No, co se snazim rict: Wings of Prey byl co se multiplayeru docela propadak - s YuPlay mam ja osobne jen problemy, do multiplayerove hry se mi ani nepodarilo rozumne pripojit cely rok co Wings of Prey mam. Protoze nevidim zadny rozdil a 32 hracu zrovna Massive neni, tak nevidim duvod proc by se to melo ujmout lepe nez Wings of Prey.
Cele mi to prijde jako glorifikovane vydani Wings of Prey v novem formatu s mikrotransakcemi, ktere se Gaijinu osvedcily v World of Tanks. Nic proti tomu, ale vydavat to za novou a revolucni hru ...
Upravil/a DarkTatka dne 03-02-2012 16:10
darktatka napsal:
...Cele mi to prijde jako glorifikovane vydani Wings of Prey v novem formatu s mikrotransakcemi, ktere se Gaijinu osvedcily v World of Tanks. Nic proti tomu, ale vydavat to za novou a revolucni hru ...
Gaijin ale s World of Tanks a jeho mikrotransakcemi nemá moc společného, ne?
FPV Air Combat - hledáme nadšence pro tuto adrenalinovou modelářskou disciplínu, více info ZDE Czech Rocket Society - moderní čeští raketoví modeláři, více info ZDE
darktatka napsal:
...Cele mi to prijde jako glorifikovane vydani Wings of Prey v novem formatu s mikrotransakcemi, ktere se Gaijinu osvedcily v World of Tanks. Nic proti tomu, ale vydavat to za novou a revolucni hru ...
Gaijin ale s World of Tanks a jeho mikrotransakcemi nemá moc společného, ne?
Právě že ne, s world of tanks to bude mit společného jen velmi, velmi, velmi málo. Osobně mi to ale taky přijde jako MMO verze Wings of Prey
Ah, naprosto moje chyba. Modifikuji sve tvrzeni na
ktere Gaijin odkoukal ve World of Tanks
Ale za tim ze mi to prijde naprosto stejne jako WoP (nebo je schopny mi nekdo rict v cem se to lisi? 32 multiplayer ma i originalni WoP, grafika stejna...) a navrhovany planeset s upgrady a postupem tech. stromem je od World of Tanks k nerozeznani si stojim.
Ve WoP má být dynamická kampaň. Ve WofPrey jsem ji nezaregistroval. Barone, některé bombery mají mít kokpity. Jinak tenhle způsob MMO simu, zdá se mi poněkud nešťastným... vyvíjí se to divným směrem Co nevidět má začít closed beta, tak se snad dozvíme víc.
Je to vlastně stejná hra + dodělaný tichomoří a se zaměřením na multiplayer. Podle mě tam bude jistá forma virtuální války, kdy se hráči jedný strany budou snažit obsadit území druhý strany, pomocí ničení nepřátelskejch jednotek a obsazování letišť. Tyhle dva mody už jsou obsažený v multiplayeru wings of prey, takže si každej může zjistit vo co jde. Hraním si bude moci hráč odemykat lepší letadla a výzbroj. Do jaký míry ale nemám tušení. Každopádně tenhle koncept vypadá slibně.
to Darktatka: ze je to graficky podobne Wings of Prey sa nedivim - co ostatne chces zasadne menit na skvele vyzerajucom a perfektne opimalizovanom engine? Osobne ma sice mrzia chybajuce kokpity dvojmotorovych bombarderov, ale je mozne, ze tam vo finalnej verzii budu. Suhlasim s tebou v tom, ze multiplayer v podani yuPlay je jedna velka katastrofa - uz som to pisal inde, ale bezne je tam jeden dva servery s poctom ludi 2 - 4. Je to dan za neuveritelne jebnuty system pripajania sa na server cez yuPlay server, ktory okrem vsetkych hier, co yuPlay predava, obhospodaruje este aj prevadzku internetoveho obchodu. No skratka - Rusi... Pritom Wings of Prey nie je vobec zla hra! Graficky je to bozaren, kto tu hru ma a ma ju na maximalnych detailoch, tak bude valit oci napr. pri prelete mrakov, alebo utok na cca 50 Heinklov vo formacii, medzi ktorymi sa prepletaju Hurricany a Spity... To sa jednoducho musi vidiet, velmi tazko je to opisatelne. Toto sa tyka singleplayeru. Defaultne sice WoP obsahuje iba pevne dane misie (mimochodom, kurevsky tazke, Stalingrad som presiel asi az po tyzdni, jo to bol pocit, plakal som dojatim), ale myslim, ze sa daju stiahnut DCG kampane.
