September 29 2024 14:34:35
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 3

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
4.10 patch
1stCL_Fucida
Já to přeložil tak, že křídlo by nemělo být zatěžováno na více, nežli 7 G, napsáno výhružným tónem, jako když Adolf v dubnu 1945 říkal Blondie, že nikdy nekapituluje.

Ale je to strašně obecné; Co přesně měřili, jakou část, s jakými výsledky, po jakou dobu.. I tak poměrně zajímavá informace.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Pragr
1stCL_Fucida napsal:... Souhlasím i s tím, že je třeba zahrnovat výkon munice, kde díky Minen-Geschoss dle mého názoru ve stíhacím boji snadno zvítězí (mezi 20kami) MG 151/20 a za nejúčinnější proti těžším strojům považuji Hispano Mk.II Úsměv Takže asi tak..


Já bych to s tím M-Geschossem neviděl tak černo-bíle. Je to velmi lehký projektil (92g), což je ještě méně než má ŠVAK (99g) o Hispanu (130g) ani nemluvě. Navíc Minen exploduje na povrchu, zatímco klasický HE granát uvnitř konstrukce. A přeci jenom jestli mi vybuchne pro příklad 10g výbušniny na povrchu potahu nebo uvnitř, to už je sakra rozdíl. Bohužel/bohudík má exploze ošklivou vlastnost vyzářit většinu energie cestou nejmenšího odporu (u exploze na povrchu tedy do okolního prostoru). Proto byl taky HE granát z Hispana považován za stejně účinný jako M-Geschoss. Zkrátka pokud oba vybuchly na povrchu, udělal Minen větší škodu (díky větší náloži), Hispano se ale mnohem častěji dostalo k výbuchu uvnitř a tím i menší nálož napáchala větší škodu. Je to klasika. Odpálíš si petardu na otevřené dlani a trochu se popálíš. Zavřeš ruku v pěst a vezme ti to prsty. Ale uznávám to téma patří jinam.
 
1stCL_Fucida
M-G ale pokud vím taky nebouchal přímo na povrchu, taky tam byl určitý zpožďovač, jen byl nastavený na velmi krátký čas. Rozdíl je ale v tom, že právě M-G má mnohem větší množství trhaviny (jestli si dobře vzpomínám, tak se používal pentrit), než cokoliv srovnatelného.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Pragr
606_Tempik napsal:...
Já přiznávám, že 80% času trávím v červených strojích. A teď si vem protivníky, kteří stávají prot G6/AS na veřejných serverech. Budou to Spitfiry IX, Typhoon, P-47 C/D.
Spity lítám minimálně, ale i tk si troufám říct, že LF IX spit by měl být u země rachlejí, než Bf 109G6/AS. Ale v Il2 tomu tak není. Hodně často z toho plyne to, že ti pilot Bf uteče, ikdyž je to vlastně historický nesmysl.
Co ale sedám raději je třeba bitevní Typhoon. Tohle letadlo si lidem z oboru moc netřeba představovat. Bylo to letadlo se solidníma výkonama v malých výškách a tragickýma ve velkých. Začal se používat spíše jako bitevník. Proti němu stály z řad Bf hlavně verze G6. Klasická G6 je obratnější, lépe stoupe a jediná výhoda Typhoonu byla v rychlosti - u země dosahoval 560 km/h. Převyšoval ji u země o pěkných cca 40 km/h. Jako bitvníku mu to zcela jistě mnohokrát zachránilo kůži.
No a teď si vem, že tu máme Bf 109G6/AS, které by v lepším případě mohla mít mít rychlost 550 km/h...


Ještě k tomuhle. Možná to tu zaznělo, tak se omlouvám za případné opakování. Tady je spíš problém v tvůrcích map. Pokud dělám mapu kanálu z roku 1943, pak tam ze 109ek můžu najít maximálně G-6 s motorem DB605A a s omezením na 1.3/2600. Manuál k tomuhle motoru ještě z listopadu 1943 jasně říká, že 1.42/2800 je zakázáno. Dokonce mělo být v letadlech fyzicky zablokováno jeho použití. Motory AS, AS(M), AM nemluvě o použití MW50 jsou v roce 1943 jednoznačně sci-fi. To ale není chyba Ila jako takového, spíš neznalost tvůrců map a s tím se těžko něco udělá. Je to stejné, jako když se často objevuje G-10 ještě před G-14, ačkoli reálně je tahle varianta ještě dokonce mladší než K-4.
 
