jirik napsal:
Lynxi klobouk dolů, ten podzim je jak malovanej. Nádhera.
Je nějaký free program, kde se dají tvořit ty objekty?
Třebas Wings 3D http://www.wings3..., ale i 3D max je na ulozto. Tam je ostatne vsechno, jak jsem byl poucen.
Upravil/a 311_Tjurma dne 11-12-2010 18:40
Pokud mohu doporučit, tak jestli chcete modelovat do ILa, naučte se modelovat v 3D Maxu, neb se tak vyhnete možným problémům při převádění modelů a konečné implementaci do ILa.
Už vim kde je problem...kolizni model fungoval....pouze po prvni srážce naskočil model zničené verze a ta kolizní model nemá. Takže se pak zdálo že kolizní model přestal fungovat.
Tos jako do těch trosek vlítnul podruhé? Jak máš udělaný demage model? Když tak k němu ten colision udělej. Aby si pak někdo nestěžoval, že mu ta rozbořená zeď neurvala křídlo, či ho neplácla do obličeje No tady to nebudeme řešit. Občas zapni Skype, ať vím, kdy u toho sedíš
olda maly napsal:
Pokud mohu doporučit, tak jestli chcete modelovat do ILa, naučte se modelovat v 3D Maxu, neb se tak vyhnete možným problémům při převádění modelů a konečné implementaci do ILa.
po lehkém seznámení se s 3DMaxem se usmívám i nad tímhle - viz mesh vs poly :)
(když se podívám, co vše se mi nabídne v menu při práci s poly a jak pak zeje prázdnotou v meshi, bych brečel :))
a to nemluvím o tom, jak když objekt "rozpůlím", abych ho pak osově sesymetroval a pokaždé mi to dělá něco jiného ... :DD)
jinak jsem o to chtěl požádat via PM, ale když už jsem tady - Stoupo, prosím, můžeš sem hodit náhled jednotlivých lodů sv. Bartoloměje ? Abych měl představu množství detailů na jednotlivých lodech...
díky :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
A mozna bych zalozil nove vlakno, kde se budeme venovat pouze modelovani. Tady se v tom za chvili ztratime. Nazval bych ho treba Prof. Olda - 3D modelling school. Sedim v prvni lavici a podavam tabulky
Ehm, no tak. Prosím nejmenovat. Založím tedy
Hopere, co se týče počtu polygonů u jednotlivých Lodů, tak se drží pravidlo: Lod1=100% polygonů, Lod2=50% polygonů, Lod3=25% polygonů a Lod4 je pouze 2 polygony. Samozřejmě dle složitosti modelu.
Upravil/a olda Olde maly dne 12-12-2010 11:15
olda maly napsal:
Ehm, no tak. Prosím nejmenovat. Založím tedy :)
Hopere, co se týče počtu polygonů u jednotlivých Lodů, tak se drží pravidlo: Lod1=100% polygonů, Lod2=50% polygonů, Lod3=25% polygonů a Lod4 je pouze 2 polygony. Samozřejmě dle složitosti modelu.
aj, to o těch procentec jsem vůbec netušil...
takže myslím, že jako první (jeden z prvních) příspěvků v novém vlákně by mělo být nějaké "standardy" pro práci na modelech
kolik polygonů to má mít a tak, že mají být 4 lody + modely poškození atd...
:)
ed: hele, opravdu budem(t)e dělat pro každou význačnou budovu nějakého místa model poškození ? :))
není to barbarství ? ;)))
přeci památky se nebořejí....
Upravil/a Hoper dne 12-12-2010 12:18
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
ed. Objekty typu hrad, zámek atd...nemaj model poškození. Viz. Reichstag atd.
ad ed - super :)
Porazit nepřítele a dát mu život může vypadat jako projev laskavosti,
ale ve skutečnosti to je to nejkrutější, co poraženého může potkat. [samurajský pohled na zajetí]
Jak moc bych se s tím trápil coby laik, pokud bych chtěl zkusit udělat těch pár těžkých objektů opevnění na jižní moravě ?
Bo mám tušení, že jste mi od toho Oldu "unesli", plantážníci.
Jak moc bych se s tím trápil coby laik, pokud bych chtěl zkusit udělat těch pár těžkých objektů opevnění na jižní moravě ?
Bo mám tušení, že jste mi od toho Oldu "unesli", plantážníci.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.