November 22 2024 07:00:12
Navigace
IL-2 BoS Návody
1. Aktivace licence
2. Ladění .ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 BoS FAQ (pilot help)
IL-2 BoS FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
CLoD Návody
Postup instalace volitelných záplat
Nastavení ovládání (Aircraft.csv)
IL-2 Návody
IL-2 Sturmovik (verze)
1. Začínáme s IL-2
2. Ladění conf.ini
3. nastavení ovladačů
IL-2 Sturmovik FAQ (pilot help)
IL-2 Sturmovik FAQ (SW help)
Pilotovatelná letadla
RoF Návody
Planeset
Kdo je on-line
· Hosté on-line: 9

· Piloti on-line: 0

· Registrovaní piloti: 2,747
· Nejnovější pilot: carramba66
IL-2: Cliffs of Dover
IL-2 Sturmovik: Cliffs of Dover- krabice (box)
IL-2 Sturmovik 1946
IL-2 Sturmovik 1946 - krabice (box)
Rise of Flight
Rise of Flight - krabice (box)
Informace o SVK
Vlastníci a provozovatelé
Pravidla SVK fóra
Číst diskuzi
Svět Virtuálních Křídel (IL-2 Sturmovik 1946, Cliffs of Dover, Rise of Flight) » IL-2 Sturmovik 1946 (letový bojový simulátor z období druhé světové války) /*PC série*/ » IL-2: 1946 - Letadla - technické a taktické informace
 Vytisknout diskuzi
Kde je "RESPEKT" ?
FK_Rychtyg
Panek napsal:
Půl litru ferneta. Jakoukoliv bitvu s tímhle esem jsem vždy prohrál.

Když vím, že se toto eso někde v mé blízkosti pohybuje, raději ani nelezu do letadlaMrknutí
 
3IAP_Sasa
Nemůžu si pomoct, ale F4 mám řádově sestřelených na Išaku stovky a v Jaku 1,7 když se dostanu na poměr sestřel-smrt 1,5-1 tak mám dobrej den. Nejvíc Němců dostaneš v pomalejším letadle tak, že přeceňují svou stoupavost. Skoro vždycky popravuješ stoupající 109ku a to skoro v každým ruským éru, protože do příchodu FN je prostě všecko pomalejší a stejně ti vždycky Němec může uletět dolů. F4 je podle mýho názoru dokonalej stroj. Může si do roku 43 úspěšně střihnout souboj úplně se vším vyjma Spita IX.
 
haluz paja
No osobne mam ve Fritzovi daleko vetsi fedry z Miga,jak z Raty. Isak je spise ultimatni na Emila.
 
ZVP_flanker_cz
Milej zlatej německej Holly vidím že tě straším až do morku kostí . )))jen bych zde rád uvedl,že z třepání límců jsem byl nařčen bigjoem . )))já osobně bych ani mouše,pařátek nezkroutil za zády . )Mám respekt,z plochý vejvrtky u kobry,semo tamo se mi povede se do ní dostat,ale čelím jí 100% vybráním,vždy si řeknu buďto ji vyberu a nebo ne a skutečně buď ji vyberu a nebo ne . ) a časem ještě jistě na něco příjdu ; )
 
Anton
3IAP_Sasa napsal:


Pokud máš v A6 respekt ze Spita IX tak pak musíš mít i respekt v Doře z 25Lbs a La7. Resp asi takhle. Pokud letím s něčím co je rychlejší, tak respekt nepotřebuješ a stačí jen dobrý oči Šklebící se. Letadla absolutně dominující jsou ve svých dobách: 109F4, Hellcat (na námořních mapách), A4, A6 už asi ani tak moc ne, kvůli mustangu (spit je plečka pomalá). KI84 dokaže být dominantní, ale není všemocná.

Co se týče Jaku 1 vs 109F tak se teda víc bojím čajky než Jaka, protože mu: 1) uletíš 2) ustoupeš 3) ukroutíš 4) udivuješ. Je to lítající rakev. Jinak F4 si udržuje převahu nad Ruskýma letadlama až do příchodu La5F. Obyčejná La5 pokud je befko dobře pilotovaný si taky moc nezařádí.


No právě je to celkem divný ale v Fw-190D mi ani poslední spity strach nenahánějí a výsledky jsem podle toho také měl. Kdežto když jsem na Fw-190A proti Spitu IX tak to je adrenalinová záležitos a má úspěšnost je také adekvátně nižší. Ono to bude tím že Fw-190D má výborné výkonové vlastnosti navíc se mi výborně ovládá ve vysokých rychlostech.
La-7 dokáže hodně pozlobit v nišších letových hladinách tam dokáže být dost nepříjemný jenže proč k zemi s Fw-190D hodit když nemusím.Mrknutí
Ale je pravda že jsem si teď vzpoměl na jedno letadlo se kterým bývají problémy i s Fw-190D a to je P-51 je možné že je to způsobeno také tím jak s P-51 mnozí piloti létají ale Mustang je rozhodně hrozbou.

