Dovolím si nesouhlasit. Nemyslím si že všechna éra dohody jsou letadla pro blby, ve všem nadřazená letadlům trojspolku. Stíhače mám z obou stran všechny a též offline testuji co umí. Online preferenci obou Sopwithů s rotačními motory samozřejmě nezpochybňuji, aneb horší než jeden camel, jsou camely dva.
Máš pravdu v tom,že podobné debaty jsou od té doby co virtuální létání existuje.A jsou proto,že ta strana"dobra" musí vyhrát za každou cenu. Mám všechny spojenecké stihačky a létám s nimi of-line abych si vyzkoušel co to dokáže.Jsou to letadla pro blby,nemusíš umět nic.Když nic nesestřelíš v pohodě odletíš.Plane sety jsou dělané tak aby pokud možno všude byly Camely a nebo alespoň Pupy.V ideálním případě jsou ponechány Pfaltz III,který jako jediný je schopen bojovat jak jak proti Camelům a Pupům ale i proti SPAD a SE5 (což je také blbost protože Pfaltz III ve skutečnosti byl ne příliš oblíbený werk a Alb.ho značně ve výkonu převyšoval). Jedna otázka na závěr.Proč je ve hře použita nejvýkonnější verze motoru pro Camel a nejsou použity výkonnější verze motorů AU na německé straně?Protože by "dobro" dostávalo na prdel a to přeci nejde. Jdu blejt Velebnosti.
Mne je jedno ktora strana je strana 'dobra' a neberiem to tak ideologicky ako ty Ked som lietal online, vsetci sedeli v Dr.I a davali na prdel tym Camelom. Camel nie je lietadlo pre blbov, treba s tym vediet lietat, robit so zmesou, blipovat, je to zakernejsie na lietanie ako vacsina ostatnych er a padne do vyvrtky ako v reale. K motorom sa nevyjadrujem, nevyznam sa v tom, ale urcite to nie je snaha poskodit jednu stranu. Skus lietavat s tymi lietadlami pre blbov online
Létá se snimi online normálně, Robo ono na spoustě map jinak není proti komu létat a pokud sednem s Rumcajsem do "Ententýky" není v tom problém si s Cenrtálama pohrávat "na špalíky".
Tím sem nechtěl říct nic k samotnému problému, jen k tomu že se ne druhé straně nelétá.
Tuhle debatu sleduji a snaýím si to srovnat v kebulce.
Létá se snimi online normálně, Robo ono na spoustě map jinak není proti komu létat a pokud sednem s Rumcajsem do "Ententýky" není v tom problém si s Cenrtálama pohrávat "na špalíky".
Tím sem nechtěl říct nic k samotnému problému, jen k tomu že se ne druhé straně nelétá.
Tuhle debatu sleduji a snaýím si to srovnat v kebulce.
Ja chapem Novotnasi, ohladom Albikov to je dost velky problem, ak teda ozaj nezodpovedaju realite a historickym testom, mohli urobit viacero variant teda, (kludne aj Oeffag) s viacerymi motormi atd. Je o tom debata na RoF, ale nejak to je ignorovane, co je skoda. Zase ako pisem, je to to iste dokola - vyvojari ocividne pouzili nejake menej optimisticke vykony a zdroje, nejaky velky fanusik Nemeckych er, znalec len na ten jeden motor napriklad zase vytasi tie najoptimistickejsie atd. atd. atd. Presne to sa deje v kazdom sime a ked do toho clovek zacne vrtat, tak zisti, ze to vobec nie je take jednoduche, alebo dokonca ze to maju v podstate spravne (vramci moznosti hry).
Ohladom lietania na druhej strany som nemyslel Teba ani Rumcajsa, ale Barona a BierglaSSa, ktori tvrdili, ze v kazdom sime su chudiatka Nemci utlacani a podmodelovani, ja som argumentoval ze to nie je vobec pravda, prave naopak, v simoch kde som za nich lietal a lietam technicky podla spravnosti dominuju (napr. Il-2 aj CloD jednoznacne). V Spade som si na BnZ daval dokonca aj ja ako sa mi chcelo, a to nemam v RoFke moc nalietane. Detaily FM moc neviem posudit, WWI ma az tak nezaujimala, ale rad si precitam.
