příspěvek: 347
Založený: 16.03.06
|
Teda tady to nikdy nezklame, klasika. Bravo. Ubrecenost, pocity ublizenosti, vytahovani technickych picovin atd atd. Radeji ocente MaPa a jeho spolupracovniky, ze dokazou vyresit zasadni problem, nez je podezirat, ze se hrabou ve FM.
jako to jste si na zacatku mysleli, ze budeme mit stejne kvalitni letadla jako Nemci?? Zatnete zuby a prestante porad srat pri zdi
Edit: btw ty heinkely a stuky taky nejsou kdovijaký zázraci
Upravil/a 311_Tjurma dne 04-11-2010 11:12
|
|
|