víte vi co? Postavte si tu sto desítku, nějakej ten hurrik nebo spit, welouše a otestujte si to. Pak si to porovnávejte jak chcete. Vím, že můj skromný nápad nikoho nezajímá a všichni se shodnete, že je to zbytečné a kdesi cosi, ale upřímně - nic jiného vám nepomůže.
Rychle. Letět s velkým převýšením, sklouzávat ze strany na stranu a mezi 200 až 50 metry ho pokropit, předletět ve stoupání a případně opakovat. Nebo letět ještě níž než on a schovat se mu za ocas.
A vůbec zajímalo by mě, jak Bf-110 souvisí s RoF. Na mě tu furt nadáváte, ale zajímalo by mě, kde je Clon teď. Mě mění banner za primerák, ale nad tímto se nepozastaví. Kam todle fórum směřuje...
Já bych opravdu rád, kdyby to kdokoli přinesl něco do debaty. Zatím se mi tu dostává pouze takové to internetové plácání slámy.
A tohle napsal někdo, kdo mimojiné dává odkaz na wiki :-D
Možná bys mohl říct, co přesně je závadné na tom jednom linku na wiki, co jsem sem dal. Zkus si tu wiki pročíst, není to dlouhé a řekni, co tam maj blbě. Ať tedy neplácáš slámu.
Ona ta wiki není až tak špatný zdroj informací. Nedá se sice čekat bůh ví jaká podrobnost, ale ve většině případů je tam docela slušný základ. Kritizovat cokoli, co je zaběhlé, je taková moda. Když to používaj všichni ti vobyčejní moulové, přeci to nemůže být dobré pro elitu. Ale já jsem vobyčejnej moula a já tam většinou najdu, co hledám.
Sestrelit Rolanda Pupem? Nejde, ale to se tady nedozvis. Jses ve spatnym vlakne...
Áááále ide. Vlastná skúsenosť A vo vlákne je správnom, predsa nad Verdunom bežne lietali Bf110. Síce až o nejakých 23 rokov neskôr ale to je nepodstatný detail. Aj tak sa hovorí, že 2. svetová bola najväčšou a poslednou bitkou 1. svetovej vojny
pupem se dá sundat i ta 110
je to sice letadlo s gulema, ale šmejd - ta 110
přinejhorším použiješ taran
plátno se po nárazu po 110 krásně rozprostře
fašistický pilot zmatený omezením výhledu zbaběle vyskakuje
no vidíš jde to, 110 bez řízení padá jako šutr
zatím co ty se ladně snašíš k zemi
pokud budeš dostatečně rychle mávat rukama možná to i přežiješ
padák totiš snižuje bojového ducha pilota
Sestrelit Rolanda Pupem? Nejde, ale to se tady nedozvis. Jses ve spatnym vlakne...
Áááále ide. Vlastná skúsenosť A vo vlákne je správnom, predsa nad Verdunom bežne lietali Bf110. Síce až o nejakých 23 rokov neskôr ale to je nepodstatný detail. Aj tak sa hovorí, že 2. svetová bola najväčšou a poslednou bitkou 1. svetovej vojny
Barone, nekaz to, jooo...? O to tady prece nejde....
Podle toho,jak střílí ten německej střelec,se neodvažýuju říci,jak jsi měl nastavenou obtížnost..páčto to by byla zase diskuze .každopádně v nedávné době jsem s Pfalz XII padal z převýšení ( tudíž na rychlosti ) na BifaTA napodobenina rychloměru už byla za hranicí svých ukazovacích možností...Při prvním průletu dostal Anglán něco málo do křídla.NA rychlosti jsem odstoupal a padal znovu...při druhém průletu jsem se ani nestačil pořádně přiblížit na střelbu ( rozuměj ne blíže než 150 m ) a byl jsem v řiti...olrj krev ,prostě na hovno...
Všeobecně je to pouze o štěstí a o tom,že němečtí střelci v dvojsicích jsou asi nastavení tak trochu hůře než angličtí.S tím asi bude spousta lidí souhlasit,spousta nesouhlasit.Mám to vyzkoušené z obou stran a to jak ve stíhačce,tak v ve dvojsicu,či bombru.....TAk ať si to každ přebere sám...A teď do mě
Čtu teď Prillerovu JG 26 a hodím sem citaci z dopisu, který napsal W/C Michael N. Crossley (20 sestřelů).
Nic z toho nevyvozuji, jen jako zajímavý střípek a názor zúčastněného pilota k tématu Bf 110.
"...
Pár mých vlastních poznatků s ohledem na charakteristický let a boj pilotů Luftwaffe:
Létají nanejvýš disciplinovaně - snad dokonce trochu moc na stíhače tehdejší doby, drží se přesně předpisů, létají výborně. Nejednou zaútočili zezadu, vnikli mezi nás, zatímco my jsme se pokoušeli obrátit zpět.
Bylo pro nás těžké, pronásledovat je, neboť Bf 109 byly rychlejší při příkrém stoupání i střemhlavém letu než Hurricany. Mohli jsme je však vytočit, hlavně při příkrém stoupání, takže, pokud jsme zachovali hlavu, dosáhli jsme správného místa - totiž jejich zadku.
Stodesítky byly něco jiného. Zdálo se, že se mohou otočit na místě. Zakusil jsem to jednou na vlastní kůži. Nalétl jsem do dobré pozice za Bf 110. Právě jsem ho měl na mušce, když se najednou otočil a zepředu ke mně zamířil ! Byl jsem tak užaslý, že jsem zapomněl střílet a strhl páku na břicho. Pak jsem ho ztratil
...."
Když už jsme u těch soubojů, jak správně točit zatáčku. Dneska jsem se dostal do souboje 3x Ni-11 proti 2xAlbatros D-II. Z toho 4xAi a 1x obertrotel. Ty D-II se otáčeli na pětníku, můj Bebe se klepal na pádovce, přesto jsem je nedokázal utočit. No a ty dva co letěli se mnou se na mě samozdřejmě vykašlali takže jsem si to vyžral až do lesa. Vůbec jsem nepochopil jak dokážou tak rychle točit. A Aička maj dobrou vlastnost, buď vás nechaj ve štychu, nebo se s váma srazej při souboji a nebo vám sundaj načatýho nepřítele před nosem. Víte někdo, proč se nezapočítá když zapálíte staženej balón, přesto že riskujete že vás sundá PVO když jdete až na zem?
Normálně online je to tak, že N11 by toho Albíka DII měla utočit. Jenže AI pravděpodobně lítaj podle jinejch pravidel. Předpokládám, že maj zjednodušený FM, navíc asi uměj jít dokonale na limit.
Pak je tu další věc, N11tky (a i další letadla) jsou hodně choulostivé na řízení v utaženejch zatáčkách. Co jsem četl na foru, abys to dokázal úplně využít, měl bys mít FFB joystick. Bez Force Feedbacku je to prý mnohem hůř odhadnutelný a tedy se neustále dostáváš mimo optimální zatáčení a ztrácíš energii. To FFB nemám ze své zkušenosti, četl jsem to. Bohužel FFB nevlastním.
Jinak je to zde OT, čekej, že nás smažou.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.