Battle of Stalingrad - žvanírna 2015
|
magot |
Přidané 14-12-2012 14:39
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
WT_Horrido napsal:
3) Can we expect the clickable cockpits?
No. We create a simulation of air combat (this includes attacking ground targets). The pilot will only receive critical systems, propeller pitch, boost, altitude control, different mechanization, weapons and more. Procedural training device it will not be, it will be a game simulator. We would like to return to the original idea of the IL-2 Sturmovik, because we believe that it was great.
Díky Bohu!
Vždyť to stejně vždycky bylo možné nastavit i settings na klávesy, tak je to jedno ne?
Takže i kdyby byl klikací tak s možností i bez toho ... takže by to nakonec rozšíření. |
|
|
|
Pragr |
Přidané 14-12-2012 14:44
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 303
Založený: 11.12.09
|
Interaktivní cockpit je jistě fajn. Na druhou stranu Třeba startovací sekvence u P-47 je zhruba pětiminutová a vyžaduje kole 20 úkonů, které se nesmí poplést. Krom toho další dva lidi, kteří stojí okolo a pomáhají. I tak se občas stávalo, že pilot který s tím letadlem létal dnes a denně na něco zapomněl. Představa, že se do stejných podrobností nasimulují letadla z WWII je podle mne absurdní. Jednu mapu budete lítat s Lavočkou, druhou s Jakem a třetí s tak komplikovaným strojem jako je P-39 s hnusnou spoustou amerických přebytečných budíků. To vše během dvou hodin. A každé letadlo s jiným startovním postupem. Už vidím, kolik lidí bude bavit tím, že před každým letem budou shánět manuál v kolika a jakých krocích musí nastartovat letadlo, aby se vůbec dostali do vzduchu.
I v tak dedikovaném simulátoru jako je DCS tohle 99% lidí odbude přes automatickou sekvenci Ctrl + PageUp.
Systém RoF je v tomhle takovým rozumným kompromisem. Je třeba ohlídat nastavení směsi, chladiče a plynovky a na serveru nebo v nastaveních si určit zda se startuje se zahřátým nebo studeným motorem.
Upravil/a Pragr dne 14-12-2012 14:45
|
|
|
|
310_cibule |
Přidané 14-12-2012 15:11
|
Fusioner
Příspěvek: 15069
Založený: 29.09.05
|
Pragr napsal:
Interaktivní cockpit je jistě fajn. Na druhou stranu Třeba startovací sekvence u P-47 je zhruba pětiminutová a vyžaduje kole 20 úkonů, které se nesmí poplést. Krom toho další dva lidi, kteří stojí okolo a pomáhají. I tak se občas stávalo, že pilot který s tím letadlem létal dnes a denně na něco zapomněl. Představa, že se do stejných podrobností nasimulují letadla z WWII je podle mne absurdní.
Škoda, přesně tohle bych hodně chtěl (samozřejmě by tam měla být i možnost pro ty, kteří si chtějí jen zastřílet).
Jednu mapu budete lítat s Lavočkou, druhou s Jakem a třetí s tak komplikovaným strojem jako je P-39 s hnusnou spoustou amerických přebytečných budíků. To vše během dvou hodin. A každé letadlo s jiným startovním postupem. Už vidím, kolik lidí bude bavit tím, že před každým letem budou shánět manuál v kolika a jakých krocích musí nastartovat letadlo, aby se vůbec dostali do vzduchu.
Už dost dlouho létám jen stooktanového hurriho a na jedné mapě. A pořád se mám co učit.
Pragře, to je přesně to, co je problém. Každý si představuje něco jiného. Pořád nějak nechápu, proč se lidé, kteří nechtějí klikatelný kokpit, nechtějí tohle, nechtějí tamto, vyjadřují k simu, ktrerý to nabízí. Dokonce jásají nad tím, co všechno ten sim nebude umět.
To je jako bych odmítal složité fotoeditroské programy s poukazem, že mi stačí paint.net. Ano, mně stačí. Ale dokážu si představit, že jsou i lidé, kteří mají jiné požadavky.
