October 20 2025 05:22:48
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 2

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,755
· Nejnovější pilot: Glider
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - diskuse
 Vytisknout diskuzi
Tempest !
312_Jura
Ghost> +9lb
 
http://spitfire.ic.cz/
VGR_Ghost
No jo no... Ale podle údajů by měl i ten s 9lb boostem dávat v 5000m přes 690 km/h, tudíž rychlejší i než Dora a Bf-109K-4. Tohle prostě není Tempest, ale Typhoon. Proč musí mít LW prostě skoro všechno lepší...

P.S: jsem red whiner, přiznávám. Už dlouhou dobu jsem výkoného Tempesta očekával. Nečekal jsem, že dá těch 700 km/h, ale když to v reálu bylo stejně výkonné, ne-li rychlejší než Fw-190D, čekal jsem ve hře taktéž. Ale zase to prostě nějak nevyšlo.
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
313_OTU_oblak
Ghoste - občas člověk musí rezignovat. Když se naseru v Ilu tak jsem si šel spravit chuť jinam (ono zoomovat v tomahawku machchi 200 má taky své kouzlo Úsměv )
 
MK_KaiN
[img]http://vwings.org/upload/Klokan/TempestMkII.jpg[/img] is not a valid Image.


[img]http://vwings.org/upload/Klokan/TempestMkV.jpg[/img] is not a valid Image.


[img]http://vwings.org/upload/Klokan/Typhoon.jpg[/img] is not a valid Image.
Upravil/a MK_KaiN dne 10-02-2006 02:16
 
1stCL_Fucida
Provedl jsem takové základnější měření ve třech výškách, Fw 190 D-9/C3 vs. Tempest Mk.V/9.lbs. Oba stroje měly zavřené chladiče a 75% paliva.

0m
Fw 190: 615km/h
Tempest: 615km/h

5000m:
Fw 190: 705km/h
Tempest: 685km/h

6000m:
Fw 190: 725km/h
Tempest: 700km/h

Popravdě řečeno jsem taky očekával plnicí tlak na Tempestu spíše 11lbs a s tím spojených 630km/h u země. Z tohoto pohledu je pro mě výkon této britské stíhačky spíše zklamáním. Ale jinak je to dobře ovladatelné éro s dobrou výzbrojí..je radost se v něm proletět. Ve vzájemném souboji bych rozhodně volil D-9..jednoduše řečeno je celkově hbitější; a výkonnější by měla Dora být ve všech výškách nad 4000m, pod touto výškou je to v současnoti dost vyrovnané..pokud Angláni dostanou někdy 11lbs, mohli by na tom být u země lépe.
Ještě taková poznámečka - Tempest hřeje jako kamínka Úsměv
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_OTU_oblak
Fuči - díky. Takže nic coby mohlo D-9 ohrozit....mno, pomalu se začínám divit že němci prohráli válku - Dor bylo vyrobeno více ne? Úsměv

Šklebící seŠklebící se
 
1stCL_Fucida
Údajně cca 1800ks Fw 190 D-9, Tempestů bylo výrazně pod 1000ks. Ale že by to nemohlo Doru ohrozit bych zrovna netvrdil.. pod 5km je to pro ní v současnosti jeden z nejtvrdších soupeřů..pravděpodobně dokonce nejtvrdší (v rukou dobrého pilota).
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
313_OTU_oblak
ÚsměvŠklebící se
 
310_McMarty
Vcera jsem se proletel v Tempestu a musim rici, ze mne docela vyvedl miry narust otacek a zvuk motoru po aktivaci boostu. Uplne jsem se o ten motor baaaaal.
 
313_Gryzlov
313_McMarty napsal:
Vcera jsem se proletel v Tempestu a musim rici, ze mne docela vyvedl miry narust otacek a zvuk motoru po aktivaci boostu. Uplne jsem se o ten motor baaaaal.


To je v pořádku Meku. Je třeba si zvyknout na zvuk cirkulárky Úsměv Dokud nám z pod kapoty nevylítávají ojnice a válce, je všechno v pořádku Úsměv Jen se neboj a přiedj mu Šklebící se
 
Ucho
Zvuk
http://www.hawker.../sound.htm
nějaké video
http://www.hawker...movies.htm
asi neúplný seznam vítězství
http://www.hawker...tories.htm
(BTW jeden z prvních sestřelů 262 - 13.10.1944)
Upravil/a Ucho dne 10-02-2006 10:37
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
VGR_Ghost
1stCL_Fucida napsal:
Provedl jsem takové základnější měření ve třech výškách, Fw 190 D-9/C3 vs. Tempest Mk.V/9.lbs. Oba stroje měly zavřené chladiče a 75% paliva.

