Kde je "RESPEKT" ?
|
FK_Rychtyg |
Přidané 07-09-2009 09:39
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 467
Založený: 20.01.07
|
Panek napsal:
Půl litru ferneta. Jakoukoliv bitvu s tímhle esem jsem vždy prohrál.
Když vím, že se toto eso někde v mé blízkosti pohybuje, raději ani nelezu do letadla |
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 07-09-2009 10:02
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
Nemůžu si pomoct, ale F4 mám řádově sestřelených na Išaku stovky a v Jaku 1,7 když se dostanu na poměr sestřel-smrt 1,5-1 tak mám dobrej den. Nejvíc Němců dostaneš v pomalejším letadle tak, že přeceňují svou stoupavost. Skoro vždycky popravuješ stoupající 109ku a to skoro v každým ruským éru, protože do příchodu FN je prostě všecko pomalejší a stejně ti vždycky Němec může uletět dolů. F4 je podle mýho názoru dokonalej stroj. Může si do roku 43 úspěšně střihnout souboj úplně se vším vyjma Spita IX. |
|
|
|
haluz paja |
Přidané 07-09-2009 10:43
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 155
Založený: 15.10.05
|
No osobne mam ve Fritzovi daleko vetsi fedry z Miga,jak z Raty. Isak je spise ultimatni na Emila. |
|
|
|
ZVP_flanker_cz |
Přidané 07-09-2009 10:55
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 261
Založený: 09.10.08
|
Milej zlatej německej Holly vidím že tě straším až do morku kostí . )))jen bych zde rád uvedl,že z třepání límců jsem byl nařčen bigjoem . )))já osobně bych ani mouše,pařátek nezkroutil za zády . )Mám respekt,z plochý vejvrtky u kobry,semo tamo se mi povede se do ní dostat,ale čelím jí 100% vybráním,vždy si řeknu buďto ji vyberu a nebo ne a skutečně buď ji vyberu a nebo ne . ) a časem ještě jistě na něco příjdu ; ) |
|
|
|
Anton |
Přidané 07-09-2009 11:23
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 20.01.08
|
3IAP_Sasa napsal:
Pokud máš v A6 respekt ze Spita IX tak pak musíš mít i respekt v Doře z 25Lbs a La7. Resp asi takhle. Pokud letím s něčím co je rychlejší, tak respekt nepotřebuješ a stačí jen dobrý oči . Letadla absolutně dominující jsou ve svých dobách: 109F4, Hellcat (na námořních mapách), A4, A6 už asi ani tak moc ne, kvůli mustangu (spit je plečka pomalá). KI84 dokaže být dominantní, ale není všemocná.
Co se týče Jaku 1 vs 109F tak se teda víc bojím čajky než Jaka, protože mu: 1) uletíš 2) ustoupeš 3) ukroutíš 4) udivuješ. Je to lítající rakev. Jinak F4 si udržuje převahu nad Ruskýma letadlama až do příchodu La5F. Obyčejná La5 pokud je befko dobře pilotovaný si taky moc nezařádí.
No právě je to celkem divný ale v Fw-190D mi ani poslední spity strach nenahánějí a výsledky jsem podle toho také měl. Kdežto když jsem na Fw-190A proti Spitu IX tak to je adrenalinová záležitos a má úspěšnost je také adekvátně nižší. Ono to bude tím že Fw-190D má výborné výkonové vlastnosti navíc se mi výborně ovládá ve vysokých rychlostech.
La-7 dokáže hodně pozlobit v nišších letových hladinách tam dokáže být dost nepříjemný jenže proč k zemi s Fw-190D hodit když nemusím.
Ale je pravda že jsem si teď vzpoměl na jedno letadlo se kterým bývají problémy i s Fw-190D a to je P-51 je možné že je to způsobeno také tím jak s P-51 mnozí piloti létají ale Mustang je rozhodně hrozbou.
Ano máš pravdu že Jak-1 je mnohem horší než Bf-109F jenže je asi jedinou opravdovou hrozbou v počáteční době války.
