313_Nevo napsal:
Ale prave tieto respawny mozu byt pre niekoho tym hlavnym problemom.
Respavny pocas online hry, ktore ako spominal Horri v realnom zivote moc nefunguju, riesila komunita vytvorenim AirForceWar - seria IL2 coop misii ktorych vysledky dynamicky ovplivnuju priebeh virtualnej vojny a posuvanie fronty.
Takze jedna misia = jeden zivot, a presne pridelene ulohy.
Problem tu bol ale v cakani. V cakani, kym sa naplnia sloty hracmi, aby sa samotna misia mohla spustit.
Ale prave toto cakanie na spustenie misie moze byt pre niekoho tym hlavnym problemom.
Tieto zdanlive problemy, su vlastne preferencie jednotlivych hracov - nechce sa mi motat v subojoch s neorganizovanymi jednotlivcami, dam si coop a pockam si; nechce sa mi cakat na misiu, tak idem na server kde sa mozem spavnut hned ako chcipnem.
A opat, pouzivaju sa sposoby ako obmedzovat chaoticke spavnovanie alebo dlhe cakanie.
Napr komunitny ADW pre IL2 to ....
.......
......budem len cakat a cakat a cakat... alebo si hru podla svojich predstav vytvorim, ako nam uz komunita neraz predviedla v praxi (tazko modami skusany IL21946 je na to priam snad idealny)
Blbý kecy.
Takze jedna misia = jeden zivot, a presne pridelene ulohy.
Které nikdo neplní. Takže abys věděl, po nějaký době se zjistilo, že některý tanky (i jeden poslední) svedou ubránit celou základnu. Takže se na to část světa znalejch pilotů mohla spolehnout a dvojnásobnou převahou rozdrtila obranu ve svém útočném sektoru (při rozdělení misí obrana/útok všichni leteli útok, zatímco druhá strana se poctivě rozdělíla půl na půl, zábava a podle představ autorů, že). Nevěř všemu co je na papíře.
Ale prave toto cakanie na spustenie misie moze byt pre niekoho tym hlavnym problemom.
Dovol abych tě opravil, ještě větší problém je 3 hodinové čekání ve slotu. To když máš před jménem 1stCL/ a pod tebou ještě 11 pilotů. A můžeš čekat věky a nic. Né, že by nebylo nepřátel, bylo jich víc, ale nikdo nechtěl jít proti těžce organizované skupině. Zánik se tedy nesl v duchu čekání a čekání. Nová, rok odkládaná verze, se tedy stala nezajímavou.
dam si coop a pockam si; nechce sa mi cakat na misiu, tak idem na server kde sa mozem spavnut hned ako chcipnem.
Ve WWIIOL jsem měl před týdnem přes 50 killů, než jsem se srazil s bombrem. Ve tvém tvrzení mi tedy nesedí respawnout se jak chcípnu. Mezitím totiž spím, a jím, a dělám jiný věci, rozhodně ale nechcípám.
A opat, pouzivaju sa sposoby ako obmedzovat chaoticke spavnovanie
Jaké omezení chotického spawnování, let mám vždy předem naplánován ať letím sám nebo s někým. Nemám sice papírový letový plán s kulatym razítkem, ale úplný hovado nejsem. Ve WWIIOL pak hraje plánování roli nejdůležitější, a protože nevíš kolik je proti tobě nepřátel, tak musíš mít i uskutečnitelný záložní plán.
Upravil/a clone9cz dne 31-10-2012 02:37
Samozrejme clone, ked tie moje 'blby kecy' napasujes na jednu konkretnu hru, v tomto pripade (hlavne) WWIIOL tak to nemusi uplne 100% sediet, to je jasny
Chcel som este doplnit, ze to zjavne chaoticke spavnovanie a zjavne nekonecne cakania na misu nie su zas tak 'unreal'. To aby sme boli objektivni.
Vo WWI piloti tiez casto 'spavnovali' samostatne na svojich letiskach a lietali bez svojej letky na volne stihanie nepriatela.