Začínám mít dojem, že největší uspokojení by mohlo přinést zrušení žánru leteckých simulátorů jako druhu. Zejméně těm, kteří ho nehrají.
"Máte právo říkat cokoli. ... Právo být na veřejnosti za hlupáka je u nás garantováno ústavou. Ale právo něco vyslovit nedělá z toho výroku pravdu. Pravda se prokazuje nebo vyvrací porovnáním s fakty. Kdo tenhle princip nerespektuje, s tím je těžká řeč. Všichni smíme takovou diskusi odmítnout. To není zbabělost ani povýšenost, to je jen rozumné hospodaření se silami a časem."
|
|
|
|
313_Nevo |
Přidané 14-12-2012 15:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1888
Založený: 13.08.06
|
Pragr napsal: ...
Pouze vývojáři přidaly do druhoválečných letadel to, co u moderních bylo už před 13 lety.
Ved prave!
A zamer 7771C zjavne poukazuje na to, ze to bola slepa ulicka (zatial).
Ani som netusil, ze tak rychlo dostanem odpoved
CPU 4core 3.3GHz | GPU 1GB GDDR5 192bits | DDR3 4x4GB CL9 | SSD 250GB | Win7
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 14-12-2012 15:28
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
magot napsal:
WT_Horrido napsal:
3) Can we expect the clickable cockpits?
No. We create a simulation of air combat (this includes attacking ground targets). The pilot will only receive critical systems, propeller pitch, boost, altitude control, different mechanization, weapons and more. Procedural training device it will not be, it will be a game simulator. We would like to return to the original idea of the IL-2 Sturmovik, because we believe that it was great.
Díky Bohu!
Vždyť to stejně vždycky bylo možné nastavit i settings na klávesy, tak je to jedno ne?
Takže i kdyby byl klikací tak s možností i bez toho ... takže by to nakonec rozšíření.
Ale v práci vývojářů je rozdíl...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
Koty |
Přidané 14-12-2012 15:33
|
Diskutující
Příspěvek: 2868
Založený: 18.07.11
|
A proč nedat klikatelný kokpit jako nastavení obtížnosti? Každý si tak přijde na své...
Rien n'est parfait; c'est la vie!
|
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 14-12-2012 15:37
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Koty extra pro tebe - zbytečně vyhozené PENÍZE!
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
saldy |
Přidané 14-12-2012 15:38
|
Diskutující
Příspěvek: 3650
Založený: 29.01.09
|
Ten předseda se dnes ke kokpitům vyjádřil celkem jasně, ať se nám to líbí nebo ne:.... Nemůžeme na jednom kokpitu pracovat rok, mohlo by to ohrozit náš rozpočet.
|
|
|
|
Robo |
Přidané 14-12-2012 15:57
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
saldy napsal:
Ten předseda se dnes ke kokpitům vyjádřil celkem jasně, ať se nám to líbí nebo ne:.... Nemůžeme na jednom kokpitu pracovat rok, mohlo by to ohrozit náš rozpočet.
To je sice pekne, ale tie kokpity namodelovat musia tak ci tak, resp. ak transferuju modely z BoM do BoS (vid. render LaGGu) tak uz ich maju.
V dnesnej dobe sa da urobit detailne v 3D skoro komplet vsetko a animovat packy az taky problem necini, ani to nie je casovo narocne. Konkretne ClOD nedosahoval ani zdaleka uroven uchylnosti ako A2A (do FSX) alebo DCS - nie su namodelovane ani zaujimave a pouzitelne systemy ako kyslik, svetla, v podstate nic okrem uplneho zakladu. Start je sekvencia dvoch klaves (palivo a zazeh) a vela veci bolo znacne zjednodusenych. Niekto by povedal ze primerane zjednodusenych, podla mna to bola skoda. |
|
|
|
Ucho |
Přidané 14-12-2012 15:58
|
Diskutující
Příspěvek: 2952
Založený: 29.09.05
|
Tak rychlost vývoje a prachy samozřejmě argument jsou.