V MP je viac modov, ktore by pritiahli hromadu virtualnych pilotov - nebyt toho slahnuteho yuPlay. Totiz - ani FM nie je na zahodenie, samozrejme na obtiaznosti 'simulacia"a "realizmus". Tie ostatne obtiaznosti su len pre arkadistov. Pokial sa zide viac hracov, multak je velmi dobry - vdaka perfektne vyladenemu enginu hra neseka a nelaguje. Problemom je to, ze yuPlay ma nepekny zvuk odmietnu dodane heslo, a tym padom sa neda pripojit k serveru. Zatial mi to potvrdil kazdy, s kym som WoP lietal a ja mam s tymto osobne zlu skusenost. Ale ako hovorim - ked uz sa raz clovek na server pripoji, tak je to velmi zabavna hra (osvedcilo sa mi dohodnut sa s viacerymi kamaratmi a vytvorili sme server a zabudli sme na okolity svet )
Takze na zaver: ja osobne fandim projektu World of Planes, mozno aj preto, ze komunikuju s hracmi a v rozumnej miere akceptuju ich poziadavky (preto mozno budu aj tie kokpity v bombarderoch, teda aspon dufam). Pokial bude v lufte 32 pilotov - no, ja som spokojny, letecka simulacia nie je World of Warcraft a bitka tymov po 16 hracov nie je na zahodenie (pamata si este vobec niekto, ked na IL2 Sturmovik boli iba servery pre 32 hracov? Verzia 1.0 ) Skor som znepokojeny ich vyhlasenim, ze chcu hru prepojit aj s pozemnymi jednotkami a lodami - teda lode i pozemaci budu mat svoje kokpity atd atd atd. Zo skusenosti, ktore mam, tak pokial sa chce zlucit viac typov hry do jednej, konci to zvacsa katastrofou pre hracov.
Poznamka: Wings of Prey nie je simulator v tom zmysle, ako je IL2, CLoD alebo vyborny RoF. Je to hra zamerana na co najsirsie spektrum hracov - a prerabka z konzoly. Preto sa napr. neda odstranit pohl;ad z kabiny "bez kabiny". Domnievam sa, ze World of Planes bude v temto smere pokracovat.
Upravil/a Baron dne 04-02-2012 14:45
Baron napsal:
Skor som znepokojeny ich vyhlasenim, ze chcu hru prepojit aj s pozemnymi jednotkami a lodami - teda lode i pozemaci budu mat svoje kokpity atd atd atd. Zo skusenosti, ktore mam, tak pokial sa chce zlucit viac typov hry do jednej, konci to zvacsa katastrofou pre hracov.
Proč myslíš, že by to mělo skončit katastrofou? Kombinace leteckých a pozemních jednotek bývá právě velmi úspěšná, viz WWIIOL (to že skomírá není vinou tohoto konceptu), AH, do jisté míry Warbirds. Imho je to spíš velké + a tímto směrem se postupně vydaly všechny MMO simulátory a další se vydávají. Katastrofa je v tomhle ohledu těch 32 hráčů. Je to málo na samotné létání a ještě kdyby se měli rozptýlit od tanků a lodí tak to bude úplná bída. Ale těch 32 prý není konečné číslo. Doufám.
Mimochodem, to předchozí video je z interview a návštěvy u Gaijin http://forums.goh...p?t=675163
Baron napsal:
Skor som znepokojeny ich vyhlasenim, ze chcu hru prepojit aj s pozemnymi jednotkami a lodami - teda lode i pozemaci budu mat svoje kokpity atd atd atd. Zo skusenosti, ktore mam, tak pokial sa chce zlucit viac typov hry do jednej, konci to zvacsa katastrofou pre hracov.