Pragr
1stCL_Fucida napsal:
M-G ale pokud vím taky nebouchal přímo na povrchu, taky tam byl určitý zpožďovač, jen byl nastavený na velmi krátký čas. Rozdíl je ale v tom, že právě M-G má mnohem větší množství trhaviny (jestli si dobře vzpomínám, tak se používal pentrit), než cokoliv srovnatelného.


20x82 M-G měl 18g náplň (PETN podle mého zdroje) při 92g hmotnosti celého projektilu.
v roce 1944 se objevil nový M-G s 25g PETN při 104g.
HEI-T měl 3.6g PETN 115g.

20x110 HE měl 10.5g (pravděpodobně Tetryl, jediné info co jsem kdy našel) při 130g

PETN má mít cca 140% účinnost v porovnání s TNT, stejně tak Tetryl.
 
Robo
310_Max napsal:
Ano, shodneme se, že létání na amerikách není pro každého. Mnoho pilotů nemá tu trpělivost a pro takové pak spadá Mustang nebo Jug do kategorie nežádoucích. Kdo si dal práci a naučil se létat s těmito stroji, nemůže si je vynachválit.


Pod toto sa podpisujem a dodavam, ze nie len lietat, ale aj strielat.

310_Max napsal:Pokud je to standard, pak bych poprosil o link nebo ukázku, kdo využívá takto limity svého stroje ( P47 a P51).

P.S. Nemám zájem o flejm, pouze bych rád info, kde létá tento průměr.


Aky flejm preboha? Zamračený

Na spominanych WC stretnes vela pilotov, ktori lietaju Jugy a Stangy dobre resp. spravne. Tie cisla su moje stats z konca minuleho roku, ked som tam casto chodieval a lietal prevazne Jugy a daval som si skratka mazjla. Bohuzial statistiky sa na novy rok zmazali, takze nemam ako hodit link, ale takych aj lepsich pilotov tam bol kopec. Uznavam, ze kazdeho takto lietat nebavi, niekto na to nema trpezlivost, cas v realnom zivote alebo skratka chut. Ja som tiez nelietal na statistiky, ale tieto dlhe misie ma skratka bavili, lietal som v case ked boli ostatne servery ludoprazdne, tak som si tak lietal. Pripominam, ze to boli samozrejme cisto stihacie sorties. Asi najvacsie rosambo co som videl urobili asi 4 Brazilci, ktori naskakali do Jugov a skaredo nabili vsetkym drzky. Vtedy som lietal na modrej strane (zvacsa vyrovnavam stavy) a bol som rad, ze som to rozhasene dotrepal na letisko. To iste plati aj naopak, ako pise Panek - kebyze si proti mne v Jugu sadnu do G-10 alebo do Dor nejaki zohrati modrasci tak mam problem a mozem sa akurat 'odputat'. Šklebící se Dufam, ze som otazku zodpovedal... Pravda je, ze kto si na USAAF veci z konca vojny privykne a vyhovuje mu takyto sposob boja, tak na Juga nenecha dopustit a samozrejme ze sa ohradi ked niekto napise, ze to je zle alebo zle namodelovane ero.
 