Hele, ale já bych třeba za možnost rozsvěcení žárovky zaměřovače myší(rukou) třeba i 10EUR dal, co? |
|
|
|
Valec |
Přidané 14-12-2012 16:07
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Letadlo za 100 Ecek by snad melo mit i ten kyslik nebo jsem neco prehlid. |
|
|
|
Rumcajs |
Přidané 14-12-2012 16:07
|
Stařešina
Příspěvek: 6043
Založený: 12.05.12
|
Zbytečně negativní postoj Cibule. Každý je oprávněn mít názor na co chce. A každý ho může ventilovat. Zahazovat kvůli tomu, že jiní to vidí jinak, celý žánr, je takovéto české vylévání vaničky i s děckem. Ten projekt je zjevně limitovanej časem a penězma a proto můj názor na věc je, buďme rádi, že to vůbec bude. 1C to po tom průseru s CLODem klidně mohlo zabalit a přesunout peníze jinam. A nám by zbyly ty MMO .. mno nevím, asi to bude ještě dál od simulace než ten novej ROFIL. |
|
|
|
WT_Horrido |
Přidané 14-12-2012 16:51
|
Fusioner
Příspěvek: 10264
Založený: 30.09.05
|
Ucho napsal:
Tak rychlost vývoje a prachy samozřejmě argument jsou.
Hele, ale já bych třeba za možnost rozsvěcení žárovky zaměřovače myší(rukou) třeba i 10EUR dal, co?
Rukou to budu rozsvěcovat když šáhnu na příslušný čudl. Co přesně ti to přinese když šáhneš na myš, kurzorem se trefíš na čudl a zmačkneš myšítko? Povídej, přeháněj...
武士は振り返らない
祖国を救うためが(我)ここにあり
|
|
|
|
LEON |
Přidané 14-12-2012 16:54
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
313_Nevo napsal:
Pragr napsal:
311_Tank napsal:...
Sranda zacina kolem 600 kmh kdy se vzduch prestava brat jako nestlacitelna tekutina. Letadel co litaj pres 600kmh neni za ww2 uplne malo. Takze ano WW2 letadla maji slozitejsi FM.
Jo a opravdu si myslíš, že tohle se "simuluje" u Ila nebo CloDu jinak než kódem ve stylu "if rychlost > daná mez potom ovládání = zablokováno"? Nenech se vysmát.
Osobne ma skor zaujima porovnanie nie jednoduchosti simulacie FM (bo oba FM su myslim uveritelne), ale skor porovnanie simulacie ovladania lietadla (myslim ze sa to tu moc nepreberalo) .
Zoberme si napr. simulaciu startovania lietadla:
-> IL2 s datumom vydania roku 2001 malo startovanie lietadiel jedinym tlacitkom (napr.) 'E'.
-> ROF (2009) je proti IL2 v tomto smere posun (len) v tom, ze okrem stlacenia (napr.) 'E' na nastartovanie motoru treba najprv nastavit aj zmes.
-> CLOD (2011) to rozvyia uplne novym smerom a to snahou modelovat vsetky ovladacie prvky daneho stroja (+ klikatelny kokpit).
Takze som dost zvedavy akym smerom sa vyda BOS, ci jednoduchsim smerom ala ROF, alebo zlozitejsim ala CLOD
Co je pro většinu hráčů priorita např. napovídá, že i to málo z komplexnějšího startu motoru co ROF umožňoval, je prakticky na všech serverech v nastavení obtížnosti ještě osekáno :-( Např. nutnost zahřívat motory, kdy musel člověk podle vibrací ručičky otáčkoměru odvozovat, jestli už má motor dostatečně prohřátý. Takže se obávám, že pokud by byla komplexnost startovacích procedur ještě vyšší a dala by se v nastavení sevreru vypnout, stejně by byla vždy vypnuta :-( |
|
|
|
Valec |
Přidané 14-12-2012 16:56
|
Uživatel
Příspěvek: 1172
Založený: 16.01.06
|
Leone ty si asi dlouho nehral nejakou specilku.Ke ktere to tak nejak patri.Kdyz to hra umoznuje |
|
|
|
LEON |
Přidané 14-12-2012 17:20
|
Diskutující
Příspěvek: 2076
Založený: 28.10.10
|
Valec napsal:
Leone ty si asi dlouho nehral nejakou specilku.Ke ktere to tak nejak patri.Kdyz to hra umoznuje
Popisuju stávající stav na běžných dedikáčích. Tak před 2 lety se tu a tam nějaký server s ,,FULL SWITCH" nastavením našel, teď už v ROF není snad jediný server, kde bych musel před startem motor zahřívat. Specky se zatím bohužel každý den nekonají. |
|
|
|
magot |
Přidané 14-12-2012 17:30
|
Fusioner
Příspěvek: 17608
Založený: 19.06.08
|
Robo napsal:
saldy napsal:
Ten předseda se dnes ke kokpitům vyjádřil celkem jasně, ať se nám to líbí nebo ne:.... Nemůžeme na jednom kokpitu pracovat rok, mohlo by to ohrozit náš rozpočet.
