Bierglassi to je ten největší problém Camelu a Pupu. Úplně směšně namodelovaný indukovaný odpor. Ty letadla prostě v zatáčce neztrácejí energii zdaleka tak rychle, jak by měly. Myslím, že to do jisté míry platí i pro Triplane a Dr1.
No souhlasím,jen s DR I se mi ještě nepovedlo utáhnou zatáčku a dohnat prolétajícího stoupajícího SPADA
Včera jsem měl možnost pozorovat zajímavý online souboj Fokker D.VII F vs. Sopwith Camel. Pilot toho Fokkeru moc dobře věděl co dělá a krásně toho Camela vodil kam potřeboval. S Camelem v ROF je potíž, že mu skoro nic neuletí, rychlejší jsou akorát právě ta D.VII F a Pfalz DXII. Když třeba letím v Albatrosu DVa, tak se nemohu ubránit vzpomínkám na šturmovské souboje Bf-109 G6 vs. La-5 FN.
No ofiko fóru byla před pár dny zajímavá diskuze na tohle téma. Velkohubý Camel přeborník Sahaj tvrdil, že si všichni vymejšlej s těma Camelama a že prostě je třeba mít převahu výšky a pak je to jednoduché. Gavagai mu nabídnul, že půjdou na duel server a zkusej to. Že Gavagai bude mít Camela a bude v 500m, Sahaj postupně Albík DIII, Albík DVa, DVIIF a startuje v 1000m. Měl velké sebevědomí mistr světa. Pak bylo nějakou chvíli ticho a najednou začal Gavagai psát. Že určitě je Sahaj výbornej pilot a že to chvíli vždycky trvalo. Pak přišel scíplej Sahaj a musel s pravdou ven, že si prostě neškrtl. Ale že prý v reálu by Gavagai s Camelem neměl tolik času ... rofl. Tedy tolik praktický výsledek "nejlepšího" esa ze Syndikátů, když nemá svého Camela či Pupa. Jo a myslím, že Gavagai zkoušel i 80% paliva v tom Camelu.
Včera jsem měl možnost pozorovat zajímavý online souboj Fokker D.VII F vs. Sopwith Camel. Pilot toho Fokkeru moc dobře věděl co dělá a krásně toho Camela vodil kam potřeboval. S Camelem v ROF je potíž, že mu skoro nic neuletí, rychlejší jsou akorát právě ta D.VII F a Pfalz DXII. Když třeba letím v Albatrosu DVa, tak se nemohu ubránit vzpomínkám na šturmovské souboje Bf-109 G6 vs. La-5 FN.
Zapoměl jsi udat výšku ve které se ten souboj odehrával.Nic méně,pravděpodobně v Camelovi seděl ještě větší hňup než obvykle,jinak by si DVII dal jako sváču. No ani ten údaj o výšce vlastně není tak důležitý,protože Ťava je rychlejší vždy a všude a výkonově neodpovídá deklarovaným vlastnostem, které uvádí 777 v různých letových hladinách.
Včera jsem měl možnost pozorovat zajímavý online souboj Fokker D.VII F vs. Sopwith Camel. Pilot toho Fokkeru moc dobře věděl co dělá a krásně toho Camela vodil kam potřeboval. S Camelem v ROF je potíž, že mu skoro nic neuletí, rychlejší jsou akorát právě ta D.VII F a Pfalz DXII. Když třeba letím v Albatrosu DVa, tak se nemohu ubránit vzpomínkám na šturmovské souboje Bf-109 G6 vs. La-5 FN.
Zapoměl jsi udat výšku ve které se ten souboj odehrával.Nic méně,pravděpodobně v Camelovi seděl ještě větší hňup než obvykle,jinak by si DVII dal jako sváču. No ani ten údaj o výšce vlastně není tak důležitý,protože Ťava je rychlejší vždy a všude a výkonově neodpovídá deklarovaným vlastnostem, které uvádí 777 v různých letových hladinách.
Co jsem se k tomu připletl, tak začali asi v sedmistech metrech, Fokker to pořád tahal nahoru a tomu Camel nestačil. Ve vhodný čas pak Fokker otočil a zoomoval. Pozoroval jsem to z kabiny SE5a.
