Enjoyr Patch pro DGen dyn.kampaně -v.5.2
|
Pavel K |
Přidané 22-03-2008 09:21
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 30.01.08
|
Díky za rychlou odpověď. Přišel jsem jak to s těmi britskými soubory message vlastně je. Jako jediní mají britové dva soubory message GB_MessageXX.dat a GB(M)_MessageXX.dat. Ty první se používají v kampaních západní fronty proti Ose. Ten soubor s M v závorce je pro jedinou kampaň z addonu Ostfront (AAW) Murmansk Hurricane - campaignsGBM.dat a proto tam Rusové patří. Protože jsou tyhle message jenom pro jednu kampaň, budu je překládat až později jestli vůbec. Zatím je tam přeloženo jenom to, co je stejné ve všech západních kampaních. Když mě budeš chtít usnadnit práci, pošli mě při dalších updatech Enjoyr Patchů jenom to co je nového nebo změněného v souborech camapignXXX.dat a XXmessage.dat. Já se pokusím co nejrychleji to přeložit a poslat. |
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 22-03-2008 15:32
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
Pavel K napsal:
Díky za rychlou odpověď. Přišel jsem jak to s těmi britskými soubory message vlastně je. Jako jediní mají britové dva soubory message GB_MessageXX.dat a GB(M)_MessageXX.dat. Ty první se používají v kampaních západní fronty proti Ose. Ten soubor s M v závorce je pro jedinou kampaň z addonu Ostfront (AAW) Murmansk Hurricane - campaignsGBM.dat a proto tam Rusové patří. Protože jsou tyhle message jenom pro jednu kampaň, budu je překládat až později jestli vůbec. Zatím je tam přeloženo jenom to, co je stejné ve všech západních kampaních. Když mě budeš chtít usnadnit práci, pošli mě při dalších updatech Enjoyr Patchů jenom to co je nového nebo změněného v souborech camapignXXX.dat a XXmessage.dat. Já se pokusím co nejrychleji to přeložit a poslat.
Zdar Pavle.
S těmi soubory GB a GB(M) message je to přesně tak,jak píšeš.
Před dalšími verzemi Patchů ti vždy pošlu ty soubory,které byly změněny - zase přesně tak,jak píšeš .
Zdar a užij si svátků,nejlépe létáním (nebo překládáním ). |
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 22-03-2008 16:10
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
aalf napsal:
Jestli dovolíte mám dotaz:
Hodně lítám kamiony, včetně Šturmovika. A v kampaních pro něj je ta samá chyba co v původní hře - lítá se nereálně vysoko. Dá se nějak jednoduše - tzn. jedním vrzem pro celou kampaň - nastavit reálná výška letu? V reálu se lítalo těsně nad vrcholky stromů, v kampaních je 1000m.
Zdar. Úplně jedním vrzem to nejspíš nejde (nebo mi to aspoň není známo).
Ale ,,několika vrzy,, by to mělo jít (nemám vyzkoušeno!).
Každá sub-kampaň v kampani má svůj soubor XYZ.db, např. Kurland44.DB,
a k sobě váže ještě Kurland44Blue.mis,Kurland44Red.mis, Kurland44planes.dat. Kurland44.DB ještě načítá z opsKurland44-N.dat. opsKurland44-E.dat. opsKurland44-H.dat - v těch ops.dat souborech jsou uvedeny druhy a počty letedel pro jednotlivé typy misí - jak už jsem popsal v jiném př. výše - pro pokus o změnu toho o co ti jde,je ale důležitý ten soubor Kurland44planes.dat - v něm (když ho otevřeš v Poznámkovém bloku) si můžeš vybrat příslušný ,,kamion,, (a pro který druh mise to bude platit) a upravit mu letovou hladinu pro danou misi
např.:
Allies USSR LBomber IL_2Type3 320 1000 1000 2xFAB250 2
Allies USSR LBomber IL_2Type3 320 1000 1000 4xFAB100 2
Allies USSR LBomber IL_2Type3 320 1000 1000 6xFAB100 2
Allies USSR aSoft IL_2Type3 320 1000 1000 4xFAB50_4xRS132 2
Allies USSR aTank IL_2Type3 320 1000 1000 192xPTAB2_5 2
Allies USSR aShip IL_2Type3 320 1000 1000 2fab1004b3 2
Allies USSR aHeavy IL_2Type3 320 1000 1000 2xFAB250 2
