September 29 2024 14:24:13
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 4

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch
Pragr
Farky napsal:...P-40E - máš nějaký jiný důkaz než ten dopis od Allisonů? U jaké konkrétní jednotky zvýšili takhle boost ?


http://www.raafwarbirds.org.au/targetvraaf/p40_archive/pdfs/1710-39.pdf

Datasheet motoru V1910-39 z P-40E. War Emergency udává jako 56''/3000 což je nějakých 1470HP.

Rychlostní křivka v Il Compare odpovídá celkem přesně výkonu motoru 42''/3000, to je nějakých 1100HP. To není ani těch 1150HP Military Power.

U P-40M z Ila čím víc na to koukám, tím větší mám podezření, že jde ve skutečnosti o P-40F nebo L, vzhledem k poněkud více výškovému motoru, který tam soudě podle maximálního výkonu kolem 6000m je. Pokud je to tedy verze M pak je namodelovaná určitě špatně (naprosto neodpovídá průběh, ani hodnoty). Je-li to F, pak by to zhruba sedělo na výkon motoru V1650-1 1120HP při 48''/3000, když War Emergency bylo 51''/3000 a 1300HP.
Upravil/a Pragr dne 25-01-2011 20:23
 
Robo
606_Tempik napsal:
Doufám že ti bude stačit bod2 a 5+6, abych dále nemusel pokračovat


Nie, pekne vsetko mi rozpis. Mrknutí

Bod 2:

2. Ja som uplne suhlasil a dodal som, ze takto mimo je bohuzial kopec strojov (VVS, USAAF... atd...)


Pisal som konkretne:

Ja tiez dufam, ze sa neskonci u Mk.Vb


Co sa G-6/AS tyka, tam sa vykony lietadla v hre priblizuju skor realnej G-14/AS, ale moj nazor je, ze late war Befka aj Dory su na tom este relativne ok co sa FM tyka. Ktore parametre presne mas na mysli? Na tychto erach mam hodne nalietane a dost som sa aj zaoberal porovnavanim s roznymi testami a co sa mi vybavuje az take zle to nebolo vramci Sturmovika. Samozrejme zlepsovat sa da stale a ako LesniHU naznacil, Befka su na rane a na rade hehe. Ak mas cas napis co konkretne sa ti nezda na G-6/AS a D-9inach...


Vysvetlenie: Moj nazor skratka je taky, ze OKREM tychto dvoch su spotvorene aj mnohe dalsie era, popri ktorych tieto su este relativne ok - vsetko vramci hry. Vramci hry znamena, ze s tym ja osobne dokazem zit, lebo korektna taktika v nich aj proti nim sa da uplatnit tak ci tak. (to som rozpisal podrobne) Zaroven ale cely cas uz od prveho prispevku spominam, ze sa tesim na opravene FM 109 aj 190 a nikde ani jedinym slovom neobhajujem terajsi FM ani Dory ani G-6/AS. Cely cas viem, ze ASko je mimo a teraz to viem uz aj o Dore.

No a kdeze je ta loz, ze by som s tebou a priori nesuhlasil a napisal, ze tie 2 FM su uplne OK a ze by tak mali ostat? Iba som sa spytal na podrobnosti, lebo ma to rovnako ako teba zaujima. Moj pristup k hre poznas - viem, ze kopec veci na oboch stranach je zle, ale nikdy sa na tieto veci nestazujem, pretoze to je len pocitacova hra.

Bod 5:

Robo 25.1.
6. Bod 5 ale neznamena, ze som tvrdil, ze G-6/AS z hry je len zle pomenovana G-14/AS a ze stale neplati bod 2, resp. ze ked vezmes graf realnej G-14/AS, tak bude totozny s vykonom G-6/AS v hre, a teda je vsetko v poriadku. Doteraz mi nie je jasne, ako a preco si toto prekrutil.


Já nevím který z nás dvou je hloupý, ale já ti našel rychlostní graf, kde AS verze létá u země 550 km/h. 1stCL_pbarry mi našel (když ty jsi nebyl schopen) graf G6/AS s MW50 o které tvrdíš že je to ona a ani ona nelétá 590, ale 560!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takže to není v pořádku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Hlupy z nas dvoch nie je ani jeden. Zamračený
Ja som od teba nechcel ziadny graf, viem si ho najst aj sam. Zamračený Ja som od teba chcel, aby si pochopil, ze predlohou G-6/AS v hre nie je napriek znaceniu ozajstna G-6/AS.