Jinak je ale potřeba říct, že v reálu na počet sestřelů Sopwith Camel bezesporu byl největší zabiják první světové.
No ofiko fóru byla před pár dny zajímavá diskuze na tohle téma. Velkohubý Camel přeborník Sahaj tvrdil, že si všichni vymejšlej s těma Camelama a že prostě je třeba mít převahu výšky a pak je to jednoduché. Gavagai mu nabídnul, že půjdou na duel server a zkusej to. Že Gavagai bude mít Camela a bude v 500m, Sahaj postupně Albík DIII, Albík DVa, DVIIF a startuje v 1000m. Měl velké sebevědomí mistr světa. Pak bylo nějakou chvíli ticho a najednou začal Gavagai psát. Že určitě je Sahaj výbornej pilot a že to chvíli vždycky trvalo. Pak přišel scíplej Sahaj a musel s pravdou ven, že si prostě neškrtl. Ale že prý v reálu by Gavagai s Camelem neměl tolik času ... rofl. Tedy tolik praktický výsledek "nejlepšího" esa ze Syndikátů, když nemá svého Camela či Pupa. Jo a myslím, že Gavagai zkoušel i 80% paliva v tom Camelu.
Hod prosim link.
Zaujimave, ze tam su taketo pomerne zavazne nezrovnalosti s FM.
Včera jsem měl možnost pozorovat zajímavý online souboj Fokker D.VII F vs. Sopwith Camel. Pilot toho Fokkeru moc dobře věděl co dělá a krásně toho Camela vodil kam potřeboval. S Camelem v ROF je potíž, že mu skoro nic neuletí, rychlejší jsou akorát právě ta D.VII F a Pfalz DXII. Když třeba letím v Albatrosu DVa, tak se nemohu ubránit vzpomínkám na šturmovské souboje Bf-109 G6 vs. La-5 FN.
Zapoměl jsi udat výšku ve které se ten souboj odehrával.Nic méně,pravděpodobně v Camelovi seděl ještě větší hňup než obvykle,jinak by si DVII dal jako sváču. No ani ten údaj o výšce vlastně není tak důležitý,protože Ťava je rychlejší vždy a všude a výkonově neodpovídá deklarovaným vlastnostem, které uvádí 777 v různých letových hladinách.
Co jsem se k tomu připletl, tak začali asi v sedmistech metrech, Fokker to pořád tahal nahoru a tomu Camel nestačil. Ve vhodný čas pak Fokker otočil a zoomoval. Pozoroval jsem to z kabiny SE5a.
Děláš si legraci?D VII zoomovala velblouda ve výšce 700m a pak pak mu ustoupala?Viděl jsi určitě dobře?Nebylo to opačně?Ježiši řekněte mu někdo,že to není možné.Nebo v tom velbloudovi fakt seděl extramateriál co to létal na klávesnici.A zabiják to bezesporu byl.Nikdo nezabil tolik spojeneckých pilotů jako sám Velbloud. A ty počty sestřelů nevypovídají o kvalitě nýbrž o kvatitě těchto strojů na frontě.
Jinak je ale potřeba říct, že v reálu na počet sestřelů Sopwith Camel bezesporu byl největší zabiják první světové.
Sahaj
I want to disarm some of your strong believes of the Camel being an uber plane in every category there is.
RoF Camel is abour 5-7 km/h too fast, everybody agree ? yes (BTW Dr.1 aswell) but thats it, it doesn't derserve the bitching about its FM it gets mostly from central side lovers. There are other FMs that are really off and need a serious tweak. Revising the Albi family will bring us much closer to reality aswell as N28 and D.IIIa and the RoF world will be almost perfect.
As for the duel : you will take the Camel on 65% and on 85% (I spare you 100% 'cuz you would only flip around) and we will see if you can beat me with it. I will try D.III, D.IIIa, DVa and Fokker DVIIF.
You like it ?
Sahaj
gav,
I assume those conditions apply also for me in the Albi ? Would you care if I try it also with a DIIIa ?
After that I would like to make some duels under my conditions.
Camel 85% v Albi DVa 80%
Camel 85% v D.III 80%
Camel 85% v DVIIF 80%
Camel 85% v DIIIa 80%
then maybe with Camel on 65%
Sahaj
ah, I see ... your sudden loss of faith in Camels supremacy is very interesting I want to remind you that you were confident to win 10 v 0 in such odds but ok ... we start at the same hight.
