September 29 2024 04:28:14
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 5

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » Speciální mise
 Vytisknout diskuzi
Palba 1938 - ČSL vs. Luftwaffe
jirik
1stCL_Pagy napsal:
Kurtis zapoměl jsi dodat, že naše He51 jsme dali na letovej model I153 a ještě k tomu nosíme pod křídly 2xSC2000 ale na letovej model to působí jako SC50. Bože fakt nechtěl jsem to psát, ale musím. Naše Heinkly jsou tak domrdaný až to hezký není a nebrečíme a vy si pořád na něco stěžujete. Tohle je blbě a kokardy jsou špatně a nezměnili jste si náhodou letovej model. Fakt jak psal šakal, letíme to pro pocit, a tak pokud se vám to nelíbí opravdu můžem poslat vojáky aby vám ty letadla zavřeli do hangárů jako v roce 1939 a nebo nebrečte a vemte to tak jak to je


Náhodou, za ty opravené znaky ČSL buďte rádi. Takhle nás už poznáte a nebudete si nás plést s Holanďanama. Úsměv
 
Serza
Klid. Uz si do denicku pisu jake modifikace pridat na mojeho Smoldu. To mame... hmm, myslite ze se 8 12.7x99 bude hodit? Ne. Raci to nahradit dvojici GAU-8/A Avenger. Potom, pumova vyzbroj. Ne. Nelibi se mi momentalni vyzbroj. Misto toho modifikuju podvesy pro B-61 Mod 11 o sile 0.3kT. Udelam si z Berlina svoji vlastni malinkatou Hirosimu. Kdyz uz sem u toho... namontuju tam i Rolls-Royce F402-RR-408.

Fajn. A ted... potrebuju povoleni od dispecinku pro test meho letounu... ktery kurz ze je na Berlin?
 
SQF_Jirka186
a ke stažení to bude kdy
 
MaP
1stCL_Pagy napsal:
Kurtis zapoměl jsi dodat, že naše He51 jsme dali na letovej model I153 a ještě k tomu nosíme pod křídly 2xSC2000 ale na letovej model to působí jako SC50.


TSSSS. Jaký I153. Byla přece domluva, že tam dám letový model Dory Mrknutí. Finální mod ještě není, tak to klidně přehodím místo Dory na Čajku.
 
1stCL_Werner
Udelam si z Berlina svoji vlastni malinkatou Hirosimu. Kdyz uz sem u toho... namontuju tam i Rolls-Royce F402-RR-408.

Fajn. A ted... potrebuju povoleni od dispecinku pro test meho letounu... ktery kurz ze je na Berlin?

Přeji příjemné hledání Berlína za koncem mapy MrknutíŠklebící se
Upravil/a 1stCL_Werner dne 03-11-2010 22:30
 
Stoupa
Technická. Jsem psanej Full ale nejsem (doufám) v letce stíhaču, která smí operovat v noci. V pravidlech je noc od 6:00 do 18:00. Z toho vyplývá že ve 4:00 nemusim chodit?
 
jirik
Stoupa napsal:
Technická. Jsem psanej Full ale nejsem (doufám) v letce stíhaču, která smí operovat v noci. V pravidlech je noc od 6:00 do 18:00. Z toho vyplývá že ve 4:00 nemusim chodit?


Asi by to měl stanovit velitel letky.
 
alfik
Tak nikdo nic nepoznal? Ani na jedné straně? Tak to máte, vážení, u mě pětku z dějáku! Jak chcete letět pokus o rekonstrukci - byť vymyšlenou, když nevíte, že deník Žen min Ž pao spatřil světlo světa v létě roku 1948, tedy plných deset let po době téhle specky! A že je to deník Maovy Komunistické stranyx Číny a nikoli Kuomintangu!
Hanba, hanba, hanba! Styďte se, styďte se, styďte se! Šklebící se
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
 
Serza
Werner napsal:
Udelam si z Berlina svoji vlastni malinkatou Hirosimu. Kdyz uz sem u toho... namontuju tam i Rolls-Royce F402-RR-408.

Fajn. A ted... potrebuju povoleni od dispecinku pro test meho letounu... ktery kurz ze je na Berlin?

Přeji příjemné hledání Berlína za koncem mapy MrknutíŠklebící se


Nak to odrbu. Jake jsou vetsi mesta NA MAPE? tedy Nemecka.
 
1stCL_Werner
Praha například.
 
Stoupa
Další technická, budou "denní" letky moci použít svoje Tigery k podpoře nočních letek tj. k zásobování/záchranné akce/doprava pilotů do zázemí?.
 
1stCL_Jiricek
Stoupa napsal:
Další technická, budou "denní" letky moci použít svoje Tigery k podpoře nočních letek tj. k zásobování/záchranné akce/doprava pilotů do zázemí?.

Tiger Mothy smí létat jen speciální jednotka. A ta smí operovat i v noci.
 