Ok. To je v poho. Je víc věcí co dělají hry tak trochu červené.
Hele já už jsem odkoukal to že pokud se na něco neodpovídá ještě neznamená že na to 777 úplně kašle. A také nevznikají velké nadávky a hádky s agresí na vývojáře.
Hele já osobně nemám rád tvůrce map a to i v RoF. Hodím do názvu serveru Historical a pak tam nandám letdla na jedné straně od data zalétání prototipu a na druhé dobu použití u 70% jednotek dané strany. A tohle je velkej problém právě (neberte ve zlém) Ruské, Polské tvořivosti. Neříkám že by se nedalo jinde najít opak.
Motory a takové mne štvou,ale pokud není reálné mít 100% důkaz tak se jim na to bodnu, stejně poťěšení je na mé straně když já v tom dokážu jinejm nakopat prdel.
Robo napsal:
Mne je jedno ktora strana je strana 'dobra' a neberiem to tak ideologicky ako ty Ked som lietal online, vsetci sedeli v Dr.I a davali na prdel tym Camelom. Camel nie je lietadlo pre blbov, treba s tym vediet lietat, robit so zmesou, blipovat, je to zakernejsie na lietanie ako vacsina ostatnych er a padne do vyvrtky ako v reale. K motorom sa nevyjadrujem, nevyznam sa v tom, ale urcite to nie je snaha poskodit jednu stranu. Skus lietavat s tymi lietadlami pre blbov online
Ja lietam online aj spojenecke stroje (vsetky) - a na Camel si zvyknes hodne rychlo. Na rozdiel od skutocnych strojov je to vlastne milacik na pilotovanie, bez nejakych vacsich zaludnosti. V podstate ti nerobi problem s nim ist do akehokolvek dogfightu, toci bez zaludnosti na obe strany, staci si strazit energiu - na rozdiel od Dr.1, kde lava zatacka je vyslovene riskantna a mnohokrat ti masinu kopne do vrtaku bez varovania. Neviem v ktorej verzii "vsetci sedeli v Dr.1 a davali na prdel tym Camelom" ovsem v poslednych verziach je to utopia. Kedysi, ked vydali Dr.1 a Camel, sa mi ich FM zdal ovela vierohodnejsi ako teraz. Potom vsak FM v tichosti upravovali a upravovali az napr. Dr.1 utrhavali horne kridla v dogfighte, a to islo o neposkodene masiny - to, ze stacilo trochu potlacit, a motor isiel do kytek, radsej ani nespominam (toto nastastie uz - tiez v tichosti - opravili).
Sahaj s Gavagaiom testovali Camel proti nemeckym lietadlam - Gavagai sedel v Cameli, Sahaj v nemeckych. Hadaj, ako to dopadlo? C ako Camel je spravne...
Ohladom lietania na druhej strany som nemyslel Teba ani Rumcajsa, ale Barona a BierglaSSa, ktori tvrdili, ze v kazdom sime su chudiatka Nemci utlacani a podmodelovani, ja som argumentoval ze to nie je vobec pravda, prave naopak, v simoch kde som za nich lietal a lietam technicky podla spravnosti dominuju (napr. Il-2 aj CloD jednoznacne). V Spade som si na BnZ daval dokonca aj ja ako sa mi chcelo, a to nemam v RoFke moc nalietane. Detaily FM moc neviem posudit, WWI ma az tak nezaujimala, ale rad si precitam.
Takze v CLoDe su technicky nemecke stroje "jednoznacne"technicky nadradene. Cize historicky spravne a korektne je to, ze napr. Hurricane ma vacsi dostup ako Bf-109E... O kolko ze prestupaju Spity a Hurricany akykolvek nemecky stroj prave v CLoD? Asi tiez historicky spravne a korektne ze. Ked uz teda niekoho onalepkujes za niekoho kto tvrdi ze "v kazdom sime su chudiatka Nemci utlacani a podmodelovani", tak ti odporucam dobre si precitat, co som v skutocnosti pisal. Takze tu ti dam citat svojho vyjadrenia:
Baron napsal: ...Nepamatam si uz, kto to povedal, ale vyjadril zhruba toto: nemecke lietadla NESMU byt lepsie ako spojenecke, a to sa tyka kazdej hry. S trochou nadsazky sa s tym da suhlasit...
