November 05 2025 17:03:12
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 6

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
 Vytisknout diskuzi
nejake novinky z TT
alfik
Proboha, při vší úctě, CO NA TOM VYLEPŠOVAT!!! Jestliže jednomotorový dolnoplošník - ale bez motoru - plachtí, tak ať to jde do propadliště dějin nebo přímo tam... šak víš. To není realita ani kdyby se ty letadla řídily sebehůř. Klidně ať není k dispozici grafické znázornění této situace, ale ať se ten vrak laskavě chová jak má, tedy jako "padající list".
 
1stCL_Fucida
No..já bohužel nemám v tomto směru téměř žádné vzdělání a vše, co vím o fyzice letu, je spíše takové řekněme maximálně hlubší fanouškovské poznávání.
Při ztrátě motoru by došlo ke dvěma věcem - výrazné zhoršení aerodynamiky a velmi výrazný posun těžiště směrem dozadu..což by následně vedlo k nárůstu nestability - troufám si tvrdit že velmi markantnímu nárůstu nestability a poté by velmi pravděpodobně následoval neřiditelný pád.
Také je zajímavé, jak by vůbec motor mohl být od zbytku letadla "odstřelen". Co jsem zkoumal nákresy různých letadel, tak samotné motorové lože bývá už na první pohled pěkně masivní, předpokládám, že především kvůli tlumení otřesů (+ silentbloky) a pak také samozřejmě udržení tak velké masy (myšleno samotný drak a motor) pohromadě. Motor je s přehledem nejtěžší součástí letadla.

Btw: FB také nemají čisté svědomí co se týče grafického zobrazování poškození Úsměv. Byť k upadnutí motoru u jednomotoráků naštěstí nedochází Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Panek
1stCL_Fucida napsal:
Motor je s přehledem nejtěžší součástí letadla.

Bumík je nejtěžší součástí letadla.
Aha, tak já jsem canceloval download, jak jsem se dočetl, že po ustřenení motoru to plachtí. Přeci jen místa na ptákoviny moc nemám.
 
Tajpan
WT_Horrido napsal:
Chovanie lietadla v kritických situáciách , vzlete, a pristání je super. Búcha to , natriasa, klepe, paráda.


Hehe, nevim, ja mam dojem ze panuje presvedceni ze cim je letadlo mene ovladatelne tim je to realistictejsi.

je to hádanie sa o slovíčka. Mrknutí Ako a ktoré lietadlo lietalo sa nedohodnú ani piloti čo v nich lietali.Mrknutí
Ale v TT je super lietanie v Fw190, P51 i ten Corsair je boží. Cool
Viac sa približuje k mojej predstave ako by malo to a to lietadlo lietať.
A určite každý dalši bude mať iný názor.
Je to subjektívne hodnotenie. Úsměv
 
WT_Horrido
Joo Tajpane o "realisticnost" se nepru od dob GP4 versus F1 od EA, kdy jsem byl obeznamen s tim ze F1 driftuji a jezdi zatacky smykem a ze to je ta jedina prava realita. Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Tajpan
WT_Horrido napsal:
Joo Tajpane o "realisticnost" se nepru od dob GP4 versus F1 od EA, kdy jsem byl obeznamen s tim ze F1 driftuji a jezdi zatacky smykem a ze to je ta jedina prava realita. Šklebící se

Šklebící se
 
1stCL_Fucida
Ono s driftem u F1 je to vůbec zajímavé. V podstatě před těžkéma járama, než vyhópl prafotr Morava na Špilas a začal hlásit, tak formule skutečně driftovaly. Gilles Villeneuve dokonce prohlásil, že "teď už mu jízda s formulí nedává zdaleka takový skvělý pocit" - aneb započala éra tzv. wing-carů. Viz. ZDE malinkatý článeček s několika málo nepřesnostmi, ale pro udělání si obrázku to stačí.
Formule 1 tedy definitivně přestala driftovat na přelomu 70. a 80. let. V podstatě tím byl vyvinut tzv. difuzor, který je dnes zcela běžný i na naprosto normálních autech všude kolem nás.