Stoupa
aha
 
Tomik
VGR_j4ck41 napsal:
606_Tempik napsal:

Oproti starším verím Bf-109B/C/D, které byli v tom uplně prvním packu od VGR_MAPa došlo k úpravě flight modelu. Předtím šli Bf bez manuálního zásahu do vrtule přetočit. S novým modem to nejde. Byl použit jiný balík letadel, nebo se upravily nějak ty původní? Do Bf až tolik nevidím a netuším jestli už měli AUTOMATICKOU stavitelnou vrtuli, ale mohlo se to veřejně zmínit jen tak ze slušnosti.
Proto jsem se teď i ptal. Zajímalo mě jestli se tyhle úpravy FM oznámí i veřejně.
Jsou ještě nějaké úpravy letadel?


mno Tempiku, Fuci hovori o chybe v MODu ktera ohrozuje stabilitu serveru - domnivas se ze uprava (ne)stavitelne vrtule je vec ohrozujici stabilitu serveru nebo jste fakt tak paranoidni?

v nasem vlakne ten problem byl odhalen nebot na nasem treninku se ten problem objevil a mel za nasledek pad serveru ... a prestoze to je skutecne problem tykajici se 109, tak s vrtuli to opravdu nema co spolecneho

EDIT: btw. jenom co si pamatuju tak od prvniho vydanyho MOD baliku byla oznamena rada zmen v letadlech ci jejich upravy ... Smolik taky neni stejnej jako ten z prvniho packu, He 51C taky ne ... projel jsis vlakno jestli tam nebyla treba oznamena zmena modelu pro BF jeste predtim nez ses zeptal?


Já teda nevím, ale Tempík se ptal zcela jasně, zda byl použit jiný balík letadel, nebo se upravil nějak původní FM Bf109 a z tvé odpovědi to není možné zjistit (je to snad tajemství, v čem spočívá problém a následná oprava Befek??)..

btw. pokud si z předchozích příspěvků dobře pamatuji, tak Smolik má konečně odpovídající náklad, He 51C upravené LODy, tak aby byl vidět, což bylo obsahem již vydaného modu na kterém se doposud trénovalo a oznámení o změně modelu pro Bf mi také nějak uniklo (netvrdím, že nebylo, ale kdyžtak mě prosím nasměruj..).
 
1stCL_Pagy
Bože o co vám furt jde. Tohle nemusí být vůbec vaše starost. Tohle mají řešit tak leda velitelé. A nebo se vážně tak bojíte. Pak ybch taky mohl říct, že chci HS 123 což bylo letadlo používané v té době na ty úkoly na který jsme mi dostali tu zmršenou HE 51 C1
 
Lynx23
1stCL_Pagy napsal:
Bože o co vám furt jde. Tohle nemusí být vůbec vaše starost. Tohle mají řešit tak leda velitelé. A nebo se vážně tak bojíte. Pak ybch taky mohl říct, že chci HS 123 což bylo letadlo používané v té době na ty úkoly na který jsme mi dostali tu zmršenou HE 51 C1


Tempik = velitel

Podivej se v planesetu na roky vyroby Blue letadel a Red. A jak sam pises, nepis sem bludy a nech to vyresit nase velitele
 
Tomik
Bože - jednoduchá otázka, čeká se jednoduchá odpověď.. to je to tak složité??

P.S.:
Pokud bychom to chtěli brát ad absurdum (což tady neřešíme), tak bych místo HE 51 řešil proč máte novější HE-111 a Štuky, které jsou motorově úplně jinde..

Edit:
Lynx byl rychlejší..
Upravil/a Tomik dne 04-11-2010 01:32
 
Tajpan
28.10.1938
Vrchné velitelstvo Werhmachtu , OKH Berlín


Príbehy 1.tankovej divízie vel. gen.Rudolf Schmidt z 8.Armády
verzus Československá armáda.

Prvý
Je to jedinečný pocit vediet, že sme opustili Nemecko a stojíme na československom území. Rieku ... sme prekročili. S hučaním sa vlny lámali o tank, niektorých vodičov zasiahla studená sprcha, ked sme riečkou prechádzali velkou rýchlostou.
vlavo od nás zelezničný mostvyhodený do povetria, a okraji cesty mrtvý československý tank. v dialke počujeme bubnovanie kulometu. tlmene znie na juhu kanonáda. Prvé príznaky vojny.
Pred nami je nejaká obec, podla mapy je to Biela III. pre nás táto dedina nemá žiadny význam, dedina ako každá iná. Došli sme k posledným domom dediny, je počut palby pušiek a kulometov. "Pripravit k boju!" strelba zosilnieva.. útok sa rozvíja. rychlo sme vyrazili. výstrely pechoty narážajú s jasným zvukom na pancier. Zákopy prechádzajú naším smerom, Bazinaté lúky nám stažujú postup vpred, ale aj tak postupujeme dalej ...
Pomaly sme sa predrali až na kraj lesa a vliezli sme do do priesmyku. predo mnou je tank môjho velitela roty. Pred nami je násyp s priechodom.
Zrazu to tresklo a buchlo....
V priesmyku stoja teraz rôzne tanky z 2. a našej roty. Tam zrazu vzplanul tank, ktorý už prerazil priechod na násyp. a další... a další.
"Prekliata banda!" naša rota už má prvých mrtvých , ich tanky sú ich hrobom. Horiace tanky ožiarili horizont červenou žiarou.
Náhle sa v rádiu ozvanlo " Zlava sa valia československé tanky!!"