Podskrtol som to, keby ti to nahodou uslo...
EDIT: Zvysok som odstranil, nema vyznam viest tuto debatu.
Upravil/a Baron dne 03-02-2013 13:07
Pánové, promiňte starci, že se Vám plete do diskuse, které moc nerozumí. Jsem v ROF stále začátečník, a když jsem si poprvé nastavil letadlo, je jedno které strany, na létání online, tak jsem byl rád, že jsem se vůbec odlepil, zaletěl okruh a přistál. To jsem náhodou nepotkal nějakého protivníka a to jsem vůbec neřešil, jak mám silný motor. Zajímalo by mě, zda je též nějaká statistika, kolik pilotů zahynulo vinou vlastní chyby v pilotáži nezvládnutím stroje ?
Pánové, promiňte starci, že se Vám plete do diskuse, které moc nerozumí. Jsem v ROF stále začátečník, a když jsem si poprvé nastavil letadlo, je jedno které strany, na létání online, tak jsem byl rád, že jsem se vůbec odlepil, zaletěl okruh a přistál. To jsem náhodou nepotkal nějakého protivníka a to jsem vůbec neřešil, jak mám silný motor. Zajímalo by mě, zda je též nějaká statistika, kolik pilotů zahynulo vinou vlastní chyby v pilotáži nezvládnutím stroje ?
Jestli se tomu dá věřit, je to tady. http://militaryhi..._camel.php
413 zabitých pilotů ve vzduchu.
385 mrtvých kvůli nezvládnutí pilotáže.
Why the Albatros and Pfalz speeds can never be fixed.
In older flight sims, all aspects of an aircrafts performance were set independently. The developer set the maximum speed, rate of climb, roll rates, times to turn and many other variables to match historical data. If a plane was too slow, it was easy to adjust its maximum speed without affecting other performance indicators. This meant that developers could create aircraft that exactly match the performance from known flight test but left the aircraft feeling 'wooden'. These aircraft weren't being controlled by mathematical models but by spreadsheets.
With ROF, things are very different. In ROF, the developers create an exact aerodynamical model of the aircraft and give it its historical power output. The speed or rate of turn of an aircraft at any point in the sim isn't taken from a spreadsheet like older flight sims but dynamically calculated by applying state of the art mathematical models to the aerodynamical model/power output for the given aircraft under the atmospheric conditions present in the game. The performance of a Camel or Fokker D.VII in ROF isn't based on some dodgy flight test but calculated by advanced mathematics. That these figures come out so close to what is expected is an example of how good today’s aerodynamical modelling is.
But of course there are some problems with this hologistical approach. When the mathematical models produce performance which doesn't match historical records, little can be done to change it. Little tweaks can be made to the aerodynamical model of an aircraft without affecting historical accuracy but increasing one variable almost invariably causes a decrease in another. Tweaking the CL of a wing to produce more lift (and a tighter turn) also produces more drag and reduces the maximum speed. Tweaking the pitch of the propeller to increase maximum speed will decrease acceleration and rate of climb. The 777 developers do an amazing job tweaking the aerodynamic models to match what we know of these aircraft but they can only do so much.
One area we see a large divergence between the expected and the actual in ROF is in the unexpectedly low maximum speeds of thin high camber wing German aircraft (Albatros Ds and Pfalz D.IIIa). Official flight trials conducted at the First Fighter Completion at Adlershof between 21 Jan and 12 Feb 1918, gave the Albatros D.Va 180ps D.IIIau a level speed of 186km/h (116mph) and the Pfalz D.IIIa 180ps D.IIIau a level speed of 185km/h (115mph). While our versions are fitted with the Mercedes D.IIIa engine, they still should do a lot better than the 103mph of the present Albatros D.Va.
So what is wrong? The thin high camber wing is an aeronautical anomaly found briefly for a couple of years during the middle of WW1. Theoretically these planforms offered very high lift for low drag but even at the time, there was suspicion their performance would not match theoretical results.