0m
Fw 190: 615km/h
Tempest: 615km/h

5000m:
Fw 190: 705km/h
Tempest: 685km/h

6000m:
Fw 190: 725km/h
Tempest: 700km/h

Popravdě řečeno jsem taky očekával plnicí tlak na Tempestu spíše 11lbs a s tím spojených 630km/h u země. Z tohoto pohledu je pro mě výkon této britské stíhačky spíše zklamáním. Ale jinak je to dobře ovladatelné éro s dobrou výzbrojí..je radost se v něm proletět. Ve vzájemném souboji bych rozhodně volil D-9..jednoduše řečeno je celkově hbitější; a výkonnější by měla Dora být ve všech výškách nad 4000m, pod touto výškou je to v současnoti dost vyrovnané..pokud Angláni dostanou někdy 11lbs, mohli by na tom být u země lépe.
Ještě taková poznámečka - Tempest hřeje jako kamínka Úsměv


A jak jsi to měřil? Já měřil na rozjezd, start v 300 km/h TAS a pak akcelerací na max. Jestli jsi měřil sklesáváním, můžou být výsledky tvého měření takovéhle. Tempest má znatelně nižší akceleraci a víc se hřeje.
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
Ucho
VGR_Ghost napsal:
... Tempest má znatelně nižší akceleraci ...


Tempest vážil o znatelné skoro dvě tuny víc, při +/- stejném výkonu. Navíc porovnávat to s Dorou r.45 není asi nejsprávnější... :-)

BTW Osobně si myslím, že jedenáctilibráka časem v nějakém tom adonu přidaj, když je teď móda řešit éra na typ benzínu a plnicí tlak...
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
1stCL_Fucida
Ghoste - vždycky měřím stejně, tedy opačně, než ty - při klesání do cílové hladiny naberu rychlost a nechávám ji klesat až na výslednou hodnotu - je to užitečnější, protože pokud utíkáš, bývá situace většinou podobná -> dive -> srovnání v určité výšce -> skrčení se pod pancéřovými pláty -> modlení se.

Akcelerace Tempestu by měla být skutečně o něco nižší, než u Dory a jak sám píšeš (a já to psal výše), tak se Tempest podstatně více hřeje - nejvíc ze všech strojů, které jsem v poslední době zkoušel detailněji.

Btw: Fw 190 D-9/C3 je rv. 1944 a Fw 190 D-9/B4 je rv. 1945. Podle mé jedné velmi smělé a nepodložené teorie bylo Fw 190 D-9/C3 vyrobeno "pouze" 300 - 500ks.
Upravil/a 1stCL_Fucida dne 10-02-2006 12:58
"Verloren ist nur, wer sich selbst aufgibt."
 
VGR_Ghost
CSL_Ucho napsal:
VGR_Ghost napsal:
... Tempest má znatelně nižší akceleraci ...


Tempest vážil o znatelné skoro dvě tuny víc, při +/- stejném výkonu. Navíc porovnávat to s Dorou r.45 není asi nejsprávnější... :-)


Jasně, tu váhu mu nidko nebere. Bylo mi jasný, že se bude pomalejš rozjíždět. Ale jaksi se měl potom rozjet na mnohem vyšší rychlost než teď v 4.03. Zkusím to odpoledne přeměřit ještě jednou, ale stejně se obávam, že víc jak 670 km/h nedá. Měl být prostě stejně rychlý jako Fw-190D 44 (s tím jsem porovnával, ne s 45). Ale i ta 44 mu bez problémů ujede. A i když se Tempest na tu maximálku dostane, udrží ji jen chvilinku, protože se hřeje jako prase.
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
Ucho
VGR_Ghost napsal:
Fw-190D 44 (s tím jsem porovnával, ne s 45). Ale i ta 44 mu bez problémů ujede.


Fakt? Takže jí přidali? Se přiznám, že jsem tohle dlouho netestoval, zdrhání, jen manevrovy boj.... no a tam celkem OK...Dora... :-)
Žije, žije ve stepi jeden v suché otepi.
Druhý v láptích pod pařezem, třetí v díře mezi bezem.
Ať si jsou, tam kde jsou. Ať sem na nás nelezou.
 