Ano máš pravdu že Jak-1 je mnohem horší než Bf-109F jenže je asi jedinou opravdovou hrozbou v počáteční době války.
Nevím jak ti může nahánet strach čajka, je tak zoufalá že ve vzduchu si na nich akorát cvičím střelbu.Úsměv
 
Anton
3IAP_Sasa napsal:
Nemůžu si pomoct, ale F4 mám řádově sestřelených na Išaku stovky a v Jaku 1,7 když se dostanu na poměr sestřel-smrt 1,5-1 tak mám dobrej den. Nejvíc Němců dostaneš v pomalejším letadle tak, že přeceňují svou stoupavost. Skoro vždycky popravuješ stoupající 109ku a to skoro v každým ruským éru, protože do příchodu FN je prostě všecko pomalejší a stejně ti vždycky Němec může uletět dolů. F4 je podle mýho názoru dokonalej stroj. Může si do roku 43 úspěšně střihnout souboj úplně se vším vyjma Spita IX.


No to očem mluvíš může být pravda viděl jsem už hodně "pitomců" na F4 jak začaly nad zemí točit s Išakama nebo nedejbože stoupat to je jako spáchat sebevraždu. Já mám zase na svém kontě hromadu Išaků ale nějak si nemohu vzpomenout zda mě vůbec Išak někdy sestřelil zato Jaky mě už párkrát nepříjemně překvapily což bude důvod proč Išaky nepovažuji za hrozbu vedle Jaků.
Tedy pokud narazíš na pilota na Bf-109F4 který to neumí tak ho jistě sestřelíš ale pokud narazíš v Išaku na zkušeného pilota stodevítky tak raději skákej protože si s tebou může dělat co se mu zamane a ty můžeš tak leda neustále uhýbat a doufat že není až tak dobrej střelec.

Pro Haluz paja: Souhlasím s tebou Migy jsou celkem nebezpečné jen zoufale neohrabané.
Upravil/a Anton dne 07-09-2009 11:33
 
3BAP_Bugs
ZVP_flanker_cz napsal:
...Mám respekt,z plochý vejvrtky u kobry,semo tamo se mi povede se do ní dostat,ale čelím jí 100% vybráním,vždy si řeknu buďto ji vyberu a nebo ne a skutečně buď ji vyberu a nebo ne . ) a časem ještě jistě na něco příjdu ; )


Jednoduché:
1. stiahni plyn tak na 40%-50% (vydrží aj 30%)
2. vysuň všetko čo máš - podvozok, klapky doplna
3. smerovka kontra naplno - proti pohyby točenia
4. V ŽIADNO PRÍPADE NEPOTLAČIŤ, NATOŽ NEŤAHAŤ!!!, knypel nechať na pokoji
5. počkať až sa ustáli - pri testoch v letke sa to podarilo aj do 800m výšky, väčšinou tak 1000-1500m.
6. po ustálení, mierne potlačiť, zatiahnuť podvozok, klapky a pridať plyn naplno, nesnažiť sa hneď ťahať, padne do druhej plochej.
7. po získani patričnej rychlosti, vyrovnať

Pri tomto postupe sa nám podarilo kobrušku vybrať aj pod 1500m.
 
http://3iap.org
ZVP_flanker_cz
3BAP_Bugs napsal:
ZVP_flanker_cz napsal:
...Mám respekt,z plochý vejvrtky u kobry,semo tamo se mi povede se do ní dostat,ale čelím jí 100% vybráním,vždy si řeknu buďto ji vyberu a nebo ne a skutečně buď ji vyberu a nebo ne . ) a časem ještě jistě na něco příjdu ; )


Jednoduché:
1. stiahni plyn tak na 40%-50% (vydrží aj 30%)
2. vysuň všetko čo máš - podvozok, klapky doplna
3. smerovka kontra naplno - proti pohyby točenia
4. V ŽIADNO PRÍPADE NEPOTLAČIŤ, NATOŽ NEŤAHAŤ!!!, knypel nechať na pokoji
5. počkať až sa ustáli - pri testoch v letke sa to podarilo aj do 800m výšky, väčšinou tak 1000-1500m.
6. po ustálení, mierne potlačiť, zatiahnuť podvozok, klapky a pridať plyn naplno, nesnažiť sa hneď ťahať, padne do druhej plochej.
7. po získani patričnej rychlosti, vyrovnať

Pri tomto postupe sa nám podarilo kobrušku vybrať aj pod 1500m.