A finále
Sahaj
I wanted to congratulate gav on flying the Camel, hadn't much to say during the duels. Gav played the BnZ card exremely well and all what was left for me was to wait for his mistakes (which never happened=gav did his homework) and defend myself as long as possible. Gav didn't enter a spin once which is quite a deed in a 85% loaded Camel.
He was patient in doing his job in the Camel and me on the other hand I had very few shooting chances, maybe there are guys out there who are more expierenced in flying cp planes - maybe they could have made more out of it (Peter or butch566hun or Sizzlor), but its exremely difficult to do something when your opponent outclimbs you after the first merge. Historically Albis and Pfalzes never attacked Camels while not having an altitude advantage - just a reminder.
DVIIF was just a little bit too low for this plane, on 2000 m things would look differently - here, gav is of the same opinion I guess ?
At the end I hopped in a Dr.1 and could get on his tail without bigger problems.
To summerize, I knew I would stand little chance against a good flown Camel and that is what gav did, he flew the Camel very gently without making the mistakes I hoped he would do. What can I add is that there are only a few people out there who can BnZ with a Camel, I don't encounter such flying style on the servers I fly. Furthermore I wonder if gav would have that much time in an open server where every minute counts before other planes join the scrap, there I would see a chance to have escaped his BnZ style attacks.
gav, try the same game with Peter or butch, I would like to see it from the spectators view.
Fokker VII byl ve verzi F, ne ten obyčejný. Kvalitu pilota Camelu posoudit nedovedu, snažil se dotahovat zespodu a do vývrtky nepřepadával. Nicméně trvám na tom, že iniciativu a náskok držel po celou dobu souboje Fokker.
Robo napsal:
Ano, je to trosku off-topic, ale na margo toho ako si v 'kazdom' sime nemecke lietadla podmodelovane, a to suvisi aj s terajsou situaciou v RoFke a teda zle namodelovane letove modely nemeckych er su akoze narocky, pretoze Nemci NESMU byt lepsi to bola celkom adekvatna odbocka. Ci s mojim nazorom na 109 CloD suhlasis je jedna vec, objektivne fakty hovoria samy za seba - 109 je samostroj. Ta rychlostna prevaha v nizkych vyskach vs. 100 oktanovy Spitfire vobec nebola ako je v hre - to ako priklad. Niektore veci su lepsie ako bvoli, ine su horsie - ako vsade, nie len na jednej strane. To som sa snazil povededat.
Uvadzat CLoD ako priklad je samo o sebe odvazne vzhladom na stav, v akom tento nedokonceny produkt je. Ale ako chces. Neuviedol si nic, co by poukazalo nato, ze sa mylim. Ty uvadzas, ze Bf109 uleti 100 oktanovemu Spitfiru - ktore Bf-109 vlastne myslis? E1, E3 alebo E4? Alebo vsetky? A myslel si vo vodorovnom lete s predchadzajucim pike alebo hned vodorovny let alebo ktoru situaciu si mal na mysli? Videl som Bf-109E4, ktore nemalo sancu ujst Spitfiru a keby Bfku nebol prisiel na pomoc dalsi, tak ide na dno Kanalu. Netvrdim, ze nejak dramaticky ten Spit ukrajoval vzdialenost, ale ani sa Bf nevzdalovalo. A mam otazku: preco je v CLOD Bf-110 ako stihacka nepouzitelna? A je jedno ci je to verzia 4 alebo 7. Alebo to tak je historicky spravne a korektne, ze tato sihacka neuleti nicomu a dokonca ju vymanevruje Blenheim v dogfighte (!!!) a zostreli ju? Aj to som uz videl na CLODe, konkretne na ATAGu. Tolko k tym objektivnym faktom o nadradenosti nemeckej techniky v CLOD. Tymto ukoncujem z mojej strany debatu o CLOD vo vlakne o ROF.
Co sa tyka FM lietadiel v ROF, odpovedali ti tu za mna druhi hraci. A uz vies kto je Gavagai a Sahaj a vies aj to co skusali.