NACA Report 279, Page 455 - Discussing the Albatros wing planform
“It therefore follows that very high lifts on highly cambered sections found in tests at moderate Reynolds Numbers should be viewed with suspicion since it is unlikely that they can be realized at full scale.”
We now know these extinct wing planforms weren't the miracles they were thought to be. We know they weren't high-lift low-drag, but did they actually produce the high CL's predicted and with it high drag, or did they perform more like other thin wings and produce lower CL numbers but lower drag. As these planforms are dinosaurs on the edge of mathematical understanding, we're still not sure.
In ROF, the current mathematical models assume they do produce high-lift and high-drag and as a result we have a Pfalz D.IIIa which will out turn a Fokker D.VII but can't come close to its historical maximum speed. The less cambered wing of the Albatros, while not producing the level of distortion of the Pfalz D.IIIa still produces too much lift and too much drag and hence can't reach historical speeds.
Unfortunately, this really leaves 777 with no way to fix the problem. Other than make unhistorical changes to the thin high camber planforms which would open a can of worms and most certainly not be in the best interest of the game, there is little that can be done. Unless our knowledge of how these wings performed suddenly increases and with it the mathematical models to simulate it, we're stuck with slow Albatros and Pfalz.
Baron napsal:
Ja lietam online aj spojenecke stroje (vsetky) - a na Camel si zvyknes hodne rychlo. Na rozdiel od skutocnych strojov je to vlastne milacik na pilotovanie, bez nejakych vacsich zaludnosti. V podstate ti nerobi problem s nim ist do akehokolvek dogfightu, toci bez zaludnosti na obe strany, staci si strazit energiu - na rozdiel od Dr.1, kde lava zatacka je vyslovene riskantna a mnohokrat ti masinu kopne do vrtaku bez varovania. Neviem v ktorej verzii "vsetci sedeli v Dr.1 a davali na prdel tym Camelom" ovsem v poslednych verziach je to utopia. Kedysi, ked vydali Dr.1 a Camel, sa mi ich FM zdal ovela vierohodnejsi ako teraz. Potom vsak FM v tichosti upravovali a upravovali az napr. Dr.1 utrhavali horne kridla v dogfighte, a to islo o neposkodene masiny - to, ze stacilo trochu potlacit, a motor isiel do kytek, radsej ani nespominam (toto nastastie uz - tiez v tichosti - opravili).
Sahaj s Gavagaiom testovali Camel proti nemeckym lietadlam - Gavagai sedel v Cameli, Sahaj v nemeckych. Hadaj, ako to dopadlo? C ako Camel je spravne...
Nejak si sa rozcertil, asi nie je treba. Moje skusenosti s RoF su obmedzene, nelietavam to pravidelne, ale vsimol som si, ze piloti Dr.I su uspesni, mozno to boli specialisti a natrafovali na samych novacikov, to ja neviem. Vsimol som si, ze pilot Dr.I ide proti Camelu do vertikaly, zvrtne sa rychlo dole a piloti Camelov to nedavali. Neviem kto je Gavagai a Sahaj, azda je mozne zvladnut Camela tak, ze nema konkurenciu v dogfighte proti hocicomu, ale vylozene lahke to nie je, vyzaduje to isto dobreho pilota, pretoze Camel sa chova obcas zaludne - sam som na o doplatil a to nie som vylozene neskuseny pilot, iba v RoFke mam nalietane malo. Ako sa vyvijali letove modely v patchoch neviem posudit.
Baron napsal:Ohladom lietania na druhej strany som nemyslel Teba ani Rumcajsa, ale Barona a BierglaSSa, ktori tvrdili, ze v kazdom sime su chudiatka Nemci utlacani a podmodelovani, ja som argumentoval ze to nie je vobec pravda, prave naopak, v simoch kde som za nich lietal a lietam technicky podla spravnosti dominuju (napr. Il-2 aj CloD jednoznacne). V Spade som si na BnZ daval dokonca aj ja ako sa mi chcelo, a to nemam v RoFke moc nalietane. Detaily FM moc neviem posudit, WWI ma az tak nezaujimala, ale rad si precitam.