Nevím jak ti může nahánet strach čajka, je tak zoufalá že ve vzduchu si na nich akorát cvičím střelbu. |
|
|
|
Anton |
Přidané 07-09-2009 11:28
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 20.01.08
|
3IAP_Sasa napsal:
Nemůžu si pomoct, ale F4 mám řádově sestřelených na Išaku stovky a v Jaku 1,7 když se dostanu na poměr sestřel-smrt 1,5-1 tak mám dobrej den. Nejvíc Němců dostaneš v pomalejším letadle tak, že přeceňují svou stoupavost. Skoro vždycky popravuješ stoupající 109ku a to skoro v každým ruským éru, protože do příchodu FN je prostě všecko pomalejší a stejně ti vždycky Němec může uletět dolů. F4 je podle mýho názoru dokonalej stroj. Může si do roku 43 úspěšně střihnout souboj úplně se vším vyjma Spita IX.
No to očem mluvíš může být pravda viděl jsem už hodně "pitomců" na F4 jak začaly nad zemí točit s Išakama nebo nedejbože stoupat to je jako spáchat sebevraždu. Já mám zase na svém kontě hromadu Išaků ale nějak si nemohu vzpomenout zda mě vůbec Išak někdy sestřelil zato Jaky mě už párkrát nepříjemně překvapily což bude důvod proč Išaky nepovažuji za hrozbu vedle Jaků.
Tedy pokud narazíš na pilota na Bf-109F4 který to neumí tak ho jistě sestřelíš ale pokud narazíš v Išaku na zkušeného pilota stodevítky tak raději skákej protože si s tebou může dělat co se mu zamane a ty můžeš tak leda neustále uhýbat a doufat že není až tak dobrej střelec.
Pro Haluz paja: Souhlasím s tebou Migy jsou celkem nebezpečné jen zoufale neohrabané.
Upravil/a Anton dne 07-09-2009 11:33
|
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 07-09-2009 11:34
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
ZVP_flanker_cz napsal:
...Mám respekt,z plochý vejvrtky u kobry,semo tamo se mi povede se do ní dostat,ale čelím jí 100% vybráním,vždy si řeknu buďto ji vyberu a nebo ne a skutečně buď ji vyberu a nebo ne . ) a časem ještě jistě na něco příjdu ; )
Jednoduché:
1. stiahni plyn tak na 40%-50% (vydrží aj 30%)
2. vysuň všetko čo máš - podvozok, klapky doplna
3. smerovka kontra naplno - proti pohyby točenia
4. V ŽIADNO PRÍPADE NEPOTLAČIŤ, NATOŽ NEŤAHAŤ!!!, knypel nechať na pokoji
5. počkať až sa ustáli - pri testoch v letke sa to podarilo aj do 800m výšky, väčšinou tak 1000-1500m.
6. po ustálení, mierne potlačiť, zatiahnuť podvozok, klapky a pridať plyn naplno, nesnažiť sa hneď ťahať, padne do druhej plochej.
7. po získani patričnej rychlosti, vyrovnať
Pri tomto postupe sa nám podarilo kobrušku vybrať aj pod 1500m. |
|
|
|
ZVP_flanker_cz |
Přidané 07-09-2009 11:42
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 261
Založený: 09.10.08
|
3BAP_Bugs napsal:
ZVP_flanker_cz napsal:
...Mám respekt,z plochý vejvrtky u kobry,semo tamo se mi povede se do ní dostat,ale čelím jí 100% vybráním,vždy si řeknu buďto ji vyberu a nebo ne a skutečně buď ji vyberu a nebo ne . ) a časem ještě jistě na něco příjdu ; )
Jednoduché:
1. stiahni plyn tak na 40%-50% (vydrží aj 30%)
2. vysuň všetko čo máš - podvozok, klapky doplna
3. smerovka kontra naplno - proti pohyby točenia
4. V ŽIADNO PRÍPADE NEPOTLAČIŤ, NATOŽ NEŤAHAŤ!!!, knypel nechať na pokoji
5. počkať až sa ustáli - pri testoch v letke sa to podarilo aj do 800m výšky, väčšinou tak 1000-1500m.
6. po ustálení, mierne potlačiť, zatiahnuť podvozok, klapky a pridať plyn naplno, nesnažiť sa hneď ťahať, padne do druhej plochej.
