Tak mám dokončený 2 mapy, Plains a Coast, takže tu novou povodeň si nechám na konec.
Ono to dokončení je relativní, co jsem zatím viděl tak mapy lze dokončit více způsoby, poprvé hráč inklinuje udělat mapu tím nejsnadnějším způsobem, ale může se později vrátit a zvolit těžší možnosti, třeba vynechat 8-kolku nebo vozit dlouhé klády, najít si jinou cestu atd...
Teď bojuju s mapou Hill, zjistil jsem až teď že i při jízdě lze použít naviják, to se hodí při stoupání kdy se zároveň přitahuju. Navijákem lze upravit i polohu návěsu při couvání, to ušetří nervy a palivo.
Ví někdo kolik váží to 8 kolový monstrum s nákladem středních klád?
Včera se mi podařilo komplet otevřít Flood a začít vozit dříví.
A tak jsem to dobabral, že jsem musel začít znovu.
Dnes jsem to otevřel už daleko lépe (a i tak jsem občas jel pěkně blbě :) a koukal jsem, že místo tuším KRAze tam byl hozenej MAZ 7310. A na krapet jiné místo (bylo "vybetonované", původně byl jen na louce). A MAZ 537 měl místo vozejku na dlouhé klády jen korbu.
@Saldy - asi nikdo zdejší :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Já se pořád rvu s tou pitomou Planinou. Oproti ní mi Kopce přišly strašně jednoduchý... Strašně mě tam štve ten výjezd od klád. Už jsem to tam tolikrát položil na bok. Kdyby aspoň vyprošťovák měl skutečněj jeřáb, ale tohle šukátko je na pikaču
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
@Fuči - nakládání klád je samo o sobě peklo - když tam jsi s vozejčkem na střední klády, tak srovnat ho je jak složit rubikovku...
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Pár týdnů jsem nehrál a hned takový nášup updatů, v březnu se zapracovalo na kameře a rozdíl je radikální, nebo aspoň v pokročilém skillu, pohled přes haubnu už se blíží trochu víc realu, ale ještě to není na konci. No a savy zase fuč, takže zase do práce. Dneska vnoci bych měl zamakat na perlharbru, ale vidím to na zdolávání Vulkánu
YouTube Video
18/02/15
-game survives lost contact to steam servers
-trailers auto-disconnect when hit hard
-log crane setup improved
-camera behavior improved
-trucks of other players now move smoother in multiplayer
-GUI is now 3d and stretches according to resolution
-navigation mode interface improved (hotkeys behavior changed, arrows added)
-environment, interface sounds added
-graphics improved: sunrise time + DOF + particle effects (part 1/3)
-switching R <-> 1 gear rapidly (mouse/keyboard controls only) now makes vehicle get out of mud
-translations complete for all languages
-bug with locking garages when new player joins fixed
-multiple other bugs and crashes fixed
-G27 fixes (part 1/2)
20/02/15
-logs synced in MP - Two player interaction is not recommended and players with high pings will experience strange physics.
26/02/15
-receiving repairs or fuel in MP triggers UI animation
-mud physics improved yet again for all trucks (wheels with high angular velocity would slip with no traction)
-hood cameras (first iteration)
-graphics improved: chromatics aberration & camera bokeh overlay effects (part 2/3)
-damaged truck visuals improved slightly
-minor levels improvements
07/03/15
-DOF improvement
-SSAO improvement
-hood camera improvements (better positions)
-gamepad&steering wheel controls for Hood camera
-steering wheel improvements (clutch and stalling) + G27 fixes (part 2/2)
-maps improvements (holes in terrain, better heightmaps under trees)
-new UI messages animations
-correct MAZ "type d-535" rear suspension!
-sound works correctly in hood camera mode
-k-700 rotational mechanism implemented
-"flood" map game balance tweaks
09/03/15
-Trailers connect correctly to MAZ
-A few camera issues sorted
-Graphics fixes
-Truck setup changed slightly
včera jsem to shodou okolností po delší době pustil - úvodní menu mám takové prohlé, obrácenou soudkovitost, ve hře mi to už ale přijde OK - nevíte co to je ?
Jinak jsem si všiml další drobné změny - na mapě je u názvu auta vidět číslo (pořadové) a to samé číslo je pak i u vlastního auta (na mapě) - sláva! Já to chtěl řešit přejmenováním aut vlastním pojmenováním, ale i tohle je pro mne přijatelné :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Mám to menu taky prohnutý, a příjde mi suběktivně, že se zvýšila náročnost, jsou to takový drobnosti ale je to znát. Tam kde jsem prve dojel na jednu nádrž, tam mi už palivo nestačí, v prudkém kopci můžete ztratit trakci a jedete jako sáně, více klád na cestě a menších šutrů. Grafiku hodnotit nechci, nejsem omalovánkovej honibrk, tam ale přibyla flora, není to tak jednotvárný-z vody roste kapradí, jsou tu nový skály atd. Oblíbil jsem si nový pohled, jakoby vyklonění se z bočního okna kdy máte výhled na levé přední kolo, kontrolujete si stopu a zároveň je dobrý výhled dopředu. Zkuste si ho, je to dobrý.
[img]http://www.sturmovik1946.estranky.cz/img/original/1884/spintires.jpg[/img] is not a valid Image.
Po dlouhé době jsem si zahrál tuto hru a byl jsem mile překvapen,esteticky a fyzikáně je hra pěkně upravená a příjde mi že terén je dravější.Pobavilo mě i při zatroubení výletnutí ptactva z úkrytůKdyby byla doplněna i divá lesní zvěř byla by to špicaNové mapy,stroje i třeba déšť bych uvítal,hlavní je že se chlapci domuvili,parta se rozrůstá a pilujou na tom,hodně zdaru!
Hoper-řešíte nějáké ty online pojezdy?
V současné době ne.
Zkoušel jsem v novém zase od začátku mapy (teda začal jsem jednu), ale abych pravdu řekl, tak ty stávající, co jsem měl projeté, mne samotného už moc nelákají. Snad tu poslední "zaplavenou".
Ale po síti ve 4 bych se snad i přidal. Jen jaksi nevím kdy :(
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Zkoušel jsem to chvíli jet s rádoby reálného pohledu a připadne mi že se hráč ochudí o všechny ty pěkný věci co jsou vidět z pohledu na stroj ale to jen můj dojem.Nevadilo by kdyby tvůrci přihodili i nějaké nové stroje a mapy ale už se něco zas děje.http://steamcommu...8790439738
Je to souhrn prací na vylepšení které nás čeká v blízký době. Hlavní věcí je asi příprava hry pro mody jestli jsem to dobře pochopil. Upravena bude fyzika bahna, pak něco na Xbox, kamera-s tím se trochu trápí, furt to není ideální. Pak snad už budou řešit ten problém, kdy po každém updatu zmizí savy. Slibují DLC zdarma, 1-2 nové herní mody, 1-2 nové stroje a 1 nová mapa. Trochu zklamání pro mě je stále v absenci kokpitů.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.