Baron napsal:Takze v CLoDe su technicky nemecke stroje "jednoznacne"technicky nadradene. Cize historicky spravne a korektne je to, ze napr. Hurricane ma vacsi dostup ako Bf-109E... O kolko ze prestupaju Spity a Hurricany akykolvek nemecky stroj prave v CLoD? Asi tiez historicky spravne a korektne ze.
Si vypichol samozrejme jediny a najvacsi problem Emila, inak musis uznat, ze ani Spitfiry ani Hurricany sa na Befka nechytaju rychlostou, stupavostou, ani obratnostou vo vacsine situacii. Dostup strojov je problematicky na oboch stranach, napriklad v RAF strojoch musis znizit otacky na nepouzitelnu hodnotu, inak sa ti zacne triast bezdovodne motor. Befko mozes kvasit na WEP cely cas, jediny problem nastane vo vyskach okolo 22000 feetov vyssie, kde sa rychlostou Befku vyrovnas v Hurricane. Vyrovnas znamena, ze ho stale nedobehnes, ale aspon ti neuleti s prstom v nose, ale staci ze potlaci cumak a je v bezpeci. Takze objektivne povedane stale plati, ze v CloDe su nemecke stroje jednoznacne technicky nadradene strojom RAF. Opytaj sa valca alebo hocikoho, co pravidelne lieta za obe strany. Befko je proste Befko, 8 zostrelov na ATAGu je standard. Na Spitfiri som rad, ked naskrabem 3 a vratim sa domov. Hurricane este horsie. Mne to tak vyhovuje, nestazujem sa, inak by som lietal nadalej za LW. Take iste ako Spad v RoFke - dakoho to bavi, pre niekoho to je nuda, kazdemu ako sa paci.
Baron napsal: ...Nepamatam si uz, kto to povedal, ale vyjadril zhruba toto: nemecke lietadla NESMU byt lepsie ako spojenecke, a to sa tyka kazdej hry. S trochou nadsazky sa s tym da suhlasit... Podskrtol som to, keby ti to nahodou uslo...
EDIT: Zvysok som odstranil, nema vyznam viest tuto debatu.
Nema, ja som si dovoli s Tebou nesuhlasit - vo vacsine simov su prave tie nemecke era lepsie, zvacsa +- podla historickej skutocnosti. Samozrejme su oblasti, kde mozes nesuhlasit, kde je to nejednoznacne, ale objektivne ten clovek, co to napisal, napisal podla mna riadny blbost. Nadsazka nenadsazka, napisal si, ze to je vseobecny jav v simulatoroch (preto zahrnam a komentujem aj Ila a CloDa), a ja som sa ohradil. Pritom pamataj, ze som v podstate povodne mordry pilot, ako Ty. Najvacsi problem vidim v tom, ze kazdy lieta to svoje a neustale komentuje ako to ta druha strana ma lahsie atd. A tahat do toho ideologiu je uplne zle podla mna - je to hra, v hre su nepresnosti a chyby, nech by to urobili uplne akokolvek, stale sa najdu ludia, co budu reptat a vytahovat grafy a testy a dokola dokola dokola. Takze peace bro...
Robo napsal:
Nejak si sa rozcertil, asi nie je treba. Moje skusenosti s RoF su obmedzene, nelietavam to pravidelne, ale vsimol som si, ze piloti Dr.I su uspesni, mozno to boli specialisti a natrafovali na samych novacikov, to ja neviem. Vsimol som si, ze pilot Dr.I ide proti Camelu do vertikaly, zvrtne sa rychlo dole a piloti Camelov to nedavali. Neviem kto je Gavagai a Sahaj, azda je mozne zvladnut Camela tak, ze nema konkurenciu v dogfighte proti hocicomu, ale vylozene lahke to nie je, vyzaduje to isto dobreho pilota, pretoze Camel sa chova obcas zaludne - sam som na o doplatil a to nie som vylozene neskuseny pilot, iba v RoFke mam nalietane malo. Ako sa vyvijali letove modely v patchoch neviem posudit.
Nerozcertil, nemam preco. Camel je prepisknuty, to je fakt. Nie je ale prepisknuty tak, aby sa nedal zostrelit. To je tiez fakt.