7. po získani patričnej rychlosti, vyrovnať
Pri tomto postupe sa nám podarilo kobrušku vybrať aj pod 1500m.
Ahá chram nauky . ))) no já do toho mydlim tím knyplem,netahám,ale pomocí křídýlek se jí snažím přidat rychlost na rotaci,ona pak má tendenci sklápět nos a přejít do obyč vejvrtky,ale chce to vejšku : )))jinak je postup stejnej.obyč vejvrtku umim vybírat od roku 1991 . ))) a plochou až včil . )))hned se du uvést do plochý . ))díkes . )
Upravil/a ZVP_flanker_cz dne 07-09-2009 11:46
|
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 07-09-2009 12:26
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
já nevím, mě teda přijde, že když potkám zkušenýho pilota 109 v išaku, tak to 2-3x zkusí a pak letí domů, protože pešek . Išaka prostě když nepřekvapíš tak nesestřelíš. Pokud teda nejsi mistr odstřelovač z 500m v 4g+ zatáčce. Ale i takový jsem párkrát viděl. Išak je strašně patový letadlo. Rozumnej Němec si s ním 10 minut hrát nebude v naději že si ho jednou ten išak nevšimne, protože toto vždycky smrdí přítelem na telefonu.
Naposled když jsme se potkali na AH s CZS v I16 vs F4 3 na 3 tak to skončilo tak, že jeden I16 měl díru v křídle a čudil, 1BF pouštělo olej a zbytek letěl domů, protože ho to nebavilo. Všichni šťastně přistáli a žili až do Vjažmy 41 Toto je takový tradiční završení soubojů většího počtu išaků s befkama.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 07-09-2009 12:36
|
|
|
|
3BAP_Rohlos |
Přidané 07-09-2009 13:40
|
Uživatel
Příspěvek: 816
Založený: 08.01.07
|
Anton napsal:
Nevím jak ti může nahánet strach čajka, je tak zoufalá že ve vzduchu si na nich akorát cvičím střelbu.
No tak po tomhle mě skápla slza z oka a vzpomněl jsem si jak jsme ve dvou v KULOMETNEJCH čajkách rozstříleli tři befka. A to nejsu žádnej stíhač. Spíš naopak, soubojům se vyhýbám jak to jen jde...
Myslím, že se chvástáš nad hodně mizernejma pilotama čajek. |
|
|
|
3BAP_Bugs |
Přidané 07-09-2009 13:49
|
Uživatel
Příspěvek: 700
Založený: 19.12.05
|
ZVP_flanker_cz napsal:
Ahá chram nauky . ))) no já do toho mydlim tím knyplem,netahám,ale pomocí křídýlek se jí snažím přidat rychlost na rotaci,ona pak má tendenci sklápět nos a přejít do obyč vejvrtky,ale chce to vejšku : )))jinak je postup stejnej.obyč vejvrtku umim vybírat od roku 1991 . ))) a plochou až včil . )))hned se du uvést do plochý . ))díkes . )
Ako to funguje resp. fungovalo v reále je jedna vec, FM engine hry vec úplne iná. Toto je postup, ako to funguje v HRE IL2. Odskúšaný.
Anton napsal:
Nevím jak ti může nahánet strach čajka, je tak zoufalá že ve vzduchu si na nich akorát cvičím střelbu.
Takto naivne sa môže chvastať iba niekto, kto s čajkou skutočne nebojoval. Rozumej v hre. Čajka v rukách priemerného pilota je takmer nezostreliteľné lietadlo. A pokiaľ proti nej bojuje ešte niekto tak naivný, že si myslí, že je "nesmrteľný", do pár minút je len v úlohe štatistu. Podceňovanie protivníka vždy smrdí prúserom.