Upravil/a Baron dne 03-02-2013 19:37
Fokker VII byl ve verzi F, ne ten obyčejný. Kvalitu pilota Camelu posoudit nedovedu, snažil se dotahovat zespodu a do vývrtky nepřepadával. Nicméně trvám na tom, že iniciativu a náskok držel po celou dobu souboje Fokker.
Tys tam byl? Trvat můžeš na čem chceš, výsledek si přečti. Sázka byla o skore 10:0 ve prospěch Camelu. Jo a bylo to DVIIF, se to tam píše.
Sahaj
Besides I never claimed that an Albi would beat a Camel in a 1v1 situation, all I said is that it is much more difficult when a Camel is heavy loaded and that it apparently requires a different tactic. Gav perfectly showed how it works, he prooved an old veteran ace who knows what he is doing. Most of my hopes to get him lied in him making flying mistakes in the Camel, spins etc. but since that didn't happen all I could do is defensive play until tree tops.
Tuto jsou slova Sahaje o iniciativě.
Upravil/a Rumcajs dne 03-02-2013 19:29
Jen tak pro zajímavost, kolik online soubojů jste už absolvovali ve 3000-4000 metrech, tedy ve výškách kde se v první světové běžně operovalo a jaké máte zkušenosti s chováním letadel v těchle výškách?
Baron má pravdu.Vše je o penězích.Ale může se pak taková hra nazývat simulátorem?Barone souhlasím s tím,že i Camel se dá sestřelit ale většinou jen tak,že tě nevidí.Sám jsi už určitě byl svědkem toho jak 4 nebo více Němců se snaží zdolat jednoho jediného Velblouda (Ťavu).To je další možnost jak se na nějakého německého stíhače může usmát štěstí.Ale jinak?Útok na na velblouda téměř vždy končí nezdarem a to i za dodržení základního předpokladu výhody výšky a útoku na rychlosti.Není to nic platné,velbloud utáhne několik zatáček a pak mně v klidu dostoupá,dožene a sestřelí.Nedovedu pochopit jak je možné, když já jen proletím,že Camel je schopen udělat obranou utaženou zatáčku a v pohodě mně dohnat a to dokonce i když pilotuji Fok VII F. Na to mi odpovíš co Robo?
Zacni lietat na Tave
Nebudu létat blbumvzdorné letadla jen pro to,že je to jednoduší.Je to jak píše Novotňas,o to více potěší když nějaké to "eso" v UFO stroji sundáš.Nevadilo by mně bojovat proti přesile,protože tak je to historicky správně,jen mi vadí,že úmyslně mrzačí německá letadla.A je to tak ve všech rádoby simulátorech vč IL 2 Sturm.Pokaždé když modeři opravili LM německých letadel okamžitě se jak západní tak východní soudruzi začali ohánět svými rudými knížkami,že takhle to nejde,takhle "dobro" ne a ne na mapě vyhrát.
A tak se Rudým bratrům muselo zas někde něco přidat,protože jak by to vypadalo,kdyby všichni chtěli létat za Luftw.Situace v RoF je však mnohem horší než v IL 2.Je to přesně podle scénáře pro rudé letadla na pro rudých mapách s pro rudým plan-setem.Vždyť i účinnost flaků a zadních střelců je prorudé.
jsem rád, že nás potkalo takové dobro, a po Hitlerovi nás před rudou hrozbou, která se v současnosti snaží pomocí leteckých simulátorů převzít kontrolu nad světem, varuje i tento statečný jinoch
P.S. domníval jsem se až dosud, že ROF je dokonalý simulátor prostý chyb...
Vous etes des femmes,des esclaves,des chiens.Je crache sur vous!
Hoka hey!
Fokker VII byl ve verzi F, ne ten obyčejný. Kvalitu pilota Camelu posoudit nedovedu, snažil se dotahovat zespodu a do vývrtky nepřepadával. Nicméně trvám na tom, že iniciativu a náskok držel po celou dobu souboje Fokker.
Tys tam byl? Trvat můžeš na čem chceš, výsledek si přečti. Sázka byla o skore 10:0 ve prospěch Camelu. Jo a bylo to DVIIF, se to tam píše.
Já ale mluvím o jiném souboji, ten se odehrál včera na serveru Fastfood a trvám na něm.