Robo napsal:
Si vypichol samozrejme jediny a najvacsi problem Emila, inak musis uznat, ze ani Spitfiry ani Hurricany sa na Befka nechytaju rychlostou, stupavostou, ani obratnostou vo vacsine situacii. Dostup strojov je problematicky na oboch stranach, napriklad v RAF strojoch musis znizit otacky na nepouzitelnu hodnotu, inak sa ti zacne triast bezdovodne motor. Befko mozes kvasit na WEP cely cas, jediny problem nastane vo vyskach okolo 22000 feetov vyssie, kde sa rychlostou Befku vyrovnas v Hurricane. Vyrovnas znamena, ze ho stale nedobehnes, ale aspon ti neuleti s prstom v nose, ale staci ze potlaci cumak a je v bezpeci. Takze objektivne povedane stale plati, ze v CloDe su nemecke stroje jednoznacne technicky nadradene strojom RAF. Opytaj sa valca alebo hocikoho, co pravidelne lieta za obe strany. Befko je proste Befko, 8 zostrelov na ATAGu je standard. Na Spitfiri som rad, ked naskrabem 3 a vratim sa domov. Hurricane este horsie. Mne to tak vyhovuje, nestazujem sa, inak by som lietal nadalej za LW. Take iste ako Spad v RoFke - dakoho to bavi, pre niekoho to je nuda, kazdemu ako sa paci.
Zaciname sa dostavat offtopic debatou o CLoD na RoF vlakne, preto len strucne: nemyslim si, ze je to jediny a najvacsi problem Emila. Ma viac nedokonalosti nez je zdrave, ovsem to ma cely CLoD a som daleko od toho uvadzat z tejto hry Bf-109 ako priklad technickej nadradenosti. V skutocnosti bol, to ano, ale nie tu.
Robo napsal:Nema, ja som si dovoli s Tebou nesuhlasit - vo vacsine simov su prave tie nemecke era lepsie, zvacsa +- podla historickej skutocnosti. Samozrejme su oblasti, kde mozes nesuhlasit, kde je to nejednoznacne, ale objektivne ten clovek, co to napisal, napisal podla mna riadny blbost. Nadsazka nenadsazka, napisal si, ze to je vseobecny jav v simulatoroch (preto zahrnam a komentujem aj Ila a CloDa), a ja som sa ohradil. Pritom pamataj, ze som v podstate povodne mordry pilot, ako Ty. Najvacsi problem vidim v tom, ze kazdy lieta to svoje a neustale komentuje ako to ta druha strana ma lahsie atd. A tahat do toho ideologiu je uplne zle podla mna - je to hra, v hre su nepresnosti a chyby, nech by to urobili uplne akokolvek, stale sa najdu ludia, co budu reptat a vytahovat grafy a testy a dokola dokola dokola. Takze peace bro...
Nesuhlasit s cimkolvek je tvoje pravo aj ti ho ani omylom nemam v umysle brat - tak ako moje nesuhlasit zase s tebou. Nikdy som sem netahal ideologiu - tento pojem si sem pri vsetkej ucte dotiahol sam. Pokial ti nestaci prave ta nadsazka, nuz je mi luto. Pamatam si, kde si zacinal v IL2, ved letka kde si bol, vznikala za podstatnej ucasti mojho wingmana - a nepovazujem za dolezite, ci je niekto v hre modry, cerveny alebo akejkolvek inej farby. Tiez si nemyslim, ze nie je treba upozornovat na nedostatky hry v rozumnej miere. Precitaj si co som pisal tu na tomto fore, a zistis, ze pisem aj o nedokonalostiach spojeneckych lietadiel, a ze by ich mali napravit. Zial, vyvojari su ku kritike zvacsa hluchy, do dokonalosti to dotiahli na 1C, kde kritikov zvacsa zabanovali. Chapem, ze sa nie velmi dobre pocuva kritika na nieco, s cim sa dlho prplali - ovsem ked uz to daju na trh, treba s tym ratat. To totiz nie je o nazoroch nejakeho Roba alebo Barona - to je o tom, ze chcu zarobit, a preto upravuju FM tak, aby to lietalo co najviac hracov. Lebo z toho maju prijmy. Takze peace bro...
