DCS World
|
Baron |
Přidané 09-09-2014 23:13
|
Moderátor
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
LEON napsal:
To Baron: Rámcově vím, o čem je DCS: CA, zajímalo mě opravdu jen zpracování DM v něm.
Graficke znazornenie poskodenia nic moc, ale napr. dnes som bol v Abramsovi a darilo sa mi prezit niekolko utokov od T-80 a T-90. Manevroval som pomedzi domy, a so stastim sa odo mna strely odrazili. Lenze potom som urobil chybu, dostal zasah od riadenej rakety a bolo vymalovano. Myslim, ze DM je trochu podobny WoT - teda ubudaju hit pointy. Aspon na taktickej mape po zasahu tanku ubudne cast ukazovatela "zdravia".
Ak to mam zhrnut - velmi sme si s Vlcakom pochvalovali spracovanie pozemneho bojiska, podla mojho nazoru ide o hodne vydareny pocin. A teraz v akcii skoro zadarmo... Perfektne funguje napr. nasvietenie ciela laserom, skvele je spravene trebars privolanie delostreleckej podpory, delostrelectvo a raketomety su kapitola sama o sebe, no jednoducho sme sa vyblbli tak, ze namiesto lietania (kvoli tomu sme na DCS isli), sme sa drncali v pozemnej technike a nadsene komentovali kazdu znicenu nepriatelsku jednotku. Jednym slovom - skvele. Keby nas bolo viac, dali by sa robit i utoky s leteckou podporou a to by bola uz nirvana
Dnes sme to testovali s MadVlkom na serveri MB2:
Hrnieme sa k nepriatelskym poziciam, MadVlk v Palladinovi trochu vzadu
[img]http://i1314.photobucket.com/albums/t572/jg1baron/Screen_140909_205809_zps20507dec.jpg[/img] is not a valid Image.
Nasa spolocna salva z MLRS na ciele vo vzdialenosti 21 km - Vlcak prave odpalil raketu
[img]http://i1314.photobucket.com/albums/t572/jg1baron/Screen_140909_215848_zps807b6fcc.jpg[/img] is not a valid Image.
turisti na dovolenke
[img]http://i1314.photobucket.com/albums/t572/jg1baron/Screen_140909_220910_zps79f602c5.jpg[/img] is not a valid Image.
finito
[img]http://i1314.photobucket.com/albums/t572/jg1baron/Screen_140909_182527_zps5b5df56b.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a Baron dne 10-09-2014 00:07
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 10-09-2014 09:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Diki Apo, tak som si to tam dodatocne nasiel
Uz dloho som sa netesil na nejaky sim/lietadlo ako na tuto MiGinu, aj ked s takou skoro trpkou prichutou.
Konkretne na MiG21 sa tesim uz od cias ked vysiel LockOn. Vtedy som dufal, ze tento rusky team pride, po takom paradnom stroji ako je Su25, aj s dalsimi ako napr. MiG21, Su22 atd. Aj som to svojho casu pisal do wishlistu, ale nadockal som sa.. az teraz..
Smola, ze teraz uz neni tolko toho volneho casu ako bolo vtedy.. teraz sa mozem uz len kochat..
Btw pekne screeny chlapci
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Baron |
Přidané 11-09-2014 21:09
|
Moderátor
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
magot |
Přidané 11-09-2014 21:31
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
Výborně, Perskej záliv! Konečně mapa která má hlavu a patu
Lepší jak Nevada která je dobrá leda tak na výcvik ... |
|
|
|
maus |
Přidané 11-09-2014 22:17
|
Nováček
Příspěvek: 16
Založený: 14.06.12
|
Zdravím,
ohledně DCS Combined Arms: nevíte jestli jsou nějaké módy, které by ovládání jednotlivých vozidel více přiblížily realitě, aby to byl i simulátor techniky? Hru teda zatím nemám, četl jsem o tom něco na internetu, tvůrci hry prý možná v budoucnu uvažují i detailnější provedení ovládání zbraní. Docela by se hodilo, kdyby byl nějaký simulátor tanků od DCS podobný klasice, jako je třeba Steel Beasts Pro PE. |
|
|
|
magot |
Přidané 11-09-2014 22:34
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
maus napsal:
Zdravím,
ohledně DCS Combined Arms: nevíte jestli jsou nějaké módy, které by ovládání jednotlivých vozidel více přiblížily realitě, aby to byl i simulátor techniky? Hru teda zatím nemám, četl jsem o tom něco na internetu, tvůrci hry prý možná v budoucnu uvažují i detailnější provedení ovládání zbraní. Docela by se hodilo, kdyby byl nějaký simulátor tanků od DCS podobný klasice, jako je třeba Steel Beasts Pro PE.