Allies USSR Transfer IL_2Type3 320 1000 1000 default 2
Allies USSR Attack IL_2Type3M 320 1000 1000 4xM13 2
Allies USSR Attack IL_2Type3M 320 1000 1000 216xAJ-2 2
Allies USSR Attack IL_2Type3M 320 1000 1000 192xPTAB2_5 2
Allies USSR LBomber IL_2Type3M 320 1000 1000 2xFAB100 2
Allies USSR aSoft IL_2Type3M 320 1000 1000 216xAJ-2 2
Allies USSR aTank IL_2Type3M 320 1000 1000 192xPTAB2_5 2
Allies USSR aShip IL_2Type3M 320 1000 1000 2xFAB1004BRS132 2
Allies USSR aHeavy IL_2Type3M 320 1000 1000 2xFAB100 2
Allies USSR Transfer IL_2Type3M 320 1000 1000 default 2
.. přičemž jde o úpravu číselných hodnot - 320 je rychlost a zbylá dvě čísla 1000 1000 je výška - když čísla 1000 1000 změníš třeba na 150 600 (nebo 150 150 atd.), pak by mělo dojít k přiblížení k těm ,,vrcholkům stromů,, jak píšeš . Jeden z těch údajů výšky bude přeletová hladina,druhý bude patrně(?) údaj o výšce před útokem (nejspíš poslední otočný bod waypoint před cílem? - bez záruky..).
Co ta změna ale udělá v reálu na mapě,to těžko odhadovat - to budeš muset vyzkoušet - patrně dojde na občasné nárazy do kopců,srážky ve formaci atd. v závislosti na tom,jakou výšku zadáš. Výsledky by mě docela zajímaly,tak dej vědět,jestli to budeš zkoušet.
Upravil/a Enjoyr dne 22-03-2008 16:12
|
|
|
|
Pavel K |
Přidané 22-03-2008 19:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 181
Založený: 30.01.08
|
aalf napsal:
Jestli dovolíte mám dotaz:
Hodně lítám kamiony, včetně Šturmovika. A v kampaních pro něj je ta samá chyba co v původní hře - lítá se nereálně vysoko. Dá se nějak jednoduše - tzn. jedním vrzem pro celou kampaň - nastavit reálná výška letu? V reálu se lítalo těsně nad vrcholky stromů, v kampaních je 1000m.
Mě ještě napadá použvat místo Dgenu DCG, tam šla nastavit cestovní rychlost jednotlivých skupin letadel a snad taky ta operační výška. |
|
|
|
alfik |
Přidané 23-03-2008 02:04
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
2Enjoy: Díky za radu. Nemůžu slíbit že se k tomu dostanu v průběhu týdne, ale BUDU to zkoušet. A, samozřejmě, šoupnu sem s čím jsem se setkal. Protože si myslím že každého kdo chce lítat jakž takž reálně to bude třeba zajímat. A protože konec konců ve vědě je i negativní poznatek nakonec pozitivní
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 26-03-2008 12:55
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
UPDATE Patchů - pro BoE v.3.82:
V EnjoyrPatchíchB.exe verzí:
pro BoE v.3.82;
pro BoE+Ostfront v.3.82;
pro BoE+TLD+Ostfront v.3.82:
1) zahrnut update campaigns Channelfront 1941-1944 v.2.01 od Boelckeho
Upravil/a Enjoyr dne 26-03-2008 12:55
|
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 09-04-2008 18:05
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
UPDATE EnjoyrPatches - pro BoE v.3.83
V EnjoyrPatchB.exe verzí:
pro BoE v.3.83;
pro BoE+Ostfront v.3.83;
pro BoE+TLD+Ostfront v.3.83:
1) vložena 2nd TAF campaign v.1.0 od Boelckeho
Ve všech verzích EnjoyrPatches pro BoE:
1) nové i modifikované soubory české lokalizace (XYZ_cs) pro DGen od Pavla_K
Update - EnjoyrPatchAskinsPack6-Allied v.1.3
vloženy skiny (allied) pro 2nd TAF campaign v.1.0 od Boelckeho |
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 09-04-2008 18:46
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Pavel K napsal:
aalf napsal:
Jestli dovolíte mám dotaz:
Hodně lítám kamiony, včetně Šturmovika. A v kampaních pro něj je ta samá chyba co v původní hře - lítá se nereálně vysoko. Dá se nějak jednoduše - tzn. jedním vrzem pro celou kampaň - nastavit reálná výška letu? V reálu se lítalo těsně nad vrcholky stromů, v kampaních je 1000m.