Horrido moc hezký topic z ofiko fóra. Měls ale přidat i pár odpovědí, kde tomuhle člověkovi vysvětlují, že ROF rozhodně nepočítá simulaci na úrovni, jak on předpokládá. Vysvětlují mu, že je to nějaký simplifikovaný matematický model, kterej je nakrmenej různejma křivkama průběhů všeho možnýho. A že ty křivky prostě tvůrce edituje tak dlouho, až je s tím spokojenej, nebo až spotřebuje přidělenej čas. Protože jestli ROF rozhodně něco nědělá, pak je to simulace proudění vzduchu. Ostatně to, že mohli upravit tu SE5a a Nieuporta znamená, že když je motivace, jde to. Pak tam zas někdo jiný velmi pragmaticky vysvětluje, že u těch německých letadel prostě údaje nejsou a cokoli s čím přijdou, bude zas odhad. A že jakákoli změna do zažitých FM vyvolá bouřlivou reakci. Pro 777 z toho nekoukají peníze, tak proč se do toho pouštět. Jinak ten první post toho topicu je opravdu velmi neinformovaný. http://riseofflig...mp;t=31518
Baron má pravdu.Vše je o penězích.Ale může se pak taková hra nazývat simulátorem?Barone souhlasím s tím,že i Camel se dá sestřelit ale většinou jen tak,že tě nevidí.Sám jsi už určitě byl svědkem toho jak 4 nebo více Němců se snaží zdolat jednoho jediného Velblouda (Ťavu).To je další možnost jak se na nějakého německého stíhače může usmát štěstí.Ale jinak?Útok na na velblouda téměř vždy končí nezdarem a to i za dodržení základního předpokladu výhody výšky a útoku na rychlosti.Není to nic platné,velbloud utáhne několik zatáček a pak mně v klidu dostoupá,dožene a sestřelí.Nedovedu pochopit jak je možné, když já jen proletím,že Camel je schopen udělat obranou utaženou zatáčku a v pohodě mně dohnat a to dokonce i když pilotuji Fok VII F. Na to mi odpovíš co Robo?
Bierglassi to je ten největší problém Camelu a Pupu. Úplně směšně namodelovaný indukovaný odpor. Ty letadla prostě v zatáčce neztrácejí energii zdaleka tak rychle, jak by měly. Myslím, že to do jisté míry platí i pro Triplane a Dr1.
Baron napsal:Zaciname sa dostavat offtopic debatou o CLoD na RoF vlakne, preto len strucne: nemyslim si, ze je to jediny a najvacsi problem Emila. Ma viac nedokonalosti nez je zdrave, ovsem to ma cely CLoD a som daleko od toho uvadzat z tejto hry Bf-109 ako priklad technickej nadradenosti. V skutocnosti bol, to ano, ale nie tu.
Ano, je to trosku off-topic, ale na margo toho ako si v 'kazdom' sime nemecke lietadla podmodelovane, a to suvisi aj s terajsou situaciou v RoFke a teda zle namodelovane letove modely nemeckych er su akoze narocky, pretoze Nemci NESMU byt lepsi to bola celkom adekvatna odbocka. Ci s mojim nazorom na 109 CloD suhlasis je jedna vec, objektivne fakty hovoria samy za seba - 109 je samostroj. Ta rychlostna prevaha v nizkych vyskach vs. 100 oktanovy Spitfire vobec nebola ako je v hre - to ako priklad. Niektore veci su lepsie ako bvoli, ine su horsie - ako vsade, nie len na jednej strane. To som sa snazil povededat.
Robo napsal: Zial, vyvojari su ku kritike zvacsa hluchy, do dokonalosti to dotiahli na 1C, kde kritikov zvacsa zabanovali. Chapem, ze sa nie velmi dobre pocuva kritika na nieco, s cim sa dlho prplali - ovsem ked uz to daju na trh, treba s tym ratat. To totiz nie je o nazoroch nejakeho Roba alebo Barona - to je o tom, ze chcu zarobit, a preto upravuju FM tak, aby to lietalo co najviac hracov. Lebo z toho maju prijmy. Takze peace bro...