Ahá chram nauky . ))) no já do toho mydlim tím knyplem,netahám,ale pomocí křídýlek se jí snažím přidat rychlost na rotaci,ona pak má tendenci sklápět nos a přejít do obyč vejvrtky,ale chce to vejšku : )))jinak je postup stejnej.obyč vejvrtku umim vybírat od roku 1991 . ))) a plochou až včil . )))hned se du uvést do plochý . ))díkes . ) Cool
Upravil/a ZVP_flanker_cz dne 07-09-2009 11:46
 
3IAP_Sasa
já nevím, mě teda přijde, že když potkám zkušenýho pilota 109 v išaku, tak to 2-3x zkusí a pak letí domů, protože pešek Úsměv. Išaka prostě když nepřekvapíš tak nesestřelíš. Pokud teda nejsi mistr odstřelovač z 500m v 4g+ zatáčce. Ale i takový jsem párkrát viděl. Išak je strašně patový letadlo. Rozumnej Němec si s ním 10 minut hrát nebude v naději že si ho jednou ten išak nevšimne, protože toto vždycky smrdí přítelem na telefonu.
Naposled když jsme se potkali na AH s CZS v I16 vs F4 3 na 3 tak to skončilo tak, že jeden I16 měl díru v křídle a čudil, 1BF pouštělo olej a zbytek letěl domů, protože ho to nebavilo. Všichni šťastně přistáli a žili až do Vjažmy 41 Úsměv Toto je takový tradiční završení soubojů většího počtu išaků s befkama.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 07-09-2009 12:36
 
3BAP_Rohlos
Anton napsal:
Nevím jak ti může nahánet strach čajka, je tak zoufalá že ve vzduchu si na nich akorát cvičím střelbu.Úsměv


No tak po tomhle mě skápla slza z oka a vzpomněl jsem si jak jsme ve dvou v KULOMETNEJCH čajkách rozstříleli tři befka. A to nejsu žádnej stíhač. Spíš naopak, soubojům se vyhýbám jak to jen jde...

Myslím, že se chvástáš nad hodně mizernejma pilotama čajek.Úsměv
 
3BAP_Bugs
ZVP_flanker_cz napsal:
Ahá chram nauky . ))) no já do toho mydlim tím knyplem,netahám,ale pomocí křídýlek se jí snažím přidat rychlost na rotaci,ona pak má tendenci sklápět nos a přejít do obyč vejvrtky,ale chce to vejšku : )))jinak je postup stejnej.obyč vejvrtku umim vybírat od roku 1991 . ))) a plochou až včil . )))hned se du uvést do plochý . ))díkes . ) Cool


Ako to funguje resp. fungovalo v reále je jedna vec, FM engine hry vec úplne iná. Toto je postup, ako to funguje v HRE IL2. Odskúšaný.

Anton napsal:
Nevím jak ti může nahánet strach čajka, je tak zoufalá že ve vzduchu si na nich akorát cvičím střelbu.Úsměv


Takto naivne sa môže chvastať iba niekto, kto s čajkou skutočne nebojoval. Rozumej v hre. Čajka v rukách priemerného pilota je takmer nezostreliteľné lietadlo. A pokiaľ proti nej bojuje ešte niekto tak naivný, že si myslí, že je "nesmrteľný", do pár minút je len v úlohe štatistu. Mrknutí Podceňovanie protivníka vždy smrdí prúserom.Vyděšený
Upravil/a 3BAP_Bugs dne 07-09-2009 13:54
 
http://3iap.org
3IAP_Sasa
Radši proti sobě mít 5 yaků 1 jak 2 slizometný čajky.
 
313_Vity
Antone doufám,že tě někdy potkám na AH,strašně rád bych viděl tvé nesmrtelné Befko v akci Cool uvidíme co budeš řikat až dostaneš Shvakem mezi oči Mrknutí
 
313_OTU_oblak
ve vzduchu?
z protivníků letadel 109 G-2, fokáčů se nebojím...
z protivníků živých - respekt mají Lioni(Fučida, Wedge, Vallhera..) ..a z našich Fajtl je neuveritelný živel..... Gryzlov, Macher...kdo nepotká ve vzduchu, neuvěří Úsměv

/edit - Rohlos - mne se jednou provedlo usmažit na Išaku dvě F-4 kniplovanými Finy Úsměv občas se zadaří...
Upravil/a 313_OTU_oblak dne 07-09-2009 16:14
 