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 07-09-2009 13:54
|
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 07-09-2009 14:08
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
Radši proti sobě mít 5 yaků 1 jak 2 slizometný čajky. |
|
|
|
313_Vity |
Přidané 07-09-2009 15:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 399
Založený: 12.08.07
|
Antone doufám,že tě někdy potkám na AH,strašně rád bych viděl tvé nesmrtelné Befko v akci uvidíme co budeš řikat až dostaneš Shvakem mezi oči |
|
|
|
313_OTU_oblak |
Přidané 07-09-2009 16:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1375
Založený: 30.09.05
|
ve vzduchu?
z protivníků letadel 109 G-2, fokáčů se nebojím...
z protivníků živých - respekt mají Lioni(Fučida, Wedge, Vallhera..) ..a z našich Fajtl je neuveritelný živel..... Gryzlov, Macher...kdo nepotká ve vzduchu, neuvěří
/edit - Rohlos - mne se jednou provedlo usmažit na Išaku dvě F-4 kniplovanými Finy občas se zadaří...
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 07-09-2009 16:14
|
|
|
|
Merten |
Přidané 07-09-2009 16:12
|
Uživatel
Příspěvek: 1208
Založený: 22.04.08
|
Ač je to ode mne troufalé ba přímo zavržení hodné v tomto případě musím zcela souhlasit s maníkama od 3.BAP/3.IAP jestli je z ruskejch letadel v Fku něco těžko k sundání tak je to dvojice I16/I153 nějaký migy,jaky to není až tak strašný |
|
|
|
Anton |
Přidané 07-09-2009 16:14
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 20.01.08
|
3IAP_Sasa napsal:
já nevím, mě teda přijde, že když potkám zkušenýho pilota 109 v išaku, tak to 2-3x zkusí a pak letí domů, protože pešek . Išaka prostě když nepřekvapíš tak nesestřelíš. Pokud teda nejsi mistr odstřelovač z 500m v 4g+ zatáčce. Ale i takový jsem párkrát viděl. Išak je strašně patový letadlo. Rozumnej Němec si s ním 10 minut hrát nebude v naději že si ho jednou ten išak nevšimne, protože toto vždycky smrdí přítelem na telefonu.
Naposled když jsme se potkali na AH s CZS v I16 vs F4 3 na 3 tak to skončilo tak, že jeden I16 měl díru v křídle a čudil, 1BF pouštělo olej a zbytek letěl domů, protože ho to nebavilo. Všichni šťastně přistáli a žili až do Vjažmy 41 Toto je takový tradiční završení soubojů většího počtu išaků s befkama.
V tomto máš pravdu jen částečně pokud Išak nepřekvapíš tak není snadné ho trefit ale můžeš to zkoušet kolikrát chceš. Taky jsem už občas nějakou I-16 nechal ale bylo to z důvodu že se přibližovaly další nepřátelé.
Jinak pálit z 500m je podle mě pitomost ve 4g zatáčce se to však celkem dá pokud si srovnáš zatáčející I-16 do pravého úhlu se tvým letadlem dá se celkem dobře předsadit. Raději však než palba z tak špatného úhlu tak využiji energie a vrhnu se na I-16 znovu, skoro vždy se ale pálí z těžkých úhlů.
Jinak k takovému výsledku ti gratuluji, a potvrzuji většina pilotů na stodevítkách proti těmto letadlů používá nevhodnou taktiku já jsem to sám poznal když jsem jednou šel v polském P.11 proti Bf-109E a překvapivě jsem měl úspěchy takže tvůj výsledek jen potvrzuje že je hodně pilotů na stodevítkách co to moc nezvládají. Jenže to už je v pilotech a ne v letadlech. |
|
|
|
Jp- |
Přidané 07-09-2009 16:19
|
Uživatel
Příspěvek: 688
Založený: 30.09.05
|
jen tak do něj do bolševika střílet z toho neumí a vůbez celkově 3.IAP přistřihnout křidýlka
Upravil/a Jp- dne 07-09-2009 16:19
|
|
|
|
WT_Schmouddle |
Přidané 07-09-2009 16:19
|
Uživatel
Příspěvek: 1984
Založený: 02.10.05
|
Taky je to o tom, že než I16 nebo I153ce něco s befkem uděláš, tak to trvá a trvá..sype se z toho takovej ten bordel a furt to letí...má to díru v křídle a furt to letí....nedej bože když člověk má jenom to F2 plivátko.....to na druhou stranu Bf109ce stačí doslova jedna kulka z kulometu a už to neletí a padá po křídle....
Tyhle hadrolety se daj zabít jen dvěma způsoby - PK nebo rána z milión říškých marek kdy Ičko exploduje, naprosto náhodně..