No a kdeze je teda ta loz v bode 5? Tvrdis, ze som napisal daco, co som nenapisal a co si ani nemyslim a ja neviem preco. Šklebící se

EDIT - teraz som si vsimol, ze si pravdepodobne zase zle precital bod 6, lebo reagujes uplne od veci. Zamračený Precitaj si to este raz a precitaj si, co si zvyraznil Šklebící se
Upravil/a Robo dne 25-01-2011 20:48
 
falkon
606_Tempik napsal:
...nelétá 590, ale 560!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ospravedlnujem sa, ze vam 'skacem' do rozhovoru, ale ako to tu citam, tak uz od zaciatku mi nie je jasne, odkial Tempik beries tu hodnotu 590? Prosim, mohol by si to nejak "zverejnit", odkial toto cislo mas?


A ked som sa uz odhodlal reagovat, tak si neodpustim jednu poznamku:
Ked niekto (ako Robo.) napise vetu
"ze late war Befka aj Dory su na tom este relativne ok co sa FM tyka"
tak podla mna rozhodne nemysli len a pouze hodnotu rychlosti pri zemi, o ktoru si Ty opieras svoje argumenty uz 3. den a 9. stranku diskusie. Myslim, ze tou vetou mysli tak-nejak celkove ponatie vykonov v celej skale vysok, roznych situacii a letovych rezimov, pretoze ta carovna skratka FM znamena Flight Model, v preklade "letovy model" a ten - ako isto uznas - nedefinuje len a pouze letove vlastnosti pri zemi.

V podobnom duchu sa Robo aj sam niekolkokrat vyjadril (hoci tusim o Dore - takze prosim neber ma za slovicka), ze "hold v jednej vyske je rychlejsia, v inej pomalsia", ale ze suma-sumarum je to šul-nul a teda sa to da povazovat za este relativne ok.

Mozno ze v tom ste sa s Robom "nestretli", ze Ty cely cas tvrdis a predhadzujes jeden jediny argument ("detail" ) o rychlosti "590" pri zemi (ktory si doteraz neuviedol odkial mas), a Robo (podla mna) pisal svoje prispevky s takym tym zdravym nadhladom "nad hrou" a zohladnenim "celkovej charakteristiky" spominanych lietadiel.
Upravil/a falkon dne 25-01-2011 20:35
 
313_OTTO
No taky si zareaguju. falkone pokud je v jedné z výšek kde obvykle začíná probíhá, nebo končí boj (tedy v operačních výškách) výrazný rozdíl mezi modelem a reálem pak model rozhodně není OK. Nemluvím o konkrétním letadle, ale takhle tempovu poznámku chápu já.
Ale souhlasím s tím že je to jen hra
 
Tajpan
2Fucida: jj, trepol som blbost. moja hlúpost. ale pre mna tie valce, vztlaky, vrtanie,motolry ,C3 sú len zaťažujúcim a nepodstatným detailom.
Mne stačí vediet, že tá 5-ročná kauza s Bf109G2 bola ukončená tak ako bola. a že tí "hnusní, zlí, škaredí modisti", dokázali namodelovať "viac menej kóšer" Bf109G2 1.3ATA z 1942. A kedže DT dokázal to čo pre Olega bolo nemožné (po 9 rokoch pridat Bf109F4 nádrž atd), uvítal by som i túto úpravu.
nech už i červenoočká sú spokojné. Úsměv

2Robo: je mi lúto, ale si tu na omyle s MW50. v Fw190D9 je velký BUG.
 
czs_scharck
HardBall ke Šturmovi v4.08m ukazuje rychlost u hladiny s Bf-109 G-6/AS = 581 km/h, nikoliv 590 .... Zamračený
Upravil/a czs_scharck dne 25-01-2011 21:24
CSL/I_Scharck <iíi=< 59
 