Proč myslíš, že by to mělo skončit katastrofou? Kombinace leteckých a pozemních jednotek bývá právě velmi úspěšná, viz WWIIOL (to že skomírá není vinou tohoto konceptu), AH, do jisté míry Warbirds. Imho je to spíš velké + a tímto směrem se postupně vydaly všechny MMO simulátory a další se vydávají. Katastrofa je v tomhle ohledu těch 32 hráčů. Je to málo na samotné létání a ještě kdyby se měli rozptýlit od tanků a lodí tak to bude úplná bída. Ale těch 32 prý není konečné číslo. Doufám.
Mimochodem, to předchozí video je z interview a návštěvy u Gaijin http://forums.goh...p?t=675163
Letce, pamatam si, ako nam bolo slubovane ovladanie letovej kontroly, ovladanie flaku, radarova obsluha a hromada dalsich veci - no a skoncilo to megapruserom. Vola sa to Cliff of Dovers.
Ked sa tu uz v inom vlakne spomina AIRFORCE WAR, tak by nebolo od veci, keby nejaka hra (napr aj WoPlanes) bezal na rovnakom principe.
To by stacilo mat aj areny o 32 hracoch. Bezalo by niekolko serverov, niektore 'fullreal', niektore 'arkadove'. Kazdy by si vybral. Vysledky zo vsetkych serverov by sa zaratavali v jednej velkej dynamickej kampani.
Tak by si prisli vsetci na svoje
606_Tempik napsal:
Hezké to je, líbí se mi to víc, než World of Warplanes.
Tak, tak, world of warplanes mě osobně přijde jako ultragigablbina. Tohleto alespoň vypadá jako řádný realistický letecký simulátor a co mám nejvíce rád, necpou tam prototypy namísto klasických stíhaček jako ve WoWP. Už se nemůžu dočkat až to konečně vydají, čekám na to jako pes na svého pána
a mimochodem:
techlologický strom u SSSR
http://worldofplanesgame.com/en/game/releasetree/tree_ussr/
Upravil/a kopeda dne 07-03-2012 19:44
kopeda napsal:
Tohleto alespoň vypadá jako řádný realistický letecký simulátor a co mám nejvíce rád, necpou tam prototypy namísto klasických stíhaček jako ve WoWP. Už se nemůžu dočkat až to konečně vydají, čekám na to jako pes na svého pána
a mimochodem:
techlologický strom u SSSR
http://worldofplanesgame.com/en/game/releasetree/tree_ussr/
Jo jasně, třeba I-180, I-185, La-9, La-11, La-15 - to byly všechno ve velkých sériích vyráběné a masivně nasazované letouny..... na bitevníky a bombery jsem radši ani nekoukal.
Pak jsem se uklidnil, prebalil se a dokoukal to. Nevim co z toho je v enginu a co z toho je "nacheatovane", ale libi se mi to. Vic nez ta druha podobne se jmenujici hra.
kopeda napsal:
Tohleto alespoň vypadá jako řádný realistický letecký simulátor a co mám nejvíce rád, necpou tam prototypy namísto klasických stíhaček jako ve WoWP. Už se nemůžu dočkat až to konečně vydají, čekám na to jako pes na svého pána
a mimochodem:
techlologický strom u SSSR
http://worldofplanesgame.com/en/game/releasetree/tree_ussr/
Jo jasně, třeba I-180, I-185, La-9, La-11, La-15 - to byly všechno ve velkých sériích vyráběné a masivně nasazované letouny..... na bitevníky a bombery jsem radši ani nekoukal.
Hele, naštuduj si trochu poválečné letectví. La 9 a La 11 byli klasické sovětské poválečné pístové stíhačky. Dokonce si zabojovali i v korey, kde dosáhli menšího ůspěchu. Poslední čínská La 11 byla vyřazena dokonce v roce 1966. A La 15 nebyly sice masivně nasazované ale sloužily. Přiznávám že I 180 a I 185 byli spíše prototypy.
Ahoj, jak bych si s vámi mohl zalétat? Kdy, kde a jak?
Létal jsem BOS solo a ted si na TAW trosku osvojil i engine mgmt a navigaci jen podle mapy. Sám ale nemám šanci. Létám za spojence.
Ahoj,
Po půlce života jsem si vzpoměl na svoje létání. Bohužel si pamatuji už jen starý Il-2 1946. Co se tedy teď létá poraďte mi kde bych objevil staré veterány.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.