Baron má pravdu.Vše je o penězích.Ale může se pak taková hra nazývat simulátorem?Barone souhlasím s tím,že i Camel se dá sestřelit ale většinou jen tak,že tě nevidí.Sám jsi už určitě byl svědkem toho jak 4 nebo více Němců se snaží zdolat jednoho jediného Velblouda (Ťavu).To je další možnost jak se na nějakého německého stíhače může usmát štěstí.Ale jinak?Útok na na velblouda téměř vždy končí nezdarem a to i za dodržení základního předpokladu výhody výšky a útoku na rychlosti.Není to nic platné,velbloud utáhne několik zatáček a pak mně v klidu dostoupá,dožene a sestřelí.Nedovedu pochopit jak je možné, když já jen proletím,že Camel je schopen udělat obranou utaženou zatáčku a v pohodě mně dohnat a to dokonce i když pilotuji Fok VII F. Na to mi odpovíš co Robo?
Baron má pravdu.Vše je o penězích.Ale může se pak taková hra nazývat simulátorem?Barone souhlasím s tím,že i Camel se dá sestřelit ale většinou jen tak,že tě nevidí.Sám jsi už určitě byl svědkem toho jak 4 nebo více Němců se snaží zdolat jednoho jediného Velblouda (Ťavu).To je další možnost jak se na nějakého německého stíhače může usmát štěstí.Ale jinak?Útok na na velblouda téměř vždy končí nezdarem a to i za dodržení základního předpokladu výhody výšky a útoku na rychlosti.Není to nic platné,velbloud utáhne několik zatáček a pak mně v klidu dostoupá,dožene a sestřelí.Nedovedu pochopit jak je možné, když já jen proletím,že Camel je schopen udělat obranou utaženou zatáčku a v pohodě mně dohnat a to dokonce i když pilotuji Fok VII F. Na to mi odpovíš co Robo?
Zacni lietat na Tave
Nebudu létat blbumvzdorné letadla jen pro to,že je to jednoduší.Je to jak píše Novotňas,o to více potěší když nějaké to "eso" v UFO stroji sundáš.Nevadilo by mně bojovat proti přesile,protože tak je to historicky správně,jen mi vadí,že úmyslně mrzačí německá letadla.A je to tak ve všech rádoby simulátorech vč IL 2 Sturm.Pokaždé když modeři opravili LM německých letadel okamžitě se jak západní tak východní soudruzi začali ohánět svými rudými knížkami,že takhle to nejde,takhle "dobro" ne a ne na mapě vyhrát.
A tak se Rudým bratrům muselo zas někde něco přidat,protože jak by to vypadalo,kdyby všichni chtěli létat za Luftw.Situace v RoF je však mnohem horší než v IL 2.Je to přesně podle scénáře pro rudé letadla na pro rudých mapách s pro rudým plan-setem.Vždyť i účinnost flaků a zadních střelců je prorudé.
Ja mel odjakziva pocit, ze skutecne jen DrI je schopen v dobrych rukach si dat souboj s Tavou, jinak je to v podstet po startu one way ticket pokud je vzduch zamoren Bloudy
Ja mel odjakziva pocit, ze skutecne jen DrI je schopen v dobrych rukach si dat souboj s Tavou, jinak je to v podstet po startu one way ticket pokud je vzduch zamoren Bloudy
No ona ani DR I už není co bývala.Lm model DR I dle mého názoru v současné době se asi nejvíce přibližuje reálu.(obtížné starty a přistání,levá zatáčka,velice náročné na pilotáž při manévrech).To opravdu není letadlo pro každého,což odpovídá i historicky,neb tento model nebyl až tak příliš mezi stíhači oblíben."Bájný stroj" z něj dělá jen legenda o Manfredovi. Je však nutno vzít v úvahu,že drtivou většinu svých sestřelů dosáhl na Alb.Páteří leteckých sil osy byli Alb. a později Fok VII. Fokker DVII byl postrachem pro spojenecké piloty.V RoF není nic jednodušího než sestřel DVII v jakémkoliv spojeneckém letadle s vyjímkou DH2 .No uvidíme po příštím patchi,třeba to nebude problém ani s tímto strojem.
IL-2 Sturmovik™, Cliffs of Dover™, Pacific Fighters™ are trademarks or registered trademarks of 1C EUROPE, 1C-Multimedia, 1C ONLINE GAMES.
Other marks used herein are those of their respective owners.