Pragr
Jestli jsou nějaký Ameriky špatně, pak rozhodně P-40ky. Minimálně verze E a M. Obě mají plnící tlak tuším 45'' Hg/3000ot. To je "All out climb and level" nebo-li 15minutové maximum. U P-40M(Allison V1710-81/99) byl ale WEP (5minutové maximum) 57''Hg/3000

http://www.raafwarbirds.org.au/targetvraaf/p40_archive/pdfs/1710-81.pdf

U P-40E a motoru Allison V1710-39 se používalo jak v Africe tak v Pacifiku 60-70''Hg/3000 jako WEP. Co to udělá s výkonem motoru je vidět zde:

http://www.raafwarbirds.org.au/targetvraaf/p40_archive/pdfs/Allison%201710-39%20abuse.pdf

 
1stCL_Fucida
Nezáleží na tom, co ukazují budíky, ale jak to létá. V tomhle směru je v ILovi chyb nepřeberný množství. I jen profláknutý Focke-Wulfy mají chyby úplně všechny..
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Pragr
Podle Comparu z verze 4.07 výkony celkem přesně sedí na hodnoty z budíků tzn. 45''/3000
 
Pragr
Tak nakonec pátrání přineslo úspěch. Test zatížení křídla Bf 109F v letu:

http://mitglied.multimania.de/luftwaffe1/aircraft/lw/109_tragwerk.pdf
 
310_Max

Aky flejm preboha? Zamračený


Tzn. žádné dvojsmysly nebo skryté narážky v mých postech.


Na spominanych WC stretnes vela pilotov, ktori lietaju Jugy a Stangy dobre resp. spravne. Tie cisla su moje stats z konca minuleho roku, ked som tam casto chodieval a lietal prevazne Jugy a daval som si skratka mazjla. Bohuzial statistiky sa na novy rok zmazali, takze nemam ako hodit link, ale takych aj lepsich pilotov tam bol kopec. Uznavam, ze kazdeho takto lietat nebavi, niekto na to nema trpezlivost, cas v realnom zivote alebo skratka chut. Ja som tiez nelietal na statistiky, ale tieto dlhe misie ma skratka bavili, lietal som v case ked boli ostatne servery ludoprazdne, tak som si tak lietal. Pripominam, ze to boli samozrejme cisto stihacie sorties. Asi najvacsie rosambo co som videl urobili asi 4 Brazilci, ktori naskakali do Jugov a skaredo nabili vsetkym drzky. Vtedy som lietal na modrej strane (zvacsa vyrovnavam stavy) a bol som rad, ze som to rozhasene dotrepal na letisko. To iste plati aj naopak, ako pise Panek - kebyze si proti mne v Jugu sadnu do G-10 alebo do Dor nejaki zohrati modrasci tak mam problem a mozem sa akurat 'odputat'. Šklebící se Dufam, ze som otazku zodpovedal... Pravda je, ze kto si na USAAF veci z konca vojny privykne a vyhovuje mu takyto sposob boja, tak na Juga nenecha dopustit a samozrejme ze sa ohradi ked niekto napise, ze to je zle alebo zle namodelovane ero.


Ok.
Ptám se protože tam, kde létám ( Spits vs. Bf109 Mods), se tak vysoká čísla neobjevují. Nejen ve standardu, ale prakticky vůbec. Pokud beru nabídku v HL, jsou to dva nejobsazovanější servery ( před nástupem 4.10 ) a prakticky totožné nastavením.

No, ale to už jsme hodně OT.Úsměv
 
606_Temp
1stCL_pbarry napsal:
Tempíku, tady máš G-6/AS s MW50. To, co se ti snažil vysvětlit Robo. Skoro je možné jí považovat za tu co máme ve hře. Pravda u země je pořád ta herní přepálená celkem o dost, ale ve výšce to sedí. Pravdou je že se svým typhoonem bys jí měl problém ujet. To že to je možná jen zkušební stroj je bezpředmětné. Sturm je plný prototypů a zamysli se, proč ji autoři dávaj na mapy. Buď z neznalosti a nebo kvůli vyvážení. Klasická G-6/AS chybí a obyč G-6 má nižší maximálku ve výškách než by měla. V záplavě nehřejících Spitů IX je lítání na G-6 pro opravdové gurmány Úsměv

Mám rád období Normandie. Je to takové tvrďácké lítání Mrknutí

http://www.wwiiai...-gj-fx.jpg


Díky za první test k tématu.
Já tvrdil, že by 550 mělo být snad dobře. Máme tu tedy 560 km/h a byť jde tedy o prototyp, tak uznávám, že bych 560 km/h klidně do šturma uznal. Pořád tu máme ale o oněch 30 km/h více a to je podle mne stále dost na to, aby se to opravilo. I 30km/h je vcelku propastný rozdíl pokud toho dokáže někdo využít (samo, že kroutiči to bude jedno).