Merten
Ač je to ode mne troufalé ba přímo zavržení hodné v tomto případě musím zcela souhlasit s maníkama od 3.BAP/3.IAP Šklebící se jestli je z ruskejch letadel v Fku něco těžko k sundání tak je to dvojice I16/I153 nějaký migy,jaky to není až tak strašný Mrknutí
 
Anton
3IAP_Sasa napsal:
já nevím, mě teda přijde, že když potkám zkušenýho pilota 109 v išaku, tak to 2-3x zkusí a pak letí domů, protože pešek Úsměv. Išaka prostě když nepřekvapíš tak nesestřelíš. Pokud teda nejsi mistr odstřelovač z 500m v 4g+ zatáčce. Ale i takový jsem párkrát viděl. Išak je strašně patový letadlo. Rozumnej Němec si s ním 10 minut hrát nebude v naději že si ho jednou ten išak nevšimne, protože toto vždycky smrdí přítelem na telefonu.
Naposled když jsme se potkali na AH s CZS v I16 vs F4 3 na 3 tak to skončilo tak, že jeden I16 měl díru v křídle a čudil, 1BF pouštělo olej a zbytek letěl domů, protože ho to nebavilo. Všichni šťastně přistáli a žili až do Vjažmy 41 Úsměv Toto je takový tradiční završení soubojů většího počtu išaků s befkama.


V tomto máš pravdu jen částečně pokud Išak nepřekvapíš tak není snadné ho trefit ale můžeš to zkoušet kolikrát chceš. Taky jsem už občas nějakou I-16 nechal ale bylo to z důvodu že se přibližovaly další nepřátelé.
Jinak pálit z 500m je podle mě pitomost ve 4g zatáčce se to však celkem dá pokud si srovnáš zatáčející I-16 do pravého úhlu se tvým letadlem dá se celkem dobře předsadit. Raději však než palba z tak špatného úhlu tak využiji energie a vrhnu se na I-16 znovu, skoro vždy se ale pálí z těžkých úhlů.

Jinak k takovému výsledku ti gratuluji, a potvrzuji většina pilotů na stodevítkách proti těmto letadlů používá nevhodnou taktiku já jsem to sám poznal když jsem jednou šel v polském P.11 proti Bf-109E a překvapivě jsem měl úspěchy takže tvůj výsledek jen potvrzuje že je hodně pilotů na stodevítkách co to moc nezvládají. Jenže to už je v pilotech a ne v letadlech.
 
Jp-
jen tak do něj do bolševika střílet z toho neumí a vůbez celkově 3.IAP přistřihnout křidýlka Cool
Upravil/a Jp- dne 07-09-2009 16:19
 
WT_Schmouddle
Taky je to o tom, že než I16 nebo I153ce něco s befkem uděláš, tak to trvá a trvá..sype se z toho takovej ten bordel a furt to letí...má to díru v křídle a furt to letí....nedej bože když člověk má jenom to F2 plivátko.....to na druhou stranu Bf109ce stačí doslova jedna kulka z kulometu a už to neletí a padá po křídle....

Tyhle hadrolety se daj zabít jen dvěma způsoby - PK nebo rána z milión říškých marek kdy Ičko exploduje, naprosto náhodně..Šklebící se


Vítejte v Olegově Wunderlandu.
[img]http://forum.il2sturmovik.com/public/style_extra/team_icons/founder_gold_en.png[/img] is not a valid Image.
 
www.wtigers.org
3IAP_Sasa
on totiž člověk čelí jednomu zásadnímu problému když sedlá rychlé letadlo, které má obratnějšího protivníka. Prostě máš na výběr. Buď budeš lítat bezpečně a s rozvahou a v takovým případě budeš vozit domů řekněme 1 sestřel a přežiješ 49 z 50 misí. Tvoje sestřely se tak ale omezí pouze na letadlo co o tobě neví. Je to podle mého správná taktika. První úder je vždycky nejlepší co může být.

V druhém případě chceš být lovec a vozit sestřelů hodně. Když chceš urvat sestřel tak to trvá čas, žere to energii ale hlavně ten čas. V tomto případě budeš mít hodně letů s 3+ sestřely, ale vrátíš se z těch 50 misí 30x.