Robo
Tajpan napsal:
2Fucida: jj, trepol som blbost. moja hlúpost. ale pre mna tie valce, vztlaky, vrtanie,motolry ,C3 sú len zaťažujúcim a nepodstatným detailom.
Mne stačí vediet, že tá 5-ročná kauza s Bf109G2 bola ukončená tak ako bola. a že tí "hnusní, zlí, škaredí modisti", dokázali namodelovať "viac menej kóšer" Bf109G2 1.3ATA z 1942. A kedže DT dokázal to čo pre Olega bolo nemožné (po 9 rokoch pridat Bf109F4 nádrž atd), uvítal by som i túto úpravu.
nech už i červenoočká sú spokojné. Úsměv


Nie nie, v pohode, stane sa, rozumieme si. 1.35 ata vs. 1.42 ata, G-2 bude asi tiez rozdelena na early / late, takze mapmaker bude mat moznost vybrat spravnu variantu.

Tajpan napsal:2Robo: je mi lúto, ale si tu na omyle s MW50. v Fw190D9 je velký BUG.


Jo, no to bugov tam je milion 5. Ak mas na mysli problem u 1945 Dory (myslene ako znacenie v hre) tak to kludne hej, ako je jasne podla mojej odpovede tak som bral do uvahy iba Befka, lebo o nich bola rec. Tam je to vcelku ok co sa casov tyka.
 
Farky
pro Prágra - ptal jsem se tě, jestli máš nějaký důkaz mimo toho dopisu že se zvyšoval MP u P-40 na 66 - 70". A na P-40M jsem se tě ptal, protože jsem doufal že hodíš odkaz na nějaký test tohohle éra s WER. Přiznám se že to nechci až tak úplně kvůli Warhawkům ve šturmu. Prostě mě to zajímá.

O tom jak si stojí ilovská P-40 oproti skutečnosti si tady klidně můžem psát celý dny a týdny a určitě se ve spoustě věcí shodneme. Ale upřímně, P-40E se dá se skřípěním zubů překousnout tak jak je, i na to že nějakej mamlas nedal do kokpitu palivoměr už jsem si zvyk. A P-40M? Do toho proti Luftwaffe leze jen pár úchylů co mají to éro prostě rádi a na serverech ho potkáš jen opravdu vyjímečně. I proti Japíkům s tím lidi lítaj spíš z donucení. Osobně si myslím, že opravovat éro co skoro nikdo nelítá je zbytečný. Třeba se i na P-40M časem dostane, jsou ale mnohem lítanější mašiny co zaslouží upravit. Toť můj názor.


Teď k tý munici a slabým US "padesátkám" - celý "problém" ve šturmu s Browningama není v slabý průraznosti ale v tom jakou munici máme a v jakým množství ji máme napáskovanou. Polopaticky - není to o průbojný munici, ale ZÁPALNÝ. Pokusím se nějak stručně vysvětlit hlavní důvod, proč jsou pro spoustu lidí "padesátky" slabý, podhodnocený, prostě na prd -

Pokud to stále platí (možná by mohl potvrdit DT?), máme v ilovy v pásu náboje takhle - APIT - AP - HE (BALL?) - AP. To znamená, že průbojně-zápalný jsou jen trasírky, takže každá čtvrtá. A taky to znamená, že s tím jdou dost blbě zapalovat nepřátelský letadla. Moje zkušenost je taková, že v Tomahawku mnohem snadněji zapálím třeba Emila než v Kittyhawku, protože ty kulomety malý ráže mají mnohem větší hustotu zápalných střel než .50 cal.
Argument lidí co s tím nejsou spokojeni je vždycky cca takový - proč máme tak hloupě napáskovanou munici, když .... A pak přicházejí na řadu citace a fotky pásů s řazením API - API - API - T, AP - I - AP - I - T, API - API - API - API atd. atd. JENŽE tyhle fotky jsou v naprosté většině z Evropy z late 43+. V SSSR rozhodně neměli například tolik API, v Pacifiku se taky používalo jiný páskování než v Evropě. Lišilo se to nejen od jednotky k jednotce, ale hlavně na jiných místech Země a v jiném čase se prostě nepoužívalo to samé. Tak jako zastánci změny dokážou najít pro ně relevantní a jediné správné fotky a citace, tak odpůrci si najdou ty svoje podklady a stejně dobré. A všichni budou mít pravdu, to je ten průšvih. Je to věc, která se nedá vyřešit jinak než nějakým kompromisem. A ten kompromis je APIT - AP - BALL - AP. Pokrývá to IMHO celkem solidně celou válku a všechny fronty. Je jasný, že třeba v Evropě za USAAF na tom proděláváš, o tom žádná. Pokud máš ty (nebo kdokoliv jiný) nějaké lepší řešení, napiš(te) jaké.