To nikdy nebude. A mody k tomu takové nejsou. Neodpovídá tomu ani engine aby z toho byl sim pozemní techniky.
CA je jen solidní nadstavba leteckého simu. Je to ale jen o taktice a strategii. |
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 12-09-2014 06:57
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
V com to ten engine obmedzuje CA? To ta technika nemoze mat poradny klikaci kokpit? Nemoze mat solidny DM?
Samozrejme chapem obmedzenie pozemnej techniky v pripade FM
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
DarkTatka |
Přidané 12-09-2014 07:53
|
Uživatel
Příspěvek: 857
Založený: 20.09.10
|
Teren Gruzie je pro tankove bitvy tak zoufaly, ze by to byla vyhozena prace. Domy a stromy se vznasi nekolik metru nad terenem, silnice nejsou prichyceny k podkladu, tank v metr sirokem placatem potucku nekdy uvizne navzdy a nekdy siani nevsimne ze jede pres reku.
Nevidim moc smysl investovat do produktu ktery by z DCS vyuzival predevsim ty nejhorsi casti.
Pro "arkadovite" modylky je to ale bohate postacujici, taky sem stravil peknych par hodin rozbijenim tanku a sestrelovanim A10 |
|
|
|
magot |
Přidané 12-09-2014 08:23
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
Jak píše DarkTatka, nemá to význam. A ani nové mapy nepřiblíží engine k simu pozemní techniky. Holt se s tím rozlučte.
Btw mohli by ještě udělat nějakou plně ovladatelnou korvetu ...
Zatím jde jen přes taktickou mapu s ní hejbat |
|
|
|
Baron |
Přidané 12-09-2014 08:47
|
Moderátor
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
maus napsal:
Zdravím,
ohledně DCS Combined Arms: nevíte jestli jsou nějaké módy, které by ovládání jednotlivých vozidel více přiblížily realitě, aby to byl i simulátor techniky? Hru teda zatím nemám, četl jsem o tom něco na internetu, tvůrci hry prý možná v budoucnu uvažují i detailnější provedení ovládání zbraní. Docela by se hodilo, kdyby byl nějaký simulátor tanků od DCS podobný klasice, jako je třeba Steel Beasts Pro PE.
Nie Mausi, módy k CA nie sú. Iba kamufláže na techniíku, nájdeš ich tu https://www.digit.../en/files/. Simulátor v poňatí Steel Beast, T-34vs Tiger, Darkest Hour alebo Red Orchestra z toho nebude a ani to nečakaj.
Príklad:
[img]https://www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/415/1_(4).jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/261/2_(1).jpg[/img] is not a valid Image.
[img]https://www.digitalcombatsimulator.com/upload/iblock/fff/1_(1).jpg[/img] is not a valid Image.
313_Nevo napsal:
V com to ten engine obmedzuje CA? To ta technika nemoze mat poradny klikaci kokpit? Nemoze mat solidny DM?
Samozrejme chapem obmedzenie pozemnej techniky v pripade FM
Nevo, engine neobmedzuje CA v ničom. Som toho názoru, že ak by chceli, spravia kompletne techniku s každým postom pre každého člena posádky, každým tlačítkom až po klikacie slipy. Ale ako som už písal na inom mieste, filozofia CA je trochu iná - NIE JE to tankový simulátor, a ani sa tak netvári. Viac-menej to už zhrnul Magot - DCS je letecký simulátor a vývojári na tom nič meniť nebudú (zaplaťpánboh). Tanky, delostrelectvo, raketomety, prieskumné vozidlá a ďalšia hromada ovládateľnej techniky v hre je súčasťou akejsi "hry na generála" s možnosťou "byť pri tom". Sú tam simulačné prvky, ako je napr. nasvietenie cieľa laserom (a vraj je možné nasvietiť cieľ aj pre letecké jednotky, napr. Ka-50 alebo A-10, to však viem len z počutia, sám so to neskúšal), tiež zásah neznamená automatické zničenie cieľa - ale základ je v strategickom velení pozemným jednotkám. Ohľadne DM - myslím si, že vzhľadom na DCS ako celok je postačujúci. Tzn. ak ťa zameria napr. A-10 protitankovou raketou, tvoje šance na prežitie sú prakticky nulové (druhá vec je, že sa vieš brániť aj proti tomuto používaním klamných cieľov atď., takže nie je 100 percentne isté, že ťa raketa zasiahne). Ak ťa ostrelujú pozemné jednotky, máš sakra veľkú šancu prežiť a súčasne zničiť niečo nepriateľské. Nie každý zásah znamená tvoje zničenie a to ani zásah riadenou strelou z tanku (napríklad). To ale neznamená, že ťa nemôžu zničiť na jednu ranu - funguje to obojsmerne. Závisí na tom, do čoho a z čoho strieľaš. Ale opäť: nie je to tankový simulátor. Len veľmi kvalitne spravený doplnok leteckého simulátoru. Veľmi stručne - je to DCS.