Ideál je nějakej ten kompromis. Rád si lítám Hellcaty na Zeke vs. Wildcat. Tohle letadlo nad Zerem dominuje podobně jako FWA4 nad SpitVb (teď mi bude půlka lidí tvrdit, že Spit je lepší, ale není. Je to pomalé a umí to defacto jen rychlou uspávací zatáčku Úsměv) 8 z 10 sestřelů máš vraždy lidí co si myslí, že 20km za linií můžou nastoupávat rovně a nebo těch co si myslí, že dojedou toho Hellcata (FW) před sebou. Tyhle mám nejradši. Občas se ale strhne mazec mela, kde už tyto výhody nejdou použít (například napadení u země po startu atd) Pak už ti nezbývá nic jinýho než zkoušet možný a nemožný aby jsi se z toho dostal a víceméně oddaluješ nevyhnutelné, pokud nepřijde kamoš. Ale někdy se do takové blbé situace dostaneš defacto dobrovolně. 1) buď jdeš tahat někoho z bryndy a spadneš kam nemáš 2) chceš si urvat sestřel. Pokud jsou tvoje smrti většinu kvůli bodu 1 tak jsi frajer. Pokud bodu 2 - jsi lítající sekaná Úsměv

Tím jsem chtěl říct, že s jídlem roste chuť a každý útok prakticky ohrožuje i útočníka.
Upravil/a 3IAP_Sasa dne 07-09-2009 16:28
 
Anton
3BAP_Bugs napsal:


Takto naivne sa môže chvastať iba niekto, kto s čajkou skutočne nebojoval. Rozumej v hre. Čajka v rukách priemerného pilota je takmer nezostreliteľné lietadlo. A pokiaľ proti nej bojuje ešte niekto tak naivný, že si myslí, že je "nesmrteľný", do pár minút je len v úlohe štatistu. Mrknutí Podceňovanie protivníka vždy smrdí prúserom.Vyděšený


Jo tak ty tu říkáš že pomalá a nevýkoná I-153 je téměř nesestřelitelná no a pak kdo se tu chvástáŠklebící se
Pokud by to co říkáš byla pravda tak v Brabarose by získaly VVS se svými "nesestřelitelnými" I-153 totální vzdušnou nadvládu.Šklebící se
Promiň ale realita byla poněkud jinde naopak Bf-109 byla pro I-153 téměř nestřelitelné.

Jednou na serveru byla ukázková situace drtivá většina rusů si vzala I-153 a ten zbitek I-16 proti tomu byly Bf-109F když jsem přistával po prvním vzletu tak jsem měl na skore 3 letadla (plus nějaké poškozené) a jaké bylo překvapení že najednou rusové začaly upouštět od svých I-153 a začaly sedat do P-39 či dalších letadel, mé úspěchy rázem rapidně poklesly a domů jsem se nejdnou vracel s kulkama od Jaků nebo Airakober.

Jinak spíše mi připadá že tu extrémě přeceňujete letouny I-16 a I-153, a to jen kvůli tomu že dost pilotů na Bf neumí proti těmto letonům bojovat.
I-153 nepodceňuji ale jen tu zděluji své dosavadní výsledky.
 
Přejít na fórum:
HANÁCKÉ SLET
HANÁCKÉ SLET 14.6.-16.6.
Přihlášení
Jméno

Heslo



Nejste pilotem?
Klikněte sem
a zaregistrujte se.

Zapomněli jste heslo?
Pro zaslání nového
Klikněte sem.
TeamSpeak3
cr597.teamspeak3.com:9254
Heslo: net

Rychlovka
Pro přidání zprávy se musíte přihlásit.

31-10-2024 09:57
ČTK: Z dosud nezjištěných příčin se dnes v noci zřídilo letadlo na solární pohon.

21-10-2024 20:04
Intel vydal novou aktualizaci mikrokódu.

02-10-2024 14:07
To není dobrá myšlenka. Belzebub každého stáhne do pekel a přes zvolené zástupce i nás obyčejné lidi. Vyděšený

27-09-2024 11:19
Pokud ti co zvolím budou plnit svůj program, ať se klidně spojí i s Belzebubem.

26-09-2024 16:00
Kdokoliv bude v koalici s kýmkoliv. Jím nejde o smysl, ale o prachy a to politiky spojuje.

25-09-2024 16:44
Příští volby vyhraje ANO a bude v koalici s ODS. Ostatní strany budou v opozici.

23-09-2024 08:17
Prognostik z tebe už nebude. Úsměv

19-09-2024 19:18
Jelikož se blíží ten čas, tak bych jen skromně řekl: Nacionalisti všech zemí, vyližte si prdel! Šklebící se

13-09-2024 15:43
Kroměříž a Olomouc - Pravděpodobnost 3. povodňového stupně >90%

12-09-2024 16:09
A toto je noční můra Troubek: https://hydro.chm.
..ekt/307354

36,013,450 návštěv