Mě ještě napadá použvat místo Dgenu DCG, tam šla nastavit cestovní rychlost jednotlivých skupin letadel a snad taky ta operační výška.
Jo, v DCG jde jednoduse nastavit tyto ( a dalsi ) parametry. Jsem se v tom pred par dny zase nejak stoural...Je rozhodne fajn, ze jednoduchym sem-tam kliknutim jde zamezit treba vlastnim AI dementum, aby po startu utekli a uz nikdy nesli do konce letu dohnat !
|
|
|
|
alfik |
Přidané 10-04-2008 10:30
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Aha. Jenže já bohužel netuším co to je DCG
Takže prosím o info nebo link Předem dík
Oprava: Něco jsem už našel
Upravil/a alfik dne 10-04-2008 10:33
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
alfik |
Přidané 10-04-2008 12:48
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Je k tomu někde české vlákno nebo něco? Asi budu potřebovat poradit - ať dělám co dělám, i když se snažím aby mi to DCG hodilo kampaň s Ilama tak mám furt "získat vzdušnou převahu" s Migama 3
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 10-04-2008 14:14
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
Mas zvolenou vymenu DGen exace za DCG exe ? Tzn., ze negenerujes DCG kampan primo z okna DCG, ale zcela normalne z nabidky kampani v ILu ?
edit:cs
Upravil/a WT_Flan dne 10-04-2008 14:14
|
|
|
|
alfik |
Přidané 11-04-2008 11:55
|
Diskutující
Příspěvek: 4820
Založený: 21.04.06
|
Hele, na mě prosím polopaticky. To znamená, že když jo tak potom na tu kampaň co lítám se aplikují pravidla co si nastavím v DCG?
A jak je to s tím že když vytvořím DCG kampaň tak se tam furt objevují jen některá letadla?
Asi by to chtělo nějaký srozumitelný návod a nejlíp v češtině. Nevíš o nějakém?
"Zapomněli jste na syny Vorvénovy. Ztratili jste Greptrovo kladivo. Vás nikdo mstít nebude." Dr. Lazarus
|
|
|
|
WT_Flan |
Přidané 11-04-2008 16:52
|
Uživatel
Příspěvek: 1824
Založený: 30.09.05
|
No je to tak. Z DGen.exe ti to udela exe.bak, tzn, odstavi DGen jako generator kampani a nahradi ho DCG. Kdyz si pak vybiras normalne v Ilu novou kampan vidis jednak ty puvodni z DGen a pak ty ( nove ), ktere vymyslel DCG. Ty DGen nemakaji ( DGen je odstaven ) a funguji jen ty DCG. ( Za nazvem kampane je uvedeno DCG ). Kdyz chces zase pouzivat DGen, udelas z toho "*.bak" zase rucne normalni DGen.exe.
Kampane a mise vymyslene primo v okne DCG jsem nepouzival, tak nevim. Vzdycky jsem si nahradil DGen.
Netusim ovsem kde je co v cestine o DCG...Vrchni arcipropagator a znalec DCG je Rudidlo.