Robo napsal:
Presne to je ten DB605AS(M) motor, ktory ma namodelovana G-6/AS v hre.

Ale Tempik nejak neporozumel mojej snahe vysvetlit mu, ze realna G-6/AS ma iny motor ako ma v olegovom svete a teda nema vyznam porovnavat ich. Omyl je samozrejme v znaceni v hre, nie v Tempikovej uvahe. Ale on to zase pochopi ze obhajujes FM late war befiek a prekruti co si napisal po svojiom Šklebící se


Já rozuměl tvojí snaze mi to vysvětlit, ale POŘÁD je to o 30 km/h více, než nám dává šturm!!!! Ať má klidně G-6/AS místo motoru nasimulované trpaslíky na šlapacích kolech, ale ať to lítá jak má. Nic víc jsem nikdy nechtěl. Já nic překrucovat nemusel. Jediné co jse chtěl byl graf, který by potvrzoval výkon G-6/AS v Il2:1946. To že jsi se odvolával na nějaký motor a jediný výkoový údaj jsi nedodal mne jen vytočilo, navíc ten tvůj motor evidentně stejně nestačí na oněch 590km/h u země. Už si snad rozumíme. Já nikdy nezpochybnil motor co v tom byl, zpochybňoval jsem maximální rychlost u země.
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
1stCL_pbarry
606_Tempik napsal:
1stCL_pbarry napsal:
Tempíku, tady máš G-6/AS s MW50. To, co se ti snažil vysvětlit Robo. Skoro je možné jí považovat za tu co máme ve hře. Pravda u země je pořád ta herní přepálená celkem o dost, ale ve výšce to sedí. Pravdou je že se svým typhoonem bys jí měl problém ujet. To že to je možná jen zkušební stroj je bezpředmětné. Sturm je plný prototypů a zamysli se, proč ji autoři dávaj na mapy. Buď z neznalosti a nebo kvůli vyvážení. Klasická G-6/AS chybí a obyč G-6 má nižší maximálku ve výškách než by měla. V záplavě nehřejících Spitů IX je lítání na G-6 pro opravdové gurmány Úsměv

Mám rád období Normandie. Je to takové tvrďácké lítání Mrknutí

http://www.wwiiai...-gj-fx.jpg


Díky za první test k tématu.
Já tvrdil, že by 550 mělo být snad dobře. Máme tu tedy 560 km/h a byť jde tedy o prototyp, tak uznávám, že bych 560 km/h klidně do šturma uznal. Pořád tu máme ale o oněch 30 km/h více a to je podle mne stále dost na to, aby se to opravilo. I 30km/h je vcelku propastný rozdíl pokud toho dokáže někdo využít (samo, že kroutiči to bude jedno).

.


Psal jsem možná zkušební stroj. V zásadě je to pouze AS s MW50. Je třba možné, že z průzkumných 109 tak byla vybavena většina, kdo ví..
Není důležité vyhrát, ale přežít.
I když vyhrát je taky fajn.
Obzvlášť, když vyhraju já!
 
barryk.webz.cz
313_Gryzlov
Pragr napsal:
1stCL_Fucida napsal:
M-G ale pokud vím taky nebouchal přímo na povrchu, taky tam byl určitý zpožďovač, jen byl nastavený na velmi krátký čas. Rozdíl je ale v tom, že právě M-G má mnohem větší množství trhaviny (jestli si dobře vzpomínám, tak se používal pentrit), než cokoliv srovnatelného.


20x82 M-G měl 18g náplň (PETN podle mého zdroje) při 92g hmotnosti celého projektilu.
v roce 1944 se objevil nový M-G s 25g PETN při 104g.
HEI-T měl 3.6g PETN 115g.