Upravil/a Baron dne 12-09-2014 08:54
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 12-09-2014 09:03
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Nemám CA, nemůžu se tedy zasvědceně vyjadřovat k úrovni simulace. Ale zkušenost praví, že jakmile se pustili i do pozemní techniky, časem ji budou muset dostat na podobnou úroveň jako letadla. Alternativa pak je, že se to nechytí a pak to zahoděj. Tohle platí skoro univerzálně. Software buď danou sféru pokrývá, pak musí být kvalitně, nebo ji nepokrývá vůbec. Polovičatá řešení jsou většinou dočasná. Ono taky pokud jim začnou pozemní jednotky vynášet, proč by do toho neinvestovali? A pokud nevynášej, vykašlou se na to.
Non est specifica
|
|
|
|
magot |
Přidané 12-09-2014 09:05
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
Ne Rume, toto není WT. Nebudou se snažit dostat pozemní techniku na úroveň letadel. Jednoduše to není možné v rámci enginu. |
|
|
|
Baron |
Přidané 12-09-2014 09:58
|
Moderátor
Příspěvek: 4840
Založený: 18.02.10
|
Rumcajs napsal:
Nemám CA, nemůžu se tedy zasvědceně vyjadřovat k úrovni simulace. Ale zkušenost praví, že jakmile se pustili i do pozemní techniky, časem ji budou muset dostat na podobnou úroveň jako letadla. Alternativa pak je, že se to nechytí a pak to zahoděj. Tohle platí skoro univerzálně. Software buď danou sféru pokrývá, pak musí být kvalitně, nebo ji nepokrývá vůbec. Polovičatá řešení jsou většinou dočasná. Ono taky pokud jim začnou pozemní jednotky vynášet, proč by do toho neinvestovali? A pokud nevynášej, vykašlou se na to.
Ako píše Magot - CA nie je WT. Je to modul k leteckému simulátoru, nie samostatná hra.
Hals - und Beinbruch!
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 12-09-2014 10:49
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Dockame sa EDGE, uvidime ci tento engine boost nieco z tych pozemnych problemov neadresuje.
Niekedy jednoduchy DM moze v konecnom dosledku priniest rovnaky vysledok ako komplexny DM, ktory len spotrebuje kopu vyvojarskych prostiredkov.
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
Host |
Přidané 12-09-2014 13:34
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 294
Založený: 01.03.13
|
Mig-21Bis v předprodeji: http://www.dcs-uv...redprodeji
[img]http://www.dcs-uvp.cz/media/kunena/attachments/774/FP_Hires.png[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
magot |
Přidané 12-09-2014 13:44
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
Předprodeje ať si strčej někam, já chci prodej |
|
|
|
BP_Madvlk |
Přidané 12-09-2014 15:30
|
Uživatel
Příspěvek: 654
Založený: 10.01.06
|
Jak říkáš Magote....jinak rozdíl v ceně cca 100Kč kdyby to byl větší rozdíl.... |
|
|
|
1stCL_PETRAS |
Přidané 12-09-2014 20:20
|
Uživatel
Příspěvek: 875
Založený: 30.10.07
|
Mig - 21 ... mňam |
|
|
|
Hoper |
Přidané 12-09-2014 22:39
|
Moderátor
Příspěvek: 12091
Založený: 29.09.05
|
this has been one of the world’s most potentially dangerous flash points for decades.
si tak říkám, jestli všechny další mapy budou z "potencionálně velmi nebezpečných oblastí" ... :/
ed: +- asi takhle (průliv má být uprostřed)
[img]https://ovarek.cz/pic/DCS/mapa-Hormuz.png[/img] is not a valid Image.
ono mapa jako taková (obecně) je vybraná dobře - poušť, "hory", města, "moře"... ale já bych radši něco o kus víc na západ (dost možná to Izraelci nepovolí)
Upravil/a Hoper dne 15-07-2016 16:01
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat.
[samurajský pohled na zajetí]
|
|
|
|
magot |
Přidané 12-09-2014 23:15
|
Fusioner
Příspěvek: 17618
Založený: 19.06.08
|
Hmm to bude stavěný na USS žorže z buše, hornety a warthogy |
|
|