Jen tak pro zajímavost, kolik online soubojů jste už absolvovali ve 3000-4000 metrech, tedy ve výškách kde se v první světové běžně operovalo a jaké máte zkušenosti s chováním letadel v těchle výškách?
Já prosím několik a Camel je v takové výšce např. proti DVII stroj k uzoufání.
WT_Horrido napsal:
Jen tak pro zajímavost, kolik online soubojů jste už absolvovali ve 3000-4000 metrech, tedy ve výškách kde se v první světové běžně operovalo a jaké máte zkušenosti s chováním letadel v těchle výškách?
Sbírku, sice moc nelítám za spojence, takže mám pohled trochu jednostranej, ale vidím to takto.
V 4000+ je Pfalz DXII porovnatelnej s SE5a a Spadem. Pod 3500 velmi rychle ztrácí.
DVIIF je fajn, ale Spad i SE5 to řeší dajvem níž a pryč. V tom ani to efko nestačí. Navíc i takhle vysoko mi ty Spady přijdou rychlejší.
Albatros je ve 4000 mrtvola. SE5 i Spad kolem něj choděj jak na procházce. Pfalz DIIIa je podobnej. Sice zatočí, ale prostě je to k uzoufání pomalý.
Pokud lítám spojence, beru většinou SE5a, nebo Spady. Je to podobné. Rychlost, výšku, moc netočit. Když je někdo za mnou, dajvnout. Pod 3000 to uteče všemu.
Camelu nestačí v dajvu žádný centrální letadlo. Dřív se zničej křídla u toho Fokkeru DVII i Pfalze DXII.
Baron napsal:Uvadzat CLoD ako priklad je samo o sebe odvazne vzhladom na stav, v akom tento nedokonceny produkt je.
Je dokonceny dost na to, aby sme sa mohli bavit o FM. Ked pozeram na toto vlakno, rovnaky problem s nedokoncenostou ma aj RoFka, tiez sa ladi a este sa bude ladit. CloD je vyborny priklad simu, kde ma lietadlo LW spravne namodelovanu prevahu, cim som reagoval na predosle tvrdenia, ze nemecke masiny sa vo vsetkych simoch pausalne a planovite mrsia, aby darebaci nemecki 'nahodou' nevyhrali. Preto to suvisi aj s RoFkou a nie je to moc off topic. Pravdaze nechcel som debatovat o jednotlivostiach v CloD alebo v Il-2, pisal som na margo toho, ze problemy s FM v RoFke su, a podla toho co citam tak zavazne, ale nemalo by sa usudzovat, ze su Albatrosy prilis pomale a prilis tocive preto, ze su Nemecke.
Baron napsal:Ale ako chces. Neuviedol si nic, co by poukazalo nato, ze sa mylim. Ty uvadzas, ze Bf109 uleti 100 oktanovemu Spitfiru - ktore Bf-109 vlastne myslis? E1, E3 alebo E4? Alebo vsetky? A myslel si vo vodorovnom lete s predchadzajucim pike alebo hned vodorovny let alebo ktoru situaciu si mal na mysli? Videl som Bf-109E4, ktore nemalo sancu ujst Spitfiru a keby Bfku nebol prisiel na pomoc dalsi, tak ide na dno Kanalu. Netvrdim, ze nejak dramaticky ten Spit ukrajoval vzdialenost, ale ani sa Bf nevzdalovalo. A mam otazku: preco je v CLOD Bf-110 ako stihacka nepouzitelna? A je jedno ci je to verzia 4 alebo 7. Alebo to tak je historicky spravne a korektne, ze tato sihacka neuleti nicomu a dokonca ju vymanevruje Blenheim v dogfighte (!!!) a zostreli ju? Aj to som uz videl na CLODe, konkretne na ATAGu. Tolko k tym objektivnym faktom o nadradenosti nemeckej techniky v CLOD. Tymto ukoncujem z mojej strany debatu o CLOD vo vlakne o ROF.