Btw - já bych třeba chtěl do P-47 páskování co měl Gabreski, tzn. všechno API bez trasírek, protože akorát zbytečně prozrazujou. Ale doufat že se toho dočkám ve hře je zbytečný. Chtít po někom aby namodeloval různý typy páskování munice pro všechny éra (nejen) s ohledem na momentální datum a místo mise je utopie.
 
CSW_3IAP_Wolf
Budou mít JAKY 1,1B,7A-B,9 namodelované palivoměry???celkem podstatná věc!!! ne???
 
Robo
3IAP_Wolf napsal:
Budou mít JAKY 1,1B,7A-B,9 namodelované palivoměry???celkem podstatná věc!!! ne???


A maju ich mat namodelovane?

Ohladom Tempestu:

[img]http://www.bharat-rakshak.com/IAF/History/1950s/Rgvn/Tempest-Cockpit.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://img.photobucket.com/albums/v189/kunac/Tempest-1.jpg[/img] is not a valid Image.

(typhoon, ale kabina a doska za hlavou pilota rovnaka)
[img]http://img.photobucket.com/albums/v189/kunac/Typhoon5V-Apreviously-X.jpg[/img] is not a valid Image.

Este raz render modelu:
[img]http://www.preservingfidelitysquad.nl/_div/TempestMkV_ArmorPlate-01.png[/img] is not a valid Image.

Model kokpitu ako taky urcite nie je problem, vyhlad by ale mal byt ozaj lepsi, na svedomi to ma najma 6DoF a mozno to co hovori Tank - hlava pilota (cockpit camera) je prilis vzadu.
 
DarkTatka
No, mely by, yaky mely palivomery na kridle, kousek od kabiny.
 
Farky
Tak to já teda chci taky konečně ten palivoměr do Warhawků. Šklebící se
 
Robo
darktatka napsal:
No, mely by, yaky mely palivomery na kridle, kousek od kabiny.


Co sa budikov tyka, spomenul som nasledovne problemy:

Jaky palivomer (ziadny)

P-40 palivomer (nefunkcny)

Tempest rychlomer (Knots -> MPH)

B-25 (divny rychlomer)

IAR 81c chyba v modeli, nevycentrovane ihly

Je este nieco podobne chybajuce alebo vadne?
 
Robo
Panek napsal:
A byl u befek opraven počet munice pro 20mm kanon?

Já jen, že je všeobecně známo, že zásoba není 200 ran, ale pouze 150.


http://www.cockpi...4%20Wa.pdf

Str.30

http://www.cockpi...6%20Wa.pdf

Str. 12

200
Upravil/a Robo dne 26-01-2011 01:05
 
Stoupa
Jukni se ješte na kompas u A-20, u pilota ukazuje na sever a u bombomečíka na jih.
IAR 81a chyba v modelu. Držátko na levo je ukrojené. Ozubené kolečko u páky na pravo chce posunout dozadu.
Buffalo Mk I problém s texturou na pravo.

[img]http://i845.photobucket.com/albums/ab20/BP_Tyrl/Buffold.jpg[/img] is not a valid Image.
[img]http://i845.photobucket.com/albums/ab20/BP_Tyrl/Buffnow.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Stoupa dne 26-01-2011 01:55
 
606_Temp
Výborně Robo. A mohl bys teď najít stejné(podobné) záběry P-47 a P-51 pro porovnání s tím Tempestem? Jako 3D model je věc hezk, ale není v něm totiž vidět pozice pilotovi hlavy jak už tu padlo, který má pravděpodobně u Olega polovinu lebky v opěrce.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Farky
Robo, co se týká špatně ukazujících nebo nefunkčních budíků v ilovi - tam nefunguje nebo špatně ukazuje takových věcí, že oprava by byla na několik patchů. Ukazatele teploty, ukazatele plnícího tlaku, nefunkční ukazatel tlaku vody v T-boltu, chybějící ukazatele polohy podvozku v Airacobře atd. atd.