20x110 HE měl 10.5g (pravděpodobně Tetryl, jediné info co jsem kdy našel) při 130g

PETN má mít cca 140% účinnost v porovnání s TNT, stejně tak Tetryl.


PETN
Energie [kcal/kg] 1390
Energie [J/kg] 5819

Tetryl
Energie [kcal/kg] 1120
Energie [J/kg] 4688

TNT - horní limit
Energie [kcal/kg] 1010
Energie [J/kg] 4228

TNT - dolní limit
Energie [kcal/kg] 980
Energie [J/kg] 4102

Správně by se k tomu měla připočítat i detonační rychlost. Ta ještě navýší rozdíl mezi trhavinami.

Když propátráš SVK, tak najdeš vypočítané hodnocení účinnosti projektilů.
 
Farky
Pragr napsal:
Jestli jsou nějaký Ameriky špatně, pak rozhodně P-40ky. Minimálně verze E a M. Obě mají plnící tlak tuším 45'' Hg/3000ot. To je "All out climb and level" nebo-li 15minutové maximum. U P-40M(Allison V1710-81/99) byl ale WEP (5minutové maximum) 57''Hg/3000

http://www.raafwarbirds.org.au/targetvraaf/p40_archive/pdfs/1710-81.pdf

U P-40E a motoru Allison V1710-39 se používalo jak v Africe tak v Pacifiku 60-70''Hg/3000 jako WEP. Co to udělá s výkonem motoru je vidět zde:

http://www.raafwarbirds.org.au/targetvraaf/p40_archive/pdfs/Allison%201710-39%20abuse.pdf


P-40M - kolik by měl dle tebe lítat ?
P-40E - máš nějaký jiný důkaz než ten dopis od Allisonů? U jaké konkrétní jednotky zvýšili takhle boost ?
 
Robo
606_Tempik napsal:Já rozuměl tvojí snaze mi to vysvětlit


Nie Tempik, neporozumel Šklebící se Podme na to systematicky a pomaly, mozno prozumies.

1. Vypichol si modely G-6/AS a D-9 ako problematicke.

2. Ja som uplne suhlasil a dodal som, ze takto mimo je bohuzial kopec strojov (VVS, USAAF... atd...)

2. Zaujimalo ma sukromne, co sa ti konkretne nezda (cakal som stupavost u Befka a rychlost u Dory v 7 a viac km, urcite nie rychlost MW50 Befka pri zemi, ale to je v poriadku)

3. napisal si 'G6/AS je prakticky výšková verze G6 (zjednodušeno) a G6 AS by měla být v nižších a středních vškách pomalejší, než klasická G6. Ani G6/AS ani G14/AS by neměla u země létat 590+ km/h.'

4. ja som vobec nenamietal, ale poopravil som tvoju uvahu, pretoze G-6/AS je sice ozaj vyskova verzia G-6, ale olegova G-6/AS z hry nie je robena podla G-6/AS, a teda porovnavat ich vykony hra/realita je zbytocne a vedu k omylom. To nie je tvoja chyba, ale chyba Olegova, ale zaroven dodavam, ze toto je znamy fakt rovnako ako ze ASko je jedno z mnohych UFO objektov v hre.

5. Oznamil som ti, ze G-6/AS v hre ma motor DB605AS(M), a teda ju treba porovnavat skor s G-14/AS, ku ktorej sa vykonmi v hre aj priblizuje (rovnaky motor a kapotaz atd.)

6. Bod 5 ale neznamena, ze som tvrdil, ze G-6/AS z hry je len zle pomenovana G-14/AS a ze stale neplati bod 2, resp. ze ked vezmes graf realnej G-14/AS, tak bude totozny s vykonom G-6/AS v hre, a teda je vsetko v poriadku. Doteraz mi nie je jasne, ako a preco si toto prekrutil Zamračený

7. Potom si sa zrazu nastval, asi ze som spochybnil tvoje vedomosti, a napisal si zurivy prispevok (23.01.2011 13:54), kde mi ides vysvetlovat, ze AS neznamena MW50 ale vacsi kompresor z DB605.