Vo WWII (aspn teda zo zaciatku) sa robilo podobne, pilot sa oddelil od svojej letky a vydal sa na samostatny lov.
Niektori piloti stale zastavali nazor, ze samostatne utocne operujuci stihac je najucinnejsou zbranou, ktoru neobmedzuje 'organizovana' spolupraca v skupine.
Co sa tyka coop cakania v slote, tak aj pred kazdym skutocnym letom je brifing, kde sa letka stretne, pokeca o nastavajucom lete, ulohach atd. a az potom vyrazia piloti k masinam.
Ked to ale zobereme do extremu (vid 11 1stCL pilotov cakajucich v slotoch na svoju Nemesis ), tak to moze zacat skripat. Ale to je uz celenie urcitym obmedzeniam, kde sa clovek musi zacat prisposobovat (pokial si nechce skazit den) - napr na Aces Over Europe serveri nemaju 1stCL vobec problem, prave naopak, ich pocty su lakadlom pre ostatnych.
ZAHADA:
Ale spat k ROF (venovane Baronovi )
Pre mna je zase zahada, ze tak skvela hra (ci offline ale hlavne online) ako je ROF, sa netesi nejakemu konkretnemu spolocnemu zaujmu CZ-SK komunity.
Mam na mysli napr squad nights. Preco nie je uz davno vybraty den, kedy sa CZ-SK komunita stretne na nejakom vopred dohodnutom serveri a uzije si to spolocne lietanie. A nevadi, ze sa nas nezide naraz ani sto ludi. Pokial sa nam podari slusne koordinovat 40 ludi na kazdej strane a bude nas pribudat, tak potom mozme uvazovat o prechode na nejaku MMO ako je WWIIOL (alebo Aces High kde je aj WWI)
Co takto dnes od 20:00 na vopred dohodnutom serveri?Upravil/a 313_Nevo dne 31-10-2012 07:15
313_Nevo napsal: ZAHADA:
Ale spat k ROF (venovane Baronovi ;) )
Pre mna je zase zahada, ze tak skvela hra (ci offline ale hlavne online) ako je ROF, sa netesi nejakemu konkretnemu spolocnemu zaujmu CZ-SK komunity.
Horri, co myslíš, proč to tak je ? (zajímá mne to)
ed: a když tu vidím Noviho - klidně i ty napiš, proč si myslíš, že to tak je
Upravil/a Hoper dne 31-10-2012 11:17
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Blbá doba, blbej zaměstnavatel, blbé povinnosti, blbej čas, blbej nápad, blbá rodinná situace a spousta dalších věcí. Jen u každého zvlášť je holt jinej problém proč tomu tak je. Tohle si myslím.
Upravil/a 1stCL_Novotny dne 31-10-2012 11:43
Na kterem serveru?
Jsou jen dva SYN a New Wings,takže to je jednoduchy.
Já mám dojem po Beegrals speckách,že těch lidí není až tak málo,naopak mě překvapuje jak jich je hodně.
Koordinovat 40 lidí je v dnešní době nemožné a i 10 je zázrak.
Proč?
Novotňas to vystihl maximalně přesně.
Dnes sehnat lidi třeba na sport,kteří by chodili pravidelně a je jich třeba víc než dva ,je to samé.
313_Nevo napsal: ZAHADA:
Ale spat k ROF (venovane Baronovi )
Pre mna je zase zahada, ze tak skvela hra (ci offline ale hlavne online) ako je ROF, sa netesi nejakemu konkretnemu spolocnemu zaujmu CZ-SK komunity.
Horri, co myslíš, proč to tak je ? (zajímá mne to)
Už zdaleka nejsme studentíci na kolejích, velká válka nezajímá všechny a simulátory samotné odrazují nadšené nováčky...