nadporučik W.Riebel 1. rota 1.tankovej divízie


Druhý..
Večer tohoto dna sme skončili s tažkými bojmi v postavení hlbokom prieniku, ale nie v prielome. Ako klin sa tanková divízia zavrtala do nepriatela. Naši susedia proti zúfalému odporu Čechoslovákov nepostúpili. Tiež nevieme, kde sú severná tanková divízia, s ktorými sme sa mali stretnút na Alfe2. Ale predovšetkým my nevieme , kde zostali tanky našeho lavého krídla. Máme strach o jich osud, pretože museli zostat niekde v území nepriatela. Došlo k tomu tak, že skoro tma a dážd spomalil ich postup. Nepriatel nás obklopuje zo všetkých strán prudkou delostreleckou palbou a súčasne podniká nočný tankový útok.
Už cez hodinu neprerušune dopadá ako krupobitie na hrot našeho klínu typická československá palba - dva krátke výstrely po sebe na rovnaké miesto. Krátko po polnoci sme naviazali rádiové spojenie s našimi stratenýmo tankami. Vieme že nepadly do rúk nepriatela. Dostali rozkaz sa prebit spät k divízii.
Budeme sa modlit,aby im Boh pomáhal. Nám došlo palivo.

Slobodný pán von Kielmansegg. štáb 1.tankovej divízie


Tretí...
Bojové územie sa vyznačuje rozsiahlymi a hustými lesmi, pretkávanými betonovými bunkrami a pevnostami. Je značne bažinaté ,hlavne v tomto neskorom období a vcelku neprehladné. Pri schopnostiach nepriatelskýcj vojakov bojovat v noci a v lese, je možné si predstavit, aké duševné a telesné vypätia je kladené na nemeckého vojaka? V lesoch bez ciest si nie sú ničím istí. Tiež v prestávkach v boji a priebehu studených nocí musia počítat s nočným prepadom a bojom z blízska.
Ak bol protiútok odražený, nezostával čas zaobstarať ranených, opravit zbrane, doplnit muníciu a bol tu další prepad.
Spánok, jedlo, únava boli zabudnuté a muselo sa tvrdo bojovat. Museli by ste vidiet vojakov v predných líniách, aby ste uvážili , čo všetko dokázali prečkat v tejto prekliatej krajine. Stáli v úzskych zákopoch, ktoré využívala nepriatelská pechota, ležali vo výmoloch plných vody a bahna , aby ochránili naše tanky, boli na stráži, zatial čo bola studená noc.
Za delami horeli malé ohníčky, u ktorých sa obsluha ohrievala pri prestávakach v boji.

šefredaktor Schäfer, Kôllnische Zeitung. velitelská rota 1.tankovej divízie.




PS:
1.tanková divízia po Mnichove obsadila v roku Cheb, Aš,Františkova Lázne a Karlovy Vary.
PS2: príbehy sú z pohladu nemeckej strany počas rusko-nemeckej WW2.
PS3: zajtra budú pribehy čechoslovákov.
Upravil/a Tajpan dne 04-11-2010 01:54
 
606_Temp
To že se pzve bambilion postřelených hus jsem čekal. Tak jsem ale čekal vyjádření toho, kdo ten pack tvořil/schvaloval.

Mě je jedno co si tam kdo namodeluje, stejně vás budu taranovat, ale aspoň odpověď by se mi líbila a to ideálně od hlavního organizátora.

Myslím si, že úprava letových modelů by měla být oznámena před akcí a veřejně. Ne ab se po akci pak začlo dohadovat o tom, že to a to se nevědělo a jaký jsou ta sruhá strana cheateři.

"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
3BAP_Cassius Chaerea
Jednoduchá odpověď: Letový model Bf-109B byl upraven tak, aby odpovídal letovému modelu Bf-109G2. Letový model Bf-109C byl upraven tak, aby odpovídal letovému modelu Bf-109K4. Letový model Bf-109D byl upraven tak, aby odpovídal letovému modelu Me-262. Vše z důvodu, aby modří piloti měli dobré a výkoné stroje a mohli si beztrestně dovolovat na ty šupáky v Aviích, kterým byl dodán letový model letounu P-11.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,689,023 návštěv