8. Ja ti opat odpisujem ze viem dobre co to znamena, ze ti to sam pisem (ved AS(M)) a ze kompresor je z DB603 (detail) a MW50 je MW50, a ze stale akosi nechapes, ze G-6/AS v hre nie je G-6/AS.

9. Vysvetlujem teda znova a zdoraznujem, ze porovnavam rychlost pri zemi G-6/AS (s motorom DB605AS(M) hoci aj opravenej na korektny vykon v danej vyske), a seriovej G-6 bez MW50 s tym, ze AS(M) bude stale rychlejsia ako cista G-6 s DB605A a boulemi. Ako dovody uvadzam lepsiu aerodynamiku (ktora kompenzuje vyskovy kompresor) a extra vykon so zapatym MW50.

10. Vracias sa k bodu 2 (obaja vieme, ze G-6/AS je way off co sa tka vykonov, tj stupanie rychlost asi aj akceleracia...) a vravis, ze si protirecim, hoci v tom mam ocividne uplne jasno a ty pleties jedno cez druhe, robis drobne chybky, a akosi nechapes, ze sa ti pokusam povedat, ze nemozes brat G-6/AS v hre ako G-6/AS v realite a tvoja uvaha z bodu 3 je cela postavena na zlej premise.

11. Prichadzas s linkom na graf G-14/AS a tvaris sa akoby som tvrdil, ze to ma Oleg uplne spravne a iba pomenovanie v hre je nespravne. Pritom som napisal iba tolko, ze vzhladom na namodelovany motor znova pisem DB605AS(M) sa vykonmi najviac priblizuje prave tejto verzii. 'Priblizuje sa' neznamena 'je'.

12. Posielas ma do prdele Pff ked napisem, ze v tom mas bordel a tvoje argumenty su nekonstruktivne. To ti ostatne napisal i Horrido. Ide napriklad o to, ze si nenapisal ako ma Dora lietat ale iba ako lietat nema.

13. Tvrdis: ''Ad Bf-109G6AS - ty jsi tvrdil, že G14AS má shodné výkony, jako ilovská G6AS a že je to jen špatné značení. ''

14. To je kravina, to som nikdy netvrdil a svedci to o tom, ze si ani necital moje prispevky poriadne a iba si sa chcel hadat.

15. Fucida sa ta 'trochu zastal', ze tvoje znalosti lietadiel, predovsetkym late-war su 'celkem hluboke' a ze 'zpravidla' vies o com rozpravas.

- Keby to bola pravda, nemusi sa ta zastavat, ze?

Sorry Tempiku, ja som sa ohladom C3 Einspritzungu mylil a priznal som si to. Ty si ma poslal do prdele len preto, ze si sa sam citil hlupo kvoli chybam, co si narobil v uvahach aj v argumentacii. Keby si si moje prispevky cital poriadne a s chladnou hlavou, tak by si tieto veci vobec nebral osobne a urcite by si nestaval svoje ego pred fakty. Mrknutí

r
 
Pragr
Farky napsal:
Pragře - nechci asi se po sté pouštět do debaty o .50 cal. Jen tolik - Britové vzali Fw 190 a ostřelovali ho různou municí. Procentuální šanci zranit pilota nebo zničit řízení "půlpalcovou" AP municí přímo zezadu (čili z 6tý cíle) ohodnotili zajímavým číslem - 0, slovy NULA. 12,7 mm AP munice dokonce nebyla pomalu ani schopná prostřelit zadní nádrž...