PS: to samozřejmě nemění nic na tom, že TW je v současné verzi totálně domršený..a až se Tajpanovi konečně podaří překonat potíže spojené se vzletem a skutečně poletí, tak to pozná sám Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tajpan
1stCL_Fucida napsal:

PS: to samozřejmě nemění nic na tom, že TW je v současné verzi totálně domršený..a až se Tajpanovi konečně podaří překonat potíže spojené se vzletem a skutečně poletí, tak to pozná sám Úsměv


TW som nesledoval od začiatku ale podla mna , na začiatku bolo velmi vela optimizmu a zobrali si asi toho na seba vela.
Problémy a potiaže sú a budú, ale čo stým narobíš,, ked arkádový pilot z arkádového simu sa dostane k poriadnemu simu.
A je tak trochu výzva. Aspon pre mna.Mrknutí
 
WT_Horrido
Zabanujte Tajpana, arkadove piloty tu nechcem. Šklebící se

Okouzleni Linuxem.. two weeks a mame te zpet ve Windows, be sure Šklebící se
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
 
Tajpan
WT_Horrido napsal:
Zabanujte Tajpana, arkadove piloty tu nechcem. Šklebící se


I TY Brute ?!!! Šklebící seMrknutí
 
hawk
no ja uz se posledni dobou do debat o tom co je relnejsi radsi moc nepoustim. Protoze uz jsem slysel rikat lidi co litaji irl, ze je nejrelistictejsi TW, druhy zas tvrdil ze FB a treti, ze WB, takze to je asi zbytecne... ono asi zalezi na uhlu pohledu a co clovek povazuje za nejdulezitejsi ukazatel reality

Plochou vyvrtku skutecne TW nezvlada.
Pokud chcete vydet napsane jak se vam vysouvaji klapky, jaky mate vykon motoru atp. , tak staci zapnout debug mod, ja to mam na klavese F3, nebo F4, ted nevim, jestli to tak je i defaultne to nevim ...

vse vyresi 0.65, to pujdou dokonce simulovati vesmirne lety a ruzne planety, cela slunecni soustava Šklebící se
 
1stCL_Fucida
já mám "digi" na shift + F4 myslím..nebo shift + F3? Úsměv Měl by to být default..tohle jsem neměnil.
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
rudidlo
hawk napsal:
vse vyresi 0.65, to pujdou dokonce simulovati vesmirne lety a ruzne planety, cela slunecni soustava Šklebící se

Mě spíš zajímá, kdy to bude hratelné...
 
http://silicon-remarks.blogspot.com
hawk
uz je, ale jen na chvilu, dogfighty se tam daji zazit skvele Mrknutí
JInak samotni vyvojari mluvi 0.65 jako o verzi 1, tedy az vyjde 0.65 (10 let) a az k tomu jednotlivy mod leadri uzpusobi sve mody a vyuziji vsech moznosti 0.65 (5let), tak to bude hratelne.
 
1stCL_Fucida
To mi bude asi 37 - 38 let. Jsem zvědav, jestli mi pořád bude sloužit můj Sidewinder Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Tajpan
hawk napsal:
no ja uz se posledni dobou do debat o tom co je relnejsi radsi moc nepoustim. Protoze uz jsem slysel rikat lidi co litaji irl, ze je nejrelistictejsi TW, druhy zas tvrdil ze FB a treti, ze WB, takze to je asi zbytecne... ono asi zalezi na uhlu pohledu a co clovek povazuje za nejdulezitejsi ukazatel reality

Plochou vyvrtku skutecne TW nezvlada.
Pokud chcete vydet napsane jak se vam vysouvaji klapky, jaky mate vykon motoru atp. , tak staci zapnout debug mod, ja to mam na klavese F3, nebo F4, ted nevim, jestli to tak je i defaultne to nevim ...