Jen upřesním tu P-40 - nejen že palivoměr nádrže v centroplánu na podlaze je nefunkční, především tam není palivoměr na přístrojové desce pro trupovou nádrž. Oprava by znamenala předělat přístrojovku.
 
VCAF_Joe
606_Tempik napsal:
Výborně Robo. A mohl bys teď najít stejné(podobné) záběry P-47 a P-51 pro porovnání s tím Tempestem? Jako 3D model je věc hezk, ale není v něm totiž vidět pozice pilotovi hlavy jak už tu padlo, který má pravděpodobně u Olega polovinu lebky v opěrce.


Chvilku jsem googlil, jak to vypadá u Mustangu - opěrka je to trochu vidět např. tady:

[img]http://www.cybermodeler.net/history/354fg/images/73479act.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://www.cybermodeler.net/history/354fg/images/73777act.jpg[/img] is not a valid Image.
Czech Spitfire Club - "We don't forget"
 
http://www.czechspitfireclub.cz
Robo
606_Tempik napsal:
Výborně Robo. A mohl bys teď najít stejné(podobné) záběry P-47 a P-51 pro porovnání s tím Tempestem?


Nie, ty mi ich najdi. Mrknutí Ja som o vyhlade z Tempestu zalozil vlakno a sem som postol odpovede od TD. Suhlasia, ze vyhlad by mal byt lepsi, ale nemozno menit 3d model, lebo ten je v poriadku. Problem je asi inde.

606_Tempik napsal: Jako 3D model je věc hezk, ale není v něm totiž vidět pozice pilotovi hlavy jak už tu padlo, který má pravděpodobně u Olega polovinu lebky v opěrce.


Skusal som v hre, ani so 6DoF sa mi nedalo nakuknut za tu dosku. (6DoF v cistej hre ovsem nemame...) Ta vzdialenost hlavy od opierky sa mi zle nezdala a nevyzera to na lobotomiu (ani Robotomiu) a keby sa kamera aj posunula vpred tak pilot stale nevidi dobre vzad. Takze skuste navrhnut konstruktivne riesenie, alebo kompromis, aby to vramci hry bolo OK. Absencia 6DoF sa dotyka viacerych lietadiel, nie len Tempestu a nejake riesenie sa zatial v dohladnej dobe nerysuje. 3d model len tak zmenit nemozes, ked je spravny a presny. Ked posunies oci pilota hned 20cm vpred, stale nebudes vidiet co potrebujes. Nie je to az take jednoduche Smutný

Comu nerozumiem je, ze so 6DoF modom od sHr sa naklonim poza opierku c Dore a vidim aj to, co nemam, ale v Tempeste sa neda hlavou pohnut v doprava ani dolava. Zamračený
 
Robo
Farky napsal:
Robo, co se týká špatně ukazujících nebo nefunkčních budíků v ilovi - tam nefunguje nebo špatně ukazuje takových věcí, že oprava by byla na několik patchů. Ukazatele teploty, ukazatele plnícího tlaku, nefunkční ukazatel tlaku vody v T-boltu, chybějící ukazatele polohy podvozku v Airacobře atd. atd.

Jen upřesním tu P-40 - nejen že palivoměr nádrže v centroplánu na podlaze je nefunkční, především tam není palivoměr na přístrojové desce pro trupovou nádrž. Oprava by znamenala předělat přístrojovku.


Dobre, takze to nechame tak. Mrknutí

Niektore veci by mohli byt jednoducho opravitelne a mozu sa teda jednoducho opravit.

EDIT

autor kokpitov Caspar (napr He 129) odpisal v zmysle, ze P-40 su velmi nepresne a ze sa na ne mozno pozrie (robi na H75)
Upravil/a Robo dne 26-01-2011 10:19
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,691,347 návštěv