Tohle v podstatě není překvapující. Pokud dojde k zásahu do nádrže pod hladinou paliva, funguje benzín jako každá jiná kapalina a velmi slušně brzdí. Na druhou stranu nechtěl bych sedět na palivové nádrži do které někdo jiný střílí s velkorážního kulometu API nebo i obyčejnou AP municí.
Obecně nástřelové testy z "death 6" vyjdou vždycky s číslem blízkým nule a je prakticky jedno jestli použiješ malorážní zbraň, velkorážní kulomet nebo 20mm kanon. Zrovna Britové v tomhle směru experimentovali celkem dost. Viz. jejich zhruba 600stran dokumentace ohledně postřelování letadel z různých 20mm kanonů, včetně německých, kde se uvádí že při úhlu dopadu menším než 5° (tedy velmi často při střelbě přímo zezadu) cca 98% HE munice buď selže roznětka a vůbec nevybuchne, nebo se odrazí natolik, že k explozi dojde mimo oblast jakékoli efektivní škody. Ale to je na jinou diskuzi.
 
606_Temp
Robo už jsme to snad ukončili. Navíc jsem se ve tvém příspěvku dostal k bodu 2), kde lžeš. V bodě 5) opět lžeš a dál nehodlám pokračovat.
EDIT: A až přestaneš lhát, tak se ozvi a můžeme to znovu probrat. Do té doby bych to nechal smrdět.
Edit 2: Prolít jsem to a lžeš i v dalších cca 10ti bodech.
Upravil/a 606_Temp dne 25-01-2011 19:36
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Robo
606_Tempik napsal:
Robo už jsme to snad ukončili. Navíc jsem se ve tvém příspěvku dostal k bodu 2), kde lžeš. V bodě 5) opět lžeš a dál nehodlám pokračovat.
EDIT: A až přestaneš lhát, tak se ozvi a můžeme to znovu probrat. Do té doby bych to nechal smrdět.


Cituj ma kde klamem. Šklebící se
 
606_Temp
Doufám že ti bude stačit bod2 a 5+6, abych dále nemusel pokračovat

Robo 25.1.
1. Vypichol si modely G-6/AS a D-9 ako problematicke.

2. Ja som uplne suhlasil a dodal som, ze takto mimo je bohuzial kopec strojov (VVS, USAAF... atd...)

Robo 23.1.
Co sa G-6/AS tyka, tam sa vykony lietadla v hre priblizuju skor realnej G-14/AS, ale moj nazor je, ze late war Befka aj Dory su na tom este relativne ok co sa FM tyka. Ktore parametre presne mas na mysli? Na tychto erach mam hodne nalietane a dost som sa aj zaoberal porovnavanim s roznymi testami a co sa mi vybavuje az take zle to nebolo vramci Sturmovika.

Jak už jsem jednou psal. Pro tebe jsou relativně OK a pro mne nikoliv. V tom je ten problém. 30 - 40km/h navíc pro mě není OK )(levuji díky barrymu o 10km/h)

Robo 25.1.
6. Bod 5 ale neznamena, ze som tvrdil, ze G-6/AS z hry je len zle pomenovana G-14/AS a ze stale neplati bod 2, resp. ze ked vezmes graf realnej G-14/AS, tak bude totozny s vykonom G-6/AS v hre, a teda je vsetko v poriadku. Doteraz mi nie je jasne, ako a preco si toto prekrutil.

Já nevím který z nás dvou je hloupý, ale já ti našel rychlostní graf, kde AS verze létá u země 550 km/h. 1stCL_pbarry mi našel (když ty jsi nebyl schopen) graf G6/AS s MW50 o které tvrdíš že je to ona a ani ona nelétá 590, ale 560!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Takže to není v pořádku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Až uznáš tyhle věci, tak se ti omluvím, do té doby si tak nějak nemáme co říct.
Upravil/a 606_Temp dne 25-01-2011 19:54
"Ten, kdo se ve jménu bezpečnosti vzdává svobody, nezaslouží si ani svobodu ani bezpečnost.“ Benjamin Franklin
 
http://no606.ic.cz/
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

12-09-2024 16:04
No právě. Zem nesaje. A na Šumavě už staví sněhuláky. https://hydro.chm.
..eq=2505266


12-09-2024 10:36
jojo, voda na děsivý mlýn: https://www.inter.
..
Šklebící se

11-09-2024 21:27
Zítra v 7 to začne. Za 4 dny tu má spadnout víc srážek než za celý rok.

35,691,371 návštěv