vse vyresi 0.65, to pujdou dokonce simulovati vesmirne lety a ruzne planety, cela slunecni soustava Šklebící se

Hawku ..... najradšej by som sa.... aááále radšej ništ. VyděšenýŠklebící seMrknutí
Tak už som sa dávno nestrapnil . Letím v TW vtom spite , konečne sa za niečo dotáčam, niečo aj trafím už už a zrazu motor out a plachtím dole. Pristanem a motor nabehne a letím. Ten blbý spit (o pilotovi radšej pomlčím Šklebící se ) má totiž dve nádrže. Cool a treba ich prepnúť. kua
Zlatý arkádový šturm. Zapneš motor, dáš plný plyn a letíš masakrovať redákov a bluákov. A občas zabudneš zasunúť podvozok, np.

Díky za ten debug mode. I tebe Kaine.
S!
 
hawk
nj, bacha jeste kdyz ti dojde, tak pred tim, nez prepnes na dalsi, radsi uber plyn, muzes tak snadno pretocit motor, proto je lepsi prepinat jeste, nez dojde stava uplne
 
alfik
Takže, hodně zjednodušeně: Ztratit motor je ve skutečnosti velmi lehké. Stačí poškození vrtule. Vibrace se postarají o další poškození, ty časem o větší vibrace... až se urve a udělá parádní výkrut přímo před očima pilota. Uložení motoru je betálné, ale ne všemocné Mrknutí Dál: Letadlo je dynamický aerodynamický systém. Křídla vyvíjejí vztlak kladný, VOP vztlak záporný (k zemi) velký právě tak, aby vyvažoval těžiště které je PŘED působištěm vztlaku. Proto pro každý úhel letu vzhledem k zemi, a rychlost a výšku letu, existuje právě jedna poloha VOP (dá se to ustát díky existenci vyvažovacích plošek) při které je let tzv. ustálený, tedy nemění se horizontální ani vertikální rychlost letu. Vyplývá z toho, že když je letadlo vyvážené, např. pro vodorovný let, a dojde k vychýlení (pro příklad čumákem dolů), změní se rychlost Vert. i Hor. (př. vroste), tím se změní (př. zvýší) záporný vztlak na VOP a ten způsobí návrat do původní konfigurace. Tedy: Ustřelení motoru = katastrofa, změna těžiště ZA působiště vztlaku způsobí totální náhodné komíhání letounu (padající list), a ustřelení byť jen části výškovky hodně znesnadní pilotáž - letadlo je pak výrazně "těžké na palici". Ustřelení celé výškovky způsobí okamžitý přechod do střemhlavého letu směrem za motorem. Pokud je to příliš odborné, nebo jsou další otázky (např. jak je to u samokřídel nebo u letadel typu kachna - Gripen a tak Cool ) rád vysvětlím, tady i do pošty, na ICQ nebo osobně na nějakém sletu Šklebící se
 
hawk
ja si jen nejsem jisty, jestli v soucasnem DM modelu TW odstrelit motor vubec jde ... to co popisujes z vyskovkou tam myslim funguje
 
1stCL_Fucida
Tajpane, jak jsem psal..engine management má TW skutečně komplexní. Mezi něj patří samozřejmě i ovládání nádrží. Ale někdo chce, aby se to jako letadlo chovalo a to TW prostě nesplňuje. Na flighht simulatoru je také perfektní potrénovat letové procedury..ale samotný let je fuj a e-e. Jak píše Horrido - za pár dní zjistíš, že jsou důležitější věci, než je přepínání nádrží. Třeba aby se ten objekt choval jako letadlo Úsměv.

Aalf, odpověď až zítra, nemám teď už nějak sílu na přemýšlení a nechci sem napsat nějaký výraznější bullshit Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,464,980 návštěv