To je sice pekne, ale tie kokpity namodelovat musia tak ci tak, resp. ak transferuju modely z BoM do BoS (vid. render LaGGu) tak uz ich maju.
V dnesnej dobe sa da urobit detailne v 3D skoro komplet vsetko a animovat packy az taky problem necini, ani to nie je casovo narocne. Konkretne ClOD nedosahoval ani zdaleka uroven uchylnosti ako A2A (do FSX) alebo DCS - nie su namodelovane ani zaujimave a pouzitelne systemy ako kyslik, svetla, v podstate nic okrem uplneho zakladu. Start je sekvencia dvoch klaves (palivo a zazeh) a vela veci bolo znacne zjednodusenych. Niekto by povedal ze primerane zjednodusenych, podla mna to bola skoda.
no A2A je fakt výborný sadomaso Ale nemá chybu ... |
|
|
|
jirik |
Přidané 14-12-2012 18:46
|
Uživatel
Příspěvek: 560
Založený: 12.05.08
|
Vím, že je to zbytečné, ale přesto si to neodpustím. Prosím nevyčítejte ROFu, že má tak jednoduché startování motoru a jeho management a nesrovnávejte to s ničím ve WWII. To spouštění takhle jednoduché bylo a ohledně motoru se toho moc ovládat nedalo. Některá WWI raději musela přistávat s vypnutým motorem, protože spolehlivě fungovalo pouze ovládání ve stylu on/off. Letadlo z WWI je možnostmi řízení na úrovni školního RC modelu letadla. Třeba spouštění modelářského spalovacího motoru a motoru z WWI probíhá rámcově podobně, aspoň si to teda myslím(WWI spalovák jsem nestartoval). Že CLOD nabízí tak bohaté možnosti ovládání je jeho předností, ale nelze to férově srovnávat s ROF, který má engine management taky dobře propracovaný, ale prostě nemůže simulovat něco co nebylo. Co by se snad ROFu dalo v tomto směru vytknout, že občas ten motor prostě nenahodili a zde se to na max třetí pokus nakonec podaří.
Upravil/a jirik dne 14-12-2012 18:47
|
|
|
|
clone9cz |
Přidané 14-12-2012 19:06
|
Hlavní administrátor
Příspěvek: 5062
Založený: 09.10.05
|
Ucho napsal:
Tak rychlost vývoje a prachy samozřejmě argument jsou.
Hele, ale já bych třeba za možnost rozsvěcení žárovky zaměřovače myší(rukou) třeba i 10EUR dal, co?
To by nestálo 10, ale 10000, protoze to něldo musí naprogramovat, otestovat v 6DoF a napdat k tomu dokumentaci pto tvůrce letadel.
|
|
|
|
Robo |
Přidané 14-12-2012 19:28
|
Uživatel
Příspěvek: 1836
Založený: 01.10.05
|
jirik napsal:
Vím, že je to zbytečné, ale přesto si to neodpustím. Prosím nevyčítejte ROFu, že má tak jednoduché startování motoru
Jirik nikto nic nevycita, len sa bavime o BoS. RoF aj CloD su oba dva fajn simy, jeden WWI a druhy WWII. Porovnavali sa len moznosti enginu v jednom a druhom a tiez vizualna stranka. To je samozrejme velmi subjektivne, niekomu sa paci to inemu ono... |
|
|