Vítejte v Olegově Wunderlandu.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
|
|
|
|
3IAP_Sasa |
Přidané 07-09-2009 16:27
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 433
Založený: 24.02.08
|
on totiž člověk čelí jednomu zásadnímu problému když sedlá rychlé letadlo, které má obratnějšího protivníka. Prostě máš na výběr. Buď budeš lítat bezpečně a s rozvahou a v takovým případě budeš vozit domů řekněme 1 sestřel a přežiješ 49 z 50 misí. Tvoje sestřely se tak ale omezí pouze na letadlo co o tobě neví. Je to podle mého správná taktika. První úder je vždycky nejlepší co může být.
V druhém případě chceš být lovec a vozit sestřelů hodně. Když chceš urvat sestřel tak to trvá čas, žere to energii ale hlavně ten čas. V tomto případě budeš mít hodně letů s 3+ sestřely, ale vrátíš se z těch 50 misí 30x.
Ideál je nějakej ten kompromis. Rád si lítám Hellcaty na Zeke vs. Wildcat. Tohle letadlo nad Zerem dominuje podobně jako FWA4 nad SpitVb (teď mi bude půlka lidí tvrdit, že Spit je lepší, ale není. Je to pomalé a umí to defacto jen rychlou uspávací zatáčku ) 8 z 10 sestřelů máš vraždy lidí co si myslí, že 20km za linií můžou nastoupávat rovně a nebo těch co si myslí, že dojedou toho Hellcata (FW) před sebou. Tyhle mám nejradši. Občas se ale strhne mazec mela, kde už tyto výhody nejdou použít (například napadení u země po startu atd) Pak už ti nezbývá nic jinýho než zkoušet možný a nemožný aby jsi se z toho dostal a víceméně oddaluješ nevyhnutelné, pokud nepřijde kamoš. Ale někdy se do takové blbé situace dostaneš defacto dobrovolně. 1) buď jdeš tahat někoho z bryndy a spadneš kam nemáš 2) chceš si urvat sestřel. Pokud jsou tvoje smrti většinu kvůli bodu 1 tak jsi frajer. Pokud bodu 2 - jsi lítající sekaná
Tím jsem chtěl říct, že s jídlem roste chuť a každý útok prakticky ohrožuje i útočníka.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 07-09-2009 16:28
|
|
|
|
Anton |
Přidané 07-09-2009 16:29
|
Nováček
Příspěvek: 27
Založený: 20.01.08
|
3BAP_Bugs napsal:
Takto naivne sa môže chvastať iba niekto, kto s čajkou skutočne nebojoval. Rozumej v hre. Čajka v rukách priemerného pilota je takmer nezostreliteľné lietadlo. A pokiaľ proti nej bojuje ešte niekto tak naivný, že si myslí, že je "nesmrteľný", do pár minút je len v úlohe štatistu. Podceňovanie protivníka vždy smrdí prúserom.
Jo tak ty tu říkáš že pomalá a nevýkoná I-153 je téměř nesestřelitelná no a pak kdo se tu chvástá
Pokud by to co říkáš byla pravda tak v Brabarose by získaly VVS se svými "nesestřelitelnými" I-153 totální vzdušnou nadvládu.
Promiň ale realita byla poněkud jinde naopak Bf-109 byla pro I-153 téměř nestřelitelné.
Jednou na serveru byla ukázková situace drtivá většina rusů si vzala I-153 a ten zbitek I-16 proti tomu byly Bf-109F když jsem přistával po prvním vzletu tak jsem měl na skore 3 letadla (plus nějaké poškozené) a jaké bylo překvapení že najednou rusové začaly upouštět od svých I-153 a začaly sedat do P-39 či dalších letadel, mé úspěchy rázem rapidně poklesly a domů jsem se nejdnou vracel s kulkama od Jaků nebo Airakober.
Jinak spíše mi připadá že tu extrémě přeceňujete letouny I-16 a I-153, a to jen kvůli tomu že dost pilotů na Bf neumí proti těmto letonům bojovat.
I-153 nepodceňuji ale jen tu zděluji své dosavadní výsledky. |
|
|