|
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 21-04-2008 23:23
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
Nové verze EnjoyrPatches - v.3.9
Ve všech verzích EnjoyrPatchA.exe:
1) Enhanced German Bomber Campaigns v.1.1 by Boelcke
(4 new Germany campaigns)
2) Update New Guinea campaign by Ojcar
3) Update Winter War campaign by Ojcar
V EnjoyrPatchB.exe verzí fpro BoE
(for BoE , BoE+Ostfront , BoE+TLD+Ostfront):
1) zahrnuta 2nd TAF campaigns v.1.1 od Boelckeho
2) zahrnuta JG27 campaign v.2.0 od Boelckeho
Ve všech verzích EnjoyrPatchů:
1) modifikované české language soubory (message_cs) pro DGen složku od Pavla_K
2) corrected briefings for dynamic DGen campaigns v.4.0 (update april 2008) od Vtreluta
3) update * Fighter (Center) campaign - nová sub-kampň Bagration 46 (Jets in 46) od Vtreluta
4) upravené planes.dat soubory pro DGen.exe 4.0.8.6 od Vtreluta
Nová verze EnjoyrPatchC - pro DCG 3.38
Upravil/a Enjoyr dne 22-04-2008 17:54
|
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 25-04-2008 21:01
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
Nové verze EnjoyrPatchů v.4.0
Ve všech verzích EnjoyrPatchA.exe:
1) součástí instalace je nový DGen.exe v.4.0.8.6
2) vloženy modifikované soubory message od Vtreluta
Ve všech verzích EnjoyrPatches:
1) obnovany původní soubory planes.dat pro Ta-152C: Willi Reschke campaign
a Reichsverteidigung 1943-45 campaign od Boelckeho |
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 10-05-2008 09:25
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
Nové verze EnjoyrPatches v.4.1
* V EnjoyrPatchB.exe verzí pro BoE
(for BoE , BoE+Ostfront , BoE+TLD+Ostfront):
1) zahrnuta RAF Early War Campaign 1940 v.1.0 od Boelckeho
* Ve všech verzívh EnjoyrPatches:
1) modikované czech language soubory (message_cs - HU,IT,RO,SK,US,WP)
pro DGen složku od Pavla_K
2) modifikovaný soubor sub-kampaně Bagration46 for * Fighter (Center) campaign (Jets in 46)
(1. mise je v roce 1945, ostatní mise jsou datovány do roku 1946) od Vtreluta |
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 10-05-2008 20:06
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
Nová verze EnjoyrPatchAskins - v.1.2:
1) oprava chybné instalace skinů z West Front Campaigns od Juma
Bf110G2.bm
Bf110G2_JG5.bm
Bf110G2_ZG26.bm
do složky PaintSchemes/Skins/Bf-109G-2.
(Pro uživatelé,kteří použili starší verzi EnjoyrPatchAskins
vymažte ze složky PaintSchemes/Skins/Bf-109G-2 tři skiny pro Bf-110G2! )
2) zahrnuty skiny z EnjoyrPatchAskinsPack5-Allied v.1.3,který obsahoval
tyto skiny:</strong>
- skiny obsažené v French Wings Patch v.7,v.7a and v.7b od Vtreluta
- skiny obsažené v JG27 campaign 1.0 od Boelckeho
- skiny obsažené v Greenhearts campaign od Boelckeho
- skiny obsažené v Reichsvertatidigung – home defense campaign 1.0 od Boelckeho
Upravil/a Enjoyr dne 29-05-2008 00:39
|
|
|
|
Hans-Assi |
Přidané 15-05-2008 11:51
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 208
Založený: 07.05.06
|
Mám malý problém, u kampaní DE a FI se mi přestaly zobrazovat vyznamenání. U ostatních kampaní to jede v pohodě. Upřesním - načte se čtverec, pod ním popis a to je vše. Dík za pomoc |
|
|
|
313_123 |
Přidané 15-05-2008 13:06
|
Uživatel
Příspěvek: 1516
Založený: 23.01.06
|
klaním se neutuchajícímu nadšení |
|
|
|
Enjoyr |
Přidané 16-05-2008 20:49
|
Rozkoukaný
Příspěvek: 288
Založený: 20.03.06
|
Hans-Assi napsal:
Mám malý problém, u kampaní DE a FI se mi přestaly zobrazovat vyznamenání. U ostatních kampaní to jede v pohodě. Upřesním - načte se čtverec, pod ním popis a to je vše. Dík za pomoc
Obávám se,že tu nejde o záležitost DGen složky,ani Patchů - zkontroluj,jestli máš pro příslušné kampaně DE a FI ve složce např.
....\Ubi Soft\IL-2 1946\Missions\Campaign\DE
soubory award.properties, a award0 až award7(soubory TGA a Mi.Off.Ac.).
Pokud máš českou lokalizaci,může být problém v tom,že ti chybí soubor award_cs.properties (vytvoř ho z kopie anglického).
Dále je možné,že ti chybí v příslušné složce s rozlétanou kampaní (např.:
\Ubi Soft\IL-2 1946\Missions\Campaign\DE\dgen_f_crimea41,,tvoje jméno,,0) soubor Personnel.txt....
Dej pak info... |
|
|