A je jednodušší zapnout kariéru. Máš tam jasný úkol, jasné spoluhráče, jasné protivníky, DID a jde to pauznout když spolubydlící pocítí při běžící reklamě v turecké telenovele potřebu probrat nedostatky tvého charakteru v souvislosti s výměnou těsnění u sprchy.
@ Horri, Novi - tím chcete říct, že naše garnitura (lítačů původního šturma) jsme takoví poslední Mohykáni ?
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
No... je to tak. Já sám jsem začal po síti lítat ILa po rozvodu (před svatbou jsem lítal pro změnu MSFS), a přestal po úrazu.
Prostě jak jsi "dospělák", tak se furt něco do lítání s**e.
Ovšem aspoň někdy bych se přifařil - lítám sice RoF jak okřídlené prase (su věčná lama), ale za ty R-U jestřáby bych aspoň ten cvičnej cíl některý večer dělal.
A můj stav (= výdrž) se zlepšil za ty dva ročky - letos už jsem snesl i dvoudenní chlastpárty v Práglu!
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
313_Nevo napsal:ZAHADA:
Ale spat k ROF (venovane Baronovi )
Pre mna je zase zahada, ze tak skvela hra (ci offline ale hlavne online) ako je ROF, sa netesi nejakemu konkretnemu spolocnemu zaujmu CZ-SK komunity.
Mam na mysli napr squad nights. Preco nie je uz davno vybraty den, kedy sa CZ-SK komunita stretne na nejakom vopred dohodnutom serveri a uzije si to spolocne lietanie. A nevadi, ze sa nas nezide naraz ani sto ludi. Pokial sa nam podari slusne koordinovat 40 ludi na kazdej strane a bude nas pribudat, tak potom mozme uvazovat o prechode na nejaku MMO ako je WWIIOL (alebo Aces High kde je aj WWI)
Co takto dnes od 20:00 na vopred dohodnutom serveri?
č-s komunita lieta prakticky každý deň na serveri Syndicate. Nielen organizovaní hráči (CaK, LM, Jasta 6, WT atď) ale čoraz častejšie sú tam vdieť i hráči, ktorí v letkách nie sú. Takže žiadna záhada
Hromadné akcie sme tu mali tiež, naposledy bola v júni tohoto roku. Zúčastnili sa Jasta 6, WT, 1stCL, LM, CaK nezávislí piloti. Dúfam že som nikoho neopomenul
313_Nevo napsal:
...Preco nie je uz davno vybraty den, kedy sa CZ-SK komunita stretne na nejakom vopred dohodnutom serveri a uzije si to spolocne lietanie. A nevadi, ze sa nas nezide naraz ani sto ludi.... [/b]
Tahle snaha byla na SVK už asi před 2 lety, reakce si můžeš přečíst tady: http://www.vwings...ad_id=3270
Kdyby se udělal projekt podobný AoE z IL-2, včetně webu a statistik, tak o něj zájem podle mě bude. Po skončení Syndicate COOP serveru je tu např. velká mezera i ve slušném COOP serveru, pokud by se toho chtěl někdo ujmout. COOP totiž také nabízí slušnou zábavu, pokud by byly zajímavé mapy (např. noční mapy s bombardéry a vyhledávacími světlomety byly fantastické!)
Serza napsal:
Dnes... rekni ktery.
Na ROF je z Full Real serverů navštěvovaný pouze jediný a to Syndicate, většina hráčů se bohužel vrhla na Newbie servery, které jsou v ROF zdaleka nejfrekventovanější. Syndicate ale funguje spíš v pozdních hodinách, kolem 22h tam občas bývá i 70 lidí. Tak do půl devátý večer tam bývá ještě prázdno...
alfik napsal:
Odvolávám - právě jsem zjistil že s neplacenou hrou si na Syndikátech neškrtnu.
Škrtneš, ale natrefil jsi zrovna na špatnou mapu Pokud bys ale investoval aspoň do SE5a (pokud hraješ Entente), nebo do Albatrosu D.III (za Centraly), měl bys šanci trefit se do planesetu daleko větší.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.