Samozrejme zavisi velmi od pilotov a vychodiskovej situacie. Dobre rozbehnuty Spitfire Befko chyti, ale ak si pilot 109 podrzi rychlost, tak sa pozeras Befku na zadok ako ti ulieta. Sancu ma 100 oktanovy Spit dole pri zemi, lebo dobre akceleruje. Befko ktorekolvek. Tiez 110 mi uleti, ked mam Hurricane kym nerobi hovadiny. Ak sa nebodaj dostanem na strelbu tak potlaci a zacne sklesavat a som v keli. Ak nemecky pilot robi koniny a vystraca si E, tak ho samozrejme dobehnem. Zavisi pravdaze od vysky. 110 dostali celkom slusne na budku v BoB, preto sa moc neosvedcili, ale na Blenheima isto mas navrch, len preco s tym krutis to netusim.
Ked sa spomina suboj tych dvoch v RoFke a FM Camelu, a teda usudzujete, ze ak s tym clovek lieta spravne tak ho v dogfighte nic neohrozi, tak to iste je Befko v CloDe, aj este viac. kludne sa na to opytaj Valca alebo hocikoho ineho, co lieta obe strany, ak na moj nazor nedas, potvrdi presne to iste. Ovsem v ClOD je to spravne - Nemci mali lepsie motory a tak je to namodelovane. Za RAF si to musis odlietat sam, ero ta z nicoho nevysekal. Netvrdim, ze lietat Befko v Clode je blbuvzdorne a jednoduche, ani lietat Camela ako ho lietal ten Gav nie je lahke. A o tom to je podla mna...
WT_Horrido napsal:
Jen tak pro zajímavost, kolik online soubojů jste už absolvovali ve 3000-4000 metrech, tedy ve výškách kde se v první světové běžně operovalo a jaké máte zkušenosti s chováním letadel v těchle výškách?
Sbírku, sice moc nelítám za spojence, takže mám pohled trochu jednostranej, ale vidím to takto.
V 4000+ je Pfalz DXII porovnatelnej s SE5a a Spadem. Pod 3500 velmi rychle ztrácí.
DVIIF je fajn, ale Spad i SE5 to řeší dajvem níž a pryč. V tom ani to efko nestačí. Navíc i takhle vysoko mi ty Spady přijdou rychlejší.
Albatros je ve 4000 mrtvola. SE5 i Spad kolem něj choděj jak na procházce. Pfalz DIIIa je podobnej. Sice zatočí, ale prostě je to k uzoufání pomalý.
Pokud lítám spojence, beru většinou SE5a, nebo Spady. Je to podobné. Rychlost, výšku, moc netočit. Když je někdo za mnou, dajvnout. Pod 3000 to uteče všemu.
Camelu nestačí v dajvu žádný centrální letadlo. Dřív se zničej křídla u toho Fokkeru DVII i Pfalze DXII.
No a když pomineš to dajvování ,tak to vidíš jak?
Já mám dojem,že výsledek by byl jednoznačne pro Centrály.
No a když pomineš to dajvování ,tak to vidíš jak?
Já mám dojem,že výsledek by byl jednoznačne pro Centrály.
Není to tak jednoznačné. Jednak to to podmíněmé přítomností DVIIF a DXII na mapě. A za druhý i když tu ty letadla jsou, ta schopnost kdykoli utéct je prostě velká výhoda. Schopnej pilot Spadu se nemusí bát ani toho efka. Když se nenechá překvapit, může si zvolit, zda zaútočit nebo ne. A když už se to nevyvíjí dobře, může zdrhnout. Je to otázka jak moc je hladovej a jestli si je vědomej možností svýho letadla. No a pokud není efko a DXII, není na centrální straně nic, co by mohlo vzdorovat SE5a a Spadům. V zásadě tam sedíme jak kachny na rybníce a čekáme, že někdo bude chtít sestřel za každou cenu a začne točit. Za sebe můžu říct, že naprostou většinu sestřelů dosahuju z překvapení. Dostanu se někomu za záda s převahou výšky. Ale to není o kvalitách letadla. S převahou výšky se dá i s Pfalzem DIIIa dajvnout za SE5a a při troše štěstí ji pocuchat natolik, že umře.
Robo, uz som pisal ze koncim debatu na CLOD v tomto vlakne. Toto je totiz o RoF. Ak chces debatovat na temu ake maju Nemci uberstroje v CLoDe, vytvor prosim samostatne vlakno. Dakujem za pochopenie.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.