VGR_Ghost
Tak jsem si udělal takový detailnější testíček, než včera. Letadla s 50% paliva, akcelerace z 300 km/h na max.

Tempest - u země 612 km/h (Dora 1944 - 610 km/h)
Tempest v 5000m - 672 km/h. Dora 1944 - 704 km/h. Teď ale hlavní rozdíl. Tempest celkem slušně zrychloval až do nějakých 630 km/h. Po dosažení téhle rychlosti se začal přehřívat a další nárůst rychlosti šel hoodně zvolna. Nakonec jsem se dostal na těch 672 km/h (417 mp/h. Pro srovnání - max. udávaná rychlost Typhoonu Mk.II je 414 mp/h). Při maximálce 672 km/h se už ale Tempest hodně přehříval, podle budíku teploty oleje 140°. Chtěl jsem z něj ale opravdové maximum, tak jsem pokračoval. Rychlost už ale nahoru nešla a když teplota ještě o kousíček přelezla přes 140, motor odešel.
Dora 1944 bez přehřívání dosáhla 690 km/h, přičemž ta akcelerace až do maximálky byla hodně dobrá.

Prohledával jsem net (ubi fórum, a pak všude možně) a zdroje se schodují na max. rychlosti Tempestu Mk.V s 9lb boostem lehce přes 433 mp/h (696 km/h) v 16-17000 stopách. Reálná měření probíhala taky akcelarací, tudíž cca stejné podmínky. Tohle co máme, vypadá výkony spíš na Typhoona.
 
http://www.virtualgrimreapers.net/
Hoper
třebas bude časem ten Tajfun a teď ho na Tempestu jen zkoušej Šklebící se
 
LesniHU
1stCL_Fucida napsal:
Akcelerace Tempestu by měla být skutečně o něco nižší, než u Dory a jak sám píšeš (a já to psal výše), tak se Tempest podstatně více hřeje - nejvíc ze všech strojů, které jsem v poslední době zkoušel detailněji.
Akcelerace pri strednich rychlostech by mela byt tak do kilometru vicemene stejna, pak bude postupne nabirat 190D naskok az tak ve trech, ctyrech kilometrech vysky bude rozdil asi 10%, ktery se udrzi az do velmi velkych vysek. Akceleraci pri velkych rychlostech bude mit Tempest stejnou ci lepsi z jednoducheho duvodu - je rychlejsi ve vetsine vysek. To vse IRL +9lb Tempest, ve hre nevim.

EDIT: 10% misto dvaceti, chyba ve vypoctu. Ted je to snad spravne...
Upravil/a LesniHU dne 10-02-2006 21:53
 
313_OTU_oblak
hmmm takže podle výsledků měření ghosta máme typhoona. doufám že se dostane jako náhrada za typhoona i na mapy. Úsměv

doufám že hlavní zbraň - rychlost - tempestu opraví...vždyť to éro má tlačit na nouzáku pře 700..(hodnotu co jsem našel byla 715 km/h)

uvidíme Úsměv
 
Přejít na fórum:
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

teamspeak server Hosting by TeamSpeak3.com
Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

06-10-2025 19:06
Radiační situace za firmamentem zůstává normální

21-09-2025 14:51
Byl jsem na dnech NATO. Viděl Harrier, Hornet, Rafale, EF Typhoon, Mirage2000 a B-52 a bylo to dobré.

20-08-2025 11:11
Ahoj dneska někdo na il-2 budem na teamspeaku kolem 5-6 hod klidne i ty Vity muzes dorazit taky se vracime po dlouhé době. Mrknutí

19-08-2025 21:45
Ahoj, Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá Úsměv poraďte mi kde bych objevil staré veterány.

09-08-2025 13:55
Tak na zbytek roku hodně štěstí jako z Kokury!

23-07-2025 10:14
A kde máš ty "svoje" obrázky?

22-07-2025 20:07
já "svoje" nezakazuju

18-07-2025 10:09
Jaké nalinkované obrázky? 95% obrázků na netu nelze linkovat, je to zakázáno.

14-07-2025 18:24
a není tu čistě náhodou někdo, kdo ví proč se nezobrazují nalinkované obrázky?

13-07-2025 23:31
Další zpráva o medvědech! Šklebící se

38,313,957 návštěv